ФорумКазиноAmunRa Casino - загальне обговорення

AmunRa Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від markusfuerst91
|
11551 переглядів 70 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
9 міс. тому

Доброго вечора, я подав запит на зняття коштів 2/2 і все ще очікую на схвалення. У спілкуванні з ними завжди відповідають, що це буде завершено за 3 дні. Я запитав, чи потрібні йому якісь документи для ідентифікації, і мені сказали, що ні. Скільки мені чекати зарахування грошей на картку? Я не використовував жодного бонусу, і виведення було зроблено тим самим методом, що й депозити. У жодному іншому казино вони не відкладають зняття коштів. Чи можете ви допомогти мені отримати мої гроші? Сума, яку я просив для виведення, 220 євро

Автоматичний переклад.
Evangelia
9 міс. тому

Привіт, я думаю, що якщо ви почекаєте лише кілька днів, це не катастрофа. Деякі казино не знімають кошти у вихідні, тому вам, можливо, доведеться трохи терпіти. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів.

Однак чи були у вас успішні вилучення в минулому в цьому казино?

Я бачив, що ви також подали скаргу , тож якщо ви не отримаєте гроші вчасно, наша команда спробує вам допомогти.

Я твердо вірю, що ви отримаєте кошти і скаргу буде успішно вирішено.

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Все гаразд! Я отримав гроші! Дякую

Автоматичний переклад.
Evangelia
9 міс. тому

ідеально 🎉🎉😊

Як я вже сказав, інколи потрібно просто набратися терпіння та почекати. Так було і тут. Насолоджуйтесь своєю перемогою.

Однак, якби я міг вас запитати, ви б також написали цю інформацію Петронелі у своїй скарзі , щоб вона могла її закрити? Це було б доречно.

Дякую і гарного дня. 🙂

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт... Я дуже хвилююся, оскільки я зареєструвався в Іспанії, і у мене не виникло жодних проблем, хоча я бачив тут, що казино Amunra недоступне в Іспанії. Я зняв кошти, і це все ще очікує на розгляд... Я дуже хвилююся, оскільки маю велику суму для зняття, і, бачачи негативні скарги користувачів, я не знаю, чи зможу це зробити. Не могли б ви мені допомогти?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Це найгірше казино, де є лише гроші, які з’їдають у цьому казино, гравець ніколи не виграє, лише з’їдають казино.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт... Я дуже хвилююся, оскільки я зареєструвався в Іспанії, і у мене не виникло жодних проблем, хоча я бачив тут, що казино Amunra недоступне в Іспанії. Я зняв кошти, і це все ще очікує на розгляд... Я дуже хвилююся, оскільки маю велику суму для зняття, і, бачачи негативні скарги користувачів, я не знаю, чи зможу це зробити. Не могли б ви мені допомогти?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, я також помітив, що гравці з Іспанії не приймаються цим казино згідно з нашим сайтом.

Однак у вас уже є підтверджений обліковий запис тут? Чи дозволили вам зареєструватися тут і ви грали тут довше та мали кілька депозитів чи це був ваш перший? Хіба ви раніше не помічали, що гравці з вашої країни не можуть тут грати?

Дайте мені знати, і ми побачимо, що ми можемо зробити.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Це найгірше казино, де є лише гроші, які з’їдають у цьому казино, гравець ніколи не виграє, лише з’їдають казино.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, у вас теж є проблема, чи ви просто програли гроші в казино і нічого не вдалося? Казино завжди має перевагу над гравцем, який завжди втрачає свої гроші в кінці, тому, на жаль, це не дивно.

У будь-якому випадку, дайте мені знати, де ви стоїте.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Агов, ти теж хочеш щось сказати про це казино? Чи є у вас досвід, яким ви хотіли б поділитися?

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Це ще не перевірено, оскільки на сторінці сказано, що це ще не потрібно, і я розмовляв з оператором, і він сказав мені, що це ще не потрібно, однак я ввів свою інформацію та адресу в Іспанії, і я зміг зареєструйтесь і внесіть гроші без проблем. Проблема у відкликанні і тим більше в стількох негативних коментарях...

Автоматичний переклад.
rsalgado1997
9 міс. тому

Так, я це розумію, але якщо ви не обійшли казино, ви ввели всі свої дані правдиво та змогли внести депозит і програти тут гроші, то відповідно до нашого кодексу чесних азартних ігор ви також повинні мати право на виграш.

Однак, коли ви заповнювали реєстраційну форму, вам також потрібно було в’їхати в країну? Крім того, коли ви розмовляли з оператором, ви сказали йому, що ви з Іспанії?

У будь-якому випадку, у цьому випадку я б рекомендував подати скаргу, і наша команда спробує допомогти вам, якщо виникне проблема з вашим відкликанням.

Просто натисніть тут і відкрийте його . ⬅️

Ви думаєте, що підете на це?

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Привіт, на даний момент вони зробили мій перший запис, хоча вони не просили мене підтвердити, я в’їхав у країну під час реєстрації, і у мене не було проблем. Я прокоментую, як проходять дні. Дуже дякую

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Проблема в тому, що я попросив казино назавжди закрити мій обліковий запис зараз і щодня протягом тижня, а вони ігнорують мене і навіть не відповідають на мої електронні листи

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, на даний момент вони зробили мій перший запис, хоча вони не просили мене підтвердити, я в’їхав у країну під час реєстрації, і у мене не було проблем. Я прокоментую, як проходять дні. Дуже дякую

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Поки що звучить добре. 🙌 У будь-якому випадку ми тут. Я з нетерпінням очікую почути від вас скоро!

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Проблема в тому, що я попросив казино назавжди закрити мій обліковий запис зараз і щодня протягом тижня, а вони ігнорують мене і навіть не відповідають на мої електронні листи

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Розумію. Кілька днів тому ви сказали, що не можете виграти в цьому казино, але справжня проблема полягає в нерозкритому обліковому записі.

Чи можу я знати, яку причину ви надали казино, а також як (у чаті чи електронною поштою) і коли ви попросили закрити?

Зазвичай ми приймаємо 72 години як прийнятний час, щоб розглянути всі деталі для закриття облікового запису.

Крім того, чи є у вас активний баланс у казино?

Наперед дякую за всі ці деталі. 🙏

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, у мене на рахунку 4 тисячі євро і я хочу їх зняти. Я зробив запит на зняття 500 євро 11 березня та ще 500 12 березня. Сьогодні 13 березня, і вони сказали, що прийдуть протягом 3 днів. Якщо вони не прийдуть, що я буду робити?

Автоматичний переклад.
Panos0rf01
8 міс. тому

Зачекайте та подивіться, чи вірні вони своїй обіцянці, це все, що ви можете зробити наразі.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, у мене на рахунку 4 тисячі євро і я хочу їх зняти. Я зробив запит на зняття 500 євро 11 березня та ще 500 12 березня. Сьогодні 13 березня, і вони сказали, що прийдуть протягом 3 днів. Якщо вони не прийдуть, що я буду робити?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, я б терпів. Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім вилученням коштів, тож ви тільки починаєте. Оскільки казино дало вам часові рамки, ми побачимо, чи вони їх дотримаються. Якщо ні, дайте нам знати, але зберігати холоднокровність буде важливо.

У будь-якому разі у вас уже є підтверджений обліковий запис у казино? Ви грали з бонусом чи ні?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Ні, у мене немає жодного бонусу, я зробив депозит 300 євро і маю 4 тисячі. Я виграв від божевільного часу в ці дні. Я надіслав їм повідомлення про те, як підтвердити обліковий запис, і вони відповіли, що вам не потрібно проходити верифікацію та що моє зняття очікується.

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого