ГоловнаФорумКазиноBetriot Casino - загальне обговорення

Betriot Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

1 рік тому від quartasalvatore748
|
28 425 переглядів 195 відповідей |
|
1...9 10
3 міс. тому

Хтось може сказати мені, як відбувається зняття коштів у цьому казино?


Автоматичний переклад.
jaquim23
3 міс. тому

Тримайтеся подалі від цього казино, ви ніколи не отримаєте свої гроші першим у житті, і ви не можете виграти, тому що всім маніпулюють. Я маю тривалий досвід роботи з цим, шукаю щось нове, тут є ризик

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Хтось може сказати мені, як відбувається зняття коштів у цьому казино?


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я вже відповів вам тут: https://casinoguru-en.com/forum/general-gambling-discussion/betriot-worse-casino-experience-ever#post-155970 , тому ми можемо підтримувати спілкування в одній темі.

Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Я здійснив виведення коштів на ігровій платформі Betriot, і вони дали мені триденний термін, він уже надійшов, і тепер служба підтримки каже, що виплати здійснюються лише в робочі дні, а у вихідні вони не здійснюють виплати!

Автоматичний переклад.
therryalmeida98
4 дн. тому

Привіт, я розумію, як це засмучує! Однак насправді досить часто казино не обробляють зняття грошей у вихідні, і зазвичай вони обробляють їх лише в робочі дні. Це не є чимось незвичайним для платформ, які мають таку політику, але це точно слід роз’яснити заздалегідь.

Оскільки кінцевий термін виведення коштів становив три дні, ймовірно, ви все ще в межах розумного часу очікування. Я пропоную ще трохи потерпіти.

У будь-якому випадку, казино хотіло щось від вас, я маю на увазі якісь документи? Ви грали з бонусом?

Сподіваємось, це трохи прояснить ситуацію, і незабаром ваше вилучення має бути завершено. Тримайся!

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

-Я зробив висновок на ігровій платформі Betriot, мені дали термін три дні, і поки нічого, кажуть, що виплати тільки в робочі дні, а вихідні не зараховуються!


Автоматичний переклад.
therryalmeida98
4 дн. тому

Привіт, я вже відповів вам тут, тому, будь ласка, ми можемо продовжити розмову в цій темі. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
4 дн. тому

Грав з бонусом, але все робив згідно з правилами бонусу, ніяких документів, крім CPF для виведення, не вимагали!

Автоматичний переклад.
Jaro
4 дн. тому

Так, звичайно!

Автоматичний переклад.
Radka
3 дн. тому

Ні, це того не варте. Я виграв трохи грошей.

після кількох успішних вилучень мені не платили більше 2 тижнів. Я також запитував у банку, чи блокували вони кредити, але вони відповіли, що з їхнього боку все добре.

потім вони повільно почали платити знову. АЛЕ, погодьтеся правді в очі, багато хто з нас тут є завзятими гравцями. Інакше ми б не витрачали гроші в поганих місцях, таких як онлайн-казино.

вони полюють на нав'язливі азартні ігри. Зрештою, очікуючи надходження грошей, я переграв багато з них через розчарування, і більше 3/4 грошей, які я виграв, зникли. Зараз думаю (і вже проконсультувався з юристом), чи йти в законний спосіб.

так що, немає радка. Вибачте, але гра не варта ні часу, витраченого в Інтернеті, ні грошей. Ви не можете писати ці речі, тому що ви розмовляєте з багатьма завзятими гравцями. І це неправильно.

гра має обмеження, які ми часто долаємо. І такі компанії, як Betriot, користуються цим і використовують цю потворну слабкість.

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Грав з бонусом, але все робив згідно з правилами бонусу, ніяких документів, крім CPF для виведення, не вимагали!

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Чудово, тому спробуйте почекати деякий час і подивитися, що станеться з виведенням. Коли ви зробили все, що вам потрібно було зробити з бонусом, це те, що має значення. Чи був у вас також максимальний виведення з цього бонусу?

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Ні, це того не варте. Я виграв трохи грошей.

після кількох успішних вилучень мені не платили більше 2 тижнів. Я також запитував у банку, чи блокували вони кредити, але вони відповіли, що з їхнього боку все добре.

потім вони повільно почали платити знову. АЛЕ, погодьтеся правді в очі, багато хто з нас тут є завзятими гравцями. Інакше ми б не витрачали гроші в поганих місцях, таких як онлайн-казино.

вони полюють на нав'язливі азартні ігри. Зрештою, очікуючи надходження грошей, я переграв багато з них через розчарування, і більше 3/4 грошей, які я виграв, зникли. Зараз думаю (і вже проконсультувався з юристом), чи йти в законний спосіб.

так що, немає радка. Вибачте, але гра не варта ні часу, витраченого в Інтернеті, ні грошей. Ви не можете писати ці речі, тому що ви розмовляєте з багатьма завзятими гравцями. І це неправильно.

гра має обмеження, які ми часто долаємо. І такі компанії, як Betriot, користуються цим і використовують цю потворну слабкість.

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Привіт,

Ви відповіли на пост 8-місячної давності, призначений для когось іншого, тому я розумію ваше невдоволення. Я б сказав, що контекст важливий.

Чесно кажучи, я не вважаю спільноту загалом залежною, якщо мені не відомі такі деталі, але я майже розумію, що за таких обставин ви можете відчувати себе так само.

Отже, якби я запитав гравця після того, як платіж нарешті було оброблено: «Після всіх труднощів, ви б сказали, що казино варте того часу та грошей?» Я не бачу в цьому проблеми.

Хоча я ціную вашу увагу. Ви зацікавлені в тому, щоб подати скаргу на казино?


Змінено
Автоматичний переклад.
Radka
3 дн. тому

Я відповів на пост 8 місяців тому, тому що прочитав його зараз. У будь-якому випадку, 8 місяців тому чи 2 дні тому, різниці мало.

гра є гра, і ви робите її, щоб розважитися та розслабитися. Але ви добре знаєте, що особливо ця сфера дуже делікатна, і багато суб’єктів є завзятими гравцями. Це не таємниця.

так Я хотів би відкрити скаргу, а тим часом я спробую продовжити через законні канали. Оскільки з того, що я читав, очевидно, що вони роблять це, щоб ви втратили більше грошей, тим часом вони блокують ваші платежі тижнями.

Що мені потрібно зробити, щоб відкрити скаргу?

дякую і гарного дня

Автоматичний переклад.
Jaro
3 дн. тому

У мене не було жодних обмежень, якщо й було, вони мені не сказали!

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

У мене не було жодних обмежень, якщо й було, вони мені не сказали!

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Я просто запитав це з цікавості.

Але, можливо, у майбутньому, якщо ви коли-небудь гратимете з бонусами, найкраще, що вам потрібно зробити, це перевірити Правила та умови, щоб дізнатися все, що вам потрібно знати, щоб ви не були здивовані. Не все має бути написано безпосередньо біля бонусу або в рекламі бонусу.

Автоматичний переклад.
Gal73
2 дн. тому

Привіт, мені шкода, що ви боретеся з казино. Все, що вам потрібно зробити, щоб подати скаргу, це дотримуватися вказівок, наведених за цим посиланням 👈👈

Чи можу я дізнатися предмет вашої скарги, будь ласка?

Не знаючи подробиць, було б важко ефективно допомогти вам. Можливо, вам слід знати, що ваш запит на скаргу має відповідати певним критеріям; можливо, я зможу допомогти вам уникнути непорозумінь. Більше того, якщо ви націлені на судовий позов, скарга може почекати. Ми не орієнтуємося на міжнародне право, тому скарга не замінює юридичну консультацію юриста.

Ласкаво просимо. 🙂

Автоматичний переклад.
1...9 10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого