ФорумКазиноAmunRa Casino - загальне обговорення

AmunRa Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

3 р. тому від markusfuerst91
|
12048 переглядів 79 відповідей |
|
1...3 4
4 міс. тому

Привіт, коли я натиснув посилання, щоб подати скаргу в казино amunra

Траплялося так, що я не міг написати в колонку, де хотів описати свою ситуацію, коли я писав, букви почали зникати, тому я не знаю, що відбувається. Чи можете ви мені допомогти, чому це відбувається?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, за посиланням на гілку скарг слова видаляються відразу, тому я не можу описати свою ситуацію.

Я не знаю, чому це не працює

Хтось має досвід роботи зі стім.

Автоматичний переклад.
Paja1000
4 міс. тому

У цьому випадку я б порекомендував спробувати видалити файли cookie або інший пристрій і браузер. Якщо це все ще проблема, обов’язково зв’яжіться, і ми спробуємо з’ясувати, що відбувається.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, мене вигнали з казино amunra, тому що, запитавши в чаті в реальному часі, на якому етапі я відкликався, я оголосив залежним від азартних ігор, і в цьому випадку мені сказали, що я програв би свій виграш, і вони мене вигнали. Тепер я кажу, що я відіграв всю свою зарплату, я сподівався на виграш у 500 євро, який я заробив за власні гроші, а не за рахунок бонусів, що я можу зробити, щоб повернути свої гроші? Я чекаю вашої допомоги.

Автоматичний переклад.
masciaripietro71
3 міс. тому

Гей, я правильно розумію, що вони забрали всі ваші гроші за те, що сказали, що ви залежні від азартних ігор? Я маю на увазі, що це не здається справедливим кроком з боку казино.

Якщо це так, то я без вагань подаду скаргу одразу, і наша команда спробує розслідувати та допомогти вам.

Ви можете знайти посилання тут . ⬅️

Ви в ?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт. У мене також виникли проблеми з цим казино, щойно я подав запит на зняття коштів. Я не можу вирішити цю проблему 5 місяців. з квітня 2024 року. Зараз я подав скаргу тут, на сайті, але досі не отримав відповіді від казино. Я сподіваюся якось вирішити свою проблему.

Автоматичний переклад.
yevhen100100
2 міс. тому

Я бачу, що, на жаль, досі казино не бажало співпрацювати з вашою скаргою . Прикро, коли казино навіть не намагається пояснити ситуацію, а наша команда не може рухатися вперед.

Але я можу запитати, у чому саме проблема? Навіщо їм документ про прописку від вас?🤔

Я просто намагаюся краще зрозуміти ситуацію, знаєте.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я теж не розумію, навіщо їм цей документ. Я надав казино багато інших документів, таких як паспорт, закордонний паспорт, водійські права, виписка з банківського рахунку, комунальні рахунки. Кажино просто не хоче виплачувати гроші, постійно висуваючи нові вимоги. При цьому сума, яку я виграв у казино, становить 96 євро.

Автоматичний переклад.
yevhen100100
2 міс. тому

Б’юся об заклад, Ромі цікавило, чи казино пояснило вам мету. Чи зробили вони?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ні, не пояснили ситуацію. Це дуже погана ситуація, коли казино вимагає документ, який вони не можуть надати, щоб уникнути виплати. Ймовірно, таким чином вони намагаються уникнути своїх зобов’язань.

Автоматичний переклад.
yevhen100100
2 міс. тому

Як я зараз бачу, казино відповіло у вашій темі скарг , але досі не дало відповіді, навіщо їм потрібен цей документ, якщо ви більше не можете його отримати, оскільки вам це не потрібно.🤷‍ ♀️

На жаль, нам потрібно ще трохи почекати, щоб дізнатися, як розвиватиметься ця ситуація.

Я обов’язково тримаю кулаки за якнайшвидше вирішення.🤞

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я кілька днів намагався зняти кошти з казино «AmunRa», і воно постійно говорить «очікує»... Я знову і знову намагався скасувати зняття коштів і повторити спробу. Далі я хочу зняти кошти на Mastercard, але коли я вибираю її, поруч із сумою вказано Visa. Я розумію, що це не спрацює, і тому я пишу сюди, щоб дізнатися, чи хтось може мені допомогти. У мене є скріншоти та електронні листи всього.

Автоматичний переклад.
Paul.Ortner
1 тиждень тому

Привіт! Перш за все я хотів би сказати, що постійно скасовувати зняття коштів не найкраще, оскільки це подовжує час, протягом якого ви повинні отримати гроші.

Однак коли ви востаннє знімали кошти? Ви знімаєте кошти тим самим методом, що й для внесення депозиту? Чи запитали ви в казино, чому ваше зняття все ще очікує і як довго ви чекаєте? Іноді вам доведеться трохи терпіти, поки виведення не буде схвалено, якщо воно було, наприклад, першим або якщо казино просить надати деякі документи для перевірки. Нічого з цього не було потрібно?

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я чекав приблизно 7/8 робочих днів і не отримав жодної відповіді від служби підтримки в чаті щодо подання будь-яких документів чи будь-яких інших інструкцій – там лише написано "очікує на розгляд". Це моя перша трансакція, тому я здивований, що вони ще не запитали жодних документів. Щодо системи внесення/виведення коштів: я використовую ту саму картку, але коли я натискаю на зняття через Mastercard, поруч із сумою зняття завжди вказується Visa...? Дякую за відповідь, я зачекаю, а потім зв’яжуся з вами 👌🏽

Автоматичний переклад.
Paul.Ortner
1 тиждень тому

Дякую за відповідь, мені зрозуміло, що казино поки що не спілкується з вами, що також було б неприємно для мене. Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім, що необхідно для виведення, і якщо вони проігнорують вас і до того часу у вас не буде грошей, ми спробуємо вам допомогти, якщо ви подасте нам скаргу. Але ні в якому разі не скасовуйте зняття, яке ви маєте зараз, тому що час, який я згадав, зараховується з моменту, коли ви це зробите. Якщо ви не почули нічого нового, і все ще вважаєте, що воно очікує на розгляд, а казино не відповіло, не соромтеся зв’язатися знову. Якщо вам не потрібні документи і вам не потрібно проходити процес перевірки, це добре, казино не завжди роблять це вперше, коли ви робите виведення грошей, і ви можете пройти процедуру пізніше.

Я б також рекомендував не грати зі своїми грошима і почекати, поки все розбереться.

Думаєте, ви впораєтеся?

Автоматичний переклад.
Jaro
5 дн. тому

Дуже дякую. Я ще нічого не отримав, але все одно подам документи.

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Дякую, сайт самостійно скасував моє відкликання від 14 листопада, і я досі не отримую відповіді... документи все ще не потрібні. filefile

Автоматичний переклад.
Paul.Ortner
4 дн. тому

У такому випадку я б уже подумав над тим, щоб подати скаргу, тому що мені здається не зовсім нормальним, що вам не дадуть жодної відповіді. Мені не потрібні документи, тож з вашого боку це теж нормально. Я не знаю, чому це так, і найкраще було б дізнатися в казино. Якщо протягом наступних кількох днів нічого не станеться, повідомте мене, і ми спробуємо допомогти. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
2 дн. тому

Дякую, я подам скаргу та повідомлю вас, якщо вони зв’яжуться 🙂 Дякую за допомогу

Автоматичний переклад.
Paul.Ortner
2 дн. тому

Нічого страшного, тримаю кулаки, щоб врешті все вирішилося.🤞

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого