ГоловнаФорумКазиноCasinia Casino - загальне обговорення

Casinia Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

 від jrewing
|
37 503 переглядів 355 відповідей |
|
1...8 9 10...18

Привіт, добрий день, хотілося б знати, чому мене просто так понизили з VIP рівня????

Автоматичний переклад.

У мене інша проблема, я не можу зв'язатися з чатом

Автоматичний переклад.
Jaro

Поки що я збираюся терпіти і триматися, але все починається погано. Сьогодні минуло 3 робочих дні з моменту першого. Через ігровий чат вони кажуть мені, що погоджуються зі мною, що це слід було вирішити. Питання в тому

Я зняв 500 11/06

11.07 ще 500 а

11.08 ще 500, тому якщо перший вже запізнюється, то інші так само.

Я хочу бути терплячим і чекати, поки це не займе надто багато часу, і я вірю в це, але це виглядає погано

Автоматичний переклад.

Привіт, добрий день, хотілося б знати, чому мене просто так понизили з VIP рівня????

Автоматичний переклад.

Гей, це, мабуть, питання, яке слід скерувати до казино. Ви запитували їх і чи дали вони вам відповідь?

Автоматичний переклад.

У мене інша проблема, я не можу зв'язатися з чатом

Автоматичний переклад.

З якої причини ви не можете з ними зв’язатися? Значок чату зник або в чому проблема? Чи пробували ви надіслати електронний лист, щоб дізнатися, що може бути за цим?

Автоматичний переклад.

Поки що я збираюся терпіти і триматися, але все починається погано. Сьогодні минуло 3 робочих дні з моменту першого. Через ігровий чат вони кажуть мені, що погоджуються зі мною, що це слід було вирішити. Питання в тому

Я зняв 500 11/06

11.07 ще 500 а

11.08 ще 500, тому якщо перший вже запізнюється, то інші так само.

Я хочу бути терплячим і чекати, поки це не займе надто багато часу, і я вірю в це, але це виглядає погано

Автоматичний переклад.

Я розумію, чому у вас таке ставлення, і якщо казино не заплатить вам протягом 14 днів, ми спробуємо вам допомогти, якщо ви подасте скаргу.

Але наразі запасіться терпінням і подивимося, чи відповість вам казино чи надішле вам гроші. Я був би радий, якби його не продовжили, але казино має вирішити цю затримку.

Якщо у вас буде щось нове, я буду тут.

Автоматичний переклад.
Jaro

Зрештою я скасував один, я скасував той від 08/11, але я не зіграв гроші, вони на моєму рахунку, я вважаю за краще не перевантажувати зняття коштів так сильно, у мене все ще є незавершені зняття з 06/11 на на суму 500 євро, а з 07/11 на іншу суму 500 євро. Якщо я не отримаю зняті гроші цієї п’ятниці, чи можу я подати скаргу? Оскільки це було б 10 днів і щоб трохи прискорити справу

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Будь ласка, хтось із форуму, що Casinia заплатив і що це правда, будь ласка, дайте мені відповідь і якщо ви можете мені це довести

Автоматичний переклад.

Casinia те саме, що legiano?

Автоматичний переклад.

Зрештою я скасував один, я скасував той від 08/11, але я не зіграв гроші, вони на моєму рахунку, я вважаю за краще не перевантажувати зняття коштів так сильно, у мене все ще є незавершені зняття з 06/11 на на суму 500 євро, а з 07/11 на іншу суму 500 євро. Якщо я не отримаю зняті гроші цієї п’ятниці, чи можу я подати скаргу? Оскільки це було б 10 днів і щоб трохи прискорити справу

Автоматичний переклад.

Гаразд, навіть не грайте з ними. Теоретично ви можете подати скаргу, але поки що ви отримаєте основні запитання, і наша команда зачекає, поки не закінчаться згадані мною 2 тижні. Тоді ми підемо далі та зв’яжемося з казино після розслідування, якщо ви не отримаєте гроші до того часу.

Автоматичний переклад.

Будь ласка, хтось із форуму, що Casinia заплатив і що це правда, будь ласка, дайте мені відповідь і якщо ви можете мені це довести

Автоматичний переклад.

Привіт, у вас достатньо гравців, які описали свій досвід, просто перегляньте цю тему.

Спробуйте, і ви отримаєте відповідь на вашу інформацію.

Автоматичний переклад.

Casinia те саме, що legiano?

Автоматичний переклад.

З того, що я бачив, вони не мають стосунків, чому ви питаєте?

Автоматичний переклад.
Jaro

я розумію

Тож я продовжу, як і раніше, і, мабуть, через 2 тижні, починаючи з 20-го числа, я подам скаргу, якщо все залишиться без змін, щоб побачити, чи можете ви змусити це змінити, поки що мені доведеться почекати, я не буду грайте з ними, поки це не вирішиться, щоб мій баланс не змінився або я його також не втратив, давайте тримати кулаки

Автоматичний переклад.
Sergius30

Правильний підхід я б сказав. Ми почекаємо та побачимо, як це піде, і сподіваємося, що це буде вирішено без вашої необхідності подавати скаргу.

удачі ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro

Дуже дякую за ваш час. Через кілька днів я знову зв’яжуся з вами, коли я буду на 13-й день, не отримавши грошей і не отримуючи новин від казино, і якщо мені заплатять, я також напишу вам, щоб залишити запис.

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Sergius30

Сподіваюся, вийде добре.

Схрещуємо пальці.🤞

Автоматичний переклад.

Привіт, я чекав місяць і тиждень на повний платіж у розмірі 1500 євро. Я спілкувався з усіма хлопцями в прямому ефірі. Я хочу знати, що відбувається, чому така затримка з виплатами і чи справді вони зарахують мої гроші. Я терпів, але це минуло надто довго.


Автоматичний переклад.
Опубліковано Sergius30 видалено

Привіт, я чекав місяць і тиждень на повний платіж у розмірі 1500 євро. Я спілкувався з усіма хлопцями в прямому ефірі. Я хочу знати, що відбувається, чому така затримка з виплатами і чи справді вони зарахують мої гроші. Я терпів, але це минуло надто довго.


Автоматичний переклад.

Привіт, ти маєш рацію, що так довго чекати надто довго. Вам потрібна була верифікація чи ви вже верифіковані? Вони сказали тобі причину, чому ти так довго чекав?

У вашому випадку я б точноподав скаргу , тому що ви надто довго чекали.

Як ви думаєте, ви підете з цим?

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Jaro

Мій обліковий запис Casinia перевірено, все в порядку. Вони відповідають, що мій запит стоїть у черзі, оскільки вони мають багато запитів на зняття коштів. Фактично, з першого дня виграшу я зробив 2 зняття коштів по 500 євро кожен, і з плином днів вони скасували їх без видимої причини. Протягом місяця у мене в черзі три запити на зняття по 500 євро, а також є 700 євро на рахунку Casinia для зняття, але я не можу нічого зробити, доки не отримаю свій перший платіж. Це справді дуже засмучує виграти 2200 євро і не мати можливості цим насолоджуватися. Найгірше те, що немає чіткої відповіді, а лише те, що вам потрібно чекати.

Автоматичний переклад.
1...8 9 10...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого