2 р. тому
Тут ви можете обговорити Casinia Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Відкрили тут справу. Icxh вже тиждень чекав моєї виплати. Зараз це близько 1000 євро! Я не отримую відповідей від казино. Просто звичайна тактика зупинки, щоб продовжити гру. Наразі підтвердження не надходило. Сумнівна поведінка
Opened a case here. Icxh have been waiting for my payout for a week. Now it's about 1000 euros! I get NO replies from the casino. Just the usual stalling tactics to keep playing. NO verifications have been requested so far. Dubious behavior
Habe hier einen Fall eröffnet. Icxh warte seit einer Woche auf meine Auszahlung. Mittlerweile geht es um 1000 euro ! Ich bekomme KEINE Antworten vom Casino. Nur die üblich Hinhaltetaktik, um weiter zu spielen. Es wurde bis jetzt auch KEINE Verifizierungen angefordert. Unseriöses Verhalten
Здрастуйте,
ми подивимося, як розвиватиметься ваша скарга. Команда чекає на вашу реакцію, тому перевірте її:
https://casino.guru/profile-complaints/56024/jrewing
Дякую.
Hello,
we shall see how your complaint develops. The team is waiting for your reaction, so please check it:
https://casino.guru/profile-complaints/56024/jrewing
Thank you.
Так, те саме для мене. Запитуйте в чаті щодня, потім один каже, що тривалість 4-6 днів через кілька хвилин, інший каже, що 5-7 днів. Тоді ви повинні оновити положення та умови, як там чітко зазначено, протягом 3 робочих днів!
Yes, the same for me. Ask chat every day then one says duration 4-6 days few minutes later another says 5-7 days. Then you have to update the terms and conditions as it says clearly within 3 working days!
Ja bei mir das selbe. Jeden Tag Chat fragen dann sagt einer Dauer 4-6 Tage paar Minuten später sagt ein anderer 5-7 Tage. Dann muss man die AGBs aktualisieren da steht klar drin innerhalb 3 Werktage !!
Я цілком впевнений, що є кілька винятків, згаданих у Загальних положеннях та умовах, однак ви маєте рацію, що вони не дуже зручні для користувачів.
Це казино має хороший рейтинг, тому я б сказав, що є хороші шанси, що вам заплатять.
Ми даємо казино 2 повні тижні для зняття коштів.
Будь ласка, зачекайте трохи.
I'm quite sure that there are a few exceptions mentioned in the Terms and Conditions, however, you're right that it's not very user-friendly.
This casino has a good rating so I'd say there is a good chance you'll get paid.
We allow casinos 2 full weeks to fulfill withdrawals.
Please wait a bit.
Я бачу, що ми чекали на вашу відповідь кілька днів https://casino.guru/casinia-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-2
Це може допомогти прискорити процес.
I can see we've been waiting for your reply for a few days https://casino.guru/casinia-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-2
It might help to speed up the process.
Моя дівчина зіграла на цьому сайті 37 000 шведських крон, а потім вони просто закрили її рахунок без причини
My girlfriend played SEK 37,000 in this site then they just closed her account for no reason
Min flickvän spela 37.000 kr i den här sidan sedan stängde dom bara hennes konto utan anledning
Привіт,
можливо, її обліковий запис знаходиться під перевіркою KYC, це відбувається, коли щойно зареєстрований гравець надсилає перший запит на зняття коштів.
Чи є якесь попередження, коли вона намагається зайти на сайт, будь ласка?
Hello,
maybe her account is under the KYC verification, it happens when the newly registered player submits the first withdrawal request.
Is there any warning while she tries to access the site, please?
Отже, казино повідомило їй, що вони відмовляються їй платити? Має бути якась причина, я б сказав.
У вас є скріншоти, будь ласка?
So the casino let her know that they refuse to pay her? There must be some reason, I'd say.
Do you have any screenshots, please?
О, це погано.
У всякому разі, я думаю, що ваша дівчина повинна подати скаргу. На даний момент я не можу багато придумати.
Просто дозвольте мені запитати: чи можливо, що ви обоє випадково грали в одному казино, використовуючи той самий пристрій або Wi-Fi? Це було б проти правил і умов, якщо б ви отримали будь-яку перевагу над казино, зробивши це.
Просто дайте їй зареєструватися на форумі, а потім подайте скаргу, натиснувши це посилання:
https://casino.guru/complaints/create
Я думаю, що варто спробувати, що ви скажете?
Oh, that's bad.
Anyway, I think that your girlfriend should submit a complaint. There is not much I can come up with at the moment.
Just allow me to ask: Isn't possible that you both played in the same casino using the same device or wifi connection by any chance? It would be against the terms and conditions if you gained any advantage over the casino by doing so.
Just let her register on the forum and then submit the complaint by clicking this link:
https://casino.guru/complaints/create
I think it's worth the try, what do you say?
Завжди був дуже схвильований. Чудові ігри, іноді ви виграєте.
Тепер, після 3 великих виграшів майже 3600 євро, вони заблокували мій рахунок за порушення умов!!!!
Призи скасували та запропонували мені 2 х 25 євро!
SUPPORT зараз закриває на це очі, тому що, звичайно, вони хочуть заплатити мені лише ставку 2 x 25 євро
Якось дивно ще 3 місяці тому там все було нормально
Was always very excited. Great games and sometimes you win.
Now, after 3 big wins of almost 3600 euros, they block my account for violating the terms and conditions!!!!
Prizes were canceled and offered me 2 x 25 euros!
SUPPORT is now turning a blind eye because of course they only want to pay me the 2 x 25 euro stake
Somehow strange until 3 months ago everything was fine there
War immer sehr begeistert. Tolle Spiele und man hat auch mal gewonnen.
Nun nach 3 großen Gewinnen knapp 3600 Euro sperren Sie mir wegen AGB Verstoss mein Konto!!!!
Gewinne wurden storniert und haben mir 2 x 25 Euro angeboten!
SUPPORT stellt sich nun kalt weil sie mir natürlich nur die 2 x 25 euro einsatz zahlen wollen
Irgendwie komisch bis vor 3 monaten war alles prima dort
Привіт.
Було б добре оновити скаргу зараз. Можливо, є вихід. 🙂
Hello.
Would be good to update the complaint now. Maybe there is a solution. 🙂
Привіт,
Я детально описав випадок вашому колезі kristina.s@casino.guru. плюс надіслані скріншоти. поштою
Я просто хочу розумне рішення!!!! Я програв кілька тисяч євро протягом місяців, тому я також не скаржився!!!!
Дякую
Hello,
I have described the case to your colleague kristina.s@casino.guru in detail. plus screenshots sent. by mail
I just want a reasonable solution!!!! I've gambled away a few thousand euros for months, so I didn't complain either!!!!
Thanks
hallo,
ich habe ihrer Kollegin kristina.s@casino.guru den Fall nochmals Detailliert beschrieben. plus Screenshots geschickt. per Mail
ich möchte doch nur eine vernünftige Lösung!!!! ich habe über Monate einige Tausend euro verspielt da habe ich mich ja auch nicht beschwert !!!!
Danke
Привіт Jopi13.
Чудово, я перевірив скаргу і хочу пояснити лише одне. Чи використовували ви або хтось інший ваш спосіб оплати для внесення коштів на інший рахунок? Якщо так, то це суворо суперечить правилам, розумієте?
Отже, я хотів би спочатку переконатися.
«Я ПОДАВ ЗАЯВ НА ВИПЛАТУ, І ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС БУВ НЕГАЙНО БЛОКУВАНО ВІДПОВІДНО ДО ПОРУШЕННЯ УМОВ 9.1!
Я думаю, це абзац. 🤔
Hello Jopi13.
Great, I checked the complaint and want to clarify just one matter. Did you or anyone else use your payment option to deposit to another account? If so, this is strictly against the rules, you know?
So, I'd like to be sure first.
"NOW I SUBMITTED A PAYOUT REQUEST AND THE ACCOUNT WAS PROMPTLY BLOCKED ACCORDING TO TERMS VIOLATION 9.1!
I guess this is the paragraph. 🤔
Ще раз пояснити!!!!
Я граю близько 7 місяців, я поклав багато грошей зі свого рахунку!!!
Я завжди виплачував на свій рахунок і приблизно 3 місяці тому виплату, оскільки залишок на рахунку був виплатою ПРЯМО з Casinia на рахунок мого друга через банківський переказ!!!! Через мої борги залежності від азартних ігор!!! Це пройшло гладко, і я зміг продовжити гру. Ви хотіли мати банківські реквізити для контролю.
Я завжди грав від свого імені та за власний рахунок!!!!!!
Я також пояснив це службі підтримки, і вони сказали, що ніколи цього більше не зроблять, і я сказав, що це більше не повториться, і що я здійснив платіж лише на свій рахунок. Це вирішило для мене!
Я пройшов перевірку своїх даних, а також ідентифікатор + картка заборони!
Тому що я граю для себе!
Незалежно від того, як це сталося, я нарешті виграв через 7 місяців, і я хотів би виплатити виграш, тому що я вклав багато своїх грошей, і було б краще, якби я їх програв.
Вони не можуть просто СКАСУВАТИ МІЙ ВИГРАШ!!!!
Я також міг нормально внести депозит через giropay і продовжити гру, тому що вона могла заблокувати його в грудні, якби він порушував положення та умови!
Я не усвідомлюю своєї провини і нічого не робив навмисно
Я просто хочу, щоб розумне рішення означало виплату мого виграшу!!!!
Я підтвердив себе за допомогою ідентифікаційного селфі та своїх банківських реквізитів, доручив усі платежі 3 x 500 євро на мій банківський рахунок!!!! І я хотів би, щоб на моєму рахунку залишився баланс у розмірі 2113 євро !!! Втратив занадто багато грошей через залежність від азартних ігор
Дякую, сподіваюся на розумне рішення з боку адмінів та адміністрації Casinia!
Again to explain!!!!
I've been playing for about 7 months have deposited a lot of money from my account!!!
