ФорумКазиноCasinia Casino - загальне обговорення

Casinia Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

2 р. тому від jrewing
|
18571 переглядів 192 відповідей |
|
1...9 10
Jaro
3 дн. тому

file Я отримав цей електронний лист сьогодні. Я стільки разів просив усіх хлопців у чаті допомогти мені, але я отримав цю відповідь лише сьогодні. Я повинен продовжувати чекати.

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Це схоже на Хорхе, мій обліковий запис перевірено, тому вони не просили мене про перевірку, але все в порядку, що також відбувається зі мною, як я вже згадував, у мене є 2 зняття з 11/06 і 11 /07, наразі, як я вже сказав, я збираюся зачекати до середи, 20-го, щоб подати скаргу, окрім цих вилучень, у мене є 3335,07 євро рахунок, якого я взагалі не торкався, щоб не втратити гроші, і я не можу нічого зробити, тому що ці зняття не обробляються, і я також не можу їх зняти, як сказав Хорхе, це те саме, що завжди, я не знаю для всіх. file

Змінено автором 3 дн. тому
Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Друже, куди можна подати претензію? Тому що я дуже втомився отримувати однакову відповідь у чаті.

Автоматичний переклад.
jorgeramonhh
3 дн. тому

У посиланні, яке я залишаю тобі Jaro, ти побачиш зелене посилання, щоб подати претензію, увійди, і вони нібито тобі допоможуть.

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

file Я отримав цей електронний лист сьогодні. Я стільки разів просив усіх хлопців у чаті допомогти мені, але я отримав цю відповідь лише сьогодні. Я повинен продовжувати чекати.

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Я бачу, що це така класична відповідь, але якщо ви вже отримували гроші раніше, це принаймні хороший знак. Я знаю, що може бути черга, і якщо в казино є черга, вам, ймовірно, доведеться набратися терпіння, але я все одно вважаю, що місячне очікування грошей – це забагато. Отже, якщо ви вирішите подати скаргу, наша команда спробує вам допомогти, і ми побачимо, що станеться.

Крім того, якщо ви чекаєте, ви також можете повідомити мені. Я сподіваюся, що це більше не буде затягуватися без потреби. 😕

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Це схоже на Хорхе, мій обліковий запис перевірено, тому вони не просили мене про перевірку, але все в порядку, що також відбувається зі мною, як я вже згадував, у мене є 2 зняття з 11/06 і 11 /07, наразі, як я вже сказав, я збираюся зачекати до середи, 20-го, щоб подати скаргу, окрім цих вилучень, у мене є 3335,07 євро рахунок, якого я взагалі не торкався, щоб не втратити гроші, і я не можу нічого зробити, тому що ці зняття не обробляються, і я також не можу їх зняти, як сказав Хорхе, це те саме, що завжди, я не знаю для всіх. file

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Якби це була та сама пісня, але ви чекали трохи менше, я, напевно, теж був би налаштований скептично. Казино також має ліміт на зняття коштів, тому чекати досить довго, щоб вивести свій виграш, повинно бути неприємно.

З іншого боку, я вдячний вам за те, що ви не граєте в азартні ігри з додатковими грошима, які є на вашому рахунку, а залишаєте їх там, це дуже хороший підхід.

Все ж я сподіваюся, що процес виведення грошей прискориться і ви обоє отримаєте те, що вам належить.

Якщо ні, ми будемо тут, щоб спробувати допомогти.

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Друже, куди можна подати претензію? Тому що я дуже втомився отримувати однакову відповідь у чаті.

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

У своїй попередній відповіді я залишив посилання, як писав інший гравець. Зелені літери перенаправлять вас безпосередньо до скарги, коли ви натискаєте на них. Але якщо вам це потрібно, я можу поділитися ним знову.😉

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Я їм знову скаржуся, а вони звинувачують лише фінансовий відділ. Коли ви запитуєте, з ким ви можете поговорити, вони не дають вам відповіді та кажуть, що у них більше немає інформації і що вам потрібно просто почекати. І з плином днів вони продовжують скасовувати мої запити на зняття коштів, щоб продовжувати затримувати мене.

Автоматичний переклад.
Jaro
учора

Шановні панове Casino Guru!!!! Перший платіж виконано, мені потрібен інший платіж у розмірі 500 євро. Я продовжую свій план. Якщо він не надійде через кілька днів, я подам офіційну скаргу, але наразі все виглядає добре.

Змінено автором учора
Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Я їм знову скаржуся, а вони звинувачують лише фінансовий відділ. Коли ви запитуєте, з ким ви можете поговорити, вони не дають вам відповіді та кажуть, що у них більше немає інформації і що вам потрібно просто почекати. І з плином днів вони продовжують скасовувати мої запити на зняття коштів, щоб продовжувати затримувати мене.

Автоматичний переклад.
учора

Гаразд, я спробую ще раз, ви можете подати нам скаргу на нашому веб-сайті. Можливо, ви неправильно поскаржилися їм, хоча висловити щось подібне не повинно бути проблемою.

Це посилання та зелені літери в моїй відповіді переведуть вас до формуляра, де ви заповнюєте все необхідне, і наша команда розгляне вашу справу.

Як ти думаєш, ти впораєшся?

Автоматичний переклад.
учора

Шановні панове Casino Guru!!!! Перший платіж виконано, мені потрібен інший платіж у розмірі 500 євро. Я продовжую свій план. Якщо він не надійде через кілька днів, я подам офіційну скаргу, але наразі все виглядає добре.

Автоматичний переклад.
учора

Я думаю, що ми обоє щасливі, що відбулося перше зняття. Я дуже радий, що ви змогли це написати, і вам, мабуть, сподобалося очікування. Тепер будемо чекати наступного, і я сподіваюся, що він буде швидшим за попередній.

Коли будуть зміни, дайте мені знати.🎉☘️😊

Автоматичний переклад.
Jaro
23 год. тому

Якщо у мене будуть нові новини, я напишу вам!! Тут!! Що ж, це початок довгої дороги. Залишилося вивести ще 3260, включаючи зняття 11.07. Думаю, ми ще довго будемо бачитися на цьому форумі.

Автоматичний переклад.
Sergius30
22 год. тому

Здається, я не проти, я хотів би побачити, як усі гроші надходять на ваш рахунок. Звичайно, я був би радий, якби це зайняло не так багато часу, але ми побачимо з часом. Тим часом те, що ви щось отримали, є хорошим знаком.

удачі ☘️

Автоматичний переклад.
Sergius30
13 год. тому

Це добре, друже. Я радий за вас. Як довго ви чекали?

Автоматичний переклад.
1...9 10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого