На гаманець я заплатив 1000 євро, пограв і трохи виграв і вирішив заплатити, а мене заблокували
In the wallet, I paid 1000 euros, played and won a little and decided to pay and they blocked me
U novcaniku, uplatio sam 1000 eura, igrao se i malo dobio i odlucio isplatiti i blokirali su me
Я точно рекомендую вам подати скаргу, якщо казино не дало вам жодних пояснень. Якщо вони не реагують і це в кінцевому підсумку не вирішується, вони отримають чорні бали, а індекс безпеки буде знижено. Я відчуваю, що це не найкраще місце, хоча я хотів би помилятися.
Отже, якщо ви вирішите зробити те, що я пропонував, ви можете зареєструвати скаргу тут, за цим посиланням . ⬅️
I would definitely recommend you to file a complaint if the casino hasn't given you any explanation. If they don't respond and it ends up being unresolved, then they will be awarded black points and the safety index will be lowered. I have a feeling that this is not the best place to be, although I would like to be wrong.
So if you decide to do what I suggested, you can register a complaint here on this link. ⬅️