ФорумКазиноCasinoin - загальне обговорення

Casinoin - загальне обговорення (Сторінка 8)

3 р. тому від Lampros
|
41471 переглядів 239 відповідей |
|
1...7 8 9...13
Додати публікацію
2 р. тому

Привіт, друже, будь ласка, зробіть щось, чого ми чекаємо стільки днів, і нам не заплатили, я борюся з 18 серпня, через 3 дні вони попросили мене підтвердити, я надіслав їм усі необхідні документи, ідентифікацію було успішно перевірено, відтоді, оскільки у них виникли проблеми з платежами, оскільки вони повідомили нас, ми чекали ще 3 дні, після того, як вони повідомили нам, що sepa відкрито та їхню проблему з оплатою було вирішено, ми чекаємо, поки сьогодні не минуло 3 робочих дні, і все ще нічого, чесно кажучи все це психологічно і дуже напружено, я прошу вас допомогти і вирішити нашу проблему. Дуже дякую, але я дуже незадоволений усім, що відбувається. Дні минають, а грошей не бачимо!!!!!!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вибач, я не можу. Ви подали скаргу, і команда розгляду скарг намагається вам допомогти.

Будь ласка, будьте терплячі. Казино каже, що гроші будуть повернені на ваш рахунок у казино, і це сталося, тому я думаю, що продовження платежу – це лише питання часу. 🤞

Автоматичний переклад.
lamprostsakal
2 р. тому

Нажаль ще ні

Автоматичний переклад.
gkara2022
2 р. тому

Ми з глузду з'їхали від усього цього серіалу... Я теж не можу дочекатися!!

Автоматичний переклад.
Опубліковано lamprostsakal видалено
Опубліковано lamprostsakal видалено адміністратором Radka
gkara2022
2 р. тому

ЖАХЛИВО МІЙ БРАТ... ЯК ТІЛЬКИ МОЇ ГРОШІ ЗІЙДУТЬ В БАНК, Я ЗАПАЛИМ СВІЧКИ.... КОНЕЧНО ТИ ТАКОЖ БУДЕШ ДРУЖЕ, БАЖАЮ ШВИДКО!!!!!! ВИ ЇХ ОТРИМУЄТЕ???? ТИ ЇМ ДРУЖЕШ.. ..

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Молодець, чувак, я дуже радий!! Ходімо і до наших!!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, хлопці, як щодо зняття коштів, я подав запит на зняття 2000, і тепер я надіслав документи для ідентифікації, яка говорить, що це займає 5 днів. Зараз ми працюємо 5 днів на ідентифікацію. Хтось здогадувався, як отримати гроші, це відображається лише в картці способів ОПЛАТИ та SEPA

Автоматичний переклад.
apostl19
2 р. тому

Наберіться терпіння і міцних печінк, поговоримо через 15 днів!!!!! щоб отримати гроші, потрібно молитися Панагії з Тіносу!!!!!

Автоматичний переклад.
apostl19
2 р. тому

Більш загальна практика, так, це правильно, це процедура.

Вони кажуть, що 5 днів, але вони можуть підготувати вас раніше (особистий досвід).

Грецькі компанії роблять це протягом 1-2 днів.

тепер з моменту перевірки, як терпляче сказав інший друг/ентузіаст зброї.

Втішає те, що деякі люди отримують свої гроші, коли ви сподіваєтесь/сподіваємося/сподіваємось

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, хлопці, як щодо зняття коштів, я подав запит на зняття 2000, і тепер я надіслав документи для ідентифікації, яка говорить, що це займає 5 днів. Зараз ми працюємо 5 днів на ідентифікацію. Хтось здогадувався, як отримати гроші, це відображається лише в картці способів ОПЛАТИ та SEPA

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

через скаргу ми отримали інформацію про те, що у казино виникли певні проблеми з постачальником карткових платежів. Я припускаю, що обробка зняття може зайняти більше часу.

Будь ласка, наберіться терпіння, сподіваємося, що казино, або, краще сказати, постачальник карткових платежів незабаром вирішить цю проблему.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Доброго ранку всім.

Дозвольте повідомити вам, що вчора вийшов білий дим, і я нарешті отримав свої гроші через SEPA.

Робили 5 робочих днів з 25.08.

Всім іншим удачі.

Автоматичний переклад.
gkara2022
2 р. тому

Привіт і дякую за гарні новини! 👍

Я був упевнений, що ти отримаєш гроші.

Я також вважаю, що платіжний постачальник казино справді мав деякі технічні проблеми.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Доброго вечора, я вніс суму вчора, і я отримав прибуток, мені сказали, що у них проблема з депозитами на картки, я сказав їм зробити це через skrill, вони сказали, що просто внесіть мінімальну суму депозиту через skrill 20 євро і ми переведемо вам гроші для виведення!!! Вважаю, класичний, вони мені брешуть, і тепер вони вимагають ідентифікацію, ймовірно, ми ніколи не отримаємо гроші, тому що я не бачу, щоб ідентифікація була зроблена вчасно, також я стример, я виграв суму, коли йшов у прямому ефірі, тому 400-500 люди це бачили... якщо мені не заплатять, я, ймовірно, втрачу багато клієнтів

Автоматичний переклад.
SotirisR21
2 р. тому

Привіт,

добре, якщо ви стример, ви повинні знати, що це цілком нормально, що кожного разу, коли новий тип платежу використовується для виведення коштів, його потрібно спочатку перевірити - це робиться шляхом мінімального депозиту. Це нормально. не хвилюйся Також зазвичай гравцеві потрібно успішно пройти перевірку облікового запису (KYC).

Пропоную вам зберігати спокій і співпрацювати з казино. 🙂

Дай мені знати, як справи, і бажаю удачі.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

добре, якщо ви стример, ви повинні знати, що це цілком нормально, що кожного разу, коли новий тип платежу використовується для виведення коштів, його потрібно спочатку перевірити - це робиться шляхом мінімального депозиту. Це нормально. не хвилюйся Також зазвичай гравцеві потрібно успішно пройти перевірку облікового запису (KYC).

Пропоную вам зберігати спокій і співпрацювати з казино. 🙂

Дай мені знати, як справи, і бажаю удачі.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, я знаю, але я хочу сказати, що вони просять більше депозитів, щоб отримати гроші, і коли ви надсилаєте запит на зняття, вони хочуть підтвердити ваш рахунок у перший день, коли ви відкриваєте .... байдуже

Автоматичний переклад.
SotirisR21
2 р. тому

Імовірно, проблема зі зняттям карток була вирішена 9 листопада.

Я отримав гроші через 5 робочих днів через SEPA


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Імовірно, проблема зі зняттям карток була вирішена 9 листопада.

Я отримав гроші через 5 робочих днів через SEPA


Автоматичний переклад.
2 р. тому

відправити приватне повідомлення

Автоматичний переклад.
SotirisR21
2 р. тому

Я не можу знайти, як вам надіслати

Автоматичний переклад.
2 р. тому

відправити приватне повідомлення

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, цей форум не підтримує приватні повідомлення.

Автоматичний переклад.
1...7 8 9...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого