ФорумКазиноBetmaster Casino - загальне обговорення

Betmaster Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від diegogarcia22
|
32120 переглядів 182 відповідей |
|
12 3 4...10
Додати публікацію
2 р. тому

Привіт, я користувач з Іспанії (вони сказали, що я можу грати за допомогою VPN). Цього тижня вони закрили мій обліковий запис, звинувативши мене в кількох облікових записах. У мене тільки один рахунок в betmaster, я не розумію, чому вони забирають мої 1200 євро на балансі. Вони сказали, що не можуть розглядати справу. Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
gui13mo12
2 р. тому

Насправді мені дозволено грати з моєї країни без VPN, але мене звинуватили у кількох облікових записах, тим часом вони самі попросили мене закрити та знову відкрити інший обліковий запис через неправильну валюту.

Можете спробувати відкрити скаргу, можливо, вам дадуть відповідь.

Вони все одно на мене не відповіли!

Автоматичний переклад.
Abdulrahaman
2 р. тому

Я відкрив скаргу, але мені відповіли: «Рішення остаточне і перегляду не підлягає».

Я вже сказав, що це має бути помилка. Це мій єдиний рахунок.

Автоматичний переклад.
gui13mo12
2 р. тому

Я маю на увазі тут, на сайті гуру казино, вони можуть допомогти вам зв’язатися з ними.

Так само, коли я зв’язався з ними, вони сказали мені, що рішення остаточне.

Автоматичний переклад.
Abdulrahaman
2 р. тому

Добре, я теж подав скаргу сюди.

Я читав, що інші люди отримали відшкодування за допомогою гуру казино.

Автоматичний переклад.
gui13mo12
2 р. тому

Точно, я теж це бачив, але, здається, там змінили умови.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, я користувач з Іспанії (вони сказали, що я можу грати за допомогою VPN). Цього тижня вони закрили мій обліковий запис, звинувативши мене в кількох облікових записах. У мене тільки один рахунок в betmaster, я не розумію, чому вони забирають мої 1200 євро на балансі. Вони сказали, що не можуть розглядати справу. Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Мені шкода, що у вас були такі проблеми в казино. Ви можете подати скаргу - як запропоновано, просто натисніть тут .

Наша команда з розгляду скарг докладе всіх зусиль, щоб провести розслідування та, можливо, допомогти.

Згідно з нашою базою даних, Іспанія наразі входить до числа обмежених країн, тому мені зараз цікаво, яку країну ви заповнили в реєстраційній формі.


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я зареєструвався за допомогою свого іспанського номера телефону, і все було добре. Я вже вчора подав скаргу, так.

Автоматичний переклад.
gui13mo12
2 р. тому

Привіт, добре, чудово, давайте почекаємо нових інструкцій від Ніка.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт . Я створив обліковий запис лише за 3 дні. Я миттєво підтвердив свій рахунок і зробив депозит у розмірі 40 євро, який було прийнято. Сьогодні я побачив, що вони відхилили мій депозит, навіть не повідомивши мене. Я чекаю, поки вони побачать це далі, і я повернуся зі своєю оцінкою. Сподіваюся, це казино не шахрайство, як багато інших.

Повертаючись до моєї проблеми, я повинен сказати, що її було вирішено через день. Я успішно здійснив виведення. Якщо вони виведуть готівку, це точно буде одна з найкращих платформ для азартних ігор.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
panoskokkalis89
2 р. тому

Привіт,

Я сприймаю це казино як чесне, чудово, що ви так скоро підтвердили свій рахунок.

Я припускаю, що вам слід повідомити про проблему,

ви також можете запитати платіжну службу або службу підтримки електронного гаманця, яку ви використовували для цього депозиту .

Дозвольте мені сказати, що шахрайські казино приймають депозити, але не виплачують виграші. Ваша проблема полягає в неприйнятному депозиті, тому, я б сказав, це зовсім інше.

Будь ласка, дайте мені знати, що ви дізналися.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Нарешті проблема була вирішена. Безумовно, це буде одна з моїх улюблених платформ, оскільки вона дуже швидка в процедурах, навіть якщо у мене були ці незручності. Сподіваюся, я вам допоміг.


Автоматичний переклад.
panoskokkalis89
2 р. тому

Привіт, супер новина! 😀

Тоді досить швидке рішення, тож у чому була проблема, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Вони не дозволили мені зняти гроші через картку Visa, навіть це був мій спосіб оплати.

Автоматичний переклад.
panoskokkalis89
2 р. тому

Привіт,

Мені шкода це чути. Я припускаю, що постачальники платежів у казино стикаються із серйозними проблемами через місцеві обмеження на азартні ігри в Греції. Це був би не перший випадок. Що я вважаю дуже важливим, це те, чи запропонувало казино інший варіант оплати, яким ви можете скористатися на даний момент.

Будь ласка, чи є такий спосіб оплати?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Так. Вони запропонували мені зробити депозит через Mastercard, що я миттєво зробив.

Автоматичний переклад.
panoskokkalis89
2 р. тому

Вибачте, але зараз я збентежений, оскільки ви написали, що "Вони не дозволили мені зняти гроші за допомогою моєї картки Visa, навіть це був мій спосіб оплати".

Отже, будь ласка, які ще у вас є можливості для ВИХОДУ?

Проблема все ще не зникла?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Проблема вирішена. Все добре .

Автоматичний переклад.
gui13mo12
2 р. тому

Привіт gui13mo12,

Сподіваюся, ви досягли прогресу щодо свого облікового запису?

Автоматичний переклад.
Abdulrahaman
2 р. тому

Спасибі! Моя скарга ще розглядається...

Автоматичний переклад.
12 3 4...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого