ФорумКазиноCasinia Casino - загальне обговорення

Casinia Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

2 р. тому від jrewing
|
19195 переглядів 197 відповідей |
|
1...7 8 910
3 тиж. тому

У мене є відкрита скарга на зняття коштів, яку ще не оброблено станом на 19 листопада. Ніхто не відповідає. Це казино має неправильний огляд, оскільки воно постійно затримує виведення гравців. Я вже попросив їх втрутитися, оскільки ми перевищимо 14 днів, оскільки наближаються вихідні, які вважаються вихідними. Ніхто не допомагає мені в чаті, лише вибачаючись і не відповідаючи, коли я отримаю свої гроші. Моя скарга вже відкрита, але жоден представник не відповідає, і через 18 годин закінчується крайній термін для вашого представника

Автоматичний переклад.
Zoe1996
3 тиж. тому

Я прочитав вашу скаргу , і у верхньому правому куті у вас є таймер, який завжди має відповідати. Томас незабаром розгляне вашу скаргу, але я припускаю, що він чекає, поки мине час. Тоді ми зв’яжемося з казино. Але вам не потрібно хвилюватися, що хтось з нашого боку до вас потрапить.

Я також хотів би зазначити, що казино намагається вирішити цю ситуацію, і навіть якщо у вас виникне затримка з виведенням коштів, я вірю, що ви скоро повернетеся з новиною про те, що отримали свої гроші.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Дякуємо за вашу відповідь. Я дуже ціную зусилля, які ви докладаєте для вирішення проблем нашого казино. Повідомляю, що це не вперше. Це трапляється часто, але ми приїхали вперше за стільки днів. Причину затримки мені не відповідають, просто вибачаються.

Автоматичний переклад.
Zoe1996
3 тиж. тому

Я вам абсолютно співчуваю і теж не хотів би так довго чекати, але нам зараз нічого не залишається, і ми повинні пристосовуватися до обставин. Якщо 14 днів мине, наша команда спробує вам допомогти.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Якщо вони дзвонять у казино в чаті, а казино не відповідає, що сталося? Яка процедура буде далі?

Автоматичний переклад.
Zoe1996
3 тиж. тому

Якщо ми зв’яжемось із казино, ми дамо їм тиждень на відповідь, якщо вони цього не зробили, ми знову подовжимо таймер, а якщо вони не відповідатимуть ще через тиждень, тоді скаргу закривають, а казино отримує чорні точки, а їхній індекс безпеки знижується .

У будь-якому випадку, наразі я відчуваю, що, судячи з того, що я бачив, казино розглядає скарги, і тому я був би позитивним у цьому випадку.

Але ми побачимо, як усе це розгорнеться.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Гаразд, я зрозумів. У будь-якому разі 13 днів сьогодні ще нічого!

Автоматичний переклад.
Zoe1996
3 тиж. тому

Я був би розлючений, але Яро правий. Незважаючи на те, що це звучить як жахливий досвід користувача, я також очікую, що казино співпрацюватиме, коли скарга дійде до суті. Тим не менш, це, мабуть, дуже виснажує вас. Як ти почуваєшся сьогодні?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я дуже нервую і водночас невпевнено, тому що вважаю таку тривалу затримку неприпустимою і затягуватиметься ще більше, бо зараз вихідні, а фінансовий відділ не працює. Якщо казино відповість протягом 5 днів, нам пощастить. Однак я вважаю, що мій вихід займе набагато більше часу. У мене немає оптимізму.

Автоматичний переклад.
Zoe1996
3 тиж. тому

Я точно відчуваю ваше розчарування, але, чесно кажучи, нам доведеться зачекати, ймовірно, до понеділка, щоб наша команда з розгляду скарг могла спробувати зв’язатися з казино та втрутитися у вашу справу.

Ви знаєте, з мого досвіду, деякі скарги можуть бути вирішені швидше, а деякі з них потребують більше часу. Я просто сподіваюся, що навіть якщо ви трохи почекаєте, наприкінці будуть хороші новини.

Тож, будь ласка, тримайтеся, і я тримаю за вас кулаки.🤞

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт, я трохи хвилююся. Я новачок у цьому казино, і я запросив свої перші 2 зняття коштів. Я не знаю, чи це казино платить. Будучи новачком у цьому казино, я не довіряю всьому. Мабуть, я читав, що вони платили користувачам, але протягом 14 днів. Ну, я не знаю. Мені трохи страшно.

Автоматичний переклад.
Sergius30
2 тиж. тому

Привіт, це саме той час, який ми даємо казино, щоб виплатити гравцям. Якщо цього не станеться, ми спробуємо допомогти вам у вашій ситуації, якщо ви подасте скаргу.

З іншого боку, я б порадив не бути скептичним із самого початку і триматися цього. Який спосіб оплати ви використовували для зняття? Я обов’язково перевіряв би принаймні раз на два дні, щоб побачити, як ви перебуваєте у своїй ситуації, а також побачити, чи змінився статус вилучення чи ні. Тут також потрібно було надавати казино якісь документи чи ні?

Я тримаю кулаки, щоб все пройшло добре, і ви можете повідомити мені про зміни. 😉

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт усім, доброго дня, я гравець у Casinia і чекаю від них квитанцій (8600 євро). Я хочу знати, як довго мені чекати, оскільки у мене є квитанції (500+300+800), якщо хтось може сказати мені, чи ви отримали їх зняття, дякую і гарного дня

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Те саме по картці, і поки мені не доводилося пред'являти документи, хоча я цього не виключаю. Вибачте за скептичне ставлення, але оскільки ви граєте своїми грошима і вам пощастило виграти, стає дуже неприємно не отримати їх пізніше.

Автоматичний переклад.
Sergius30
2 тиж. тому

Я не розумію, це вперше зі мною трапилося в казино. У мене ніколи не було проблем зі зняттям коштів, і тепер я чекаю, чи дійде він до мене, тому що це не мала сума...

Автоматичний переклад.
enzosanchez9
2 тиж. тому

Коли ви запросили перше зняття?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт усім, доброго дня, я гравець у Casinia і чекаю від них квитанцій (8600 євро). Я хочу знати, як довго мені чекати, оскільки у мене є квитанції (500+300+800), якщо хтось може сказати мені, чи ви отримали їх зняття, дякую і гарного дня

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Привіт, як довго ви чекали на свої гроші? Ви коли-небудь знімали гроші раніше і чи верифіковані ви в казино? Чи спілкувалися ви з казино, і вони сказали вам, коли ви повинні отримати свої гроші?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Те саме по картці, і поки мені не доводилося пред'являти документи, хоча я цього не виключаю. Вибачте за скептичне ставлення, але оскільки ви граєте своїми грошима і вам пощастило виграти, стає дуже неприємно не отримати їх пізніше.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я розумію, що коли гравець грає на власні гроші, він хотів би отримати точну інформацію про виведення. Я вас зовсім не звинувачую, але іноді гравці лякаються без причини. Спробуйте витримати і подивитися, що станеться. Звичайно, намагайтеся продовжувати перевіряти статус вилучення, і якщо пройде 14 днів, ви можете подати скаргу, і ми спробуємо допомогти вам у вашій справі.

Як ви думаєте, ви впораєтеся? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Так, я спробую і подивлюся, що вийде. Я сподіваюся, що все буде добре, оскільки це не єдині зняття, які у мене залишилися, у мене ще багато. Сподіваюся, все буде добре. Погано те, що мене лякає те, що вони так довго.

Автоматичний переклад.
Sergius30
1 тиждень тому

Казино має досить високий індекс безпеки та розглядає майже всі скарги, тому це, безперечно, хороший знак, якщо вам не заплатили. Але я твердо вірю, що це лише зволікання і ви все отримаєте. Найрозумніше — почекати і не грати з грошима, поки все не розбереться.

Тим часом, є якісь новини?

Автоматичний переклад.
1...7 8 910
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого