ФорумКазиноCasinoin - загальне обговорення

Casinoin - загальне обговорення (Сторінка 7)

3 р. тому від Lampros
|
47176 переглядів 251 відповідей |
|
1...6 7 8...13
Додати публікацію
2 р. тому

Дай нам знать Сотірі... ми її топтали, як вівці, ми великі ягнята!! я отримав нову відповідь: file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

хлопці, я отримав гроші від skrill, швидко скасуйте за допомогою sepa та отримайте їх за допомогою skrill за дві секунди

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Як отримати їх за допомогою Skrill?? Я не знаю предмета, як це працює?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Gkara22 є новий друг?

Автоматичний переклад.
sotiriskarasas19995
2 р. тому

Було скасування чи ви просили скасувати sepa?

Автоматичний переклад.
lamprostsakal
2 р. тому

Я попросив його скасувати, я зробив skrill, я вніс 20 євро, вони перевели їх на skrill, і я зняв їх за 5 понеділків, тепер у мене в банку

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Браво, друже, ми чекаємо, що станеться через sepa.

Автоматичний переклад.
sotiriskarasas19995
2 р. тому

Однак Skrill не має можливості виведення коштів.

Які процедури ви з ними робили?

Автоматичний переклад.
gkara2022
2 р. тому

Друже, ти скасував операцію? Чи були у вас якісь новини?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, друже, будь ласка, зробіть щось, чого ми чекаємо стільки днів, і нам не заплатили, я борюся з 18 серпня, через 3 дні вони попросили мене підтвердити, я надіслав їм усі необхідні документи, ідентифікацію було успішно перевірено, відтоді, оскільки у них виникли проблеми з платежами, оскільки вони повідомили нас, ми чекали ще 3 дні, після того, як вони повідомили нам, що sepa відкрито та їхню проблему з оплатою було вирішено, ми чекаємо, поки сьогодні не минуло 3 робочих дні, і все ще нічого, чесно кажучи все це психологічно і дуже напружено, я прошу вас допомогти і вирішити нашу проблему. Дуже дякую, але я дуже незадоволений усім, що відбувається. Дні минають, а грошей не бачимо!!!!!!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вибач, я не можу. Ви подали скаргу, і команда розгляду скарг намагається вам допомогти.

Будь ласка, будьте терплячі. Казино каже, що гроші будуть повернені на ваш рахунок у казино, і це сталося, тому я думаю, що продовження платежу – це лише питання часу. 🤞

Автоматичний переклад.
lamprostsakal
2 р. тому

Нажаль ще ні

Автоматичний переклад.
gkara2022
2 р. тому

Ми з глузду з'їхали від усього цього серіалу... Я теж не можу дочекатися!!

Автоматичний переклад.
gkara2022
2 р. тому

ЖАХЛИВО МІЙ БРАТ... ЯК ТІЛЬКИ МОЇ ГРОШІ ЗІЙДУТЬ В БАНК, Я ЗАПАЛИМ СВІЧКИ.... КОНЕЧНО ТИ ТАКОЖ БУДЕШ ДРУЖЕ, БАЖАЮ ШВИДКО!!!!!! ВИ ЇХ ОТРИМУЄТЕ???? ТИ ЇМ ДРУЖЕШ.. ..

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Молодець, чувак, я дуже радий!! Ходімо і до наших!!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, хлопці, як щодо зняття коштів, я подав запит на зняття 2000, і тепер я надіслав документи для ідентифікації, яка говорить, що це займає 5 днів. Зараз ми працюємо 5 днів на ідентифікацію. Хтось здогадувався, як отримати гроші, це відображається лише в картці способів ОПЛАТИ та SEPA

Автоматичний переклад.
apostl19
2 р. тому

Наберіться терпіння і міцних печінк, поговоримо через 15 днів!!!!! щоб отримати гроші, потрібно молитися Панагії з Тіносу!!!!!

Автоматичний переклад.
apostl19
2 р. тому

Більш загальна практика, так, це правильно, це процедура.

Вони кажуть, що 5 днів, але вони можуть підготувати вас раніше (особистий досвід).

Грецькі компанії роблять це протягом 1-2 днів.

тепер з моменту перевірки, як терпляче сказав інший друг/ентузіаст зброї.

Втішає те, що деякі люди отримують свої гроші, коли ви сподіваєтесь/сподіваємося/сподіваємось

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, хлопці, як щодо зняття коштів, я подав запит на зняття 2000, і тепер я надіслав документи для ідентифікації, яка говорить, що це займає 5 днів. Зараз ми працюємо 5 днів на ідентифікацію. Хтось здогадувався, як отримати гроші, це відображається лише в картці способів ОПЛАТИ та SEPA

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

через скаргу ми отримали інформацію про те, що у казино виникли певні проблеми з постачальником карткових платежів. Я припускаю, що обробка зняття може зайняти більше часу.

Будь ласка, наберіться терпіння, сподіваємося, що казино, або, краще сказати, постачальник карткових платежів незабаром вирішить цю проблему.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Доброго ранку всім.

Дозвольте повідомити вам, що вчора вийшов білий дим, і я нарешті отримав свої гроші через SEPA.

Робили 5 робочих днів з 25.08.

Всім іншим удачі.

Автоматичний переклад.
gkara2022
2 р. тому

Привіт і дякую за гарні новини! 👍

Я був упевнений, що ти отримаєш гроші.

Я також вважаю, що платіжний постачальник казино справді мав деякі технічні проблеми.

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого