ФорумКазиноBetriot Casino - загальне обговорення

Betriot Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

1 рік тому від quartasalvatore748
|
15705 переглядів 159 відповідей |
|
1...7 8
Додати публікацію
3 міс. тому

Вчора вдень я отримав електронний лист про те, що моє зняття прийнято, але гроші ще не з’явилися на моєму рахунку! Як це можливо?

Автоматичний переклад.
Brylliant88
3 міс. тому

Та не дивно.

Я бажаю вам тільки швидкого зняття грошей і підтримки під час вашої наступної подорожі в казино. ✨

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я чекаю дев'ять днів і знімаю, хлопці

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я радий бачити, що у вас теж це вийшло! Це може бути менш складним, вам не здається?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вчора вдень я отримав електронний лист про те, що моє зняття прийнято, але гроші ще не з’явилися на моєму рахунку! Як це можливо?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Можливо, тому що запит на зняття коштів щойно схвалено, але ще не виконано. Будь ласка, про який варіант оплати ми говоримо? Банківські перекази для Istance все ще є одними з найповільніших.


Принаймні запит пройшов; виходячи з оновлень інших гравців, я хотів би вірити, що це лише питання часу.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Він був прийнятий 12 годин тому, а гроші на моєму рахунку не з'явилися! Такого зі мною ще ніколи не траплялося!

Виведення було здійснено банківським переказом

Автоматичний переклад.
vasileior
3 міс. тому

Як я вже сказав, банківські перекази є найповільнішими - іноді потрібно кілька днів, поки гроші потраплять на ваш рахунок. Ви чекали більше тижня, якщо я не помиляюся, дайте ще кілька; Мені здається, ти майже на місці.

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Так логічно з того тижня

Автоматичний переклад.
Brylliant88
3 міс. тому

Вибач що турбую! У мене є питання! Як тільки ваше зняття було прийнято, гроші відразу з'явилися на вашому рахунку? Тому що мене вчора прийняли, але гроші в моєму банку не з'явилися

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Так логічно з того тижня

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вибачайте.

Я намагався сказати: «Дайте ще кілька днів», але слово «дні» пішло. мені шкода 🙏

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я зняв кошти, і поки що вони не надійшли на мій рахунок. Я хочу знати, чи справді ця платформа окупається.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Бетріот Платформи!

Автоматичний переклад.
therryalmeida98
1 місяць тому

Гей, як довго ти чекав на свої гроші? За вихідні нічого не змінилося, а у вас все ще немає? Чи потрібно було вам надсилати якісь документи в казино чи ні?

Будь ласка, дайте мені знати, і ми побачимо, чи зможемо допомогти. 😉

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я зняв певну суму з платформи betriot.com, і досі вона не надійшла на мій рахунок.

Автоматичний переклад.
therryalmeida98
1 місяць тому

Можливо, було б добре відповісти на мої запитання, щоб ми могли рухатися далі.

Ви можете це зробити, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Можливо, було б добре відповісти на мої запитання, щоб ми могли рухатися далі.

Ви можете це зробити, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Так, звичайно

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Ніяких документів надсилати не потрібно було. Ні, вони просто попросили мене підтвердити мій CPF, і минуло 4 дні, а моє зняття все ще аналізується.

А поки нічого.


Автоматичний переклад.
therryalmeida98
1 місяць тому

Отже, у вас 4 дні на процес вилучення? Якщо мені потрібно щось перевірити, я постараюся набратися терпіння, дочекаюся, поки ця перевірка пройде, і побачу, що ви отримаєте. Ми даємо казино 14 днів, щоб вивести гроші та перевірити гравця. Якщо нічого не сталося і ви не отримали нових новин, обов’язково повідомте нас, і ми спробуємо вам допомогти.

Як ти думаєш, ти впораєшся?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Термін вони дали максимум п'ять днів і вже пройшло п'ять днів після запиту на виведення і мені потрібні ці гроші!

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Я не можу з цим впоратися!!! 🥺

Автоматичний переклад.
therryalmeida98
1 місяць тому

Я розумію, що це неприємно, якщо казино дає вам дедлайн і не дотримується його, я, звичайно, також буду розчарований.

Однак, як я вже згадував раніше, 14 днів — це розумний проміжок часу, щоб дати казино виплатити вам гроші. Після цього часу ми зв’язалися з ними, тому я про це згадую. Але тоді потрібно було б подати скаргу.

У будь-якому випадку, ви зв’язувалися з казино і запитували їх, що відбувається і чому у вас ще немає грошей, коли вони дали вам крайній термін?

Автоматичний переклад.
1...7 8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого