Гей, ти хочеш щось сказати цьому казино? Ви тут грали?
Hey, is there anything you would like to say to this casino? Have you played here?
привіт ,
У мене є підтверджений обліковий запис, і я зробив 3 зняття, і всі вони були скасовані. Коли я запитую про причину в чаті, вони кажуть, що вони передали проблему своїм «спеціалістам».
hello ,
i have a verified account and i had made 3 withdrawals that all where cancelled.When i ask the reason at the live chat the say that they have pass the issue to their "specialists" .
Привіт! Цілком можливо, що живий чат, оскільки він не займається виведенням коштів, не знає, як вам відповісти. Тож потрібно було б звернутися до певного відділу, де я, ймовірно, попросив би контакт і надіслав би електронний лист. Казино не повідомило вам, чому ваші зняття було скасовано? Звичайно, було б корисно знати це спочатку.
Ви тут грали з бонусом?
Hi, it's possible that live chat, since it doesn't deal with withdrawals, doesn't know how to answer you. So it would have to go to a specific department where I would probably ask for a contact and send an email. The casino didn't tell you why your withdrawals were canceled? It would certainly be useful to know this first.
Did you play with a bonus here?
Ні, вони не вказали причину після того, як я також запитав їх двічі. Я раніше успішно знімав гроші в казино в минулому, але з тих пір я змінив свою картку, за допомогою якої я зробив депозит. Ні, я ніколи не використовував бонуси
No they didnt state the reason after i also asked them twice.I have previously withdrawal successfully in the past from casinoin but i have changed my card since then with which i did the deposit .No i have never used any bonus
А верифікувати нову картку не потрібно було? Якщо казино нічого не зв’яжеться з вами або не повідомить, наша команда спробує вам допомогти, оскільки я бачу, що у вас є відкрита скарга .
Тож я стежитиму за розвитком подій, і якщо ви почуєте щось нове, будь ласка, дайте мені знати.
And you didn't need to verify the new card? If the casino doesn't get back to you with anything or update you, our team will try to help you since I see you have an open complaint.
So I'll keep an eye on developments and if you hear anything new, please let me know.
Я запитав їх, чи потрібна їм будь-яка виписка про мою нову картку чи автентифікацію, і вони відповіли, що поки що ні. Я чекаю їхньої відповіді. Дякую за підтримку
I asked them if they need any statement of my new card or authentication and they answered not yet .I waiting for their reply.Thank you for your support
Я думав, що це буде перше, про що вони вас попросять, але поки їм це не потрібно, це добре.
Тож ми дочекаємося почути від спеціалістів і дізнаємось, чому ваші зняття було скасовано.
Коли ви дізнаєтесь, оновіть свою скаргу та мене. 🙂
I thought that would be the first thing they would ask of you, but as long as they don't need it that's fine.
So we'll wait to hear from the specialists and see why your withdrawals were canceled.
When you find out, update your complaint and me. 🙂
Проблема полягає в тому, що минуло 3 дні, відколи мою проблему передали їхнім «фахівцям» на таку невелику суму та просту річ. Це ніби вони просто не хочуть, щоб ви відкликали. Кожен електронний лист є однаковою загальною відповіддю. Дуже поганий досвід на жаль.
The problem is that its been 3 days since my issue is handed over to their "specialists" for such a small amount and simple matter .It is like they simple dont want you to withdraw.Every email is the same general response.Very poor experience unfortunately.
Це також хвилювало б мене, але коли я намагаюся поглянути на це з більш загальної точки зору, я б сказав, що нам найбільше потрібно вивчити реакцію спеціаліста, щоб рухатися далі. Не найкращий варіант, я знаю, але я не знаю про альтернативи на даний момент.
Сподіваюся, незабаром з вами зв’яжуться та вирішать питання про відкликання!
That would worry me too, but when I try to look at it from a more general perspective, I'd say we most need to learn the specialist's response in order to move on. Not the best option, I know - but I'm not aware of alternatives at the moment.
I hope you will soon be contacted and the withdrawal resolved!
добрий вечір
У п’ятницю 18/10 я зробив депозит і до суботи виграв 12 065 євро, вчора я спробував зняти кошти, і в той час як усі інші випадки мої зняття завершувалися лише за кілька секунд, почалися хори… вони не хотіли Не погоджувався заплатити мені, вони продовжували говорити мені неправду, в результаті чого я досі не отримав жодних грошей назад.
Я хочу подати скаргу, я не думаю, що я отримаю свій заробіток, будь ласка, допоможіть мені
Good evening,
On Friday 18/10 I made a deposit and by Saturday I won 12,065 euros, yesterday I tried to make a withdrawal and while all the other times my withdrawals were completed within just a few seconds, the choruses started..... they wouldn't accept to pay me, they kept telling me lies with the result that until now I have not received any money back.
I want to make a complaint, I don't think I will get my earnings, please help me
Καλησπέρα σας,
Τη παρασκευη 18/10 πραγματοποίηση καταθεση και έως το σάββατο κερδισα 12.065 ευρώ, χθές προσπάθησα να πραγματοποιησω αναληψη και ενω όλες τις άλλες φορες οι αναλήψης μου ολοκληρωνόντουσαν εντος λιγων μόλις δευτερολεπτων αρχισαν τα παρατραγουδα..... δεν δεχοντουσαν να με πληρωσουν μου ελεγαν συνεχως ψεμματα με αποτελεσμα μεχρι και τωρα να μην εχω παρει ευρω πισω.
Θελω να προβω σε καταγγελια πιστευω δε θα τα παρω ποτε τα κερδη μου παρακαλω βοηθηστε με
Гей, я б, мабуть, дотримувався того факту, що ти отримував гроші в минулому, і це хороший знак. Ви грали тут з бонусом чи ні? Казино сказало вам, що вони не будуть вам платити, або чому виникла така ситуація?
Я думаю, що якщо вам вдасться виграти таку суму, казино проведе якесь розслідування, і ви, ймовірно, не отримаєте грошей до того часу. Але я також припускаю, що вони дадуть вам знати, що щось подібне відбувається.
У будь-якому разі, оскільки ви подали скаргу , наша команда спробує допомогти вам, якщо казино не зв’яжеться з вами або ви не отримаєте жодної відповідної інформації.
Сподіваюся, це скоро вирішиться.
Hey, I'd probably stick to the fact that you've received money in the past, which is a good sign. Did you play here with any bonus or not? Did the casino tell you that they wouldn't pay you or why did this situation arise?
I imagine that if you manage to win such a sum, the casino will make some kind of investigation and you probably won't get paid until then. But I would also assume that they would let you know that something like this is going on.
Anyway, since you have filed a complaint, our team will try to help you if the casino does not communicate or you do not receive any relevant information.
I hope this will be resolved soon.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.