3 р. тому
Тут ви можете обговорити Casinoin, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Мабуть, це далеко не афера 900 євро з нульовою віддачею зараз, щоб розтопити ворон, і гуру реклами, але як тільки я сказав йому про 0,25 повернення, він сказав мені, що я не маю справу з казино, які не мають юридичної ліцензії, щоб уникнути мене. геть усі в страху
Far is probably a scam 900 euros with zero returns now to melt the crows does it and advertising Guru but as soon as I told him about 0.25 returns he told me I do not deal with casinos that do not have a legal license to avoid me Far away everyone is at bay
Μακριά είναι πιθανώς απάτη 900ευρω με μηδενισμενες επιστροφές τώρα να λιώσουν τα κοράκια το κάνει και διαφήμιση Guru αλλά μόλις του είπα για 0,25επιστροφες μου είπε δεν ασχολούμαι με καζίνο που δεν έχουν νόμιμη άδεια για να με αποφύγει Μακριά είναι όλοι στο κόλπο
Я не впевнений, чи правильно я це розумію. Чи не могли б Ви детальніше описати те, що сталося?
I'm not sure if I understand it correctly. Could you please describe what happened in more detail?
Привіт, що б ви хотіли оновити щодо казино? Не могли б ви бути конкретнішим, будь ласка? Останнє оновлення було внесено 21 лютого 2021 року, тож правда, що з того часу деякі речі можуть змінитися.
Hi, what would you like to update regarding the casino? Could you be more specific please? The last update was made on the 21st February 2021 so it's true that some things may have changed since then.
Багато видів платежів, але, на жаль, виведення можливе лише через крипто. А щоб виведення через Crypto запрацювало, вам також потрібно внести депозит у Crypto. Згідно з чатом, перевірка займає в середньому 5 днів. Мені цікаво, чи отримаю я свої гроші ... Мені все здається трохи сумнівним.
Чат, щоб отримати відповідь, триває 30-40 хвилин.
Many types of payments, but withdrawals are unfortunately only possible via Crypto. And for a withdrawal via Crypto to work, you also have to make a deposit with Crypto. According to live chat, verification takes an average of 5 days. I'm curious if I will get my money ... Everything seems a little dubious to me.
Chat often takes 30-40 minutes to get an answer.
Viele Einzahlungsarten, aber Auszahlung leider nur noch über Crypto möglich. Und damit eine Auszahlung über Crypto funktioniert muss man zusätzlich eine Einzahlung mit Crypto machen. Verifizierung dauert laut Livechat im Schnitt lange 5 Tage. Bin gespannt ob ich mein Geld erhalten werden... Erscheint mir alles ein wenig dubios.
Chat braucht des öfteren 30-40 Minuten bis man eine Antwort erhält.
Чесно кажучи, це те, що я бачу все частіше для німецьких гравців. Ймовірно, це пов'язано з новим законодавством Німеччини. Я вважаю, що багато казино мають проблеми з надсиланням грошей туди, тому вони використовують для цього крипто.
Honestly, this is something I see more and more often for German players. It's probably due to new legislation in Germany. I believe many casinos have issues sending the money there so they use crypto for this purpose.
Чи спілкується казино з вами, коли ви звертаєтесь до них?
Does the casino communicate with you when you contact them?
Чесно кажучи, я дав би їм загалом 2 тижні. Якщо вони все ще не підтверджують ваш обліковий запис, ви можете подати скаргу на наш веб -сайт. Я знаю, що 2 тижні очікування на перевірку - це багато, але принаймні можна сказати, що ви приділили їм достатньо часу.
Honestly, I'd give them 2 weeks in total. If they still don't verify your account, then you could submit a complaint on our website. I know 2 weeks of waiting for a verification is a lot, but at least you could say you gave them enough time.
Хм ... Ви чомусь зверталися до служби підтримки клієнтів?
Hm...have you asked the customer support for a reason?
Так, ви стверджуєте, що я відкрив другий рахунок, що не відповідає дійсності. Зараз я відкрив справу
Yes, you claim I opened a second account, which is not true. I have now opened a case
Ja, Sie behaupten ich hätte ein zweites Konto eröffnet, was nicht der Wahrheit entspricht. Ich habe jetzt einen Fall eröffnet
Чи є у вашій родині хтось, хто грає в казино?
Do you have anyone in your family who plays in the casino?
привіт, я щойно побачив вашу відповідь. мій огляд був 3 тижні тому. я додав це прямо в розділі огляду казино.
hi, i´ve just seen your reply right now. my review was 3 weeks ago. i added it right in the review-section of the casino.
Гаразд, тоді я вважаю, що огляд вже давно був схвалений.
Alright, then I believe the review was already approved long time ago.
я тільки що подивився - огляд був схвалений також три тижні тому. або я пропустив суть?
але крім мого огляду - я хочу сказати, що Casinoin потрібно перевірити ще раз. також на інших форумах все більше скарг. про закриття рахунку через передбачувані дублікати, несплату тощо.
i just had a look - the review was approved also three weeks ago. or did i miss the point?
but besides my review - my point is that Casinoin needs to be checked again. also in other forums there are more and more complaints. about closing the account because of supposed duplicates, not paying etc.
Чесно кажучи, на даний момент ми маємо лише 1 невирішену скаргу проти казино, а 18 вирішено. Я б сказав, що це чудове співвідношення https://casino.guru/casinoin-review#tab=js-tab-reputation
8 справ ще відкриті, тому подивимося, як він розвиватиметься.
Honestly, we currently have only 1 unresolved complaint against the casino and 18 have been resolved. I'd say that's a great ratio https://casino.guru/casinoin-review#tab=js-tab-reputation
8 cases are still open so let's see how it develops.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.