Мене запитали нові документи зараз новою поштою. Я надішлю їх і повідомлю. Мені надіслано цей електронний лист:
Привіт.
Згідно з вимогами нашого Департаменту безпеки, ми просимо вас підтвердити свою особу перед обробкою виведення коштів.
Процес верифікації є стандартною процедурою, яка може тривати до 5 робочих днів з моменту подання запитаних документів високої якості. Ви можете продовжувати використовувати свій обліковий запис для гри під час верифікації.
Нижче наведено список документів, які ви повинні надати:
1. Фото дійсного документа, що посвідчує вашу особу. Може бути прийнятий один із таких документів:
- Паспорт (сторінка, на якій чітко вказано вашу особисту інформацію)
- національне посвідчення особи (лицьова та зворотна сторінки)
2. Фото документа, що підтверджує ваше право власності на банківські картки (6945, 6364, 5158 та 0893), за допомогою яких ви вносили кошти на рахунок. Може бути прийнятий один із таких документів:
- Титульна сторінка вашої банківської картки (повинні бути видні останні 4 цифри номера картки та ім'я власника картки)
- Виписка з банківського рахунку
- Копія договору дебетової/кредитної картки
3. Знімок екрана документа, що підтверджує ваше право власності на обліковий запис Skrill, який ви використовували для внесення коштів на свій рахунок, + підтвердження (квитанції), які ви зробили з вашого облікового запису Skrill на наш веб-сайт.
4. Селфі, на якому ви тримаєте першу сторінку паспорта/посвідчення особи та банківську картку. Фотографія повинна бути зроблена на фоні цього чату.
Щоб забезпечити успішну перевірку, ми люб’язно просимо зробити селфі, де ви тримаєте свій ідентифікатор біля цього чату. Важливо зафіксувати розмову, яку видно на екрані смартфона, ноутбука чи телевізора, на фото (див. скріншот як приклад).
Дякуємо за розуміння та співпрацю
Будь ласка, надайте документи на електронну адресу: support@betmaster.help
У темі листа вкажіть свій логін облікового запису (номер телефону в міжнародному форматі або адресу електронної пошти, яка використовується для реєстрації облікового запису).
Також переконайтеся, що документи, які ви подаєте, відповідають таким вимогам:
На фотографії має бути видно весь документ.
Усі деталі документа, включаючи серію/номер, фон, краї та фотографію, мають бути чітко видимими та розбірливими.
Ви отримаєте сповіщення, коли перевірку буде завершено або якщо вам потрібно буде надати додаткову інформацію.
Будь ласка, не вказуйте жодних реквізитів банківської картки, крім останніх 4 цифр та імені та прізвища власника картки на лицьовій стороні картки.
Приносимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за співпрацю.
They asked me new documents now in a new mail. I will send them and inform you. This email the sent me :
Hello.
According to our Security Department requirements, we kindly request you to verify your identity before the withdrawal can be processed.
The verification process is a standard procedure that may take up to 5 business days from the moment the requested documents of high quality were submitted. You can continue using your account for play during the verification.
Please find below the list of documents that you are required to submit:
1. A photo of the valid document to prove your identity. One of the following documents can be accepted:
- Passport (a page that clearly shows your personal information)
- National ID card (front and back page)
2. A photo of the document confirming your ownership of the bank cards (6945, 6364, 5158, and 0893) you used to deposit to your account. One of the following documents can be accepted:
- Front page of your bank card (the last 4 digits of the card number and the cardholder’s name should be visible)
- A bank statement
- A copy of the debit/credit card agreement
3. A screenshot of the document confirming your ownership with the Skrill account you used to deposit to your account + deposit confirmations (receipts) you made from your Skrill account to our website.
4. Selfie of you holding your Passport/ID card front page and a bank card. Photo must be taken on a background of this chat.
To ensure successful verification, we kindly request a selfie where you're holding your ID next to this chat. It's important to capture the conversation visible on your Smartphone, Laptop, or TV screen in the photo (see screenshot as an example).
Thank you for your understanding and cooperation
Kindly provide the documents to the following e-mail address: support@betmaster.help
In the subject line of the e-mail please specify your login of the account (phone number in the international format or e-mail address used for the account registration).
Please also make sure the documents you submit meet the following requirements:
The entirety of the document must be visible in the photograph.
All details on the document, including the series/number, background, edges, and photo, must be clearly visible and legible
You will be notified once the verification has been completed or if you need to submit additional information.
Please do not provide any details of the bank card except for the last 4 digits and name and surname of the card owner on the front side of the card.
We apologize for any inconvenience and thank you for your collaboration.