3 міс. тому
Я теж…. Моя електронна адреса johnvandenheuvel1984@icloud.com
I’m in also…. My email is johnvandenheuvel1984@icloud.com
0
Я теж…. Моя електронна адреса johnvandenheuvel1984@icloud.com
I’m in also…. My email is johnvandenheuvel1984@icloud.com
https://tumblewins.com/aml
Відкрито нове казино, вони надсилають електронні листи, такі як 5Bonus або Betsolino, дуже схожі на вигляд, можливо, з обережністю!
https://tumblewins.com/aml
New casino opened, they send emails like 5Bonus or Betsolino, very similar in appearance, perhaps with caution!
https://tumblewins.com/aml
Neues Casino geöffnet , sie versenden wie 5Bonus oder Betsolino Emails , von der Optik sehr ähnlich, evtl. mit Vorsicht!
Хорватія, а їхні штаб-квартири є в Німеччині та Польщі, на картах Google є місце, яке є трохи доступнішим, але з’являється назва компанії, як і все інше, це трохи схоже на зашифровану локацію, але не проблема
Croatia, and they have headquarters in Germany and Poland, there is a location on googlemaps that is a little more accessible, but the name of the company comes up as well as everything else, it's a bit like a scrambled location, but no problem
Hrvacka, a oni imaju sjedište u njemačkoj i poljskoj, ima na googlemapsu lokacija malo teze dostupna ali se dođe i ime poduzeca kao i sve ostalo, malo je kao šigrirana lokacija ali nikakav problem
Зовсім інше казино/оператор…
Completely different casino/operator…
Komplett anderes Casino/Betreiber…
Привіт, я також отримав електронний лист від https://tumblewins.com/, це дуже приємно. Я теж провів деякі дослідження та не знайшов жодних зв’язків, здається безпечним.
Hey, I got an email from https://tumblewins.com/ too, it's really nice. I too did some research and dont find any connections, seems safe.
Мені цікаво, скільки людей все ще отримують гроші від відкриття та закриття казино по всьому світу, і ніхто нічого не може з цим вдіяти. Відсьогодні мій девіз: лише ті казино, які працюють на ринку 3 роки та мають ліцензію від розумної країни, і ніколи не вносять депозит більше 20 євро.
I'm curious how many people are still getting money from opening and closing casinos all over the world and no one can do anything about it. My motto from today on is only casinos that have been on the market for 3 years and have a license from a reasonable country and never deposit more than 20 euros.
Bin gespannt viel Leute da noch Geld bekommen die mache weltweit casino auf und zu. und keine kann was dagegen tun. Meine Motto ist ab heute nur casino die mit eine 3 jahre auf denn Markt sind und eine Lizenz aus vernünftige land und nie mehr als 20 Euro einzahlen
Я так не думаю… Я чекаю майже 8 тижнів, щоб отримати 550 євро… на моєму банківському рахунку ще немає цента
I don’t think so… I’m waiting for almost 8 weeks to receive €550… still no cent on my bank account yet
Casino Guru повинен внести нове казино під резервування в червоний список
І тільки тоді, коли лояльність буде підтверджена
Casino Guru should put new casino under reservation in a red list
And only release when loyalty is verified
Casino Guru sollte neue casino unter vorbehalten in eine rote Liste setzen
Und erst wenn die Loyalität geprüft ist frei geben
Це смішно, вчора я отримав a
Електронний лист від rockstarwin casino 25 spin free Я виграв 50 євро реальних грошей сьогодні, мій обліковий запис заблоковано
It's funny yesterday I got a
Email from rockstarwin casino 25 spin free I won 50 euros real money today my account is blocked
Es ist lustig gestern bekommen ich eine
Email von rockstarwin casino 25 spin gratis habe 50 euro gewonnen Real geld heute ist meine Konto gesperrt
Привіт Яро,
Як бачите, все стає все більше і більше так, як я передбачав.
Це - АБСОЛЮТНО НЕОБХІДНО - щоб CasinoGuru нарешті оцінив це казино Betsolino так, як воно має бути, червоним 0,0!
Люди втрачають гроші, і їх кількість зростає з кожним днем. Я впевнений, що буде більше.
Будь ласка, дійте, не чекайте більше.
Моя скарга також очікує на розгляд на AskGamblers.com і про неї було повідомлено Trustpilot. всюди.
Hello Jaro,
As you can see, things are becoming more and more as I predicted.
It is - ABSOLUTELY NECESSARY - that CasinoGuru finally rates this Casino Betsolino as it should be with a red 0.0!
People are losing money and the number is increasing every day. I am sure there will be more.
Please act, don't wait any longer.
My complaint is also pending at AskGamblers.com and has been reported to Trustpilot. Everywhere.
Hallo Jaro,
wie du sehen kannst sind es mehr und mehr so wie ich es vorhersagte.
Es ist - ZWINGEND NOTWENDIG - das CasinoGuru endlich dieses Casino Betsolino so bewertet wie es sein muss mit einer roten 0,0 !
Menschen verlieren Geld und das werden täglich mehr, ich bin sicher das noch einige dazu kommen werden.
Bitte handelt , nicht mehr warten.
Meine Beschwerde bei AskGamblers.com läuft auch , sowie bei Trustpilot gemeldet.Überall eben.
Мабуть, нічого не вийде. Ви можете подати скаргу в надії, що CasinoGuru знизить рейтинг цих шахраїв.
Багато людей тут чекали тижнями! 5 тижнів, 7 тижнів тощо. НІХТО не отримує своїх грошей.
Probably nothing will happen. You can file a complaint in the hope that CasinoGuru will lower the rating of these scammers.
Lots of people here have been waiting for weeks! 5 weeks, 7 weeks, etc. NO ONE gets their money.
vermutlich wird nichts passieren. Du kannst eine Beschwerde einreichen , in der Hoffnung das CasinoGuru damit die Bewertung von diesen Betrügern runter setzt.
Sehr viele hier warten seit Wochen ! 5 Wochen , 7 Wochen etc. KEINER Bekommt sein Geld.
Я абсолютно не можу зрозуміти, чому гуру казино не робить нульових дій, тоді як десятки людей повідомляють, що їхні важко зароблені гроші шахрайство.
Я розумію, якщо це буде 1-2 людини, які не отримають свої гроші, тоді так, це цілком зрозуміло чекати і дізнаватися, як все буде загострюватися, але зараз нас багато, і сума грошей збільшується щодня . І рейтинг як Betsolino, так і 5bonuses все ще досить пристойний.
На форумі ми завжди отримуємо одні й ті ж повідомлення: «Будь ласка, заповніть скаргу», «Будь ласка, зачекайте 14 днів, поки казино здійснить платіж» тощо. Я чекав 8 тижнів, НІЧОГО не відбувається. Знаєте, у мене починає з’являтися відчуття, що гуру казино також отримує вигоду від залучення людей до цього казино, тому що ця політика нульової реакції та така толерантність просто незрозумілі. І врешті-решт скаргу не вирішено, гуру казино каже, що нічого не може вдіяти, тому що казино ігнорує скаргу, тоді як саме вони просували казино з досить пристойним рейтингом.
Наскільки я знаю, Askgamblers поставив цьому казино жахливу оцінку, як тільки почали з'являтися скарги. Гуру казино краще.
I absolutely cannot understand why Casino guru makes zero action while tens of people report that their hard earned money is scammed.
I do understand if it would be 1-2 people not receiving their money, then yes, it is pretty understandable to wait and find out how things will escalate, but now there are many of us and the amount of money is increasing every single day. And the rating of both Betsolino and 5bonuses are still pretty decent.
We always receive the same messages in the forum "Please fill a complaint", "Please wait 14 days for the casino to make the payment" and so on. I have waited for 8 weeks, NOTHING is happening. You know, I am kinda starting to get a feeling that Casino guru also benefits from attracting people to this casino, because this zero reaction policy and such tolerance is just not understandable. And in the end complaint is unresolved, Casino guru says that cannot do anything, because casino ignores the complaint, while they are the ones that promoted the casino with a pretty decent rating.
As far as I know Askgamblers gave this casino a horrible rating as soon as complaints started to appear. Casino guru do better.
Я не можу ввійти в askgamblers через голландський закон… чи можуть вони допомогти вам отримати ваші гроші?
I can’t enter askgamblers cause of the Dutch law… can they help you get your money?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.