I have always paid out to my account and about 3 months ago a payout because the balance on the account was a payout DIRECTLY from Casinia to my friend's account via bank transfer!!!! Because of my gambling addiction debts!!! This went smoothly and I was able to continue playing. You wanted to have the bank details for control purposes.
I have always gambled in my name and on my own account!!!!!!
I also explained this to support and they said they'll never do this again and I said it won't happen again and that I only made the payment to my account. That settled it for me!
I have done my verification for my data as well id + ban card!
Because I play for myself !
No matter how it happened, I finally won after 7 months and I would like to have paid out the winnings because I had invested a lot of my money and it would have been better if I lost it.
They can't just CANCEL MY WINNINGS!!!!
I could also deposit normally via giropay and continue playing because she could have blocked it in December if it violated the terms and conditions!
I'm not aware of any guilt and I didn't do anything intentionally
I just want a reasonable solution means paying out my winnings!!!!
I have verified myself with id selfie and my bank details, have instructed all payments 3 x 500€ to my bank account!!!! And I would like to have my remaining balance of 2113€ on my account !!! Lost too much money due to gambling addiction
Thank you, I hope for a sensible solution from the admins and administration of Casinia!
Nochmals zur erklärung!!!!
Ich spiele seit ungefähr 7 Monaten habe von meinem Konto viel Geld eingezahlt !!!
Ich habe immer auf mein konto ausgezahlt und ungefähr vor 3 monaten eine Auszahlung weil Guthaben auf Konto ein Auszahlung DIREKT von Casinia auf Konto von meinen Freund angewiesen per Bank Tranfer!!!! Wegen Schulden meiner Spielsucht!!! Dies ging auch problemlos und ich konnte auch so weiterspielen. Sie wollten denn die bankverbindung haben wegen kontrolle.
Ich habe immer in meinen namen und auf meine eigene rechnung gespielt !!!!!!
Ich habe den Support dies auch erklärt und sie meinten machen sie dies nie wieder und ich sagte das es nicht wieder vorkommt und das ich nur noch auf mein Konto die auszahlung tätigte . Damit war das für mich geklärt !
Ich habe ja meine verifikation auch für meine daten getätigt id + bannkarte !
Weil ich für mich spiele !
Egal wie es jetzt gekommen ist ich habe nach 7 monate endlich mal gewonnen und die gewinne würde ich gerne ausgezahlt haben da ich von meinem geld ja auch viel investiert habe besser verloren habe.
Die können nicht einfach MEINE GEWINNE STORNIEREN !!!!
Ich konnte ja auch normal einzahlen per giropay und weiterspielen denn hätte sie es doch im dezember sperren können wenn es gegen agb verstossen hat!
ich bin mir keiner schuld bewusst ubd habe nix absichtlich getan
Ich möchte nur eine vernünftige lösung heisst auszahlung meiner gewinne!!!!
Ich habe mich doch verifiziert mit id selfie und meinen bankdaten, habe alle auszahlungen 3 x 500€ auf mein Bankkonto angewiesen!!!! Und mein restguthaben von 2113€ möchte ich auch nur auf mein Konto haben !!! Habe zuviel geld verloren wegen Spielsucht
Danke ich hoffe auf eine vernünftige Lösung seitens der Admins und Verwaltung von Casinia !
Добре,
Не сердься на мене.
Я лише намагався зрозуміти, що змусило казино втратити ваш виграш.
Я знайшов частину про спосіб оплати, тому запитав вас про це.
Спробуй заспокоїтися, я тут не ворог. Кожен гравець, який грає в казино, повинен дотримуватися правил і умов, це цілком зрозуміло.
Я не знав про вашу домовленість із службою підтримки. Для мене це нова інформація, і я сподіваюся, що це не причина цього безладу.
Успіхів зі скаргою!
Well,
Don't be mad at me.
I only tried to understand what made the casino forfeit your winnings.
I found the part about the payment option, so I asked you about that.
Try to calm down, I'm not the enemy here. Every player playing in the casino must obey the rules and terms, that's perfectly understandable.
I didn't know about your settled deal with the support. That's a piece of new information to me, and I hope it's not the cause of this mess.
Good luck with the complaint!
Так я зрозумів!!!! Я просто дуже розчарований, тому що я завжди дотримуюся всіх правил, і я був дуже щасливий, коли нарешті виграв через 7 місяців
З повагою
Yes I understand!!!! I'm just pretty disappointed because I always stick to all the rules and I was really happy when I finally won after 7 months
Kind regards
Ja das verstehe ich!!!! Bin nur ziemlich enttäuscht weil ich mich immer an alle regeln halte und habe mich halt riesig gefreut als ich endlich nach 7 monaten gewonnnen hatte
Mfg
Я відчуваю твій гнів! На жаль, я не буду прикидатися, що є справедливий шанс повернути втрачений баланс, поки я не в цьому впевнений. Мені щиро шкода. 🙁
Чекаємо на оновлення. Наразі нічого особливо додати.
I feel your rage! Sadly, I won't pretend there is a fair chance to reclaim the balance lost, as long as I'm not so sure for now. I'm truly sorry. 🙁
Let's wait for the update. Nothing much to add for the moment.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.