2 р. тому
Тоді ти вчинив правильно. Я бачу, що скаргу вже схвалено, оскільки минуло більше 2 тижнів.
Then you did the right thing. I can see the complaint has already been approved since it's been more than 2 weeks.
0
Тоді ти вчинив правильно. Я бачу, що скаргу вже схвалено, оскільки минуло більше 2 тижнів.
Then you did the right thing. I can see the complaint has already been approved since it's been more than 2 weeks.
Я просто думаю, що вони можуть поставити умову, згідно з якою ви повинні кілька разів поставити суму, яку ви внесли, перш ніж зняти гроші. У такому випадку це не означатиме, що ваш баланс має бути подвоїний, але вам просто потрібно зробити кілька ставок, щоб поставити гроші, які ви внесли, «х разів».
I'm just thinking that they might have the condition that you must bet the amount you deposited a few times before you make the withdrawal. In that case, it wouldn't mean your balance has to be doubled, but you just need to make a few bets in order to bet the money you deposited "x times".
Таких умов немає взагалі ніде.
Жоден букмекер не буде ставити таку умову щодо реальних виграшів і мати клієнтів. Жодна людина при здоровому глузді не погодиться на це і реально почне там грати.
Вся думка у них в тому, що вони мають право висувати такі умови за 3 умовами..
«вітальні бонуси;
акційні пропозиції;
окремі положення та умови, що регулюють конкретну гру/кіберспортивну ПОДІЮ"
Як мій виграш пов’язаний із вищесказаним, я ніколи не використовував жодних бонусів і не брав участі в акції.
Я зробив депозит, грав і виграв..
Продовження мого фактичного виграшу є актом шахрайства..
There is no such conditions anywhere whatsoever.
No bookie will make such condition on actual winnings and have customers. No sane person will agree to it and actually start playing there.
The whole idea from them is that they have the right to impose such conditions on 3 conditions..
"welcome bonuses;
promotional offers;
separate Terms and Conditions, governing a particular game/esports EVENT"
How does my winning relate to the above mentioned, I never used any bonus nor participated in and promotion.
I deposited, played, and won..
Imposing rollover on my actual winnings is an act of scam..
Звичайно, немає сенсу застосовувати вимоги щодо ставок на виграші, якщо ви не грали з бонусом. Я щойно сказав, що, можливо, для вашого депозиту є вимога щодо ставок. У будь-якому разі ви можете подати скаргу тут, на нашому веб-сайті, і ми спробуємо її розглянути та допомогти вам.
Of course, it doesn't make sense to apply wagering requirements on winnings if you didn't play with a bonus. I just said that maybe there's a wagering requirement on your deposit. Anyway, you can submit a complaint here on our website and we'll try to look at it and help you.
Добре. Тепер вони перевірили мій рахунок, але вони змушують мене поставити отримані виграші. Коли у мене не було премії. Очевидно, що ця кімната шахрайська
Okay. Now they verified my account but they force me to bet the winnings obtained. When I had no bonus. Clearly this room is a scam
Bueno. Ahora me verificaron la cuenta pero me obligan a apostar las ganancias obtenidas . Cuando yo no tenia ningún bono. Clarmanente esta sala es una estafa
Привіт,
Я цілком упевнений, що Деніел запропонував вам трохи почекати, доки завершиться перевірка. Ні, хто подав скаргу, ми побачимо, чи зможемо допомогти.
Проте я прошу набратися терпіння.
Hello,
I'm quite sure that Daniel suggested that you should wait a bit for the verification to be completed. Not, that submitted the complaint we shall see if we can help.
I ask you to be patient, however.
Добре, я не кажу, що це казино є найкращим, але це бізнес-стандарт, згідно з яким казино застосовують вимоги щодо ставок на депозити, навіть якщо немає активного бонусу. Я не знаю подробиць, тому чекаю більше інформації у вашій ланцюжку скарг .
Well, I'm not saying that this casino is at the top, but it is a business standard that casinos apply wagering requirements on deposits even if there is no active bonus. I do not know the details, so I will wait for more info in your complaint thread.
У цьому казино важко платити, вони перевіряють рахунок, а потім просять додаткові документи, кажуть, що у нього є період 5 робочих днів, але насправді це 2 тижні, щоб перевірити, а потім заплатити. Велика неповага. Не грай .
This casino is a drag to pay, they check the account and then ask for additional docs, they say it has a period of 5 working days, but in reality it is 2 weeks to check and then pay t. Much disrespect. Do not play .
Esse casino é uma enrolação para pagar , fazem verificações da conta e depois pedem mais docs adicionais, falam que tem o período de 5 dias úteis, mas na real são 2 semanas para verificarem e depois t pagarem . Muita falta de respeito. Não joguem .
Привіт,
Я розумію, що може здатися, що казино працює повільно. Дозвольте мені зазначити, що особливо перше зняття може тривати довше, тому що гравець і обліковий запис повинні бути спочатку повністю перевірені.
Ви вже отримали гроші, будь ласка?
Hello,
I understand it may seem that the casino is slow. Allow me to mention that espaecially the first withdrawal may take longer to proceed, because the player and account must be fully verified first.
Have you already got paid, please?
