ФорумКазиноCasinia Casino - загальне обговорення

Casinia Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

2 р. тому від jrewing
|
18642 переглядів 196 відповідей |
|
1...8 9 10
1 тиждень тому

Привіт, добрий день, хотілося б знати, чому мене просто так понизили з VIP рівня????

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

У мене інша проблема, я не можу зв'язатися з чатом

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Поки що я збираюся терпіти і триматися, але все починається погано. Сьогодні минуло 3 робочих дні з моменту першого. Через ігровий чат вони кажуть мені, що погоджуються зі мною, що це слід було вирішити. Питання в тому

Я зняв 500 11/06

11.07 ще 500 а

11.08 ще 500, тому якщо перший вже запізнюється, то інші так само.

Я хочу бути терплячим і чекати, поки це не займе надто багато часу, і я вірю в це, але це виглядає погано

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт, добрий день, хотілося б знати, чому мене просто так понизили з VIP рівня????

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Гей, це, мабуть, питання, яке слід скерувати до казино. Ви запитували їх і чи дали вони вам відповідь?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

У мене інша проблема, я не можу зв'язатися з чатом

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

З якої причини ви не можете з ними зв’язатися? Значок чату зник або в чому проблема? Чи пробували ви надіслати електронний лист, щоб дізнатися, що може бути за цим?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Поки що я збираюся терпіти і триматися, але все починається погано. Сьогодні минуло 3 робочих дні з моменту першого. Через ігровий чат вони кажуть мені, що погоджуються зі мною, що це слід було вирішити. Питання в тому

Я зняв 500 11/06

11.07 ще 500 а

11.08 ще 500, тому якщо перший вже запізнюється, то інші так само.

Я хочу бути терплячим і чекати, поки це не займе надто багато часу, і я вірю в це, але це виглядає погано

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я розумію, чому у вас таке ставлення, і якщо казино не заплатить вам протягом 14 днів, ми спробуємо вам допомогти, якщо ви подасте скаргу.

Але наразі запасіться терпінням і подивимося, чи відповість вам казино чи надішле вам гроші. Я був би радий, якби його не продовжили, але казино має вирішити цю затримку.

Якщо у вас буде щось нове, я буду тут.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Зрештою я скасував один, я скасував той від 08/11, але я не зіграв гроші, вони на моєму рахунку, я вважаю за краще не перевантажувати зняття коштів так сильно, у мене все ще є незавершені зняття з 06/11 на на суму 500 євро, а з 07/11 на іншу суму 500 євро. Якщо я не отримаю зняті гроші цієї п’ятниці, чи можу я подати скаргу? Оскільки це було б 10 днів і щоб трохи прискорити справу

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Будь ласка, хтось із форуму, що Casinia заплатив і що це правда, будь ласка, дайте мені відповідь і якщо ви можете мені це довести

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Casinia те саме, що legiano?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Зрештою я скасував один, я скасував той від 08/11, але я не зіграв гроші, вони на моєму рахунку, я вважаю за краще не перевантажувати зняття коштів так сильно, у мене все ще є незавершені зняття з 06/11 на на суму 500 євро, а з 07/11 на іншу суму 500 євро. Якщо я не отримаю зняті гроші цієї п’ятниці, чи можу я подати скаргу? Оскільки це було б 10 днів і щоб трохи прискорити справу

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Гаразд, навіть не грайте з ними. Теоретично ви можете подати скаргу, але поки що ви отримаєте основні запитання, і наша команда зачекає, поки не закінчаться згадані мною 2 тижні. Тоді ми підемо далі та зв’яжемося з казино після розслідування, якщо ви не отримаєте гроші до того часу.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Будь ласка, хтось із форуму, що Casinia заплатив і що це правда, будь ласка, дайте мені відповідь і якщо ви можете мені це довести

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт, у вас достатньо гравців, які описали свій досвід, просто перегляньте цю тему.

Спробуйте, і ви отримаєте відповідь на вашу інформацію.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Casinia те саме, що legiano?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

З того, що я бачив, вони не мають стосунків, чому ви питаєте?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

я розумію

Тож я продовжу, як і раніше, і, мабуть, через 2 тижні, починаючи з 20-го числа, я подам скаргу, якщо все залишиться без змін, щоб побачити, чи можете ви змусити це змінити, поки що мені доведеться почекати, я не буду грайте з ними, поки це не вирішиться, щоб мій баланс не змінився або я його також не втратив, давайте тримати кулаки

Автоматичний переклад.
Sergius30
1 тиждень тому

Правильний підхід я б сказав. Ми почекаємо та побачимо, як це піде, і сподіваємося, що це буде вирішено без вашої необхідності подавати скаргу.

удачі ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Дуже дякую за ваш час. Через кілька днів я знову зв’яжуся з вами, коли я буду на 13-й день, не отримавши грошей і не отримуючи новин від казино, і якщо мені заплатять, я також напишу вам, щоб залишити запис.

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
Sergius30
6 дн. тому

Сподіваюся, вийде добре.

Схрещуємо пальці.🤞

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Привіт, я чекав місяць і тиждень на повний платіж у розмірі 1500 євро. Я спілкувався з усіма хлопцями в прямому ефірі. Я хочу знати, що відбувається, чому така затримка з виплатами і чи справді вони зарахують мої гроші. Я терпів, але це минуло надто довго.


Автоматичний переклад.
Опубліковано Sergius30 видалено
4 дн. тому

Привіт, я чекав місяць і тиждень на повний платіж у розмірі 1500 євро. Я спілкувався з усіма хлопцями в прямому ефірі. Я хочу знати, що відбувається, чому така затримка з виплатами і чи справді вони зарахують мої гроші. Я терпів, але це минуло надто довго.


Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Привіт, ти маєш рацію, що так довго чекати надто довго. Вам потрібна була верифікація чи ви вже верифіковані? Вони сказали тобі причину, чому ти так довго чекав?

У вашому випадку я б точноподав скаргу , тому що ви надто довго чекали.

Як ви думаєте, ви підете з цим?

Змінено автором 3 дн. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
3 дн. тому

Мій обліковий запис Casinia перевірено, все в порядку. Вони відповідають, що мій запит стоїть у черзі, оскільки вони мають багато запитів на зняття коштів. Фактично, з першого дня виграшу я зробив 2 зняття коштів по 500 євро кожен, і з плином днів вони скасували їх без видимої причини. Протягом місяця у мене в черзі три запити на зняття по 500 євро, а також є 700 євро на рахунку Casinia для зняття, але я не можу нічого зробити, доки не отримаю свій перший платіж. Це справді дуже засмучує виграти 2200 євро і не мати можливості цим насолоджуватися. Найгірше те, що немає чіткої відповіді, а лише те, що вам потрібно чекати.

Автоматичний переклад.
1...8 9 10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого