Чудово! 🙂
Як ви думаєте, ви можете пояснити рішення, будь ласка?
Awesome! 🙂
Do you think you can explain the solution, please?
Ааа, ось воно 🙂. Дякуємо, що повідомили нам, можливо, це допоможе іншим гравцям з Греції в майбутньому.
Цікаво, ви все ще там граєте?
Aah, so this is it 🙂. Thank you very much for letting us know, maybe it will help other players from Greece in the future.
Do you still play there, I wonder?
Доброго вечора, у мене є обліковий запис на betmaster. Після виконання кроків, необхідних для виведення коштів, я здійснив виведення коштів, яке не вдалося. Я звернувся до технічної підтримки, але не отримав відповіді. Не могли б ви мені допомогти
Good evening, I have an account at betmaster, after following the steps required to withdraw funds, I made the withdrawal and which failed, I asked technical support but I did not receive an answer, could you please help me
Buena noche tengo cuenta en betmaster después de seguir los pasos requieridos para poder retirar fondos hice el retiro y la cual fallo pregunte a soporte técnico pero no recibo respuesta me podrían ayudar por favor
Привіт,
досить важко навіть здогадатися, що викликає проблему. Будь ласка, ваш обліковий запис повністю підтверджено?
Ви пробували живий чат? Якщо так, не соромтеся ділитися будь-якими оновленнями, щоб ми мали краще уявлення про найкращий підхід.
Hello,
it's quite hard to even guess what is causing the problem. Has your account been fully verified, please?
Did you try the live chat? If so, feel free to share any updates, so we have a better idea of what the best approach would be.
Казино просить підтвердити рахунок за допомогою виписки з банківського рахунку, але виписка з банківського рахунку робиться банком через 30 днів, і вони кажуть мені, що мені потрібно зачекати решту 15 днів, щоб надіслати виписку з банківського рахунку та розпочати перевірку, я думаю, що це незаконно просити щось неможливе
The casino asks to verify the account with a bank statement, but the bank statement is made by the bank on 30 days and they tell me that I have to wait the remaining 15 days to send the bank statement and start my verification, I think it is illegal to ask for something impossible
El casino pide verificar la cuenta con un extracto bancario, pero el estracto bancario se realiza por el banco los días 30 y me comentan que tengo que esperan los 15 días faltantes para mandar el extracto bancario y iniciar mi verificación, pienso que es ilegal pedir algo imposible
Ви намагалися попросити свій банк створити додаткову виписку/підтвердження? На вашому місці я б подзвонив у ваш банк.
Дайте мені знати, будь ласка, якщо це допоможе.
Зверніть увагу, що таке підтвердження є важливим документом, коли мова йде про підтвердження рахунку та платежу.
Did you try to ask your bank to create an extra statement/confirmation? I'd call your bank if I were you.
Let me know if it helps, please.
Kindly note that such confirmation is an important document when it comes to the account and payment verification.
Я зателефонував у банк, але не міг створити банківську виписку, мені довелося чекати до сьогоднішнього дня, і я надіслав усі документи, і вони змушують мене довго чекати. Я йду на 1 місяць, і я не можу зняти свої гроші, дуже тобі дякую
I called the bank and I couldn't create a bank statement I had to wait until today and I sent all the documents and they keep making me wait a long time I'm going for 1 month and I can't withdraw my money, thank you very much
Llame a el banco y no podía crear un extracto bancario tuve que esperar hasta el día de hoy y mande todos los documentos y me siguen haciendo esperar mucho tiempo ya voy para 1 mes que no puedo retirar mi dinero, muchas gracias
Що ж, тим часом вашу скаргу було закрито через вашу бездіяльність. Отже, якщо ви все ще не можете відкликати, дайте відповідь на скаргу або скористайтеся вказаною електронною поштою та попросіть повторно відкрити скаргу. Тоді перевіряйте це регулярно, будь ласка.
Однак, якщо ви надіслали всі документи нещодавно, вам слід зачекати кілька днів на оцінку. 🤔
Well, in the meantime your complaint was closed, due to your inactivity. So if you still can't withdraw, please respond to the complaint, or use the given email and ask for the complaint to be reopened. Then check on it regularly, please.
However, if you sent all documents just recently, you should wait a few days for the evaluation. 🤔
Що ж, можливо, найкращий спосіб - це співпрацювати.
Вам важко надати документи?
Well, maybe the best way is to cooperate.
Have you found any documents hard to provide?
Ця практика, очевидно, дуже поширена в цьому казино чи букмекерській конторі. Terrible має переглянути поточний рейтинг
This practice is apparently very common with this casino or bookmaker. Terrible should reconsider the rating it currently has
Esta práctica es muy común aparentemente con este casino o casa de apuestas. Terrible debería reconsiderar la calificación que tiene actualmente
Привіт,
якщо група розгляду скарг виявить, що казино діяло несправедливо, ми обов’язково розглянемо це. Якщо вам цікаво дізнатися більше про наслідки, читайте більше тут .
Я коротко прочитав вашу скаргу і повинен сказати, що мені здається, що це ще одне казино, яке стикається з проблемами з платіжним постачальником/ами, і не перше. Дозвольте мені зазначити, що для того, щоб перевірити та зареєструвати новий спосіб оплати, це нормально, що спочатку потрібно використовувати його для мінімального депозиту, тому він підтверджується в системі казино. Це може здатися досить недоречним у вашій ситуації, але це справді стандартна процедура.
Тим не менш, я бажаю вам швидкого вирішення 🤞
Hello,
in case the complaint team finds out that the casino has acted unfairly, we will consider it for sure. If you are interested to learn more about the consequences, read more here.
I read your complaint briefly and I must say that to me it seems that this is another casino that faces troubles with payment provider/s, and would not be the first. Allow me to mention that in order to verify and register a new payment option, it's normal that one must use it for a minimal deposit first, so it's validated in the casino's system. It may sound quite inappropriate in your situation but is truly a standard procedure.
Nevertheless, I wish you a quick solution 🤞
Я надіслав усі необхідні документи, а потім вони надсилають мені повідомлення, де нібито відсутні депозити, зроблені в казино, і через 5 днів я повинен надіслати їм той самий документ, але підкреслити депозити, щоб їхня служба безпеки могла їх знайти, вони також вимагайте непотрібних документів, таких як довідка з компанії, куди надійшли кошти в betmaster!
I sent all the necessary documents and then they send me a message where the deposits made to the casino are supposedly missing and after 5 days I have to send them the same document but underline the deposits so that their security team can find them, they also ask for unnecessary documents such as the certificate from the company where the funds went to betmaster!
Mande todos los documentos necesarios y después me mandan mensaje donde supuesta mente no están los depósitos realizados al casino y a los 5 días tengo que mandarles el mismo documento pero subrayar los depósitos para que su equipo de seguridad pueda encontrarlos, también piden documentos innecesarios como él acta de la empresa donde salieron los fondos hacia betmaster!
Що ж, виходячи з мого попереднього досвіду на форумі, я не смію міркувати про те, що потрібно, а що ні. Але я думаю, що підтвердження депозиту має показувати, що транзакція депозиту буде прийнята.
"довідка від компанії, куди надійшли кошти в betmaster" чи є ймовірність, що вона повинна служити підтвердженням доходу? Що ж, дуже корисно для додаткових перевірок, хоча казино має мати причину вимагати цього, в основному вони не пояснюватимуть його призначення, тому що це питання безпеки, я думаю.🤔
Well, based on my previous experiences on the forum, I do not dare to speculate about what is necessary and what is not. But I think that proof of deposit should show the deposit transaction to be accepted.
"the certificate from the company where the funds went to betmaster" any chance that it should serve as proof of income? Well, quite useful for additional checks, though the casino should have a reason to demand this, basically they will not explain its purpose because it is a security matter, I think.🤔
Я чекаю майже 40 днів, щоб підтвердити обліковий запис, а вони не відповідають, єдиний наважується запитати навіть конфіденційні документи!
Здається, вони використовують ці гроші для свого казино протягом кількох днів, поки перевіряють рахунок.
I have been waiting for almost 40 days to verify the account and they do not respond to the only dare to ask for even confidential documents!
It seems that they use this money for their casino for several days while they verify the account.
Llevo casi 40 días esperando poder verificar la cuenta y no dan respuesta al solo se atreven a pedir documentos inclusive confidenciales!
pareciera que usan este dinero para su casino por varios días mientras verifican la cuenta.
Сьогодні веб-сторінка не відкривається, а також мобільний додаток сторінки, і я йду, вони повинні були дати мені відповідь з мого рахунку з балансом
Today the web page does not open and neither does the mobile application of the page and I go they had to give me an answer from my account with balance
Hoy no abre la página web y tampoco la aplicación móvil de la página y voy tenían que darme respuesta de mi cuenta con saldo
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.