Ось у чому проблема, це було не перше зняття коштів, і рахунок вже був верифікований. Ще не отримано.
That's the problem, it wasn't the first withdrawal and the account was already verified. Not yet received .
Esse é o problema, não foi o primeiro saque e a conta já estava verificada. Não recebi ainda .
Треба сказати, що у випадку першого зняття ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки рахунку та продовження асоційованого платежу. Отже, скажімо, це має бути плавніше, коли перевірка не задіяна.
У якому статусі ваша заява зараз і коли її було подано?
Я думаю, ви можете подати скаргу.
I must say that in case of the first withdrawal, we allow casinos 14 full days to verify the account and proceed with associate payment. So let's just say that it should be smoother when the verification is not involved.
In what status is your withdrawal now, and when it was submitted, please?
I think you may consider submitting a complaint.
Я б спробував перевстановити програму або, якщо це перегляд у веб-переглядачі, я б очистив файли cookie (переконайтеся, що ви зберегли свій пароль для входу), або ви можете спробувати використати інший браузер або спробувати отримати доступ до сайту за нашим посиланням:
https://casino.guru/cyber-bet-casino-review
Просто натисніть на логотип.
Останньою пропозицією буде використання іншого пристрою.
Щось працює?
I would try reinstalling the app or if it's a browser viewing, I would clear the cookies (make sure you saved your login password), alternatively, you can try to use a different browser, or try to access the site via our link:
https://casino.guru/cyber-bet-casino-review
Just click on the logo.
The last suggestion would be using a different device.
Does anything work?
Я зв’язався з ними, і вони постійно кажуть, що це заблоковано. Але пояснень і прогнозів немає. Кожен день кажуть, що завтра буде відімкнуто, а замок ніколи не вилазить.
I contacted them and they keep saying it is blocked. But there is no explanation and no prediction. Every day they say that tomorrow will be unlocked and the lock never comes out.
Entrei em contato com eles e eles continuam falando que está bloqueado . Mas não tem explicação e nem previsão. Todos os dias falam que amanhã estará desbloqueado e o bloqueio nunca sai .
Я просто не можу зрозуміти, чому вони не можуть сказати тобі причину.
Що тут такого складного?
Я думаю, що вам слід подати скаргу ( просто торкніться/клацніть тут ), давайте подивимося, що ми можемо дізнатися про це блокування облікового запису.
I just can't understand why they can't tell you the reason.
What is so complicated about it?
I think that you should submit a complaint (just tap/click here), let's see what we can find out about this account block.
Я перевірив вашу скаргу , її було закрито як невирішену - пасивний регулятор, тому я вважаю, що все закінчилося.
Наразі розглянуто лише кілька скарг🤨:
I checked your complaint, was closed as an unresolved - passive regulator hence I feel that it's over.
Only a few complaints have been solved so far🤨:
Ну, я не пробував казино cyber.bet і ніколи не спробую!
До зустрічі, коментарі та репутація гуру казино є попередженням.
Я бачу, що у вас є відкрита скарга на 1win BOOKMAKER!
Цілком очевидно, що вони найбільше обманюють нас, нігерійців, бразильців та деяких іспанців!
Будь ласка, дайте відповідь у ланцюжку 1win, давайте обговоримо!
Well I haven't tried the cyber.bet casino and will never try it!
See you guys comments and the reputation given by the casino guru is warning.
I can see you have an opened complaint with 1win BOOKMAKER!
It's quite obvious they're scamming we Nigerians most, the Brazils and some Spanishs!
Please reply on 1win thread let's have a discussion!
Привіт, я подав запит на зняття банківським переказом 5 вересня о 7:41 за чилійським часом, на сьогоднішній день гроші ще не надійшли. З 6 числа статус зняття коштів «затримано», вони кажуть мені бути терплячим і продовжувати чекати, але, читаючи всі коментарі, я стурбований тим, що він не буде перерахований.
Мій обліковий запис уже деякий час перевірено.
Я буду обережний.
Hello, I have requested a withdrawal by bank transfer on September 5 at 7:41 Chilean time, to date the money has not yet arrived. The status of the withdrawal is 'on hold' since the 6th, they tell me to be patient and keep waiting, but reading all the comments there are, I am concerned that it will not be deposited.
My account has been verified for a while now.
I will be careful.
Buenas, yo he solicitado un retiro mediante transferencia bancaria el día 5 de septiembre a las 7:41 hora chilena, a día de hoy aún no me ha llegado el dinero. El estado del retiro es ‘en espera’ desde el día 6, me dicen que tenga paciencia y que siga esperando, pero leyendo todos los comentarios que hay me preocupa que no me sea depositado.
Mi cuenta ya se encuentra verificada desde hace ya un tiempo.
Estaré atento.
Щодо запиту на зняття коштів, якщо він оброблений, я маю на увазі, якщо ви не можете скасувати запит на зняття коштів, то вам слід заспокоїтися, ваші гроші будуть виплачені, але коли ви зможете скасувати їх назад у свій гаманець, я Вибачте... може виникнути проблема!
On the withdrawal request if it is processed, I mean if you are unable to cancel the withdrawal request,then you should calm down your money will be paid,but the moment you're a able to cancel it back to your wallet, I'm sorry to say....there might be a problem!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.