ГоловнаФорумКазиноBetmaster Casino - загальне обговорення

Betmaster Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

 від diegogarcia22
|
47 489 переглядів 195 відповідей |
|
1...9 10
kkostas1991tur

Отже, якщо у вас є інший досвід, можете повідомити нам.

Удачі. ☘️😊

Автоматичний переклад.

Після мого досвіду роботи з цим казино я нікому не рекомендую реєструватися в ньому. По-перше, вони не платять вам, вони шукають причини, щоб закрити ваш обліковий запис, вони не відповідають вашій родині, і їм байдуже до гравців на їхньому сайті. Ставлю 0 з 10.

Автоматичний переклад.
Nani25019

Справді неприємна річ.

Як щодо того, щоб ви глибше вникали в деталі? На мою думку, інші були б вдячні за розуміння.

Наприклад, які причини придумало казино, щоб закрити ваш рахунок, і як це пов’язано з вашою сім’єю? Якщо ви шукаєте допомоги, дайте нам знати, будь ласка. Можливо, є спосіб докопатися до суті цього.

Автоматичний переклад.

Тож я зробив депозит у розмірі 446 євро на betmaster 28 січня 2025 року через мій крипто-гаманець, і депозит був майже миттєвим, оскільки він був ripple, і їм потрібно лише 1 хвилину, щоб відобразити. Тож я не отримав жодних бонусів і одразу почав робити спортивні ставки, на які я подвоїв свою ставку приблизно до 1000 євро через 1 годину. Коли я спробував зробити інші ставки, я виявив, що це неможливо, оскільки мої ліміти ставок були різко зменшені. Тому я зв’язався з командою допомоги, і все, що я отримав, це:


«Згідно з параграфом 1.16 наших Умов використання, на вашому рахунку встановлено обмеження на максимальну суму ставки: «1.16. Компанія залишає за собою право обмежувати мінімальну або максимальну суму ставки на власний розсуд».


Ця сума може відрізнятися для різних подій і видів спорту. Ці обмеження може накладати та скасовувати наш відділ безпеки.


Ми передали ваш запит до представницького відділу, і як тільки отримаємо відповідь, ми повідомимо вас.


На даний момент обмеження неможливо зняти. Просимо вибачення за спричинені незручності».


Тож після цього я просто подав заявку на зняття, щоб отримати свої кошти. Моє відкликання було прийнято, але через деякий час я побачив, що вони відкрили сторінку перевірки, і мені потрібно було підтвердити себе, що я почав і пройшов перший етап перевірки, який був особистою перевіркою. Тепер мені потрібно було пройти розширену перевірку, де мені було запропоновано завантажити документи, що підтверджують адресу. Я надсилав незліченну кількість документів із моїми рахунками за комунальні послуги, рахунки за Інтернет, виписку з банківського рахунку, після чого вони продовжували відмовляти. Після того, як я не зміг надати жодних документів, оскільки всі документи, які я надав, чітко вказували на мою адресу, я вирішив просто сказати їм, що це єдині документи, які я мав, і вони навіть переглянули деякі деталі, які були досить конфіденційними. Тож вони сказали, що надіслали інформацію своєму фахівцю, і після закінчення робочого дня я отримав повідомлення про те, що мою перевірку завершено, і я просто подякував їм за це. І тут все почало ставати цікавим. Мій попередній незавершений зняття не пройшов, і монети повернулися на мій ігровий рахунок станом на сьогодні, 30 числа. Тож я зв’язався з ними і запитав їх, чому кошти повернуто на мій рахунок, а помічник у чаті навіть не знав, чи повернули їх на мій ігровий обліковий запис. Я не знаю, чи це бот, з яким я розмовляю, чи справжня людина. Команда допомоги продовжує надавати мені суперечливу інформацію щодо скасування мого виведення. Останні з них;👇👇


"Привіт!


Ваш запит на зняття наразі обробляється. Ми надіслали додатковий запит нашій команді для подальшого розгляду. Перевірте пізніше; незабаром статус буде оновлено. Якщо будуть потрібні подальші дії, ми негайно повідомимо вас.


Дякую за ваше терпіння».


"Я повідомлю вам, щойно зняття коштів буде відновлено, щоб ви могли спробувати ще раз. Якщо ви спробуєте зняти кошти зараз, швидше за все, зняття коштів буде скасовано знову, тому не хвилюйтеся, ваш баланс залишиться недоторканим, якщо ви не вирішите продовжувати використовувати його .Дякую за ваш час".




«Ні, із системою виведення коштів немає жодних проблем, очікується перевірка, яка, на жаль, просто знадобилася під час виведення коштів. Ми повідомимо вас, щойно ви знову зможете зняти кошти».












На щастя, я вирішив поставити частину повернутих коштів і знову виграв, а потім пішов створити ще один частковий вивід суми на мій крипто-гаманець, і до цього часу 8 годин нічого не було отримано на мій крипто-гаманець.

Я просто розлючений усім цим непрофесіоналізмом, який виходить від цього сумного букмекера. Я шкодую, що вніс свої гроші на цю платформу без певної перевірки. Я сподіваюся, що незабаром я зможу отримати свої кошти з цього сайту так чи інакше.


Автоматичний переклад.
YayaSan

Що ж, для мене відповіді не виглядають такими дивними чи суперечливими, як я очікував.

Наприклад, якщо застосовано перевірку, це не є проблемою системи, і має сенс запропонувати повідомити гравця, коли можливість виведення коштів відновиться. Так, букмекерські компанії також можуть змінювати ліміти. Не кажу, що це зручно для гравців, але я вважаю це досить поширеним у секторі ставок на спорт.

Вам все-таки повідомили про «перегляд»? Якщо це не буде з’ясовано, я не очікую, що зняття буде оброблено. Можливо, я щось недогледів.

У будь-якому випадку, успіхів у всіх перевірках і зняттях.

Автоматичний переклад.
Radka

привіт знову Тож сьогодні я отримав, що те, що вони перевіряли, закінчено, і мені сказали, що тепер я можу створити запит на зняття коштів. Я подякував агенту допомоги та створив запит на зняття коштів. Минуло 8 годин, і я вирішив поцікавитися, чому кошти довго надсилаються на адресу мого крипто-гаманця, і вгадайте, що я отримав ще один лист, у якому вони хочуть, щоб я надіслав знімок екрана моєї транзакції, яку я зробив через свій крипто-гаманець, щоб підтвердити це що крипто-гаманець належить мені, що так смішно та безглуздо, а також надіслати селфі, на якому я тримаю своє посвідчення особи біля свого обличчя, а потім фото чату на задньому плані. Позначте, я вже завантажив свої особисті документи раніше, щоб підтвердити свою особу та адресу, яку було успішно підтверджено. Тож я справді не знаю, що не так із цим букмекером, і робити всі ці речі лише для того, щоб один зняти свої законні кошти, справді дуже напружено. filefile

Автоматичний переклад.
YayaSan

Ваше розчарування цілком зрозуміле. Особливо, якщо ви виводите кошти за допомогою криптовалюти. правильно?

Можливо, вже було якесь оновлення? Сподіваюся, ти повернешся з хорошими новинами.

Автоматичний переклад.
Romi

Привіт,

Оновлення, яке я отримав після того, як надіслав селфі та знімок екрана, є доказом того, що адреса криптогаманця є моєю, полягає в тому, що весь процес займає п’ять днів, після чого вони негайно оновлять мене. так! п’ять днів, щоб просто дивитися на скріншоти та селфі – це просто смішно, і вгадайте, що вони мені сказали також, що мій рахунок відкритий, і я можу продовжувати робити ставки протягом цього часу. Тож ніби вони виграють час для себе в надії, що я зможу зіграти всі гроші та все програти. Ці казино часто думають, що люди дурні, щоб поставити їх у дитячу гру, щоб спробувати не виплатити їм їхній виграш.

Автоматичний переклад.
YayaSan

Якщо говорити про це, ви плануєте там залишитися? Я завжди вважаю це дуже інтригуючим, коли казино прагнуть «перевірити» криптовалютні платежі. Вони вважаються найшвидшими, тому що природа криптовалюти, як я бачу, виходить за рамки централізації, так само верифікації... Я розумію, що це виглядає дивно.

Автоматичний переклад.
Radka

Залишайся там, чесно кажучи? Так, це так дивно і непотрібно. Немає можливості, щоб людина використовувала чужий криптовалютний гаманець для внесення депозиту. Крипто-гаманець вважається приватним, ось у чому справа. Говорити, що ви хочете перевірити, чи належить криптогаманець мені, просто не має сенсу. Я просто сподіваюся, що вони скоро змусять мене забрати всі свої гроші, тому що я їх втрачаю.

Автоматичний переклад.
YayaSan

Ну, це, звичайно, залежить від вас. Ви знаєте, що для вас найкраще.

Але є гравці; вони використали б чужий гаманець або картку для внесення депозитів просто тому, що вони, можливо, не знають, що це заборонено.🤷‍♀️

Повідомте нам, напевно, про це.

Автоматичний переклад.

На жаль, я теж грав з цією компанією! Багато моїх друзів грали і казали мені, що їх виведення відбувається миттєво! Отже, вчора я зняв 370 євро, і з тих пір нічого! Я відправляю повідомлення в чат і мені відповідають автоматично! Фахівці розглядають ваш запит на зняття коштів, вчора вони сказали мені через технічну проблему, що ваше зняття буде прийнято за кілька хвилин! Брехня! Тепер чекаю, а мені те саме кажуть! Ваша заявка знаходиться на розгляді у спеціалістів, запасіться терпінням і т.д.! Видно, що це шахраї і платити не хочуть! Якщо можливо! Я знаю, що ніколи не отримаю свої гроші, тому я збираюся скасувати виведення коштів, зіграти все і закрити свій рахунок! Вибачте, тому що 370 євро - це непогана сума

Автоматичний переклад.
vasileior

Ваш обліковий запис уже підтверджено? якщо ні, вони вимагатимуть багато непотрібних документів, а потім скажуть вам, що перевірка для кожного займає п’ять днів, що абсурдно з надією, що ви втратите терпіння та програєте свій виграш, тому я закликаю вас більше НЕ грати, а просто спробувати надіслати все, що вони хочуть. Я подав усе, що вони хотіли, і вони сказали мені, що тепер мій обліковий запис перевірено, і я можу продовжити виведення коштів, яке, на щастя, вони надіслали на мій крипто-гаманець через 13 годин. Я ніколи більше не буду грати на цьому сайті, тому що розчарування пройшло через те, що просто вивести свої кошти звідти достатньо.

Автоматичний переклад.

На жаль, я теж грав з цією компанією! Багато моїх друзів грали і казали мені, що їх виведення відбувається миттєво! Отже, вчора я зняв 370 євро, і з тих пір нічого! Я відправляю повідомлення в чат і мені відповідають автоматично! Фахівці розглядають ваш запит на зняття коштів, вчора вони сказали мені через технічну проблему, що ваше зняття буде прийнято за кілька хвилин! Брехня! Тепер чекаю, а мені те саме кажуть! Ваша заявка знаходиться на розгляді у спеціалістів, запасіться терпінням і т.д.! Видно, що це шахраї і платити не хочуть! Якщо можливо! Я знаю, що ніколи не отримаю свої гроші, тому я збираюся скасувати виведення коштів, зіграти все і закрити свій рахунок! Вибачте, тому що 370 євро - це непогана сума

Автоматичний переклад.

Чи можу я запитати, який спосіб оплати ви обираєте для зняття коштів? Випадково це була криптовалюта?

Я насправді не розумію вашої думки, чесно кажучи.

Якщо були якісь технічні проблеми, то, як вони сказали, потрібно трохи почекати, поки вони їх вирішать, і тоді вам зможуть вислати гроші.

Тож чому ви хотіли б зменшити свої гроші, я не розумію? 🤔


Автоматичний переклад.

Тема: Запит на вирішення питання щодо верифікації облікового запису


Шановна команда Betmaster!


Я звертаюся до вас, щоб попросити вашу підтримку в перевірці мого облікового запису та вирішенні моєї ситуації. Усі рахунки, які використовуються для моїх депозитів, належать мені, за винятком першого, оскільки я не міг сам здійснювати перекази в той час. З цієї причини друг допоміг мені, надіславши гроші.


Варто зазначити, що я зробив кілька депозитів зі свого особистого рахунку, оскільки мені дуже подобається грати на їхній платформі. Я ціную послуги, які вони надають, і хотів би знайти життєздатне рішення, щоб упорядкувати свій обліковий запис і продовжити відповідне зняття коштів.


Дякую за увагу та чекаю на ваші коментарі.


З повагою,

Анхель Гвадалупе Лопес Салінас


Автоматичний переклад.
aklangelg

Привіт, це електронний лист, який ви надіслали в казино? Ви зараз проходите перевірку облікового запису? Чи правильно я зрозумів, що у вас є кілька акаунтів у казино?

Будь ласка, спробуйте відповісти мені на ці запитання.

Автоматичний переклад.
1...9 10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого