ФорумКазиноBetmaster Casino - загальне обговорення

Betmaster Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від diegogarcia22
|
18961 переглядів 180 відповідей |
|
12 3 4...10
Додати публікацію
1 рік тому

Привіт, я користувач з Іспанії (вони сказали, що я можу грати за допомогою VPN). Цього тижня вони закрили мій обліковий запис, звинувативши мене в кількох облікових записах. У мене тільки один рахунок в betmaster, я не розумію, чому вони забирають мої 1200 євро на балансі. Вони сказали, що не можуть розглядати справу. Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
gui13mo12
1 рік тому

Насправді мені дозволено грати з моєї країни без VPN, але мене звинуватили у кількох облікових записах, тим часом вони самі попросили мене закрити та знову відкрити інший обліковий запис через неправильну валюту.

Можете спробувати відкрити скаргу, можливо, вам дадуть відповідь.

Вони все одно на мене не відповіли!

Автоматичний переклад.
Abdulrahaman
1 рік тому

Я відкрив скаргу, але мені відповіли: «Рішення остаточне і перегляду не підлягає».

Я вже сказав, що це має бути помилка. Це мій єдиний рахунок.

Автоматичний переклад.
gui13mo12
1 рік тому

Я маю на увазі тут, на сайті гуру казино, вони можуть допомогти вам зв’язатися з ними.

Так само, коли я зв’язався з ними, вони сказали мені, що рішення остаточне.

Автоматичний переклад.
Abdulrahaman
1 рік тому

Добре, я теж подав скаргу сюди.

Я читав, що інші люди отримали відшкодування за допомогою гуру казино.

Автоматичний переклад.
gui13mo12
1 рік тому

Точно, я теж це бачив, але, здається, там змінили умови.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я користувач з Іспанії (вони сказали, що я можу грати за допомогою VPN). Цього тижня вони закрили мій обліковий запис, звинувативши мене в кількох облікових записах. У мене тільки один рахунок в betmaster, я не розумію, чому вони забирають мої 1200 євро на балансі. Вони сказали, що не можуть розглядати справу. Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Мені шкода, що у вас були такі проблеми в казино. Ви можете подати скаргу - як запропоновано, просто натисніть тут .

Наша команда з розгляду скарг докладе всіх зусиль, щоб провести розслідування та, можливо, допомогти.

Згідно з нашою базою даних, Іспанія наразі входить до числа обмежених країн, тому мені зараз цікаво, яку країну ви заповнили в реєстраційній формі.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я зареєструвався за допомогою свого іспанського номера телефону, і все було добре. Я вже вчора подав скаргу, так.

Автоматичний переклад.
gui13mo12
1 рік тому

Привіт, добре, чудово, давайте почекаємо нових інструкцій від Ніка.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт . Я створив обліковий запис лише за 3 дні. Я миттєво підтвердив свій рахунок і зробив депозит у розмірі 40 євро, який було прийнято. Сьогодні я побачив, що вони відхилили мій депозит, навіть не повідомивши мене. Я чекаю, поки вони побачать це далі, і я повернуся зі своєю оцінкою. Сподіваюся, це казино не шахрайство, як багато інших.

Повертаючись до моєї проблеми, я повинен сказати, що її було вирішено через день. Я успішно здійснив виведення. Якщо вони виведуть готівку, це точно буде одна з найкращих платформ для азартних ігор.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
panoskokkalis89
1 рік тому

Привіт,

Я сприймаю це казино як чесне, чудово, що ви так скоро підтвердили свій рахунок.

Я припускаю, що вам слід повідомити про проблему,

ви також можете запитати платіжну службу або службу підтримки електронного гаманця, яку ви використовували для цього депозиту .

Дозвольте мені сказати, що шахрайські казино приймають депозити, але не виплачують виграші. Ваша проблема полягає в неприйнятному депозиті, тому, я б сказав, це зовсім інше.

Будь ласка, дайте мені знати, що ви дізналися.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Нарешті проблема була вирішена. Безумовно, це буде одна з моїх улюблених платформ, оскільки вона дуже швидка в процедурах, навіть якщо у мене були ці незручності. Сподіваюся, я вам допоміг.


Автоматичний переклад.
panoskokkalis89
1 рік тому

Привіт, супер новина! 😀

Тоді досить швидке рішення, тож у чому була проблема, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вони не дозволили мені зняти гроші через картку Visa, навіть це був мій спосіб оплати.

Автоматичний переклад.
panoskokkalis89
1 рік тому

Привіт,

Мені шкода це чути. Я припускаю, що постачальники платежів у казино стикаються із серйозними проблемами через місцеві обмеження на азартні ігри в Греції. Це був би не перший випадок. Що я вважаю дуже важливим, це те, чи запропонувало казино інший варіант оплати, яким ви можете скористатися на даний момент.

Будь ласка, чи є такий спосіб оплати?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так. Вони запропонували мені зробити депозит через Mastercard, що я миттєво зробив.

Автоматичний переклад.
panoskokkalis89
1 рік тому

Вибачте, але зараз я збентежений, оскільки ви написали, що "Вони не дозволили мені зняти гроші за допомогою моєї картки Visa, навіть це був мій спосіб оплати".

Отже, будь ласка, які ще у вас є можливості для ВИХОДУ?

Проблема все ще не зникла?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Проблема вирішена. Все добре .

Автоматичний переклад.
gui13mo12
1 рік тому

Привіт gui13mo12,

Сподіваюся, ви досягли прогресу щодо свого облікового запису?

Автоматичний переклад.
Abdulrahaman
1 рік тому

Спасибі! Моя скарга ще розглядається...

Автоматичний переклад.
12 3 4...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого