1 рік тому
Тут ви можете обговорити Betriot Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Це казино BETRUG
Ich erhielt ein 200€ спортивний бонус
Nun habe ich es zu 100% umgewandelt
Jedoch wird mein guthaben 2000€ nicht in echtgeld umgewandelt
Angeblich fehlen noch 10€ letzte wett das spiel ist seit 10 stunden vorbei wird aber noch als offen angezeigt
Підтримка logt mich immer wieder raus
Зробіть усі скріншоти
Будь обережний
Це казино дало мені спортивний бонус у розмірі 200 євро
Тепер у мене є мій бонус 2390/ 2400€ 100%
Але підтримка скаже мені, що я повинен дочекатися закінчення останньої гри, але 10 годин тому закінчився результат 1-0
Я писав багатьом агентам служби підтримки, але він вигнав мене з чату або вийшов із чату
Це казино намагається не перевести мої виграні 2000 євро
У мене є скріншот і доказ
Dieses Casino ist BETRUG
Ich erhielt ein 200€ sport bonus
Nun habe ich es zu 100% umgewandelt
Jedoch wird mein guthaben 2000€ nicht in echtgeld umgewandelt
Angeblich fehlen noch 10€ letzte wette das spiel ist seit 10 stunden vorbei wird aber noch als offen angezeigt
Support logt mich immer wieder raus
Habe alle screenshot
Be Careful
This casino give me 200€ sport bonus
Now i have waggering my bonus 2390/ 2400€ 100%
But support tell me ever the same i must wait to the last bet game finisch ,but the ge its 10hour ago finisch result 1-0
I have write with many support agent but he kick me out from chat or he go out from chat
This casino try to dont cash out my won 2000€
I have al screenshot and proof
Вибачте, але Casino Guru не займається ставками на спорт. 🙁
Натомість ми зосереджуємося лише на іграх у казино.
Не соромтеся шукати допомоги деінде, є кілька пропозицій - я сподіваюся, що ці посилання будуть для вас корисними:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
I'm sorry to say that, but Casino Guru does not get involved in sports betting. 🙁
Instead, we solely focus on casino games only.
Feel free to seek help elsewhere, there are a few suggestions - I hope that you'll find these links useful:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Привіт, шановна Радко, що з казино зробили спасибі.
Hello dear Radka that with the casino has done thank you.
Hallo Liebe Radka das mit dem Casino Hat sich erledigt Danke Dir.
Привіт, і я радий це чути!
Чи вирішено проблему на ваш смак? Ви отримали гроші? 🤔
Hello, and happy to hear that!
Has the problem been solved to your liking? Did you get the money? 🤔
Привіт, шановна Радко, потім гроші були перераховані на мій рахунок як справжні гроші, на жаль, я продовжував грати в лоти і програв усе через розчарування та був заблокований у цьому казино.
Hello dear Radka, the money was then transferred to my account as real money, unfortunately I continued to play in the lots and lost everything out of frustration and got blocked in this casino.
Hallo Liebe Radka das Geld war dan als echtgeld auf mein Account,leider habe ich dan in den Lots weitgespielt und alles verloren aus frust mich dan in Diesem Casino Sperren lassen.
Тому дуже шкода і прикро, що врешті так вийшло. Ви самі заблокували свій обліковий запис чи вас заблокувало казино?
So it's a great pity and I'm sorry that it turned out this way in the end. Did you end up blocking your account yourself or did the casino block you ?
Оскільки я програв усі гроші в слотах, то з розчарування пішов у казино під Грундою
БЛОК «ІГРОЗАЛЕЖНІСТЬ», який працював і в інших казино.
Because I lost all the money in the slots, I went to the casino under the Grunda out of frustration
BLOCK "GAMBLING ADDICTION" that also worked at other casinos.
Weil ich das ganze geld in den Slots Verloren Habe,habe Ich aus frust mich von mir aus beim Casino unter dem Grunda
"SPIELSUCHT" SPERREN lassen das hat auch bei anderen Casinos funktioniert.
Так, я розумію, що ви втратили гроші, і це, звичайно, неприємно. Але чи правильно я розумію, що щодо самовиключення процес пройшов гладко та без проблем?
У будь-якому разі, у цьому випадку я також хотів би зазначити, що якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога, це посилання може бути корисним: https://casino.guru/problem-gambling
Ви знайдете багато цінної інформації про те, як безпечно грати в азартні ігри, а також багато інших тем, які можуть вам допомогти.
Я також подумав згадати розділ на форумі, який також може бути доречним і де ви можете зустріти інших гравців у подібній ситуації: https://casino.guru/forum/responsible-gambling
Сподіваюся, що моя інформація допоможе вам і вам не доведеться стикатися з подібними ситуаціями в майбутньому.
Yes, I understand that you lost money and it's certainly not pleasant. But do I understand correctly that as far as self-exclusion is concerned, the process was smooth and hassle-free ?
Anyway, in this case, I would also like to point out that if you feel you need help, this link might be useful: https://casino.guru/problem-gambling
You will find a lot of valuable information on how to gamble safely and many other topics that might help you.
I also thought of mentioning a section on the forum that could also be appropriate and where you could meet other gamers in a similar situation: https://casino.guru/forum/responsible-gambling
I hope that my information will help you and you won't have to deal with similar situations in the future.
За день я заробив близько 2200. Перший раз, коли я зняв 27 євро, менше ніж через два дні я побачив їх на своєму рахунку. Тепер я змушений зняти 500 Ari, тому що вони не дозволяють зняти більший розмір, зняття все ще чекає на схвалення, і я злякаюся. Сподіваюся, я не втрачу свій заробіток, для мене це дуже солідна сума. Я буду тримати вас у курсі. Тим часом я був би вдячний, якщо б ви сказали мені, що я можу зробити, якщо вони не схвалять відкликання.
Within a day I have earned about 2,200. The first time I withdrew 27 euros, in less than two days I saw it in my account. Now I'm forced to withdraw 500 Ari because they don't allow a larger withdrawal, the withdrawal is still waiting for approval and I'm freaking out. I hope I don't lose my earnings, it's a very respectable amount for me. I'll keep you posted. In the meantime, I would appreciate it if you could tell me what I can do in case they don't approve the withdrawal.
Μέσα σε μια μέρα έχω κερδίσει 2.200 περίπου. Την πρώτη φορα εκαν ανάληψη 27 ευρώ, μέσα σε ουτε δύο μέρες το είδα στο λογαριασμό μου. Τώρα αναγκάζομαι να βγάλω 500 άρια γιατί δν επιτρέπουν μεγαλύτερη ανάληψη, ακόμα είναι στην αναμονή για έγκριση η ανάληψη και εχω φρικαρει. Ελπίζω να μη χάσω τα κέρδη μου, είναι ένα πολύ σεβαστό ποσό για εμένα. Θα σας κρατήσω ενήμερους. Εντομεταξυ,θα εκτιμούσα να μου πείτε τι μπορώ να κάνω σε περίπτωση που δν εγκρίνουν την ανάληψη.
Я б зосередився на отриманні грошей, а не на підживленні вашого страху спекуляціями 🙂
Давайте заспокоїмося, одне зняття вийшло, це хороший знак!
Як щодо верифікації, ви її вже пройшли? Якщо ні, це має бути варте всіх зусиль.
Не зраджуйте балансу та охоче співпрацюйте зі службою підтримки чи оператором чату, добре?
У будь-якому випадку, коли ви подали останній запит на зняття? Зазвичай це займає принаймні пару днів, особливо для неперевірених користувачів.
Тримай мене в курсі!
I would focus on getting the money rather than on fueling your fear with speculations 🙂
Let's calm down, one withdrawal has made it through, that's a good sign!
How about the verification, have you passed it already? If not, this should be worth all the effort for now.
Do not play the balance out, and cooperate willingly with the support or chat operator, OK?
Anyway, when did you submit the latest withdrawal request? It usually takes at least a couple of days to proceed with it - especially for unverified users.
Keep me posted!
Привіт, запитання щодо виведення грошей у казино betriot. Хтось може мені пояснити, воно постійно повідомляє мені про помилку, вибачте, я новачок у цьому
Hello, question to withdraw money at betriot casino, can someone please explain to me, it keeps telling me an error, sorry, I'm new to this
Hola, consulta para retirar dinero en betriot casino, alguien me puede explicar por favor me dice a cada rato un error, perdón soy nuevo en esto
Привіт.
Добре, що ви сюди потрапили. Не могли б ви вказати помилку? Не соромтеся поділитися принтскріном. Завжди доцільно зв’язатися з казино й попросити пояснень і вказівок. Б'юсь об заклад, що ти зробив це, так?
Hello.
Fine you got here. Could you specify the error? Feel free to share the printscreen. It's always wise to contact the casino and ask for an explanation and guidance. I bet you did that, right?
Доброго вечора, перш за все дякую за безцінну послугу, яку ви надаєте, потім я хотів люб'язно запитати, я зробив виграш у 6500 євро в казино Betriot5, чи є у вас досвід роботи на цьому сайті, чи надійний він? Це багато грошей, і я можу заздалегідь подякувати
Good evening, first of all thank you for the invaluable service you provide, then I wanted to kindly ask, I made a win of 6500 euros on the Betriot5 casino, do you have experience on this site, is it reliable? It's a lot of money and I could use thanks in advance
Buonasera, innanzitutto grazie per il preziosissimo servizio che fornite, poi volevo chiedere gentilmente ho fatto una vincita di 6500 euro sul casino Betriot5, avete esperienza su questo sito se e affidabile? Sono tanti soldi e mi servirebbero grazie in anticipo
До мене ставилися нормально, просто я чекав два-три дні на кожне зняття 500 євро.
I was treated normally, I just waited two to three days for each withdrawal of 500 euros.
εμενα μου τα βαλανε κανονικά, απλά περίμενα για κάθε ανάληψη των 500 ευρώ ένα διήμερο με τριήμερο.
Доброго вечора, перш за все дякую за безцінну послугу, яку ви надаєте, потім я хотів люб'язно запитати, я зробив виграш у 6500 євро в казино Betriot5, чи є у вас досвід роботи на цьому сайті, чи надійний він? Це багато грошей, і я можу заздалегідь подякувати
Good evening, first of all thank you for the invaluable service you provide, then I wanted to kindly ask, I made a win of 6500 euros on the Betriot5 casino, do you have experience on this site, is it reliable? It's a lot of money and I could use thanks in advance
Buonasera, innanzitutto grazie per il preziosissimo servizio che fornite, poi volevo chiedere gentilmente ho fatto una vincita di 6500 euro sul casino Betriot5, avete esperienza su questo sito se e affidabile? Sono tanti soldi e mi servirebbero grazie in anticipo
Привіт, це досить нове казино, тож мені цікаво, як буде розвиватися ваша ситуація, коли ви зробите виведення коштів. Я радий, що досвід іншого гравця може бути корисним і корисним.
У будь-якому випадку, коли ви намагаєтеся зняти кошти, чи можете ви повідомити нам, як це пройшло після процесу? Або якщо є проблеми? У мене є ще одне запитання, у вас є підтверджений обліковий запис? 🙂
Hi it's a pretty new casino so I'm curious how your situation will progress when you make your withdrawal. I'm glad that another player's experience could be helpful and useful.
Anyway, when you try to make a withdrawal, can you let us know how it went after the process ? Or if there are any problems? I have one more question, do you have a verified account ? 🙂
Привіт, ви не просили мене про жодний тип перевірки, я звернувся до чату, який був доступний, але, на жаль, це не вирішило моєї проблеми, а саме можливості знімати лише 500 євро на день. Вчора я зняв перший раз, сподіваюся, він скоро надійде. Я повідомлю вас, щойно з’являться новини.
Hi, you didn't ask me for any type of verification, I contacted the chat which was available but unfortunately it didn't solve my problem, that of being able to withdraw only 500 euros a day. I made the first withdrawal yesterday, let's hope it arrives soon. I'll update you as soon as I have news.
Ciao non mi ha chiesto alcun tipo di verifica, ho contattato la chat che e stata disponibile ma purtroppo non ha risolto il mio problema ovvero quello di poter prelevare solo 500 euro al giorno il primo prelievo l'ho fatto ieri speriamo arrivi presto. Vi aggiorno appena ho novità.
Привіт, ми не просили вас про підтвердження, оскільки ми не казино. Швидше, я хотів знати, чи казино, про яке ми говоримо, зробило цей крок і чи виконали його.
Що стосується виведення коштів, обов’язково повідомте нам, як це відбулося та чи отримали ви врешті-решт кошти. Я буду чекати.
Hi, we didn't ask you for verification because we are not a casino. Rather, I wanted to know if the casino we're talking about has taken this step and if you've completed it.
As for the withdrawal, be sure to let us know how it went and if you eventually received the funds. I'll be waiting.
Друже, пройшло 3 дні, а я його не отримав... Хочу запитати, якщо ви зробили депозит на картку Visa, чи можна зняти банківським переказом?
My friend, it's been 3 days and I haven't received it... I want to ask something, if you have made a visa card deposit, can you withdraw by bank transfer?
Φιλαράκι μου εμένα έχουνε περάσει 3 μέρες και δεν μου έχουνε μπει...θέλω να ρωτήσω κάτι αν έχεις κάνει κατάθεσηε visa card μπορείς να κάνεις ανάληψη με bank transfer?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.