ФорумКазиноCyber.bet Casino - загальне обговорення

Cyber.bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

3 р. тому від jpdylan
|
16428 переглядів 76 відповідей |
|
1...3 4
Додати публікацію
manoelektroninis123
10 міс. тому

Мені дуже прикро, що виникла така ситуація.

У будь-якому випадку, чи намагалися ви запитати в казино, чому у вас немає виграшу і що ваші гроші вилучено? Я маю на увазі, чи сказали в казино, чому це сталося?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, у вас є уявлення, чому cyber.bet перестав виплачувати кошти? Я вже місяць чекаю на відкликання, а вони ігнорують це. Час від часу вони відповідають на мої електронні листи (у них більше немає живого чату), що вони мають право продовжити період очікування. Мій обліковий запис повністю верифікований (також вони називають мене vip), я не використовую бонуси і немає 0 причин не отримати мої кошти.


Автоматичний переклад.
cetirilopte
10 міс. тому

додаткова інформація:

у мене був баланс 7 тисяч євро. Вони справді надсилали мені 3 рази по 1000 євро (оскільки максимум становить 1000 євро за зняття), а потім просто припинили. Я вже більше місяця чекаю своєї 4-ї частини виведення. Вони постійно кажуть, що я повинен бути терплячим і що вони мають право продовжити час очікування…

Крім того, вони прибрали спортивні ставки. Не знаю, що це означає, але, можливо, вони вирішили закрити компанію та не платити її гравцям. Їхня ліцензія Кюрасао технічно дозволяє їм це робити.

Автоматичний переклад.
cetirilopte
10 міс. тому

Ну, додайте його жахливий індекс безпеки, і вам справді є над чим подумати:

https://casino.guru/cyber-bet-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈

Я молюся, що ви не праві у своїх припущеннях...


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ви не отримаєте його. На сьогоднішній день вони не заплатили 5 тисяч реалів. Вони заблокували мій АККАУНТ. Шахраї залишають казино. Втекти

Автоматичний переклад.
nyquemarques
10 міс. тому

Дякую за попередження. Нехай інші побачать, як казино поставилося до вас у скарзі 👈

Вибачте, ми не змогли вам допомогти.


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт,

Сьогодні я отримав першу частину коштів (1000 євро). Зараз я подав запит на другу частину (максимальна сума зняття чомусь змінена з 1000 євро на 500 євро).


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт,

Сьогодні я отримав першу частину коштів (1000 євро). Зараз я подав запит на другу частину (максимальна сума зняття чомусь змінена з 1000 євро на 500 євро).


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Тож це чудова новина, що ви отримали роль. У будь-якому випадку, казино також вказало, чому було змінено ліміт для вашого зняття коштів?

Не могли б ви повідомити мені, коли отримаєте решту?

Сподіваюся, все пройде гладко, і ви отримаєте всі гроші. 🙂

Автоматичний переклад.
9 міс. тому
Опубліковано manoelektroninis123 видалено
9 міс. тому

Привіт, хм, я не знаю, як би ви хотіли зняти кошти, якщо на вашому рахунку недостатньо коштів. Ви можете забрати лише те, що у вас є, я вважаю, і не більше.

Якщо я не правильно зрозумів ваше запитання, ви можете спробувати мені його пояснити. 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Cyber.bet не сказав мені нічого про ліміт зняття. Я надіслав їм електронний лист про це, але, звичайно, не отримав відповіді.

Давайте подивимося, що станеться після закінчення 3 робочих днів періоду очікування (четвер, 25 січня), але я майже впевнений, що вони залишать моє зняття в очікуванні протягом тривалого часу.

Дякую за допомогу Яро

filefile

Автоматичний переклад.
cetirilopte
9 міс. тому

Б'юсь об заклад, що додати не так багато; тримаю за вас кулаки! Мені також цікаво, чи ми отримаємо якусь відповідь на вашу скаргу, оскільки черга казино все ще є. 🤔

Так чи інакше, ми тут!

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Вони щойно відповіли на мій електронний лист про зниження максимальної суми зняття. Вони щойно підтвердили, що зараз це 500 євро замість 1000 євро. В основному це означає, що вони можуть робити те, що хочуть і коли хочуть.

file

Автоматичний переклад.
cetirilopte
9 міс. тому

Отже, для дуже низького індексу безпеки 🙁

Насправді складається враження, що вони більше не піклуються про власну чесність. З іншого боку, ви все ще можете отримати гроші з казино, частина за частиною, за умови, що вони прагнуть заплатити.


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, народ,

Кілька днів тому я отримав 500 євро (нова максимальна сума зняття). Чесно кажучи, я не очікував цього, тому я був приємним сюрпризом отримати мої гроші 🙂

У будь-якому випадку, можливо, я наївний, але тепер я почав думати, що Cyber,bet насправді не має поганих намірів (не виплачувати мої зняття). Схоже, як вони мені сказали, у них є деякі проблеми.

У мене на балансі 2370 євро, тому подивимося, що буде далі

Автоматичний переклад.
cetirilopte
9 міс. тому

Чудово, я радий, що ти отримав частину грошей. Якщо у них були технічні проблеми і все вирішено, сподіваюся, ви отримаєте решту.

Що стосується обмеження, це 500 євро на день чи на тиждень?

У будь-якому випадку найкраще зв’язатися з казино, і, сподіваюся, ви зможете зняти гроші.

Не забудьте тримати мене в курсі прогресу.

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Яро привіт,


500 євро офіційно за три робочі дні. Саме стільки триває обробка. ОДНАК, вони займають набагато більше часу, щоб обробити мої зняття. Приблизно 2 тижні або більше для одного зняття коштів. 3 лютого я подав запит на зняття коштів у розмірі 500 євро, і я не сподіваюся, що це буде оброблено до середини лютого, а потім, хто знає. Це повністю залежить від їх доброї волі чи хтозна чого. Можливо, у них просто немає грошей.

Про спілкування з ними це не можливо. Вони вимикають чат і не відповідають на електронні листи. Насправді вони це роблять, але дуже рідко та з дуже загальними відповідями (з цитуванням їхніх умов і умов, як вони можуть утримувати зняття коштів скільки завгодно...)


filefile

Автоматичний переклад.
cetirilopte
9 міс. тому

О так, тоді нам доведеться набратися терпіння та почекати, щоб побачити, чи пройдуть інші 500, які ви ввели для виведення. Я захоплююся вашою наполегливістю, але я не думаю, що ви навіть подумали, що казино може надіслати вам трохи грошей, тому, очевидно, очікування більше не буде великою проблемою.

Тож подивимося, як усе вийде і чи вдасться наступне виведення коштів. Обов'язково повідомте мені про це.

Я буду тримати кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого