ФорумКазиноCasinia Casino - загальне обговорення

Casinia Casino - загальне обговорення

2 р. тому від jrewing
|
18593 переглядів 192 відповідей |
|
1 2...10
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Casinia Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Відкрили тут справу. Icxh вже тиждень чекав моєї виплати. Зараз це близько 1000 євро! Я не отримую відповідей від казино. Просто звичайна тактика зупинки, щоб продовжити гру. Наразі підтвердження не надходило. Сумнівна поведінка

Автоматичний переклад.
jrewing
2 р. тому

Здрастуйте,

ми подивимося, як розвиватиметься ваша скарга. Команда чекає на вашу реакцію, тому перевірте її:

https://casino.guru/profile-complaints/56024/jrewing

Дякую.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, те саме для мене. Запитуйте в чаті щодня, потім один каже, що тривалість 4-6 днів через кілька хвилин, інший каже, що 5-7 днів. Тоді ви повинні оновити положення та умови, як там чітко зазначено, протягом 3 робочих днів!

Автоматичний переклад.
Foni8900
2 р. тому

Я цілком впевнений, що є кілька винятків, згаданих у Загальних положеннях та умовах, однак ви маєте рацію, що вони не дуже зручні для користувачів.

Це казино має хороший рейтинг, тому я б сказав, що є хороші шанси, що вам заплатять.

Ми даємо казино 2 повні тижні для зняття коштів.

Будь ласка, зачекайте трохи.

Автоматичний переклад.
Foni8900
2 р. тому

Я бачу, що ми чекали на вашу відповідь кілька днів https://casino.guru/casinia-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-2

Це може допомогти прискорити процес.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Моя дівчина зіграла на цьому сайті 37 000 шведських крон, а потім вони просто закрили її рахунок без причини

Автоматичний переклад.
maroun2021
2 р. тому

Привіт,

можливо, її обліковий запис знаходиться під перевіркою KYC, це відбувається, коли щойно зареєстрований гравець надсилає перший запит на зняття коштів.

Чи є якесь попередження, коли вона намагається зайти на сайт, будь ласка?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, Белізе, бачиш, коли я говорю, що обліковий запис перевірено, і все схвалено, казино відмовляється лише...

Автоматичний переклад.
maroun2021
2 р. тому

Отже, казино повідомило їй, що вони відмовляються їй платити? Має бути якась причина, я б сказав.

У вас є скріншоти, будь ласка?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вибачте, у мене немає знімка екрана, тому що вони також закрили тут обліковий запис

Автоматичний переклад.
maroun2021
2 р. тому

О, це погано.

У всякому разі, я думаю, що ваша дівчина повинна подати скаргу. На даний момент я не можу багато придумати.

Просто дозвольте мені запитати: чи можливо, що ви обоє випадково грали в одному казино, використовуючи той самий пристрій або Wi-Fi? Це було б проти правил і умов, якщо б ви отримали будь-яку перевагу над казино, зробивши це.

Просто дайте їй зареєструватися на форумі, а потім подайте скаргу, натиснувши це посилання:

https://casino.guru/complaints/create

Я думаю, що варто спробувати, що ви скажете?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Завжди був дуже схвильований. Чудові ігри, іноді ви виграєте.


Тепер, після 3 великих виграшів майже 3600 євро, вони заблокували мій рахунок за порушення умов!!!!


Призи скасували та запропонували мені 2 х 25 євро!


SUPPORT зараз закриває на це очі, тому що, звичайно, вони хочуть заплатити мені лише ставку 2 x 25 євро


Якось дивно ще 3 місяці тому там все було нормально

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Jopi13
1 рік тому

Привіт.

Було б добре оновити скаргу зараз. Можливо, є вихід. 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт,


Я детально описав випадок вашому колезі kristina.s@casino.guru. плюс надіслані скріншоти. поштою


Я просто хочу розумне рішення!!!! Я програв кілька тисяч євро протягом місяців, тому я також не скаржився!!!!


Дякую




Автоматичний переклад.
Jopi13
1 рік тому

Привіт Jopi13.

Чудово, я перевірив скаргу і хочу пояснити лише одне. Чи використовували ви або хтось інший ваш спосіб оплати для внесення коштів на інший рахунок? Якщо так, то це суворо суперечить правилам, розумієте?

Отже, я хотів би спочатку переконатися.

«Я ПОДАВ ЗАЯВ НА ВИПЛАТУ, І ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС БУВ НЕГАЙНО БЛОКУВАНО ВІДПОВІДНО ДО ПОРУШЕННЯ УМОВ 9.1!

Я думаю, це абзац. 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ще раз пояснити!!!!


Я граю близько 7 місяців, я поклав багато грошей зі свого рахунку!!!


Я завжди виплачував на свій рахунок і приблизно 3 місяці тому виплату, оскільки залишок на рахунку був виплатою ПРЯМО з Casinia на рахунок мого друга через банківський переказ!!!! Через мої борги залежності від азартних ігор!!! Це пройшло гладко, і я зміг продовжити гру. Ви хотіли мати банківські реквізити для контролю.


Я завжди грав від свого імені та за власний рахунок!!!!!!


Я також пояснив це службі підтримки, і вони сказали, що ніколи цього більше не зроблять, і я сказав, що це більше не повториться, і що я здійснив платіж лише на свій рахунок. Це вирішило для мене!


Я пройшов перевірку своїх даних, а також ідентифікатор + картка заборони!

Тому що я граю для себе!

Незалежно від того, як це сталося, я нарешті виграв через 7 місяців, і я хотів би виплатити виграш, тому що я вклав багато своїх грошей, і було б краще, якби я їх програв.

Вони не можуть просто СКАСУВАТИ МІЙ ВИГРАШ!!!!



Я також міг нормально внести депозит через giropay і продовжити гру, тому що вона могла заблокувати його в грудні, якби він порушував положення та умови!


Я не усвідомлюю своєї провини і нічого не робив навмисно


Я просто хочу, щоб розумне рішення означало виплату мого виграшу!!!!


Я підтвердив себе за допомогою ідентифікаційного селфі та своїх банківських реквізитів, доручив усі платежі 3 x 500 євро на мій банківський рахунок!!!! І я хотів би, щоб на моєму рахунку залишився баланс у розмірі 2113 євро !!! Втратив занадто багато грошей через залежність від азартних ігор


Дякую, сподіваюся на розумне рішення з боку адмінів та адміністрації Casinia!





Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Jopi13
1 рік тому

Добре,

Не сердься на мене.

Я лише намагався зрозуміти, що змусило казино втратити ваш виграш.

Я знайшов частину про спосіб оплати, тому запитав вас про це.

Спробуй заспокоїтися, я тут не ворог. Кожен гравець, який грає в казино, повинен дотримуватися правил і умов, це цілком зрозуміло.

Я не знав про вашу домовленість із службою підтримки. Для мене це нова інформація, і я сподіваюся, що це не причина цього безладу.

Успіхів зі скаргою!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так я зрозумів!!!! Я просто дуже розчарований, тому що я завжди дотримуюся всіх правил, і я був дуже щасливий, коли нарешті виграв через 7 місяців

З повагою

Автоматичний переклад.
Jopi13
1 рік тому

Я відчуваю твій гнів! На жаль, я не буду прикидатися, що є справедливий шанс повернути втрачений баланс, поки я не в цьому впевнений. Мені щиро шкода. 🙁

Чекаємо на оновлення. Наразі нічого особливо додати.

Автоматичний переклад.
1 2...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого