Casino Guru не відповів на мою скаргу протягом 48 годин. Таймер давно закінчився, але ніхто не відповідає.
Що тут відбувається?
Casino Guru has not responded to my complaint for 48 hours. The timer has long since expired, but no one is responding.
What's going on here?
Meine Beschwerde ist seit 48h ohne Bearbeitung von Casino Guru. Der Timer ist schon längst abgelaufen, trotzdem antwortet hier keiner.
Was ist hier los?
Пітеру доведеться продовжити таймер казино ще на тиждень. Я дам йому знати, тому що, очевидно, у нього забагато на тарілці, тож він, можливо, не помітив цього. Однак, судячи з того, що я бачив щодо невирішеної скарги кілька днів тому, мені цікаво, чи казино займе інше ставлення до інших.
Peter will have to extend the casino timer for another week. I'll let him know because apparently he's got too much on his plate so he may have overlooked it. However, from what I've seen of the unresolved complaint a few days ago, I wonder if the casino will take a different attitude to the others.
Яро, ти надто оптимістично налаштований, казино вже 4 тижні робить те саме з усіма. Вони не змінять. НІХТО не отримує розумної відповіді! Жодна скарга не розглядається, не тільки моя.
Jaro, you are too optimistic, the casino has been doing the same thing to everyone for 4 weeks. They won't change it. NO ONE gets a reasonable answer! Not a single complaint is being addressed, not just mine.
Jaro , sie sind zu optimistisch, das Casino macht es seit 4 Wochen mit jedem und immer das selbe. Die werden es auch nicht ändern. KEINER bekommt eine vernünftige Antwort! Es wird auch auf keine einzige Beschwerde eingegangen nicht nur auf meine.
У мене в ньому 1300 євро, і вони мене заблокували
На щастя, я маю інформацію про їхні облікові записи, імена, назву компанії тощо
Я надіслав їм електронний лист із заявою, що подам на них до суду і, скільки б це не коштувало, якщо вони випадково зловживатимуть даними, їм доведеться понести дуже серйозні наслідки
тоді я сподіваюся заради них, що вони підуть і виплатять це, справа не в грошах, але я не хочу, щоб мене хтось дурив
I have €1300 in it and they blocked me
Luckily, I have their account information, names, company name and more
I sent them an email that I will sue them and I will, no matter how much it costs, if they accidentally abuse the data, they will have to suffer very big consequences
then I hope for their sake that they will come forward and pay it off, it's not about the money, but I don't want anyone to fool me
Imam 1300€ u njemu i blokirali su me
Sreća imam njihove podatke od racuna, imena, ime kompanije i ostalo
Poslao sam im mail da cu ih tužiti i hocu nebitno koliko koštalo, ako slučajno zloupotrebljavaju podatke morat ce jako velike posljedice pretrpjeti
takonda se nadam za njihovo dobro da ce se javiti i isplatiti to, nije stvar u novcu ali ne želim da me neko zeza
Як ви знайшли дані? Ви можете надіслати це мені?
How did you find the data? Can you send it to me?
Wie hast du die Daten gefunden? Kannst du mir die schicken?
Чудово!!! Позитивні новини! Як довго ви чекали?
Вибачте всім за те, що ви поширюєте занадто негативні настрої 😕
Awesome!!! Positive news! How long have you been waiting?
Sorry everyone for spreading too negative vibes 😕
Wahnsinn!!! Positive Nachrichtien! Wie lange hast du gewartet?
Sorry an alle das ich zu negative Stimmung verbreitet habe 😕
Можу надіслати повідомлення на пошту arti3300ci@icloud.com
I can send a message to maill arti3300ci@icloud.com
Mogu na maill pošaljite mi poruku na arti3300ci@icloud.com
Гроші виплачені позитивно
The money was paid out is positive
Das Geld ausgezahlt wurde ist positiv
Хто отримав гроші? Я нічого не бачу
Who received money? I don't see anything
Wer hat Geld erhalten? Ich sehe nichts
arti330ci 1300.- чи я щось неправильно зрозумів? Мабуть переклад?! Він має на увазі свій гаманець, а не банківський рахунок? 😲
Mia Culpa :x, на жаль, я вперше пережила щось подібне, і мої емоції справді шалені.
Таке лайно Вибачте
arti330ci 1300.- or did I misunderstand something? Apparently the translation?! Does he mean on his wallet and not on the bank account? 😲
Mia Culpa :x this is unfortunately the first time I've gone through something like this and my emotions are really running wild.
Such crap Sorry
arti330ci 1300.- oder habe ich was falsch verstanden? Anscheinend die übersetzung?! Meint er wohl auf sein Wallet und nicht auf dem Bankkonto? 😲
Mia Culpa :x das ist eider mein erstes mal das ich sowas durchmache und die Gefühle spielen da echt verrückt.
So ein Mist Sorry
Я з нетерпінням цього чекав...
I was looking forward to it...
Hatte mich schon gefreut…
Мені дуже шкода, у своєму ентузіазмі я, мабуть, поспішив святкувати 😕
Думав, у нього це на рахунку
I'm really sorry, in my enthusiasm I was probably too quick to celebrate 😕
Thought he had it on his account
Tut mir echt Leid, in meinem Eifer hatte ich mich auch wohl zu schnell gefreut 😕
Dachte er hat es auf seinem Konto "drauf"
Яро, ти надто оптимістично налаштований, казино вже 4 тижні робить те саме з усіма. Вони не змінять. НІХТО не отримує розумної відповіді! Жодна скарга не розглядається, не тільки моя.
Jaro, you are too optimistic, the casino has been doing the same thing to everyone for 4 weeks. They won't change it. NO ONE gets a reasonable answer! Not a single complaint is being addressed, not just mine.
Jaro , sie sind zu optimistisch, das Casino macht es seit 4 Wochen mit jedem und immer das selbe. Die werden es auch nicht ändern. KEINER bekommt eine vernünftige Antwort! Es wird auch auf keine einzige Beschwerde eingegangen nicht nur auf meine.
Я не дуже оптимістично налаштований, я просто хочу, щоб у цьому випадку було інакше і закінчилося добре. Але, як йдуть справи, я відчуваю, що краще не буде. 🙁
I'm not very optimistic, I just want it to be different in this case and end well. But the way things are, I have a feeling it's not going to get any better. 🙁
На гаманець я заплатив 1000 євро, пограв і трохи виграв і вирішив заплатити, а мене заблокували
In the wallet, I paid 1000 euros, played and won a little and decided to pay and they blocked me
U novcaniku, uplatio sam 1000 eura, igrao se i malo dobio i odlucio isplatiti i blokirali su me
Я думаю, що нам усім варто подумати про те, щоб подати судову справу проти цього казино, нас багато, і остаточна сума буде досить великою.
Оскільки Betsolino Ltd знаходиться у Великобританії, ми повинні зробити це там.
Настав час змусити цих шахраїв заплатити за це високу ціну.
I think we should all consider to file a legal case against this casino, there are many of us and the final amount would be pretty big one.
As Betsolino Ltd is located in the UK we should do it there.
It is time to make these scammers pay a hefty price for this.
Гадаю, воно зникне.
Те, що мене зараз блокують, для мене новина. Ви можете подати скаргу, але це не принесе великої користі. Тому гроші, мабуть, пропадуть, як і всі тут.
I guess it will be gone.
The fact that they are blocking me now is news to me. You can file a complaint but it won't do much good. So the money will probably be gone, like everyone else here.
ich vermute es wird weg sein.
Das sie jetzt blockieren ist aber für mich neu. Eine Beschwerde kannst du einreichen wird aber nicht viel bringen. Also das Geld wird wohl wie bei jedem hier, weg sein.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.