ФорумКазиноCasinoin - загальне обговорення

Casinoin - загальне обговорення (Сторінка 13)

3 р. тому від Lampros
|
41475 переглядів 239 відповідей |
|
1...12 13
Додати публікацію
vanya.tkach
1 місяць тому

Привіт, ваш KYC тривав так довго? Я б сказав, що це занадто. У чому проблема з неможливістю перевірки документів? Чи думали ви про те, щоб подати скаргу, якщо не можете рухатися далі?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

вони мене лише тиждень перевіряють і сказали що можуть продовжити до 30 робичих днів це дуже багато.

vanya.tkach
1 місяць тому

Так, це було б і для мене. Ми також даємо казино 14 днів для KYC, оскільки ми вважаємо, що до того часу казино повинні мати можливість відсортувати все необхідне та перевірити гравця. Тому, якщо це займає нерозумно багато часу, ви можете зв’язатися з нами в будь-який час.

У вашому випадку це був лише тиждень, що мені здається не таким вже й поганим.

У будь-якому випадку, ви не пробували грати після цього досвіду?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

там я вже не хочу іграти.

vanya.tkach
1 місяць тому

Звичайно, це повністю залежить від вас. Якщо цей досвід відвернув вас, краще рухатися далі. правильно?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

ви цьому казино зменшіть рейтинг бо вони дуже погані.

vanya.tkach
1 місяць тому

Насправді неможливо знизити рейтинг казино, коли хтось про це попросить. Увесь процес потрібно виконати, перш ніж рейтинг зможе знизитися чи підвищитися.🤷‍♀️

Я вірю, що ви це усвідомлюєте. правильно?

Якщо ви хочете прочитати про це більше, зробіть це тут . Там можна знайти багато інформації про весь процес.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

я хочу написати скаргу на це казино.

vanya.tkach
1 місяць тому

Про що б це було? Що з тобою тут сталося? Минулого разу, коли ми писали одне одному, ми говорили про перевірку, але я не помітив жодної проблеми.

Не могли б ви сказати мені?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

зняли мені гроші

vanya.tkach
1 місяць тому

Гаразд, а на якій підставі казино взяло ваші гроші, вони сказали вам якусь причину?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

маю наувазі що дали мені зняти гроші на мій гаманець

vanya.tkach
1 місяць тому

Чи правильно я припускаю, що зараз у Casinoin вас не турбують проблеми? 🙂

Не можу сказати, що я повністю зрозумів всю суть, тому, якщо є щось, що викликає занепокоєння, не соромтеся вказати це, будь ласка.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

гроші мені виплатили але яб всеодно не радив там нікому іграти

vanya.tkach
1 місяць тому

Ну, дякую, що поділилися своєю думкою. Іноді було б добре описати трохи більше того, що сталося з вами, тому що це допоможе іншим гравцям.

У будь-якому випадку, чому б вам не рекомендувати грати в цьому казино? Якби вони заплатили вам гроші, я міг би бути зацікавлений. 🙂

Автоматичний переклад.
1...12 13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого