Дякую за відповідь, мені зрозуміло, що казино поки що не спілкується з вами, що також було б неприємно для мене. Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім, що необхідно для виведення, і якщо вони проігнорують вас і до того часу у вас не буде грошей, ми спробуємо вам допомогти, якщо ви подасте нам скаргу. Але ні в якому разі не скасовуйте зняття, яке ви маєте зараз, тому що час, який я згадав, зараховується з моменту, коли ви це зробите. Якщо ви не почули нічого нового, і все ще вважаєте, що воно очікує на розгляд, а казино не відповіло, не соромтеся зв’язатися знову. Якщо вам не потрібні документи і вам не потрібно проходити процес перевірки, це добре, казино не завжди роблять це вперше, коли ви робите виведення грошей, і ви можете пройти процедуру пізніше.
Я б також рекомендував не грати зі своїми грошима і почекати, поки все розбереться.
Думаєте, ви впораєтеся?
Thank you for your reply, it is clear to me that the casino is not communicating with you yet, which would not be pleasant for me either. We give casinos 14 days to sort out everything that is necessary to withdraw and if they ignore you and you don't have the money by then, then we would try to help you if you opened a complaint with us. But by all means don't cancel the withdrawal you have now because the time I mentioned is counted from the time you make it. If you haven't heard anything new and still see it as pending and the casino hasn't responded, feel free to get in touch again. If you don't need the documents and you don't have to go through the verification process, that's fine, casinos don't always do it the first time you make a withdrawal and you can go through the process later.
I would also recommend not to gamble with your money and wait until everything is sorted out.
Think you can handle it?
Автоматичний переклад.