ФорумКазиноCasinoin - загальне обговорення

Casinoin - загальне обговорення (Сторінка 9)

3 р. тому від Lampros
|
47247 переглядів 251 відповідей |
|
1...8 9 10...13
Додати публікацію
SotirisR21
2 р. тому

Привіт,

про який чорний список ви говорите, будь ласка? Однак це казино заслужило знак справедливості.

https://casino.guru/casinoin-review Я просто хочу переконатися, що інформація правильна.

Спасибі заздалегідь.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт усім!

Я грав досить довго в цьому казино. Дозвольте розповісти вам свій досвід.

По-перше, коли б ви не виграли, виведення буде неможливою місією.

Починаючи з того, що я приєднався до сайту в серпні 2022 року, перший тиждень все працює добре. У середині серпня сайт отримує велику перерву в його виведенні. Він призупиняє зняття всіх, кажучи, що це проблема MasterCard і Visa. Найпоширенішим рішенням, яке вони пропонували, було внесення альтернативними способами, щоб вони могли переказати гроші туди. Наприклад, Skrill або Jeton. Крім того, вони мали опцію SEPA для швидкого банківського переказу. Варіант, який ніколи не працював, оскільки вам потрібно було пройти процедуру KYC. Вони KYC зайняли близько 15 днів, потім виведення ще 15, уявіть собі час. Я не міг так довго чекати, тому зробив депозит через Jeton і отримав трохи грошей після 10 днів очікування. Після того, як я виграв ще трохи грошей, вони сказали мені, що я повинен пройти ще один KYC для зняття Jeton, я сміявся, ще 5 днів чекання. Нарешті зняття було виправлено, і я знімав з Jeton. Я грав за їхніми правилами зняття коштів до 9 вересня (вересень), коли вони сказали мені, що вирішили проблему з карткою. Я зняв невелику суму в 50 євро, щоб перевірити, і все було добре. Тож наступного дня я грав із більшою готівкою та СЮРПРИЗОМ. Раптом я роблю 3 зняття коштів, і всі 3 скасовуються без причини. Їхня система була миттєвою і не мала б мати такої проблеми, як вони казали. Я ще раз пройшов через довідковий центр і сказав, чекай, чекай і чекай фінансову команду, я думаю. Вони називають їх спеціалістами, ніби це якась наука. Я чекав 5 днів, поки не дав їм те, що вони хотіли. Чого вони хотіли? Я втратив велику суму, тому що нічого не міг зняти.

Це казино ненадійне, вони завжди викличуть пацієнта, якого не існує.

До того ж «фахівці» працюють лише з понеділка по п’ятницю. Проблеми завжди починаються в п'ятницю, ви знаєте чому.

Майте на увазі, що у мене був повністю KYC обліковий запис на 2 типи зняття коштів, і вони скасовували їх, кажучи, що не знають причини.

Маючи максимальну перемогу на Sugar Rush, з небагатьох, які існують і ніколи не отримували грошей, безглуздий сайт.


Ну це від мене! Приємного вам!


Вітаю Гуру!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт усім!

Я грав досить довго в цьому казино. Дозвольте розповісти вам свій досвід.

По-перше, коли б ви не виграли, виведення буде неможливою місією.

Починаючи з того, що я приєднався до сайту в серпні 2022 року, перший тиждень все працює добре. У середині серпня сайт отримує велику перерву в його виведенні. Він призупиняє зняття всіх, кажучи, що це проблема MasterCard і Visa. Найпоширенішим рішенням, яке вони пропонували, було внесення альтернативними способами, щоб вони могли переказати гроші туди. Наприклад, Skrill або Jeton. Крім того, вони мали опцію SEPA для швидкого банківського переказу. Варіант, який ніколи не працював, оскільки вам потрібно було пройти процедуру KYC. Вони KYC зайняли близько 15 днів, потім виведення ще 15, уявіть собі час. Я не міг так довго чекати, тому зробив депозит через Jeton і отримав трохи грошей після 10 днів очікування. Після того, як я виграв ще трохи грошей, вони сказали мені, що я повинен пройти ще один KYC для зняття Jeton, я сміявся, ще 5 днів чекання. Нарешті зняття було виправлено, і я знімав з Jeton. Я грав за їхніми правилами зняття коштів до 9 вересня (вересень), коли вони сказали мені, що вирішили проблему з карткою. Я зняв невелику суму в 50 євро, щоб перевірити, і все було добре. Тож наступного дня я грав із більшою готівкою та СЮРПРИЗОМ. Раптом я роблю 3 зняття коштів, і всі 3 скасовуються без причини. Їхня система була миттєвою і не мала б мати такої проблеми, як вони казали. Я ще раз пройшов через довідковий центр і сказав, чекай, чекай і чекай фінансову команду, я думаю. Вони називають їх спеціалістами, ніби це якась наука. Я чекав 5 днів, поки не дав їм те, що вони хотіли. Чого вони хотіли? Я втратив велику суму, тому що нічого не міг зняти.

Це казино ненадійне, вони завжди викличуть пацієнта, якого не існує.

До того ж «фахівці» працюють лише з понеділка по п’ятницю. Проблеми завжди починаються в п'ятницю, ви знаєте чому.

Майте на увазі, що у мене був повністю KYC обліковий запис на 2 типи зняття коштів, і вони скасовували їх, кажучи, що не знають причини.

Маючи максимальну перемогу на Sugar Rush, з небагатьох, які існують і ніколи не отримували грошей, безглуздий сайт.


Ну це від мене! Приємного вам!


Вітаю Гуру!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Уникайте цієї сторінки, як я, уявіть, що хтось1 у цій публікації каже, що вони з’явилися гроші, і вони забрали їх із банку, вони скасували переказ, але гроші з’явилися, від мене назавжди видалено через це шахраї

Автоматичний переклад.
andrew_15
2 р. тому

Привіт,

В одній із останніх скарг я бачив, як казино стверджує, що у них були деякі проблеми з постачальником платіжних послуг, це завжди серйозна проблема, оскільки гравці спокушаються грати та втрачають довіру до казино.

Чи правильно я зрозумів, що ви все ще не можете зняти свій виграш? Якщо так, я також можу порекомендувати подати скаргу .


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Намагатися відповідати за когось іншого - це неправильно. Я розповів вам всю свою історію, якби ви її уважно прочитали, ви б зрозуміли. Проблема є проблемою, коли вона виникає один раз, не частіше ніж 3 рази за 30 днів. Дивно, що вони ніколи не мають проблем із депозитами 😉 У цього казино є скарги не лише на цей випадок, не на нещодавній, а на всі.

Відповідаючи на ваше запитання, я не подаю жодної скарги, оскільки ви рекламуєте їх, тому ви так відповідаєте. Я подав скаргу щодо ліцензії на ігри Кюрасао.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я один раз грав у цьому казино. Я виграв майже 500 євро і хотів їх зняти. Перевірка зайняла більше тижня, і я знову втратив свої гроші на слотах

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Намагатися відповідати за когось іншого - це неправильно. Я розповів вам всю свою історію, якби ви її уважно прочитали, ви б зрозуміли. Проблема є проблемою, коли вона виникає один раз, не частіше ніж 3 рази за 30 днів. Дивно, що вони ніколи не мають проблем із депозитами 😉 У цього казино є скарги не лише на цей випадок, не на нещодавній, а на всі.

Відповідаючи на ваше запитання, я не подаю жодної скарги, оскільки ви рекламуєте їх, тому ви так відповідаєте. Я подав скаргу щодо ліцензії на ігри Кюрасао.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я просто хочу повідомити вам про те, що ви можете знайти в скаргах, не більше того. Я також запропонував вам допомогу через скаргу, тому що я вважаю, що ви можете її використати. Я подаю скаргу кожного разу, коли у мене складається враження, що гравець може отримати від цього користь.

Я не розумію, чому ви вважаєте, що я рекламую казино, я ні.

Я щиро сподіваюся, що дозвільний орган вам допоможе.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

У когось витягнулися кошти з цього казино без проблем, чи можливо це

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я надіслав підтвердження електронною поштою. Чи виникне якась інша проблема із зняттям 300 євро???

Автоматичний переклад.
Joanna22
2 р. тому

Ні, це не. Прочитайте мою історію вище, і ви зрозумієте.

Автоматичний переклад.
andrew_15
2 р. тому

Так, я прочитав 🙁 вчора я зробив відведення, і вони просять додаткову перевірку, і я надсилаю його, і всі отримали схвалення сьогодні дуже швидко, як на стороні казино, так і електронною поштою, тепер я чекаю лише виведення грошей, яке очікує з учорашнього дня.. ..депозит mifinity, а також Whitdraw mifinity, як ви думаєте, я отримаю гроші? перевірка проведена затверджено

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Що зараз може піти не так

Автоматичний переклад.
Joanna22
2 р. тому


Будь ласка, будьте терплячі, ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки та виведення коштів.

Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога, ви завжди можете подати скаргу, але ми почекаємо до 14-го дня.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я граю два роки, і зазвичай у мене не було жодних проблем, це вже другий раз, коли я зіткнувся з проблемою виведення коштів. Разом із серпнем, як я читав, інші мали таку саму проблему, в результаті чого я втратив більше 2000 євро, які мав у собі, але не міг зняти через їхні проблеми. Те ж саме відбувається тут вже 3 дні. Вони скасовують завантаження без причини та кажуть, що сповіщать мене, щоб цього не сталося! Напевно грати в них і знову програти...

Автоматичний переклад.
euamil70
2 р. тому

Привіт,

якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога з казино, просто дайте нам знати. Сподіваюся, що питання скоро вирішиться, тільки не відводьте баланс.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дякую. Це те, що я збираюся зробити. Почекаю, як усе буде, і повідомлю вам!

Автоматичний переклад.
euamil70
2 р. тому

Звичайно, ми будемо тут чекати. 🤞

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Доброго ранку. Мої виграші були в доджкойнах, і нарешті сьогодні вони конвертували їх у євро та сказали мені продовжити виведення. Сподіваюся, проблем більше не буде. Спасибі


Автоматичний переклад.
euamil70
2 р. тому

Привіт,

тож зрештою це зайняло лише пару днів.

Тепер потрібне приємне швидке вилучення. 👍🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я намагаюся зняти 1 тиждень, але вони скасовують їх без причини.

мій обліковий запис підтверджено, і я виводив кошти в минулому!

Єдине, що вони згадують у службі підтримки, це те, що «спеціалісти» працюють над цією проблемою!!


все ще чекаю

Автоматичний переклад.
1...8 9 10...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого