ФорумКазиноCasinia Casino - загальне обговорення

Casinia Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

2 р. тому від jrewing
|
16363 переглядів 172 відповідей |
|
1...8 9
Додати публікацію
3 дн. тому

Привіт, добрий день, хотілося б знати, чому мене просто так понизили з VIP рівня????

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

У мене інша проблема, я не можу зв'язатися з чатом

Автоматичний переклад.
Jaro
3 дн. тому

Поки що я збираюся терпіти і триматися, але все починається погано. Сьогодні минуло 3 робочих дні з моменту першого. Через ігровий чат вони кажуть мені, що погоджуються зі мною, що це слід було вирішити. Питання в тому

Я зняв 500 11/06

11.07 ще 500 а

11.08 ще 500, тому якщо перший вже запізнюється, то інші так само.

Я хочу бути терплячим і чекати, поки це не займе надто багато часу, і я вірю в це, але це виглядає погано

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Привіт, добрий день, хотілося б знати, чому мене просто так понизили з VIP рівня????

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Гей, це, мабуть, питання, яке слід скерувати до казино. Ви запитували їх і чи дали вони вам відповідь?

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

У мене інша проблема, я не можу зв'язатися з чатом

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

З якої причини ви не можете з ними зв’язатися? Значок чату зник або в чому проблема? Чи пробували ви надіслати електронний лист, щоб дізнатися, що може бути за цим?

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Поки що я збираюся терпіти і триматися, але все починається погано. Сьогодні минуло 3 робочих дні з моменту першого. Через ігровий чат вони кажуть мені, що погоджуються зі мною, що це слід було вирішити. Питання в тому

Я зняв 500 11/06

11.07 ще 500 а

11.08 ще 500, тому якщо перший вже запізнюється, то інші так само.

Я хочу бути терплячим і чекати, поки це не займе надто багато часу, і я вірю в це, але це виглядає погано

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Я розумію, чому у вас таке ставлення, і якщо казино не заплатить вам протягом 14 днів, ми спробуємо вам допомогти, якщо ви подасте скаргу.

Але наразі запасіться терпінням і подивимося, чи відповість вам казино чи надішле вам гроші. Я був би радий, якби його не продовжили, але казино має вирішити цю затримку.

Якщо у вас буде щось нове, я буду тут.

Автоматичний переклад.
Jaro
учора

Зрештою я скасував один, я скасував той від 08/11, але я не зіграв гроші, вони на моєму рахунку, я вважаю за краще не перевантажувати зняття коштів так сильно, у мене все ще є незавершені зняття з 06/11 на на суму 500 євро, а з 07/11 на іншу суму 500 євро. Якщо я не отримаю зняті гроші цієї п’ятниці, чи можу я подати скаргу? Оскільки це було б 10 днів і щоб трохи прискорити справу

Змінено автором учора
Автоматичний переклад.
учора

Будь ласка, хтось із форуму, що Casinia заплатив і що це правда, будь ласка, дайте мені відповідь і якщо ви можете мені це довести

Автоматичний переклад.
учора

Casinia те саме, що legiano?

Автоматичний переклад.
учора

Зрештою я скасував один, я скасував той від 08/11, але я не зіграв гроші, вони на моєму рахунку, я вважаю за краще не перевантажувати зняття коштів так сильно, у мене все ще є незавершені зняття з 06/11 на на суму 500 євро, а з 07/11 на іншу суму 500 євро. Якщо я не отримаю зняті гроші цієї п’ятниці, чи можу я подати скаргу? Оскільки це було б 10 днів і щоб трохи прискорити справу

Автоматичний переклад.
18 год. тому

Гаразд, навіть не грайте з ними. Теоретично ви можете подати скаргу, але поки що ви отримаєте основні запитання, і наша команда зачекає, поки не закінчаться згадані мною 2 тижні. Тоді ми підемо далі та зв’яжемося з казино після розслідування, якщо ви не отримаєте гроші до того часу.

Автоматичний переклад.
учора

Будь ласка, хтось із форуму, що Casinia заплатив і що це правда, будь ласка, дайте мені відповідь і якщо ви можете мені це довести

Автоматичний переклад.
18 год. тому

Привіт, у вас достатньо гравців, які описали свій досвід, просто перегляньте цю тему.

Спробуйте, і ви отримаєте відповідь на вашу інформацію.

Автоматичний переклад.
учора

Casinia те саме, що legiano?

Автоматичний переклад.
18 год. тому

З того, що я бачив, вони не мають стосунків, чому ви питаєте?

Автоматичний переклад.
Jaro
18 год. тому

я розумію

Тож я продовжу, як і раніше, і, мабуть, через 2 тижні, починаючи з 20-го числа, я подам скаргу, якщо все залишиться без змін, щоб побачити, чи можете ви змусити це змінити, поки що мені доведеться почекати, я не буду грайте з ними, поки це не вирішиться, щоб мій баланс не змінився або я його також не втратив, давайте тримати кулаки

Автоматичний переклад.
1...8 9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого