ФорумКазиноCyber.bet Casino - загальне обговорення

Cyber.bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від jpdylan
|
16411 переглядів 76 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
jujudelavida
2 р. тому

Тоді ти вчинив правильно. Я бачу, що скаргу вже схвалено, оскільки минуло більше 2 тижнів.

Автоматичний переклад.
Donrexee
2 р. тому

Я просто думаю, що вони можуть поставити умову, згідно з якою ви повинні кілька разів поставити суму, яку ви внесли, перш ніж зняти гроші. У такому випадку це не означатиме, що ваш баланс має бути подвоїний, але вам просто потрібно зробити кілька ставок, щоб поставити гроші, які ви внесли, «х разів».

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Таких умов немає взагалі ніде.

Жоден букмекер не буде ставити таку умову щодо реальних виграшів і мати клієнтів. Жодна людина при здоровому глузді не погодиться на це і реально почне там грати.

Вся думка у них в тому, що вони мають право висувати такі умови за 3 умовами..

«вітальні бонуси;

акційні пропозиції;

окремі положення та умови, що регулюють конкретну гру/кіберспортивну ПОДІЮ"


Як мій виграш пов’язаний із вищесказаним, я ніколи не використовував жодних бонусів і не брав участі в акції.

Я зробив депозит, грав і виграв..

Продовження мого фактичного виграшу є актом шахрайства..


Автоматичний переклад.
Donrexee
2 р. тому

Звичайно, немає сенсу застосовувати вимоги щодо ставок на виграші, якщо ви не грали з бонусом. Я щойно сказав, що, можливо, для вашого депозиту є вимога щодо ставок. У будь-якому разі ви можете подати скаргу тут, на нашому веб-сайті, і ми спробуємо її розглянути та допомогти вам.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Добре. Тепер вони перевірили мій рахунок, але вони змушують мене поставити отримані виграші. Коли у мене не було премії. Очевидно, що ця кімната шахрайська

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Даніель. Мені минуло 2 тижні. Я відкрив скаргу. Велике спасибі за вашу допомогу

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я цілком упевнений, що Деніел запропонував вам трохи почекати, доки завершиться перевірка. Ні, хто подав скаргу, ми побачимо, чи зможемо допомогти.

Проте я прошу набратися терпіння.


Автоматичний переклад.
Donrexee
2 р. тому

Добре, я не кажу, що це казино є найкращим, але це бізнес-стандарт, згідно з яким казино застосовують вимоги щодо ставок на депозити, навіть якщо немає активного бонусу. Я не знаю подробиць, тому чекаю більше інформації у вашій ланцюжку скарг .


Автоматичний переклад.
2 р. тому

У цьому казино важко платити, вони перевіряють рахунок, а потім просять додаткові документи, кажуть, що у нього є період 5 робочих днів, але насправді це 2 тижні, щоб перевірити, а потім заплатити. Велика неповага. Не грай .

Автоматичний переклад.
nyquemarques
2 р. тому

Привіт,

Я розумію, що може здатися, що казино працює повільно. Дозвольте мені зазначити, що особливо перше зняття може тривати довше, тому що гравець і обліковий запис повинні бути спочатку повністю перевірені.

Ви вже отримали гроші, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Ось у чому проблема, це було не перше зняття коштів, і рахунок вже був верифікований. Ще не отримано.

Автоматичний переклад.
nyquemarques
2 р. тому

Треба сказати, що у випадку першого зняття ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки рахунку та продовження асоційованого платежу. Отже, скажімо, це має бути плавніше, коли перевірка не задіяна.

У якому статусі ваша заява зараз і коли її було подано?

Я думаю, ви можете подати скаргу.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Він заблокований, я навіть не можу подати запит на зняття. file

Автоматичний переклад.
nyquemarques
2 р. тому

Я б спробував перевстановити програму або, якщо це перегляд у веб-переглядачі, я б очистив файли cookie (переконайтеся, що ви зберегли свій пароль для входу), або ви можете спробувати використати інший браузер або спробувати отримати доступ до сайту за нашим посиланням:

https://casino.guru/cyber-bet-casino-review

Просто натисніть на логотип.

Останньою пропозицією буде використання іншого пристрою.

Щось працює?


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я зв’язався з ними, і вони постійно кажуть, що це заблоковано. Але пояснень і прогнозів немає. Кожен день кажуть, що завтра буде відімкнуто, а замок ніколи не вилазить.

Автоматичний переклад.
nyquemarques
2 р. тому

Я просто не можу зрозуміти, чому вони не можуть сказати тобі причину.

Що тут такого складного?

Я думаю, що вам слід подати скаргу ( просто торкніться/клацніть тут ), давайте подивимося, що ми можемо дізнатися про це блокування облікового запису.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

дуже приємно, що деякі гравці отримали свої гроші. Я сподіваюся, що це трапиться і зі мною. Чекаю з листопада.

Автоматичний переклад.
Xpert
2 р. тому

Я перевірив вашу скаргу , її було закрито як невирішену - пасивний регулятор, тому я вважаю, що все закінчилося.

Наразі розглянуто лише кілька скарг🤨:

file

Автоматичний переклад.
Donrexee
2 р. тому

Ну, я не пробував казино cyber.bet і ніколи не спробую!

До зустрічі, коментарі та репутація гуру казино є попередженням.


Я бачу, що у вас є відкрита скарга на 1win BOOKMAKER!

Цілком очевидно, що вони найбільше обманюють нас, нігерійців, бразильців та деяких іспанців!

Будь ласка, дайте відповідь у ланцюжку 1win, давайте обговоримо!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, я подав запит на зняття банківським переказом 5 вересня о 7:41 за чилійським часом, на сьогоднішній день гроші ще не надійшли. З 6 числа статус зняття коштів «затримано», вони кажуть мені бути терплячим і продовжувати чекати, але, читаючи всі коментарі, я стурбований тим, що він не буде перерахований.

Мій обліковий запис уже деякий час перевірено.

Я буду обережний.

Автоматичний переклад.
gabrielbernerj
2 р. тому

Щодо запиту на зняття коштів, якщо він оброблений, я маю на увазі, якщо ви не можете скасувати запит на зняття коштів, то вам слід заспокоїтися, ваші гроші будуть виплачені, але коли ви зможете скасувати їх назад у свій гаманець, я Вибачте... може виникнути проблема!

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого