ГоловнаФорумКазиноCasinoin - загальне обговорення

Casinoin - загальне обговорення

 від Lampros
|
62 104 переглядів 265 відповідей |
|
1 2...14
Тут ви можете обговорити Casinoin, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Мабуть, це далеко не афера 900 євро з нульовою віддачею зараз, щоб розтопити ворон, і гуру реклами, але як тільки я сказав йому про 0,25 повернення, він сказав мені, що я не маю справу з казино, які не мають юридичної ліцензії, щоб уникнути мене. геть усі в страху

Автоматичний переклад.
Lampros

Я не впевнений, чи правильно я це розумію. Чи не могли б Ви детальніше описати те, що сталося?

Автоматичний переклад.

привіт Даніелю,

Я дійсно думаю, що Casinoin потрібно офіційно переглянути знову (s. Мій поточний огляд).

Змінено
Автоматичний переклад.
redd

Привіт, що б ви хотіли оновити щодо казино? Не могли б ви бути конкретнішим, будь ласка? Останнє оновлення було внесено 21 лютого 2021 року, тож правда, що з того часу деякі речі можуть змінитися.

Автоматичний переклад.

Багато видів платежів, але, на жаль, виведення можливе лише через крипто. А щоб виведення через Crypto запрацювало, вам також потрібно внести депозит у Crypto. Згідно з чатом, перевірка займає в середньому 5 днів. Мені цікаво, чи отримаю я свої гроші ... Мені все здається трохи сумнівним.


Чат, щоб отримати відповідь, триває 30-40 хвилин.


Змінено
Автоматичний переклад.
denyo123

Чесно кажучи, це те, що я бачу все частіше для німецьких гравців. Ймовірно, це пов'язано з новим законодавством Німеччини. Я вважаю, що багато казино мають проблеми з надсиланням грошей туди, тому вони використовують для цього крипто.

Автоматичний переклад.

Я чекаю перевірки з понеділка. На жаль, поки нічого не сталося🙁

Автоматичний переклад.
denyo123

Чи спілкується казино з вами, коли ви звертаєтесь до них?

Автоматичний переклад.

Так, єдина відповідь, яку я отримую: "будь ласка, почекайте"

Автоматичний переклад.
denyo123

Чесно кажучи, я дав би їм загалом 2 тижні. Якщо вони все ще не підтверджують ваш обліковий запис, ви можете подати скаргу на наш веб -сайт. Я знаю, що 2 тижні очікування на перевірку - це багато, але принаймні можна сказати, що ви приділили їм достатньо часу.

Автоматичний переклад.

В ПОРЯДКУ. Тоді я роблю це.

Автоматичний переклад.

Тепер я більше не можу увійти до свого облікового запису ...

Автоматичний переклад.
denyo123

Хм ... Ви чомусь зверталися до служби підтримки клієнтів?

Автоматичний переклад.

Так, ви стверджуєте, що я відкрив другий рахунок, що не відповідає дійсності. Зараз я відкрив справу

Автоматичний переклад.
denyo123

Чи є у вашій родині хтось, хто грає в казино?

Автоматичний переклад.
Daniel

привіт, я щойно побачив вашу відповідь. мій огляд був 3 тижні тому. я додав це прямо в розділі огляду казино.

Автоматичний переклад.
redd

Гаразд, тоді я вважаю, що огляд вже давно був схвалений.

Автоматичний переклад.
Daniel

я тільки що подивився - огляд був схвалений також три тижні тому. або я пропустив суть?

але крім мого огляду - я хочу сказати, що Casinoin потрібно перевірити ще раз. також на інших форумах все більше скарг. про закриття рахунку через передбачувані дублікати, несплату тощо.

Автоматичний переклад.
redd

Чесно кажучи, на даний момент ми маємо лише 1 невирішену скаргу проти казино, а 18 вирішено. Я б сказав, що це чудове співвідношення https://casino.guru/casinoin-review#tab=js-tab-reputation

8 справ ще відкриті, тому подивимося, як він розвиватиметься.

Автоматичний переклад.
1 2...14
Перейти на сторінкуіз 14 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого