ГоловнаФорумКазиноBetriot Casino - загальне обговорення

Betriot Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

 від quartasalvatore748
|
23 803 переглядів 182 відповідей |
|
1...8 9 10

Люди знущаються з нас. У мене 3 зняття по 500 євро і нічого. Сьогодні я зайшов у свій обліковий запис, і він повідомляє мені неправильні паролі тощо. Я розмовляю в чаті, а ви теж знущаєтеся з мене. Вони не надсилають мені електронного листа навіть для зміни пароля. Ми, напевно, втратили наші гроші, хлопці, на жаль

Автоматичний переклад.
Jolos92

Тоді, якщо ви не можете нікуди рухатися, а підтримка вам не дуже допомагає, я б однозначно рекомендував подати скаргу тут, щоб наша команда могла дослідити це питання.

Все, що вам потрібно зробити, це перейти за цим посиланням і добре описати проблему.

У вас коли-небудь було успішне зняття там раніше?🤔

Автоматичний переклад.

Всім привіт! У мене проблема з бетріотом.

Я зробив гарний виграш і за пару тижнів мені вдалося зняти 9 500 євро за зняття.

майже два тижні, але я не можу. Зазвичай виведення займало 3 дні.

натомість тепер він більше не приймає початковий спосіб оплати (я попросив відповідь електронною поштою, тому що в чаті мені кажуть, що я маю написати в службу підтримки електронною поштою), і я ввів інший. Але минуло 3 дні і тепер просять почекати хоча б до наступного вівторка. Я запитав, чому вони не прийняли інший метод, і вони не можуть мені сказати.

що я можу зробити, якщо кошти не надходять і на цю картку? Мені дуже потрібні ці гроші і я не хочу від них відмовлятися.

ти міг би мені допомогти? дякую

Автоматичний переклад.
Gal73

Привіт, ми завжди даємо казино 14 днів, щоб заплатити гравцеві. Якщо у вас продовжуються проблеми, але нічого не надходить, ви можете подати нам скаргу.

Однак, з одного боку, я б сказав, що досі ви завжди отримували гроші відповідно до того, що ви написали, з іншого боку, якщо виникла проблема зі способом оплати, казино повинно зорієнтуватися у вас і порадити вам, що вам робити і нічого тобі не сказати.

Отже, якщо у вас буде ще одне зняття, я буду терплячим і чекаю, і якщо нічого не зміниться протягом зазначеного часу, і ви не знаєте нічого відповідного, тоді зв’яжіться, і ми спробуємо допомогти.

Ви можете впоратися?

Автоматичний переклад.
Jaro

Добре! дякую! Я буду чекати.

сьогодні вранці я надіслав листа, запитуючи, чому я не отримав відповіді чи пояснення.

сподіваючись, що вони більше не видалять моє відкликання.

гарного дня!


Автоматичний переклад.
Gal73

Звичайно, намагайтеся час від часу цікавитися, як проходить зняття коштів.

Я чекаю почути від вас щось варте уваги.😉

Автоматичний переклад.

Я знову чекаю на зняття коштів, минуло 48 годин... кожного разу, коли я захоплююся грою в цьому жахливому казино.... хто знає, скільки я буду чекати цього разу

Автоматичний переклад.

Green Chilli 2 у Betriot Casino — це весела та захоплююча гра з барвистою графікою та чудовими бонусними функціями, які роблять гру жвавою. Плавний ігровий процес і чудові нагороди роблять його приємним як для новачків, так і для досвідчених гравців. Настійно рекомендую для тих, хто шукає захоплюючий і простий у грі слот, який змусить вас повертатися за новими.

Автоматичний переклад.

Я знову чекаю на зняття коштів, минуло 48 годин... кожного разу, коли я захоплююся грою в цьому жахливому казино.... хто знає, скільки я буду чекати цього разу

Автоматичний переклад.

Ну, два дні – це ще не біда, гірше буде, якщо затягнути. Принаймні тепер ви маєте уявлення про те, скільки часу це займало раніше, і я б очікував, що цього разу знадобиться стільки ж. Я не хочу сказати, що ви повинні думати про гірше, але ви не повинні нічого очікувати, коли ви вже знаєте, як відбувається процес виведення коштів у цьому казино.

Тож не могли б ви повідомити мені, коли у вас будуть новини про гроші? Я був би вдячний. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Так, звичайно, без проблем, так, я очікую щонайменше 10 робочих днів, знаючи їх. Тоді побачимо, цього разу вони можуть мене здивувати, ха-ха-ха

Автоматичний переклад.
Brylliant88

Тоді ви дуже добре думаєте, я б сказав. Що ж, почекаємо і побачимо, чи вони вас здивують.😉

Автоматичний переклад.
Jaro

Зараз вилучення йде добре. Вони платять. Сподіваюся, буде більше сюрпризів. дякую!

Автоматичний переклад.
Gal73

Через скільки днів після запиту вони прийняли ваше відкликання?

Автоматичний переклад.

Зараз вилучення йде добре. Вони платять. Сподіваюся, буде більше сюрпризів. дякую!

Автоматичний переклад.

Гарна новина, якій я безперечно радий. Я також сподіваюся, що сюрпризів не було, але якщо випадково вони були, ви знаєте, що можете зв’язатися з нами.

Всього тобі найкращого. ☘️🤞

Автоматичний переклад.
Brylliant88

за перші 3 зняття, 3 дні. Потім була «стопка» близько десяти днів. Мене попросили змінити спосіб оплати, і минуло 5 днів на перші два зняття. Однак останній тривав 3 дні

Автоматичний переклад.
Gal73

Можливо, ви думали про те, щоб написати відгук користувача про свій досвід?

У будь-якому випадку, ось посилання, за яким ви можете це зробити.

Автоматичний переклад.
Romi

так Я перегляну. Але навіть якщо виплати йдуть, я вважаю, що вони ведуть себе занадто несправедливо. Ми знаємо, що залежність від азартних ігор існує і створює такі проблеми, як-от раптова відсутність можливості зняти кошти протягом двох тижнів або навіть наявність ліміту в 500 євро на день. Або 7000 євро на місяць банківським переказом, який я все ще не зміг завершити, оскільки він завжди видавав помилку; і від служби підтримки я не отримав жодної допомоги... все це може призвести до того, що гравець знову почне все грати.

вони на це розраховують. І я вважаю це несправедливим і дуже огидним, чесно кажучи. Я справді не думаю, що буду знову грати на цьому сайті.

Автоматичний переклад.
Gal73

Я точно розумію вашу позицію тут.

Залежність від азартних ігор є серйозною проблемою, і ми вважаємо, що всі казино повинні діяти негайно, коли справа доходить до цього, і не випробовувати жодну з тактик, які ви описуєте у своїй публікації.

Ось чому кожен раз, коли наші користувачі описують свій досвід від казино, у які вони грають, на нашому форумі або пишуть відгуки користувачів, це є гарним джерелом інформації для інших.

І, звичайно, якщо ви не відчуваєте себе в безпеці в якомусь казино, завжди краще переїхати кудись в інше місце і припинити там грати, як ви сказали.

Автоматичний переклад.

У мене серйозні труднощі з отриманням платежів у казино betriot. Після отримання першого платежу в розмірі 200 євро, тепер через 5 днів він скасував наступний платіж у розмірі 500 євро.

У мене ще є 1400 євро, які потрібно зняти, і я не знаю, що робити. Дякую всім, хто може мені допомогти!

Автоматичний переклад.
pierein83

Привіт, казино повідомило вам причину, чому ваше наступне зняття було скасовано? Напевно, це було б найважливішим зараз.

Вам потрібно було перевіряти? Ви грали з його бонусом?

Спробуйте розповісти мені трохи більше, будь ласка.🙂

Автоматичний переклад.
1...8 9 10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого