ГоловнаФорумКазиноBetriot Casino - загальне обговорення

Betriot Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

1 рік тому від quartasalvatore748
|
18 963 переглядів 179 відповідей |
|
1...8 9 10
1 місяць тому

Люди знущаються з нас. У мене 3 зняття по 500 євро і нічого. Сьогодні я зайшов у свій обліковий запис, і він повідомляє мені неправильні паролі тощо. Я розмовляю в чаті, а ви теж знущаєтеся з мене. Вони не надсилають мені електронного листа навіть для зміни пароля. Ми, напевно, втратили наші гроші, хлопці, на жаль

Автоматичний переклад.
Jolos92
1 місяць тому

Тоді, якщо ви не можете нікуди рухатися, а підтримка вам не дуже допомагає, я б однозначно рекомендував подати скаргу тут, щоб наша команда могла дослідити це питання.

Все, що вам потрібно зробити, це перейти за цим посиланням і добре описати проблему.

У вас коли-небудь було успішне зняття там раніше?🤔

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Всім привіт! У мене проблема з бетріотом.

Я зробив гарний виграш і за пару тижнів мені вдалося зняти 9 500 євро за зняття.

майже два тижні, але я не можу. Зазвичай виведення займало 3 дні.

натомість тепер він більше не приймає початковий спосіб оплати (я попросив відповідь електронною поштою, тому що в чаті мені кажуть, що я маю написати в службу підтримки електронною поштою), і я ввів інший. Але минуло 3 дні і тепер просять почекати хоча б до наступного вівторка. Я запитав, чому вони не прийняли інший метод, і вони не можуть мені сказати.

що я можу зробити, якщо кошти не надходять і на цю картку? Мені дуже потрібні ці гроші і я не хочу від них відмовлятися.

ти міг би мені допомогти? дякую

Автоматичний переклад.
Gal73
3 тиж. тому

Привіт, ми завжди даємо казино 14 днів, щоб заплатити гравцеві. Якщо у вас продовжуються проблеми, але нічого не надходить, ви можете подати нам скаргу.

Однак, з одного боку, я б сказав, що досі ви завжди отримували гроші відповідно до того, що ви написали, з іншого боку, якщо виникла проблема зі способом оплати, казино повинно зорієнтуватися у вас і порадити вам, що вам робити і нічого тобі не сказати.

Отже, якщо у вас буде ще одне зняття, я буду терплячим і чекаю, і якщо нічого не зміниться протягом зазначеного часу, і ви не знаєте нічого відповідного, тоді зв’яжіться, і ми спробуємо допомогти.

Ви можете впоратися?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Добре! дякую! Я буду чекати.

сьогодні вранці я надіслав листа, запитуючи, чому я не отримав відповіді чи пояснення.

сподіваючись, що вони більше не видалять моє відкликання.

гарного дня!


Автоматичний переклад.
Gal73
2 тиж. тому

Звичайно, намагайтеся час від часу цікавитися, як проходить зняття коштів.

Я чекаю почути від вас щось варте уваги.😉

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я знову чекаю на зняття коштів, минуло 48 годин... кожного разу, коли я захоплююся грою в цьому жахливому казино.... хто знає, скільки я буду чекати цього разу

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Green Chilli 2 у Betriot Casino — це весела та захоплююча гра з барвистою графікою та чудовими бонусними функціями, які роблять гру жвавою. Плавний ігровий процес і чудові нагороди роблять його приємним як для новачків, так і для досвідчених гравців. Настійно рекомендую для тих, хто шукає захоплюючий і простий у грі слот, який змусить вас повертатися за новими.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я знову чекаю на зняття коштів, минуло 48 годин... кожного разу, коли я захоплююся грою в цьому жахливому казино.... хто знає, скільки я буду чекати цього разу

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Ну, два дні – це ще не біда, гірше буде, якщо затягнути. Принаймні тепер ви маєте уявлення про те, скільки часу це займало раніше, і я б очікував, що цього разу знадобиться стільки ж. Я не хочу сказати, що ви повинні думати про гірше, але ви не повинні нічого очікувати, коли ви вже знаєте, як відбувається процес виведення коштів у цьому казино.

Тож не могли б ви повідомити мені, коли у вас будуть новини про гроші? Я був би вдячний. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Так, звичайно, без проблем, так, я очікую щонайменше 10 робочих днів, знаючи їх. Тоді побачимо, цього разу вони можуть мене здивувати, ха-ха-ха

Автоматичний переклад.
Brylliant88
2 тиж. тому

Тоді ви дуже добре думаєте, я б сказав. Що ж, почекаємо і побачимо, чи вони вас здивують.😉

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Зараз вилучення йде добре. Вони платять. Сподіваюся, буде більше сюрпризів. дякую!

Автоматичний переклад.
Gal73
2 тиж. тому

Через скільки днів після запиту вони прийняли ваше відкликання?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Зараз вилучення йде добре. Вони платять. Сподіваюся, буде більше сюрпризів. дякую!

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Гарна новина, якій я безперечно радий. Я також сподіваюся, що сюрпризів не було, але якщо випадково вони були, ви знаєте, що можете зв’язатися з нами.

Всього тобі найкращого. ☘️🤞

Автоматичний переклад.
Brylliant88
2 тиж. тому

за перші 3 зняття, 3 дні. Потім була «стопка» близько десяти днів. Мене попросили змінити спосіб оплати, і минуло 5 днів на перші два зняття. Однак останній тривав 3 дні

Автоматичний переклад.
Gal73
2 тиж. тому

Можливо, ви думали про те, щоб написати відгук користувача про свій досвід?

У будь-якому випадку, ось посилання, за яким ви можете це зробити.

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

так Я перегляну. Але навіть якщо виплати йдуть, я вважаю, що вони ведуть себе занадто несправедливо. Ми знаємо, що залежність від азартних ігор існує і створює такі проблеми, як-от раптова відсутність можливості зняти кошти протягом двох тижнів або навіть наявність ліміту в 500 євро на день. Або 7000 євро на місяць банківським переказом, який я все ще не зміг завершити, оскільки він завжди видавав помилку; і від служби підтримки я не отримав жодної допомоги... все це може призвести до того, що гравець знову почне все грати.

вони на це розраховують. І я вважаю це несправедливим і дуже огидним, чесно кажучи. Я справді не думаю, що буду знову грати на цьому сайті.

Автоматичний переклад.
Gal73
1 тиждень тому

Я точно розумію вашу позицію тут.

Залежність від азартних ігор є серйозною проблемою, і ми вважаємо, що всі казино повинні діяти негайно, коли справа доходить до цього, і не випробовувати жодну з тактик, які ви описуєте у своїй публікації.

Ось чому кожен раз, коли наші користувачі описують свій досвід від казино, у які вони грають, на нашому форумі або пишуть відгуки користувачів, це є гарним джерелом інформації для інших.

І, звичайно, якщо ви не відчуваєте себе в безпеці в якомусь казино, завжди краще переїхати кудись в інше місце і припинити там грати, як ви сказали.

Автоматичний переклад.
учора

У мене серйозні труднощі з отриманням платежів у казино betriot. Після отримання першого платежу в розмірі 200 євро, тепер через 5 днів він скасував наступний платіж у розмірі 500 євро.

У мене ще є 1400 євро, які потрібно зняти, і я не знаю, що робити. Дякую всім, хто може мені допомогти!

Автоматичний переклад.
pierein83
учора

Привіт, казино повідомило вам причину, чому ваше наступне зняття було скасовано? Напевно, це було б найважливішим зараз.

Вам потрібно було перевіряти? Ви грали з його бонусом?

Спробуйте розповісти мені трохи більше, будь ласка.🙂

Автоматичний переклад.
1...8 9 10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого