ГоловнаФорумКазиноBetmaster Casino - загальне обговорення

Betmaster Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

 від diegogarcia22
|
48 263 переглядів 195 відповідей |
|
1...3 4 5...10
gui13mo12

Бажаю вам удачі!🤞

Автоматичний переклад.
Abdulrahaman

Дякую. Так, друже. Все добре.

Автоматичний переклад.

Дякую. Так, друже. Все добре.

Автоматичний переклад.

Вітаю!!

Автоматичний переклад.
panoskokkalis89

Чудово! 🙂

Як ви думаєте, ви можете пояснити рішення, будь ласка?

Автоматичний переклад.

Можливо, потрібно буде внести депозит лише за допомогою Mastercard, а не карток Visa.

Автоматичний переклад.
panoskokkalis89

Ааа, ось воно 🙂. Дякуємо, що повідомили нам, можливо, це допоможе іншим гравцям з Греції в майбутньому.

Цікаво, ви все ще там граєте?

Автоматичний переклад.

Доброго вечора, у мене є обліковий запис на betmaster. Після виконання кроків, необхідних для виведення коштів, я здійснив виведення коштів, яке не вдалося. Я звернувся до технічної підтримки, але не отримав відповіді. Не могли б ви мені допомогти

Автоматичний переклад.
alejandreag89

Привіт,

досить важко навіть здогадатися, що викликає проблему. Будь ласка, ваш обліковий запис повністю підтверджено?

Ви пробували живий чат? Якщо так, не соромтеся ділитися будь-якими оновленнями, щоб ми мали краще уявлення про найкращий підхід.


Автоматичний переклад.

Казино просить підтвердити рахунок за допомогою виписки з банківського рахунку, але виписка з банківського рахунку робиться банком через 30 днів, і вони кажуть мені, що мені потрібно зачекати решту 15 днів, щоб надіслати виписку з банківського рахунку та розпочати перевірку, я думаю, що це незаконно просити щось неможливе

Автоматичний переклад.
brokscrip

Ви намагалися попросити свій банк створити додаткову виписку/підтвердження? На вашому місці я б подзвонив у ваш банк.

Дайте мені знати, будь ласка, якщо це допоможе.

Зверніть увагу, що таке підтвердження є важливим документом, коли мова йде про підтвердження рахунку та платежу.

Автоматичний переклад.

Я зателефонував у банк, але не міг створити банківську виписку, мені довелося чекати до сьогоднішнього дня, і я надіслав усі документи, і вони змушують мене довго чекати. Я йду на 1 місяць, і я не можу зняти свої гроші, дуже тобі дякую

Автоматичний переклад.
brokscrip

Що ж, тим часом вашу скаргу було закрито через вашу бездіяльність. Отже, якщо ви все ще не можете відкликати, дайте відповідь на скаргу або скористайтеся вказаною електронною поштою та попросіть повторно відкрити скаргу. Тоді перевіряйте це регулярно, будь ласка.

Однак, якщо ви надіслали всі документи нещодавно, вам слід зачекати кілька днів на оцінку. 🤔


Автоматичний переклад.

Я вже чекав кілька днів, і вони завжди вимагають більше документів

Автоматичний переклад.
brokscrip

Що ж, можливо, найкращий спосіб - це співпрацювати.

Вам важко надати документи?

Автоматичний переклад.

Ця практика, очевидно, дуже поширена в цьому казино чи букмекерській конторі. Terrible має переглянути поточний рейтинг

Автоматичний переклад.
Lramos26

Привіт,

якщо група розгляду скарг виявить, що казино діяло несправедливо, ми обов’язково розглянемо це. Якщо вам цікаво дізнатися більше про наслідки, читайте більше тут .

Я коротко прочитав вашу скаргу і повинен сказати, що мені здається, що це ще одне казино, яке стикається з проблемами з платіжним постачальником/ами, і не перше. Дозвольте мені зазначити, що для того, щоб перевірити та зареєструвати новий спосіб оплати, це нормально, що спочатку потрібно використовувати його для мінімального депозиту, тому він підтверджується в системі казино. Це може здатися досить недоречним у вашій ситуації, але це справді стандартна процедура.

Тим не менш, я бажаю вам швидкого вирішення 🤞



Змінено
Автоматичний переклад.

Я надіслав усі необхідні документи, а потім вони надсилають мені повідомлення, де нібито відсутні депозити, зроблені в казино, і через 5 днів я повинен надіслати їм той самий документ, але підкреслити депозити, щоб їхня служба безпеки могла їх знайти, вони також вимагайте непотрібних документів, таких як довідка з компанії, куди надійшли кошти в betmaster!

Автоматичний переклад.
brokscrip

Що ж, виходячи з мого попереднього досвіду на форумі, я не смію міркувати про те, що потрібно, а що ні. Але я думаю, що підтвердження депозиту має показувати, що транзакція депозиту буде прийнята.

"довідка від компанії, куди надійшли кошти в betmaster" чи є ймовірність, що вона повинна служити підтвердженням доходу? Що ж, дуже корисно для додаткових перевірок, хоча казино має мати причину вимагати цього, в основному вони не пояснюватимуть його призначення, тому що це питання безпеки, я думаю.🤔


Автоматичний переклад.

Я чекаю майже 40 днів, щоб підтвердити обліковий запис, а вони не відповідають, єдиний наважується запитати навіть конфіденційні документи!


Здається, вони використовують ці гроші для свого казино протягом кількох днів, поки перевіряють рахунок.

Автоматичний переклад.

Сьогодні веб-сторінка не відкривається, а також мобільний додаток сторінки, і я йду, вони повинні були дати мені відповідь з мого рахунку з балансом

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого