Я абсолютно не можу зрозуміти, чому гуру казино не робить нульових дій, тоді як десятки людей повідомляють, що їхні важко зароблені гроші шахрайство.
Я розумію, якщо це буде 1-2 людини, які не отримають свої гроші, тоді так, це цілком зрозуміло чекати і дізнаватися, як все буде загострюватися, але зараз нас багато, і сума грошей збільшується щодня . І рейтинг як Betsolino, так і 5bonuses все ще досить пристойний.
На форумі ми завжди отримуємо одні й ті ж повідомлення: «Будь ласка, заповніть скаргу», «Будь ласка, зачекайте 14 днів, поки казино здійснить платіж» тощо. Я чекав 8 тижнів, НІЧОГО не відбувається. Знаєте, у мене починає з’являтися відчуття, що гуру казино також отримує вигоду від залучення людей до цього казино, тому що ця політика нульової реакції та така толерантність просто незрозумілі. І врешті-решт скаргу не вирішено, гуру казино каже, що нічого не може вдіяти, тому що казино ігнорує скаргу, тоді як саме вони просували казино з досить пристойним рейтингом.
Наскільки я знаю, Askgamblers поставив цьому казино жахливу оцінку, як тільки почали з'являтися скарги. Гуру казино краще.
I absolutely cannot understand why Casino guru makes zero action while tens of people report that their hard earned money is scammed.
I do understand if it would be 1-2 people not receiving their money, then yes, it is pretty understandable to wait and find out how things will escalate, but now there are many of us and the amount of money is increasing every single day. And the rating of both Betsolino and 5bonuses are still pretty decent.
We always receive the same messages in the forum "Please fill a complaint", "Please wait 14 days for the casino to make the payment" and so on. I have waited for 8 weeks, NOTHING is happening. You know, I am kinda starting to get a feeling that Casino guru also benefits from attracting people to this casino, because this zero reaction policy and such tolerance is just not understandable. And in the end complaint is unresolved, Casino guru says that cannot do anything, because casino ignores the complaint, while they are the ones that promoted the casino with a pretty decent rating.
As far as I know Askgamblers gave this casino a horrible rating as soon as complaints started to appear. Casino guru do better.
Автоматичний переклад.