ФорумКазиноCasinia Casino - загальне обговорення

Casinia Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

2 р. тому від jrewing
|
13759 переглядів 148 відповідей |
|
1...7 8
Додати публікацію
2 дн. тому

У мене є відкрита скарга на зняття коштів, яку ще не оброблено станом на 19 листопада. Ніхто не відповідає. Це казино має неправильний огляд, оскільки воно постійно затримує виведення гравців. Я вже попросив їх втрутитися, оскільки ми перевищимо 14 днів, оскільки наближаються вихідні, які вважаються вихідними. Ніхто не допомагає мені в чаті, лише вибачаючись і не відповідаючи, коли я отримаю свої гроші. Моя скарга вже відкрита, але жоден представник не відповідає, і через 18 годин закінчується крайній термін для вашого представника

Автоматичний переклад.
Zoe1996
2 дн. тому

Я прочитав вашу скаргу , і у верхньому правому куті у вас є таймер, який завжди має відповідати. Томас незабаром розгляне вашу скаргу, але я припускаю, що він чекає, поки мине час. Тоді ми зв’яжемося з казино. Але вам не потрібно хвилюватися, що хтось з нашого боку до вас потрапить.

Я також хотів би зазначити, що казино намагається вирішити цю ситуацію, і навіть якщо у вас виникне затримка з виведенням коштів, я вірю, що ви скоро повернетеся з новиною про те, що отримали свої гроші.

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Дякуємо за вашу відповідь. Я дуже ціную зусилля, які ви докладаєте для вирішення проблем нашого казино. Повідомляю, що це не вперше. Це трапляється часто, але ми приїхали вперше за стільки днів. Причину затримки мені не відповідають, просто вибачаються.

Автоматичний переклад.
Zoe1996
2 дн. тому

Я вам абсолютно співчуваю і теж не хотів би так довго чекати, але нам зараз нічого не залишається, і ми повинні пристосовуватися до обставин. Якщо 14 днів мине, наша команда спробує вам допомогти.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 дн. тому

Якщо вони дзвонять у казино в чаті, а казино не відповідає, що сталося? Яка процедура буде далі?

Автоматичний переклад.
Zoe1996
18 год. тому

Якщо ми зв’яжемось із казино, ми дамо їм тиждень на відповідь, якщо вони цього не зробили, ми знову подовжимо таймер, а якщо вони не відповідатимуть ще через тиждень, тоді скаргу закривають, а казино отримує чорні точки, а їхній індекс безпеки знижується .

У будь-якому випадку, наразі я відчуваю, що, судячи з того, що я бачив, казино розглядає скарги, і тому я був би позитивним у цьому випадку.

Але ми побачимо, як усе це розгорнеться.

Автоматичний переклад.
18 год. тому

Гаразд, я зрозумів. У будь-якому разі 13 днів сьогодні ще нічого!

Автоматичний переклад.
Zoe1996
13 год. тому

Я був би розлючений, але Яро правий. Незважаючи на те, що це звучить як жахливий досвід користувача, я також очікую, що казино співпрацюватиме, коли скарга дійде до суті. Тим не менш, це, мабуть, дуже виснажує вас. Як ти почуваєшся сьогодні?

Автоматичний переклад.
12 год. тому

Я дуже нервую і водночас невпевнено, тому що вважаю таку тривалу затримку неприпустимою і затягуватиметься ще більше, бо зараз вихідні, а фінансовий відділ не працює. Якщо казино відповість протягом 5 днів, нам пощастить. Однак я вважаю, що мій вихід займе набагато більше часу. У мене немає оптимізму.

Автоматичний переклад.
1...7 8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого