ГоловнаФорумКазиноAmunRa Casino - загальне обговорення

AmunRa Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

3 р. тому від markusfuerst91
|
13 992 переглядів 88 відповідей |
|
12 3 45
Panos0rf01
9 міс. тому

Що ж, поки казино не потребує перевірки, ми побачимо, чи гроші прийдуть до вас без проблем. Звичайно, якщо такі є, просто повідомте нас.

У будь-якому випадку, який метод ви використали для виведення коштів?

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Я зробив депозит за допомогою Mastercard, яка є моєю банківською карткою, і метод зняття точно такий самий. Тобто виведення на мою картку

Автоматичний переклад.
Panos0rf01
9 міс. тому

Дякую, ви добре впоралися, тому що рекомендується виводити кошти тим самим методом, що й депозит, тож я бачу, що вам це вдалося.

Тепер, як я вже згадував раніше, нам доведеться почекати та подивитися, що станеться, і чи надішле казино вам гроші.

Я сподіваюся, що так і ви будете задоволені. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

15 березня сьогодні все ще нічого.. Я надіслав їм електронний лист, і вони сказали, що їх мета полягає в тому, щоб вивести кошти протягом 3-5 робочих днів із дня початку запиту на зняття коштів... Тепер у нас будуть вихідні та понеділок, який є святом.. Я вважаю, що з третього і після ... як ви це бачите


Автоматичний переклад.
Panos0rf01
9 міс. тому

Оскільки деякі казино не обробляють зняття коштів у вихідні, ми подивимося. Хороша новина полягає в тому, що вони все ще спілкуються та намагаються, тож я чекаю, щоб побачити, чи зможуть вони вкластися у згаданий вище термін. Не забувайте, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з процесом, тому я не думаю, що це ще забагато. Ми чекатимемо, отримаєте ви їх протягом наступних кількох днів чи ні.

Дай мені знати, як у тебе справи.

Автоматичний переклад.
Panos0rf01
9 міс. тому

більше в компанії, друже?

Автоматичний переклад.
m8z2nwhd7d
9 міс. тому

Амунра

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

ВОНИ ШАХРАЇ. Я ЧЕКАЮ 1 ТИЖДЕНЬ, ДОКИ НАДІЙДЕ ЗНЯТТЯ 11 БЕРЕЗНЯ, І МЕНЕДЖЕР ОБЛІКОВОГО ЗАПИСУ НАДІШЕ МЕНІ ЕЛЕКТРОННИЙ ПИС, ЩО МОЄ ЗНЯТТЯ СКАСОВАНО, КОЛИ Я ВВЕДУ ТИЙ САМИЙ МЕТОД ЗНЯТТЯ, ЩО ЯК ДЕПОЗИТ! шахраї я їх відправлю поза судом гроші все мої і належать мені!

КОЛИ ВІН СКАЗАВ МЕНІ, ЩО ЗНЯТТЯ СКАСОВАНО І ГРОШІ БУДУТЬ ПОВЕРНЕНІ НА МІЙ РАХУНОК, ЇХ НІКОЛИ НЕ НАШЛО!

Автоматичний переклад.
Panos0rf01
9 міс. тому

Ой, значить, це не найрадісніше оновлення. Зазвичай рекомендується виводити точно так само, як і депозит, оскільки цей спосіб оплати вже перевірено, тому я не знаю, у чому може бути проблема в цьому випадку. Чи пробували ви з'ясувати, чому виникла така ситуація? Оскільки ви не отримали свої гроші назад, я, ймовірно, подумаю про те, щоб подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.

Що ти сказав ?

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Я надіслав їм електронний лист і сказав, що прошу квитанції та документи про те, чому зняття було скасовано, але вони не відповіли. У мене є 10 тисяч євро, які я виграв, і я хочу їх зняти, це мої гроші. Якби ви могли допомогти, було б добре, тому що ці 500 євро мені так і не повернули

Автоматичний переклад.
Panos0rf01
9 міс. тому

Якщо у вас є такі проблеми, а казино не відповідає вам, тоді скарга може бути хорошим кроком, і давайте подивимося, чого наша команда зробить у вашій ситуації.

Посилання, за яким можна подати скаргу, можна знайти тут .

Крім того, якщо ви не знаєте, чого очікувати від цього процесу, не соромтеся ознайомитися з цим посібником , і ви отримаєте огляд усіх основних моментів.

Я тримаю кулаки, і якщо у вас буде якась нова інформація, дайте мені знати. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Я не можу відкрити посилання. Кажуть помилка

Автоматичний переклад.
Panos0rf01
9 міс. тому

Чи можу я попросити знімок екрана, на якому показано помилку та URL-адресу сторінки?

У будь-якому разі я пропоную очистити файли cookie та тимчасові файли. Крім того, ви також можете спробувати анонімний режим.

Будь ласка, дайте мені знати, чи допомогло це.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, казино amunra постійно перериває мій висновок з рахунку гравця принаймні 5 разів через збій постачальника платіжних послуг.

Я зробив перший депозит тут за допомогою платіжної картки Visa, і все було добре, включаючи зняття коштів, але, як я вже описував деякий час тому, минуло 3 тижні, відколи я намагався отримати свої гроші.

Я не знаю, що думати

Я шкодую, що спробував грати в цьому казино

Автоматичний переклад.
Paja1000
6 міс. тому

Добре, що ви знайшли наш форум. Чесно кажучи, у такій ситуації я очікував би, що служба підтримки запропонує альтернативний варіант оплати, у безвихідних ситуаціях це часто криптопереказ.

Я б запропонував подати нам скаргу щодо цього казино. Він абсолютно безкоштовний і спрямований, наприклад, на допомогу гравцям, які не можуть вивести законні виграші з казино.

Якщо вам цікаво спробувати, і я рекомендую це, ви можете скористатися цим прямим посиланням 👈

Не соромтеся зв’язатися, якщо вам потрібна додаткова інформація.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, спроба зняти гроші з гравця. Сьогодні знову збій в обліковому записі, проблема в збої платіжного провайдера. Це цілодобова програма, інакше я абсолютно не збираюся її вирішувати, я веду себе як папуга, який говорить одну і ту ж програму. Казино Амунра. Довідка

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Хтось може допомогти мені з виведенням коштів у казино amunra.

Автоматичний переклад.
Paja1000
6 міс. тому

Єдиний спосіб, яким ми можемо допомогти тут, це скарга, як Радка запропонувала вам у своєму дописі. Наша команда з розгляду скарг, як завжди, докладе всіх зусиль, щоб її вирішити.

Ви б спробували це? Дайте нам знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, як я можу подати скаргу на казино Amura, яке затримує мої кошти в розмірі 11 500 чеських крон.

Будь ласка, перейдіть.

Заздалегідь спасибі.

Автоматичний переклад.
Paja1000
5 міс. тому

Привіт, як я вже писав, просто натисніть або торкніться прямого посилання, яке я надсилаю сюди 👈👈👈 (тобто натисніть або торкніться слова «Я надсилаю сюди»)

Я думаю, що не завадить вивчити, чого чекати після його створення, ви можете знайти цю інформацію за посиланням тут 👈

Не соромтеся звертатися, якщо щось буде незрозуміло, і нам, звичайно, цікаво, як усе обернеться, тож дайте нам знати, якщо зможете.

Дуже сумно, що справа зайшла так далеко, і я сподіваюся, що ми зможемо допомогти вам отримати ваш виграш.

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
12 3 45

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого