ФорумКазиноBetriot Casino - загальне обговорення

Betriot Casino - загальне обговорення

8 міс. тому від quartasalvatore748
|
3200 переглядів 45 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
8 міс. тому
Тут ви можете обговорити Betriot Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
8 міс. тому

Це казино BETRUG

Ich erhielt ein 200€ спортивний бонус

Nun habe ich es zu 100% umgewandelt

Jedoch wird mein guthaben 2000€ nicht in echtgeld umgewandelt

Angeblich fehlen noch 10€ letzte wett das spiel ist seit 10 stunden vorbei wird aber noch als offen angezeigt

Підтримка logt mich immer wieder raus

Зробіть усі скріншоти

Будь обережний

Це казино дало мені спортивний бонус у розмірі 200 євро

Тепер у мене є мій бонус 2390/ 2400€ 100%


Але підтримка скаже мені, що я повинен дочекатися закінчення останньої гри, але 10 годин тому закінчився результат 1-0

Я писав багатьом агентам служби підтримки, але він вигнав мене з чату або вийшов із чату

Це казино намагається не перевести мої виграні 2000 євро

У мене є скріншот і доказ filefilefilefile

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
quartasalvatore748
8 міс. тому

Вибачте, але Casino Guru не займається ставками на спорт. 🙁

Натомість ми зосереджуємося лише на іграх у казино.

Не соромтеся шукати допомоги деінде, є кілька пропозицій - я сподіваюся, що ці посилання будуть для вас корисними:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, шановна Радко, що з казино зробили спасибі.

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
quartasalvatore748
8 міс. тому

Привіт, і я радий це чути!

Чи вирішено проблему на ваш смак? Ви отримали гроші? 🤔

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, шановна Радко, потім гроші були перераховані на мій рахунок як справжні гроші, на жаль, я продовжував грати в лоти і програв усе через розчарування та був заблокований у цьому казино.

Автоматичний переклад.
quartasalvatore748
8 міс. тому

Тому дуже шкода і прикро, що врешті так вийшло. Ви самі заблокували свій обліковий запис чи вас заблокувало казино?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Оскільки я програв усі гроші в слотах, то з розчарування пішов у казино під Грундою

БЛОК «ІГРОЗАЛЕЖНІСТЬ», який працював і в інших казино.






Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
quartasalvatore748
8 міс. тому

Так, я розумію, що ви втратили гроші, і це, звичайно, неприємно. Але чи правильно я розумію, що щодо самовиключення процес пройшов гладко та без проблем?

У будь-якому разі, у цьому випадку я також хотів би зазначити, що якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога, це посилання може бути корисним: https://casino.guru/problem-gambling

Ви знайдете багато цінної інформації про те, як безпечно грати в азартні ігри, а також багато інших тем, які можуть вам допомогти.

Я також подумав згадати розділ на форумі, який також може бути доречним і де ви можете зустріти інших гравців у подібній ситуації: https://casino.guru/forum/responsible-gambling

Сподіваюся, що моя інформація допоможе вам і вам не доведеться стикатися з подібними ситуаціями в майбутньому.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

За день я заробив близько 2200. Перший раз, коли я зняв 27 євро, менше ніж через два дні я побачив їх на своєму рахунку. Тепер я змушений зняти 500 Ari, тому що вони не дозволяють зняти більший розмір, зняття все ще чекає на схвалення, і я злякаюся. Сподіваюся, я не втрачу свій заробіток, для мене це дуже солідна сума. Я буду тримати вас у курсі. Тим часом я був би вдячний, якщо б ви сказали мені, що я можу зробити, якщо вони не схвалять відкликання.

Автоматичний переклад.
simbval
8 міс. тому

Я б зосередився на отриманні грошей, а не на підживленні вашого страху спекуляціями 🙂

Давайте заспокоїмося, одне зняття вийшло, це хороший знак!

Як щодо верифікації, ви її вже пройшли? Якщо ні, це має бути варте всіх зусиль.

Не зраджуйте балансу та охоче співпрацюйте зі службою підтримки чи оператором чату, добре?

У будь-якому випадку, коли ви подали останній запит на зняття? Зазвичай це займає принаймні пару днів, особливо для неперевірених користувачів.

Тримай мене в курсі!


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, запитання щодо виведення грошей у казино betriot. Хтось може мені пояснити, воно постійно повідомляє мені про помилку, вибачте, я новачок у цьому

Автоматичний переклад.
noviembrenicolas69
7 міс. тому

Привіт.

Добре, що ви сюди потрапили. Не могли б ви вказати помилку? Не соромтеся поділитися принтскріном. Завжди доцільно зв’язатися з казино й попросити пояснень і вказівок. Б'юсь об заклад, що ти зробив це, так?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Доброго вечора, перш за все дякую за безцінну послугу, яку ви надаєте, потім я хотів люб'язно запитати, я зробив виграш у 6500 євро в казино Betriot5, чи є у вас досвід роботи на цьому сайті, чи надійний він? Це багато грошей, і я можу заздалегідь подякувати

Автоматичний переклад.
mimmotesauro33
7 міс. тому

До мене ставилися нормально, просто я чекав два-три дні на кожне зняття 500 євро.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Отже, ви можете підтвердити, що гроші надходять регулярно?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Доброго вечора, перш за все дякую за безцінну послугу, яку ви надаєте, потім я хотів люб'язно запитати, я зробив виграш у 6500 євро в казино Betriot5, чи є у вас досвід роботи на цьому сайті, чи надійний він? Це багато грошей, і я можу заздалегідь подякувати

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, це досить нове казино, тож мені цікаво, як буде розвиватися ваша ситуація, коли ви зробите виведення коштів. Я радий, що досвід іншого гравця може бути корисним і корисним.

У будь-якому випадку, коли ви намагаєтеся зняти кошти, чи можете ви повідомити нам, як це пройшло після процесу? Або якщо є проблеми? У мене є ще одне запитання, у вас є підтверджений обліковий запис? 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, ви не просили мене про жодний тип перевірки, я звернувся до чату, який був доступний, але, на жаль, це не вирішило моєї проблеми, а саме можливості знімати лише 500 євро на день. Вчора я зняв перший раз, сподіваюся, він скоро надійде. Я повідомлю вас, щойно з’являться новини.

Автоматичний переклад.
mimmotesauro33
7 міс. тому

Привіт, ми не просили вас про підтвердження, оскільки ми не казино. Швидше, я хотів знати, чи казино, про яке ми говоримо, зробило цей крок і чи виконали його.

Що стосується виведення коштів, обов’язково повідомте нам, як це відбулося та чи отримали ви врешті-решт кошти. Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
simbval
7 міс. тому

Друже, пройшло 3 дні, а я його не отримав... Хочу запитати, якщо ви зробили депозит на картку Visa, чи можна зняти банківським переказом?

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого