Тримайтеся подалі від цього казино, ви ніколи не отримаєте свої гроші першим у житті, і ви не можете виграти, тому що всім маніпулюють. Я маю тривалий досвід роботи з цим, шукаю щось нове, тут є ризик
Stay away from this casino you will never get your money in life first and you can't win because it is all manipulated I have long term experience with this looking for something new here there is a risk
Finger weg vom diese casino du kriegt dein Geld nie in leben zu erst und und kannst auch nicht gewinnen weil es manipuliert ist alles habe Erfahrung langfristig mit diese suche was neues hier besteht risiko
Я вже відповів вам тут: https://casinoguru-en.com/forum/general-gambling-discussion/betriot-worse-casino-experience-ever#post-155970 , тому ми можемо підтримувати спілкування в одній темі.
I have already answered you here: https://casinoguru-en.com/forum/general-gambling-discussion/betriot-worse-casino-experience-ever#post-155970, so we can keep the communication in one thread.
Я здійснив виведення коштів на ігровій платформі Betriot, і вони дали мені триденний термін, він уже надійшов, і тепер служба підтримки каже, що виплати здійснюються лише в робочі дні, а у вихідні вони не здійснюють виплати!
I made a withdrawal on the Betriot gaming platform and they gave me a deadline of three days, it's already arrived and now support is saying that payments are only made on working days and that they don't make payments on weekends!
Fiz um saque na Plataforma de jogos 'Betriot' me deram um prazo de três dias, já chegou no prazo e agora o suporte estar dizendo q os pagamentos só são feitos em dias úteis e que não faz pagamentos em finais de semana.!
Привіт, я розумію, як це засмучує! Однак насправді досить часто казино не обробляють зняття грошей у вихідні, і зазвичай вони обробляють їх лише в робочі дні. Це не є чимось незвичайним для платформ, які мають таку політику, але це точно слід роз’яснити заздалегідь.
Оскільки кінцевий термін виведення коштів становив три дні, ймовірно, ви все ще в межах розумного часу очікування. Я пропоную ще трохи потерпіти.
У будь-якому випадку, казино хотіло щось від вас, я маю на увазі якісь документи? Ви грали з бонусом?
Сподіваємось, це трохи прояснить ситуацію, і незабаром ваше вилучення має бути завершено. Тримайся!
Hello there, I totally get how frustrating that must be! However, it’s actually quite common for casinos not to process withdrawals over the weekend, and they typically only process them on working days. It’s not unusual for platforms to have this policy, but it should definitely be clarified better upfront.
Since your withdrawal deadline was three days, it’s likely you’re still within a reasonable wait time. I’d suggest being patient for a little while longer.
Anyway, did the casino want something from you, I mean some documents? Did you play with the bonus?
Hopefully, this clears things up a bit, and your withdrawal should go through shortly. Hang in there!
-Я зробив висновок на ігровій платформі Betriot, мені дали термін три дні, і поки нічого, кажуть, що виплати тільки в робочі дні, а вихідні не зараховуються!
-I made a withdrawal on Betriot's gaming platform and they gave me a deadline of three days, and so far nothing, they say that payments are only made on working days and that weekends don't count!
-Fiz uma retirada na Plataforma de jogos Betriot' mim deram um prazo de três dias, e até agora nada, ele falam q só é feito pagamentos em dias úteis e que finais de semana não conta.!
Привіт, я вже відповів вам тут, тому, будь ласка, ми можемо продовжити розмову в цій темі. 🙂
Hello, I already replied you here, so please we can continue with conversation in this thread. 🙂
Грав з бонусом, але все робив згідно з правилами бонусу, ніяких документів, крім CPF для виведення, не вимагали!
I played with the bonus, but I did everything according to the bonus guidelines, they didn't ask for any documentation, except for the CPF for withdrawal!
Joguei com bônus, mais fiz tudo com forme as diretrizes do bônus, eles não pediram nenhuma documentação, a não ser o CPF pra saque.!
Ні, це того не варте. Я виграв трохи грошей.
після кількох успішних вилучень мені не платили більше 2 тижнів. Я також запитував у банку, чи блокували вони кредити, але вони відповіли, що з їхнього боку все добре.
потім вони повільно почали платити знову. АЛЕ, погодьтеся правді в очі, багато хто з нас тут є завзятими гравцями. Інакше ми б не витрачали гроші в поганих місцях, таких як онлайн-казино.
вони полюють на нав'язливі азартні ігри. Зрештою, очікуючи надходження грошей, я переграв багато з них через розчарування, і більше 3/4 грошей, які я виграв, зникли. Зараз думаю (і вже проконсультувався з юристом), чи йти в законний спосіб.
так що, немає радка. Вибачте, але гра не варта ні часу, витраченого в Інтернеті, ні грошей. Ви не можете писати ці речі, тому що ви розмовляєте з багатьма завзятими гравцями. І це неправильно.
гра має обмеження, які ми часто долаємо. І такі компанії, як Betriot, користуються цим і використовують цю потворну слабкість.
No. It's not worth it. I had won some money.
after a few successful withdrawals, they didn't pay me for more than 2 weeks. I also asked the bank if they had blocked the credits, but they replied that everything was fine on their part.
then, they slowly started paying again. BUT, let's face it, many of us here are compulsive gamblers. Otherwise, we wouldn't waste money in bad places like online casinos.
they prey on compulsive gambling. In the end, waiting for the money to arrive, I replayed many of them out of frustration and more than 3/4 of the money I had won was gone. Now, I am thinking (and have already consulted with a lawyer) about whether to proceed legally.
so, no radka. I'm sorry, but playing is not worth the time spent and wasted online, nor the money. You can't write these things, because you talk to so many compulsive gamblers. And that's not right.
the game has limits that we often overcome. And companies like Betriot take advantage of this and exploit this ugly weakness.
No. Non ne vale la pena. Io avevo vinto un po’ di soldi.
dopo qualche prelievo andato a buon fine, non mi hanno pagato per più di 2 settimane. Chiesto anche alla banca se avessero bloccato gli accrediti, ma mi hanno risposto che era tutto a posto, da parte loro.
poi, hanno ripreso mooooolto lentamente a pagare. MA, diciamoci la verità, molti di noi qui, sono ludopatici. Altrimenti, non sprecheremmo soldi in posti brutti come i casinò online.
loro fanno leva sulla ludopaticità. Alla fine, aspettando che arrivassero i soldi, molti li ho rigiocatj per la frustrazione e se ne sono andati più di 3/4 dei soldi che avevo vinto. Adesso, sto meditando (e mi sono già informata con avvocato) se procedere legalmente.
quindi, no radka. Mi dispiace, ma giocare non vale né il tempO passato e sprecato online, né i soldi. Non puoi scrivere queste cose, perché parli con tanti ludopatici. E non è corretto.
il gioco ha dei limiti che spesso noi superiamo. E società come Betriot se ne approfittano e fanno leva su questa brutta debolezza.
Грав з бонусом, але все робив згідно з правилами бонусу, ніяких документів, крім CPF для виведення, не вимагали!
I played with the bonus, but I did everything according to the bonus guidelines, they didn't ask for any documentation, except for the CPF for withdrawal!
Joguei com bônus, mais fiz tudo com forme as diretrizes do bônus, eles não pediram nenhuma documentação, a não ser o CPF pra saque.!
Чудово, тому спробуйте почекати деякий час і подивитися, що станеться з виведенням. Коли ви зробили все, що вам потрібно було зробити з бонусом, це те, що має значення. Чи був у вас також максимальний виведення з цього бонусу?
Great, so try to wait some time and see what will happen with the withdrawal. When you have done everything you needed to do with the bonus, that's what counts. Did you also have any maximum cashout from this bonus?
Ні, це того не варте. Я виграв трохи грошей.
після кількох успішних вилучень мені не платили більше 2 тижнів. Я також запитував у банку, чи блокували вони кредити, але вони відповіли, що з їхнього боку все добре.
потім вони повільно почали платити знову. АЛЕ, погодьтеся правді в очі, багато хто з нас тут є завзятими гравцями. Інакше ми б не витрачали гроші в поганих місцях, таких як онлайн-казино.
вони полюють на нав'язливі азартні ігри. Зрештою, очікуючи надходження грошей, я переграв багато з них через розчарування, і більше 3/4 грошей, які я виграв, зникли. Зараз думаю (і вже проконсультувався з юристом), чи йти в законний спосіб.
так що, немає радка. Вибачте, але гра не варта ні часу, витраченого в Інтернеті, ні грошей. Ви не можете писати ці речі, тому що ви розмовляєте з багатьма завзятими гравцями. І це неправильно.
гра має обмеження, які ми часто долаємо. І такі компанії, як Betriot, користуються цим і використовують цю потворну слабкість.
No. It's not worth it. I had won some money.
after a few successful withdrawals, they didn't pay me for more than 2 weeks. I also asked the bank if they had blocked the credits, but they replied that everything was fine on their part.
then, they slowly started paying again. BUT, let's face it, many of us here are compulsive gamblers. Otherwise, we wouldn't waste money in bad places like online casinos.
they prey on compulsive gambling. In the end, waiting for the money to arrive, I replayed many of them out of frustration and more than 3/4 of the money I had won was gone. Now, I am thinking (and have already consulted with a lawyer) about whether to proceed legally.
so, no radka. I'm sorry, but playing is not worth the time spent and wasted online, nor the money. You can't write these things, because you talk to so many compulsive gamblers. And that's not right.
the game has limits that we often overcome. And companies like Betriot take advantage of this and exploit this ugly weakness.
No. Non ne vale la pena. Io avevo vinto un po’ di soldi.
dopo qualche prelievo andato a buon fine, non mi hanno pagato per più di 2 settimane. Chiesto anche alla banca se avessero bloccato gli accrediti, ma mi hanno risposto che era tutto a posto, da parte loro.
poi, hanno ripreso mooooolto lentamente a pagare. MA, diciamoci la verità, molti di noi qui, sono ludopatici. Altrimenti, non sprecheremmo soldi in posti brutti come i casinò online.
loro fanno leva sulla ludopaticità. Alla fine, aspettando che arrivassero i soldi, molti li ho rigiocatj per la frustrazione e se ne sono andati più di 3/4 dei soldi che avevo vinto. Adesso, sto meditando (e mi sono già informata con avvocato) se procedere legalmente.
quindi, no radka. Mi dispiace, ma giocare non vale né il tempO passato e sprecato online, né i soldi. Non puoi scrivere queste cose, perché parli con tanti ludopatici. E non è corretto.
il gioco ha dei limiti che spesso noi superiamo. E società come Betriot se ne approfittano e fanno leva su questa brutta debolezza.
Привіт,
Ви відповіли на пост 8-місячної давності, призначений для когось іншого, тому я розумію ваше невдоволення. Я б сказав, що контекст важливий.
Чесно кажучи, я не вважаю спільноту загалом залежною, якщо мені не відомі такі деталі, але я майже розумію, що за таких обставин ви можете відчувати себе так само.
Отже, якби я запитав гравця після того, як платіж нарешті було оброблено: «Після всіх труднощів, ви б сказали, що казино варте того часу та грошей?» Я не бачу в цьому проблеми.
Хоча я ціную вашу увагу. Ви зацікавлені в тому, щоб подати скаргу на казино?
Hello,
You responded to 8-month-old post intended for someone else, which is why I understand your dissatisfaction. The context is important, I'd say.
Honestly, I do not consider the community generally addicted unless I'm aware of such detail, but I pretty much understand that under such circumstances you may feel like you do.
So, if I asked the player after the payment was finally processed, "After all the struggling, would you say the casino is worth the time and money?" I see no problem with that.
Though I appreciate your attention. Are you interested in filing a complaint against the casino?
Я відповів на пост 8 місяців тому, тому що прочитав його зараз. У будь-якому випадку, 8 місяців тому чи 2 дні тому, різниці мало.
гра є гра, і ви робите її, щоб розважитися та розслабитися. Але ви добре знаєте, що особливо ця сфера дуже делікатна, і багато суб’єктів є завзятими гравцями. Це не таємниця.
так Я хотів би відкрити скаргу, а тим часом я спробую продовжити через законні канали. Оскільки з того, що я читав, очевидно, що вони роблять це, щоб ви втратили більше грошей, тим часом вони блокують ваші платежі тижнями.
Що мені потрібно зробити, щоб відкрити скаргу?
дякую і гарного дня
I replied to a post from 8 months ago, because I read it now. In any case, 8 months ago or 2 days ago, it makes little difference.
the game is game and you do it to have fun and relax. But you know very well that especially this field is very delicate and many subjects are compulsive gamblers. It is not a mystery.
Yes. I would like to open a complaint, in the meantime I will try to proceed through legal channels. Because it is evident, from what I read, that they do it to make you lose more money, in the meantime they block your payments for weeks.
What do I have to do to open a complaint?
thank you and have a good day
Ho risposto ad un post di 8 mesi fa, perché ho letto adesso. In ogni caso, 8 mesi fa o 2 giorni fa, cambia poco.
il gioco è gioco e lo si fa per divertirsi e rilassarsi. Ma sapete bene che soprattutto questo campo è molto delicato e molti soggetti sono ludopatici. Non è un mistero.
Si. Vorrei aprire un reclamo, intanto che comunque proverò a procedere per vie legali. Perché è evidente, da quello che leggo, che lo facciano per far perdere altri soldi, intanto che ti bloccano i pagamenti per settimane.
Cosa devo fare, per aprire un reclamo?
grazie e buona giornata
У мене не було жодних обмежень, якщо й було, вони мені не сказали!
I didn't have any limits, if I did they didn't tell me!
Não tive nenhum limite não, se tinha eles não avisaram.!
Я просто запитав це з цікавості.
Але, можливо, у майбутньому, якщо ви коли-небудь гратимете з бонусами, найкраще, що вам потрібно зробити, це перевірити Правила та умови, щоб дізнатися все, що вам потрібно знати, щоб ви не були здивовані. Не все має бути написано безпосередньо біля бонусу або в рекламі бонусу.
I was just asking this out of curiosity.
But maybe in the future, if you ever play with the bonuses, the best thing to do is to check the Terms and Conditions to learn everything you need to know, so you won't be surprised. Not everything has to be written directly next to the bonus or in some bonus advertisement.
Привіт, мені шкода, що ви боретеся з казино. Все, що вам потрібно зробити, щоб подати скаргу, це дотримуватися вказівок, наведених за цим посиланням 👈👈
Чи можу я дізнатися предмет вашої скарги, будь ласка?
Не знаючи подробиць, було б важко ефективно допомогти вам. Можливо, вам слід знати, що ваш запит на скаргу має відповідати певним критеріям; можливо, я зможу допомогти вам уникнути непорозумінь. Більше того, якщо ви націлені на судовий позов, скарга може почекати. Ми не орієнтуємося на міжнародне право, тому скарга не замінює юридичну консультацію юриста.
Ласкаво просимо. 🙂
Hello, I'm sorry to see you struggling with the casino. All you need to do to complaint is following the guidelines included in this link 👈👈
May I know the subject of your complaint, please?
Without knowing the details, it would be difficult to assist you effectively. Perhaps you should know that your complaint request has to meet certain criteria; maybe I can help you prevent misunderstandings. Moreover, if you aim to take legal action, the complaint can wait. We do not focus on international law, so the complaint does not substitute for legal advice from a lawyer.
You are welcome. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.