ФорумКазиноCasinoin - загальне обговорення

Casinoin - загальне обговорення (Сторінка 13)

3 р. тому від Lampros
|
49072 переглядів 253 відповідей |
|
1...12 13
Jaro
2 міс. тому

Здравствуйте.

Змінено автором 2 міс. тому
nataliyabus
2 міс. тому

Гей, ти хочеш щось сказати цьому казино? Ви тут грали?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

привіт ,


У мене є підтверджений обліковий запис, і я зробив 3 зняття, і всі вони були скасовані. Коли я запитую про причину в чаті, вони кажуть, що вони передали проблему своїм «спеціалістам».

Автоматичний переклад.
Giorgos90
2 міс. тому

Привіт! Цілком можливо, що живий чат, оскільки він не займається виведенням коштів, не знає, як вам відповісти. Тож потрібно було б звернутися до певного відділу, де я, ймовірно, попросив би контакт і надіслав би електронний лист. Казино не повідомило вам, чому ваші зняття було скасовано? Звичайно, було б корисно знати це спочатку.

Ви тут грали з бонусом?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Ні, вони не вказали причину після того, як я також запитав їх двічі. Я раніше успішно знімав гроші в казино в минулому, але з тих пір я змінив свою картку, за допомогою якої я зробив депозит. Ні, я ніколи не використовував бонуси

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
Giorgos90
2 міс. тому

А верифікувати нову картку не потрібно було? Якщо казино нічого не зв’яжеться з вами або не повідомить, наша команда спробує вам допомогти, оскільки я бачу, що у вас є відкрита скарга .

Тож я стежитиму за розвитком подій, і якщо ви почуєте щось нове, будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Я запитав їх, чи потрібна їм будь-яка виписка про мою нову картку чи автентифікацію, і вони відповіли, що поки що ні. Я чекаю їхньої відповіді. Дякую за підтримку

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
Giorgos90
1 місяць тому

Я думав, що це буде перше, про що вони вас попросять, але поки їм це не потрібно, це добре.

Тож ми дочекаємося почути від спеціалістів і дізнаємось, чому ваші зняття було скасовано.

Коли ви дізнаєтесь, оновіть свою скаргу та мене. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Проблема полягає в тому, що минуло 3 дні, відколи мою проблему передали їхнім «фахівцям» на таку невелику суму та просту річ. Це ніби вони просто не хочуть, щоб ви відкликали. Кожен електронний лист є однаковою загальною відповіддю. Дуже поганий досвід на жаль.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Giorgos90
1 місяць тому

Це також хвилювало б мене, але коли я намагаюся поглянути на це з більш загальної точки зору, я б сказав, що нам найбільше потрібно вивчити реакцію спеціаліста, щоб рухатися далі. Не найкращий варіант, я знаю, але я не знаю про альтернативи на даний момент.

Сподіваюся, незабаром з вами зв’яжуться та вирішать питання про відкликання!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

добрий вечір


У п’ятницю 18/10 я зробив депозит і до суботи виграв 12 065 євро, вчора я спробував зняти кошти, і в той час як усі інші випадки мої зняття завершувалися лише за кілька секунд, почалися хори… вони не хотіли Не погоджувався заплатити мені, вони продовжували говорити мені неправду, в результаті чого я досі не отримав жодних грошей назад.


Я хочу подати скаргу, я не думаю, що я отримаю свій заробіток, будь ласка, допоможіть мені

Автоматичний переклад.
veniachristakopoulou
1 місяць тому

Гей, я б, мабуть, дотримувався того факту, що ти отримував гроші в минулому, і це хороший знак. Ви грали тут з бонусом чи ні? Казино сказало вам, що вони не будуть вам платити, або чому виникла така ситуація?

Я думаю, що якщо вам вдасться виграти таку суму, казино проведе якесь розслідування, і ви, ймовірно, не отримаєте грошей до того часу. Але я також припускаю, що вони дадуть вам знати, що щось подібне відбувається.

У будь-якому разі, оскільки ви подали скаргу , наша команда спробує допомогти вам, якщо казино не зв’яжеться з вами або ви не отримаєте жодної відповідної інформації.

Сподіваюся, це скоро вирішиться.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт, я зняв 1000 євро з казино, і вони попросили мене підтвердити. я надіслав їм усе, що вони мене просили, але я все ще чекаю, ти думаєш, що я отримаю свої гроші??


Автоматичний переклад.
rospi
2 тиж. тому

привіт Якщо ви не порушили жодних правил і також пройшли перевірку, я б сказав, що є великий шанс, що вам заплатить.

Здається, ви дуже стурбовані. Не могли б ви повідомити мені, коли ви подасте документи? Іноді це може зайняти багато часу, оскільки KYC є однією з найважливіших процедур перед самим виведенням коштів. Постарайтеся набратися терпіння. Нічого з того, що ви сказали, не вказує на те, що ви повинні передбачати проблеми, чи я щось пропускаю?

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
1...12 13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого