2 р. тому
Тут ви можете обговорити Betmaster Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, минуло 7 днів з тих пір, як я намагався зняти гроші зі своїх рахунків betmaster, і мені повідомляється, що у них проблеми з системою та постачальником платежів. В який момент вони мені скажуть, коли я буду мати ці виплати??? Хто може посилити мій запит, весь час у чаті підтримки клієнтів мені відповідають одне й те саме, це зовсім не професійно, і через час і обмеження в їхній системі достатньо, щоб мати можливість подати скаргу в Profeco за порушення послуг, наданих вашою компанією. Я сподіваюся, що вони вирішать мене якомога швидше, і я зможу отримати свої гроші на своєму рахунку якомога швидше. Спасибі
Hello, it's been 7 days since I tried to withdraw the money from my betmaster accounts and it tells me that they have problems with their system and payment provider. At what point are they going to tell me when I'm going to have these payments??? Who can escalate my request, all the time in the customer support chat they answer me the same thing, this is not professional at all and due to the times and limits within their system it is enough to be able to file a complaint with the Profeco for the breach of service presented by your company. I hope please that they solve me as soon as possible and I can have my money in my account as soon as possible. Thanks
Hola, ya van 7 días que intento sacar el dinero de mis cuentas de betmaster y me dice que tienen problemas con sus sistema y proveedor de pagos. En que momento me van a decir cuando ya voy a contar con dichos pagos??? Quien puede escalar mi solicitud, todo el tiempo en el chat de ayuda al cliente me contestan lo mismo, esto no es nada profesional y debido al los tiempos y limites dentro de su sistema es lo suficiente para poder meter una queja ante la Profeco por el incumplimiento de servicio que presenta su empresa. Espero por favor que me resuelvan lo antes posible y pueda tener mi dinero en mi cuenta lo mas pronto. Gracias
Здравствуйте,
шкода чути, що у вас проблеми.
Щоб прискорити процес подання скарги, надішліть Ніку відповідь.
Дякую.
Hello,
sorry to hear you are in trouble.
To speed up the complaint process, please reply to Nick.
Thank you.
Побачивши лише репутацію казино тут, я вже закохався в казино.
Сподіваюся, це буде краще, ніж шахрайське казино, жертвою якого я став (1win casino)
Мені подобається те, як вони надсилають мені електронні листи з моїми розмовами між їхніми клієнтами.
Вони погодилися перевірити мене, хоча заявили, що це поки що не потрібно.
Методи внесення/оплати, ймовірно, відповідають моїм стандартам у моєму регіоні.
Я зареєструвався у них, я намагався робити депозити з учорашнього дня, але це ще не проходить!
Я сподіваюся отримати задоволення від свого бізнесу з казино.
Дякуємо гуру казино!
Seeing the casino's reputation here alone, already made me fall inlove with the casino.
Hopefully it will be better than the scamming casino I felt a victim of(1win casino)
I love the way they send me emails of my conversations between thier customer's help from the site.
They've agreed to verify me eventhough they proclaimed it's not necessary yet.
The depositing/payment methods are likely the ones that suits my standard in my region.
I have registered with them,i have been trying to make deposits since yesterday but it's not going through yet!
I hope to enjoy my business with the casino.
Thank you casino gurus!
Привіт,
окрім проблеми з депозитом, для мене це добре.
Будь ласка, чи повідомили вам, що не так, коли справа стосується внесення депозиту? 🤔
Hello,
aside from the issue with the deposit, it sounds good to me.
Have you been advised what is wrong when it comes to making the deposit, please? 🤔
Привіт Радка,
Я звернувся до служби підтримки клієнтів, і мені сказали, що мій банк відхилив депозит, але методи депозиту доступні... тому я піду до свого банку, щоб подати скаргу щодо цього.
Hi Radka,
I asked the customer's service and was told that the deposit was rejected from my bank but the deposit methods are available....so I will be going to my bank to lay complaints about it.
Я думаю, це гарна ідея, у вашому банку можуть виникнути деякі проблеми, іноді це трапляється з платежами в казино.
Сподіваюся, це скоро вирішиться.
I guess this is a good idea, there may be some problems on your bank side, it happens with payments to casinos sometimes.
I hope it will be resolved soon.
Насправді це не з боку мого банку... Я думаю, що незабаром казино вирішить це питання.
Я спробував 3 різні банки, якщо мій, я постійно отримував той самий результат.
It is not actually from my bank side....I think the casino will get it resolved soon.
I tried 3 different banks if mine, I kept getting thesame result.
О Я бачу.
Це не ваш банк зупинив транзакцію... Ну, звучить цікаво. Можливо, платіжний провайдер зараз має проблеми з банками. 🤔
Oh, I see.
It was not your bank that stopped the transaction... Well, sounds interesting. Maybe the payment provider suffers some issues with banks at the moment. 🤔
точно!
Вони сказали, що це від платіжних постачальників, і вони працюють над цим.
Хоча це займає набагато більше часу, ніж очікувалося!
Exactly!
They said it's from the payment providers and they are working towards it.
Although its taking much time than expected!
Ну, зазвичай це займає деякий час, коли казино має справу з третіми сторонами, такими як постачальники платежів або постачальники ігор тощо. Мені здається, що певна кількість казино хотіли б скасувати банківські перекази або платежі дебетовою карткою, оскільки цей вид транзакцій перебуває під суворим наглядом через низку політик безпеки та нестабільні політичні наслідки. Не знаю, яка ситуація в Африці, але в Європі криптовалюти відіграють найкращу роль, тому що надсилати й отримувати платежі надзвичайно легко.
Well, it usually takes some time when the casino has to deal with the 3rd parties, such as payment providers or game providers so on. To me, it seems that a certain amount of casinos would like to strip down bank transfers or debit card payments because this kind of transaction is highly overseen due to several security policies and unstable political effects. Not sure how the situation is in Africa, but in Europe, the cryptocurrencies are playing top, because it's super easy to send and receive payment.
Тут, в Африці, особливо в Нігерії, нігерійський уряд заборонив використання криптовалют, тому, якщо нам доведеться робити депозити через криптовалюту, це буде досить важко зробити, іноді нам також важко використовувати дебетові картки, але банк Трансфери є найбільш підходящим варіантом.
Насправді ми не проти отримувати гроші в криптовалютах, насправді я вважаю за краще отримувати гроші в криптовалютах, легше повернути наші кошти, але депозити в криптовалютах є проблемою!
Here in Africa, especially in Nigeria, the Nigerian government had stripped out the use if crypto currencies, so if we will have to deposit via cryptocurrency it will be quite difficult to do so, sometimes we find it hard using debit cards aswell but the bank transfers is the most suitable option.
Actually we don't really mind getting paid in crypto currencies,as a matter of facts, I will prefer to get paid in crypto currency, its easier to get back our funds but depositing in crypto currencies is actually a problem down here!
О, я можу уявити, що це може спричинити подальші ускладнення, оскільки кожного разу, коли виникають проблеми з банківськими або дебетовими картками, казино віддають перевагу криптовалютам. Як ви сказали, це набагато простіше. Будемо сподіватися, що у вашому випадку казино знайде якийсь вихід.
Oh, I can imagine that it can cause further complications because every time there is a problem with bank or debit cards, casinos favor cryptocurrencies. As you said it's much easier. Let's hope that in your case, the casino will find some way.
Учора я мав тривалу розмову з командою з розгляду скарг, мені сказали, що постачальники платіжних послуг запевнили їх, що технічні проблеми будуть вирішені найближчим часом, але точних часових рамок вирішення немає, тому мені доведеться почекати, поки це буде виправлено😑, сподіваюся, це не займе багато часу!
Вони також рекомендували криптометод, але він мені тут не підходить!😔
I had a lengthy conversation with the complainant resolution team yesterday, I was told that they were assured by the payment providers that the technical issues will be fix soon, but there is no exact time frame for the resolution, so I will have to wait until it get fixed😑, hopefully it won't take much time!
They also recommended crypto method but it's not favourable for me down here!😔
Тоді будемо сподіватися на краще.
Це саме те, про що я писав, казино все більше віддають перевагу криптовалютам. Мені шкода, що це не варіант для вас. 🙁
Let's hope for the best then.
This is exactly what I wrote about, casinos prefer crypto more and more. I'm sorry it's not an option for you. 🙁
Якщо я можу робити депозити за допомогою банківських переказів і отримувати гроші через криптовалюту, це добре для мене, але зробити депозит через криптовалюту коштуватиме мені ще більше, і процес також є досить тривалим.
If I can make deposits via bank transfers and get withdrawals via cryptocurrency, it is fine by me, but to make deposit via cryptocurrency will cost me even more,and the process is quite lengthy aswell.
Здається, я розумію.
Цікаво, скільки часу знадобиться для вирішення банківської проблеми – ну подивимось 🤔
I think I understand.
How long it takes to solve the banking problem I wonder - well, let's see 🤔
Ну, це залежить від платіжних постачальників, я думаю, що це загальна проблема, з якою зараз стикаються більшість казино!
На даний момент система прямого банківського обслуговування не працює для більшості казино!
Сподіваюся, незабаром це буде вирішено!
Well it depends on the payment providers, I think it's a general issue most casino are having at the moment!
The direct banking system is not going through for most casinos at the moment!
Hopefully it will be resolved soon!
Нещодавно я відчував те саме.
Незважаючи на те, що я розумію, що казино, скажімо так, потрапили в пастку зовнішніх незручностей, коли справа доходить до проблематичних варіантів оплати, я вважаю, що це досить неприємно для гравців, тому що якщо хтось робить депозит за допомогою дебетової картки або банківського переказу, я очікую, що зняття буде можливо так само. Ну, це стає набагато складнішим.
I got the same feeling recently.
Even though I understand that casinos are let's say trapped by the outside inconveniences when it comes to problematic payment options, I feel that it is quite unpleasant for players because if someone deposits by debit card or bank transfer, I would expect that the withdrawal would be possible the same way. Well, it's getting far more complicated.
У деяких випадках, якщо кредитування гравця ускладнюється, казино пропонує інший варіант оплати, але гравець повинен буде зробити мінімальний депозит за допомогою цього варіанту, щоб мати можливість зняти гроші.
In some cases, if it gets complicated crediting a player,the casino does suggest another payment option but the player will have to make a minimum deposit via that option in other to be able to withdrawals.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.