ГоловнаФорумКазиноBetsolino Casino - загальне обговорення

Betsolino Casino - загальне обговорення (Сторінка 20)

 від davex3
|
81 817 переглядів 634 відповідей |
|
1...19 20 21...32

І все одно оцінка 6,3 на гуру казино… розчаровує та неймовірно! У Betsolino також є банер внизу веб-сайту з посиланням на гуру казино, чи є вони партнерами?

Автоматичний переклад.
Boyke123

Те саме з 5 бонусами, дуже високий бал. Просто неймовірно, здається, що разом з цими шахраями наживається не тільки казино, але й гуру казино.

Змінено
Автоматичний переклад.
vakah86

Я провів дослідження та не знайшов нічого пов’язаного з цим казино. Для мене це було червоним прапором, тому поки що я буду триматися подалі від цього казино.

Автоматичний переклад.

Привіт Яро,

Як бачите, все стає все більше і більше так, як я передбачав.

Це - АБСОЛЮТНО НЕОБХІДНО - щоб CasinoGuru нарешті оцінив це казино Betsolino так, як воно має бути, червоним 0,0!

Люди втрачають гроші, і їх кількість зростає з кожним днем. Я впевнений, що буде більше.

Будь ласка, дійте, не чекайте більше.

Моя скарга також очікує на розгляд на AskGamblers.com і про неї було повідомлено Trustpilot. всюди.

Автоматичний переклад.

Я розумію, що всі хотіли б, щоб індекс безпеки казино був ще нижчим, але, на жаль, процедури такі, що скарги повинні закінчуватися невигідною позицією казино. Неможливо відрегулювати, якщо вони все ще відкриті. Сподіваюся, що це станеться найближчим часом, бо поки що майже нічого не вирішено. На жаль, це займе деякий час. 😕

Автоматичний переклад.

Чи збираються casinoguru щось робити з цим?

Автоматичний переклад.

Привіт! Ми завжди намагаємося з'ясувати, що трапилося, і коли ми збираємо всю необхідну інформацію, ми зв'язуємося з казино. З того, що я бачив, наразі казино не дуже співпрацювало з нами, тому я не знаю, як воно буде у вашому випадку, але я б не покладав надії.

У будь-якому випадку, оскільки ви подали скаргу, було б добре відповісти на запитання Вероніки і дозволити їй рухатися далі.

Просто натисніть тут . ⬅️

Якщо ви дізнаєтесь щось нове, будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.

Я абсолютно не можу зрозуміти, чому гуру казино не робить нульових дій, тоді як десятки людей повідомляють, що їхні важко зароблені гроші шахрайство.

Я розумію, якщо це буде 1-2 людини, які не отримають свої гроші, тоді так, це цілком зрозуміло чекати і дізнаватися, як все буде загострюватися, але зараз нас багато, і сума грошей збільшується щодня . І рейтинг як Betsolino, так і 5bonuses все ще досить пристойний.

На форумі ми завжди отримуємо одні й ті ж повідомлення: «Будь ласка, заповніть скаргу», «Будь ласка, зачекайте 14 днів, поки казино здійснить платіж» тощо. Я чекав 8 тижнів, НІЧОГО не відбувається. Знаєте, у мене починає з’являтися відчуття, що гуру казино також отримує вигоду від залучення людей до цього казино, тому що ця політика нульової реакції та така толерантність просто незрозумілі. І врешті-решт скаргу не вирішено, гуру казино каже, що нічого не може вдіяти, тому що казино ігнорує скаргу, тоді як саме вони просували казино з досить пристойним рейтингом.

Наскільки я знаю, Askgamblers поставив цьому казино жахливу оцінку, як тільки почали з'являтися скарги. Гуру казино краще.

Автоматичний переклад.

У нас є процес, коли індекс безпеки змінюється, тож чи то один гравець, чи то 10, ми намагаємося зробити все, що можемо, для кожного. Ми головним чином рекомендуємо досвід гравця, тому що коли казино нове і ми не маємо великого досвіду роботи з ним, індекс безпеки не може змінитися. На жаль, коли приходить нове казино і спалює його таким чином, усі шкодують. Я теж не хотів би так довго чекати на свої гроші. Але коли вони ігнорують нас, більше нічого робити. Звичайно, скаргу потрібно закрити, щоб якось відобразити її у вигляді чорних крапок. У вашому випадку лише один раз, але казино принаймні відповіло на скаргу, у випадку з цим казино не дуже, тому теоретично ви трохи краще, ніж інші гравці. Поки ми бачимо можливість вирішити цю проблему, ми не закриємо скаргу, і якщо казино не відповість протягом тижня, ми продовжимо таймер ще на один. Якщо вони цього не зроблять, то все буде закрито.

Автоматичний переклад.

І все одно оцінка 6,3 на гуру казино… розчаровує та неймовірно! У Betsolino також є банер внизу веб-сайту з посиланням на гуру казино, чи є вони партнерами?

Автоматичний переклад.

Що ж, оскільки скарги ще очікують на розгляд, індекс безпеки поки не змінюватиметься. Здається, я пояснював це кілька разів.

Крім того, те, що вони мають банер на своєму сайті, не означає, що ми з ними співпрацюємо. Я пам'ятаю казино, яке мало індекс безпеки 1 і мав схожий банер. Але ми не можемо змусити казино, яке не спілкується, закрити його, тому що вони не збираються його змінювати. Звичайно, коли рецензія була поганою, напевно всім було зрозуміло, як це було.

Автоматичний переклад.

Сьогодні я отримав таку ж відповідь на мої надіслані електронні листи… вони знають про затримку платежів, але працюють над тим, щоб виплатити всі зняття в найближчі дні…


Змінено
Автоматичний переклад.
Boyke123

Тоді нам буде цікаво побачити, коли і як. Для мене це казино мертве

Автоматичний переклад.

Я думаю, що це журнал чату, який отримав Boyke123, тому що я завжди отримую його, коли пишу в чаті, але там нікого не було. Особливо, коли ви пишете у вихідні, ви завжди отримуєте електронний лист із цим реченням наступного понеділка. Але якщо ви уважно подивіться на електронну пошту

file ось наприклад.


Однак я сподіваюся, що Bokye123 отримав інший електронний лист.

Автоматичний переклад.
vakah86

Я отримав точно так само

Автоматичний переклад.

Сьогодні я отримав таку ж відповідь на мої надіслані електронні листи… вони знають про затримку платежів, але працюють над тим, щоб виплатити всі зняття в найближчі дні…


Автоматичний переклад.

Я переживаю, як це все буде, коли поступово всі скарги будуть закриті як нерозглянуті. Я справді думав, що казино співпрацюватиме з нами, і що дійсно є затримка, і гравці отримають гроші. Зараз я б не повірив цим словам, якщо ви чекаєте досить довго. Однак нічого не залишається, як продовжувати інформувати та підштовхувати казино, і, сподіваюся, щось зміниться. Я хотів би, щоб ми могли допомогти більше. 😕

Автоматичний переклад.

Сьогодні, рівно 9 тижнів тому, я зробив запит на зняття коштів 😤

Автоматичний переклад.

Чи отримали ви, хлопці, набагато більше спаму та непотрібних повідомлень від онлайн-казино після того, як ви відкрили рахунок у betsolino? Мені цікаво, але моя поштова скринька в десять разів заповнена, ніж до моєї реєстрації @betsolino…

Автоматичний переклад.

На мою скаргу щойно надійшла відповідь. Вони «розслідують проблему».

Автоматичний переклад.
xSerious169

Вау і ха-ха, я думаю, це просто марна трата часу. Але я сподіваюся, що ви незабаром отримаєте свої гроші, а потім і всі після цього також 😉 схрещуємо пальці!

Автоматичний переклад.
xSerious169

Вони дали вам таку саму відповідь, що й на живій підтримці xDD

Автоматичний переклад.

На мою скаргу щойно надійшла відповідь. Вони «розслідують проблему».

Автоматичний переклад.

Як правило, я не вірю, що вони зв’язувалися з нами, і тому вони намагатимуться з’ясувати, що відбувається. Це хороші новини, і я сподіваюся, що ви отримаєте гроші.

Однак мені цікаво, чому це не так для інших гравців. 😕

Автоматичний переклад.

У мене більше 8000 фунтів стерлінгів на моєму рахунку в цьому казино... Я дам будь-кому 20%, якщо він зможе їх повернути! ха-ха 😂

Автоматичний переклад.
Jaro

Кожного дня всі скаржаться на Casino Haber, відповідь завжди одна, а потім проходять дні, і нічого не відбувається, тоді бажаю удачі, Джаро

Автоматичний переклад.
1...19 20 21...32
Перейти на сторінкуіз 32 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого