ГоловнаФорумКазиноBetriot Casino - загальне обговорення

Betriot Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

 від quartasalvatore748
|
28 424 переглядів 195 відповідей |
|
1...7 8 910

Вчора вдень я отримав електронний лист про те, що моє зняття прийнято, але гроші ще не з’явилися на моєму рахунку! Як це можливо?

Автоматичний переклад.
Brylliant88

Та не дивно.

Я бажаю вам тільки швидкого зняття грошей і підтримки під час вашої наступної подорожі в казино. ✨

Автоматичний переклад.

Я чекаю дев'ять днів і знімаю, хлопці

Автоматичний переклад.

Я радий бачити, що у вас теж це вийшло! Це може бути менш складним, вам не здається?

Автоматичний переклад.

Вчора вдень я отримав електронний лист про те, що моє зняття прийнято, але гроші ще не з’явилися на моєму рахунку! Як це можливо?

Автоматичний переклад.

Можливо, тому що запит на зняття коштів щойно схвалено, але ще не виконано. Будь ласка, про який варіант оплати ми говоримо? Банківські перекази для Istance все ще є одними з найповільніших.


Принаймні запит пройшов; виходячи з оновлень інших гравців, я хотів би вірити, що це лише питання часу.

Змінено
Автоматичний переклад.
Radka

Він був прийнятий 12 годин тому, а гроші на моєму рахунку не з'явилися! Такого зі мною ще ніколи не траплялося!

Виведення було здійснено банківським переказом

Автоматичний переклад.
vasileior

Як я вже сказав, банківські перекази є найповільнішими - іноді потрібно кілька днів, поки гроші потраплять на ваш рахунок. Ви чекали більше тижня, якщо я не помиляюся, дайте ще кілька; Мені здається, ти майже на місці.

Автоматичний переклад.
Radka

Так логічно з того тижня

Автоматичний переклад.
Brylliant88

Вибач що турбую! У мене є питання! Як тільки ваше зняття було прийнято, гроші відразу з'явилися на вашому рахунку? Тому що мене вчора прийняли, але гроші в моєму банку не з'явилися

Автоматичний переклад.

Так логічно з того тижня

Автоматичний переклад.

Вибачайте.

Я намагався сказати: «Дайте ще кілька днів», але слово «дні» пішло. мені шкода 🙏

Автоматичний переклад.

Я зняв кошти, і поки що вони не надійшли на мій рахунок. Я хочу знати, чи справді ця платформа окупається.

Автоматичний переклад.

Бетріот Платформи!

Автоматичний переклад.
therryalmeida98

Гей, як довго ти чекав на свої гроші? За вихідні нічого не змінилося, а у вас все ще немає? Чи потрібно було вам надсилати якісь документи в казино чи ні?

Будь ласка, дайте мені знати, і ми побачимо, чи зможемо допомогти. 😉

Автоматичний переклад.

Я зняв певну суму з платформи betriot.com, і досі вона не надійшла на мій рахунок.

Автоматичний переклад.
therryalmeida98

Можливо, було б добре відповісти на мої запитання, щоб ми могли рухатися далі.

Ви можете це зробити, будь ласка?

Автоматичний переклад.

Можливо, було б добре відповісти на мої запитання, щоб ми могли рухатися далі.

Ви можете це зробити, будь ласка?

Автоматичний переклад.

Так, звичайно

Автоматичний переклад.
Jaro

Ніяких документів надсилати не потрібно було. Ні, вони просто попросили мене підтвердити мій CPF, і минуло 4 дні, а моє зняття все ще аналізується.

А поки нічого.


Автоматичний переклад.
therryalmeida98

Отже, у вас 4 дні на процес вилучення? Якщо мені потрібно щось перевірити, я постараюся набратися терпіння, дочекаюся, поки ця перевірка пройде, і побачу, що ви отримаєте. Ми даємо казино 14 днів, щоб вивести гроші та перевірити гравця. Якщо нічого не сталося і ви не отримали нових новин, обов’язково повідомте нас, і ми спробуємо вам допомогти.

Як ти думаєш, ти впораєшся?

Автоматичний переклад.
Jaro

Термін вони дали максимум п'ять днів і вже пройшло п'ять днів після запиту на виведення і мені потрібні ці гроші!

Автоматичний переклад.
Jaro

Я не можу з цим впоратися!!! 🥺

Автоматичний переклад.
therryalmeida98

Я розумію, що це неприємно, якщо казино дає вам дедлайн і не дотримується його, я, звичайно, також буду розчарований.

Однак, як я вже згадував раніше, 14 днів — це розумний проміжок часу, щоб дати казино виплатити вам гроші. Після цього часу ми зв’язалися з ними, тому я про це згадую. Але тоді потрібно було б подати скаргу.

У будь-якому випадку, ви зв’язувалися з казино і запитували їх, що відбувається і чому у вас ще немає грошей, коли вони дали вам крайній термін?

Автоматичний переклад.
1...7 8 910
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого