ФорумКазиноAmunRa Casino - загальне обговорення

AmunRa Casino - загальне обговорення

3 р. тому від markusfuerst91
|
12030 переглядів 79 відповідей |
|
1 2...4
3 р. тому
Тут ви можете обговорити AmunRa Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Ніколи ще не бачив такого поганого казино. Підтримка дуже сумнівна.

Перевірка триває вічно, і моя виплата ще не оброблена.


Чи отримаю я колись свої гроші?


Автоматичний переклад.
markusfuerst91
3 р. тому

Привіт, скільки часу ви працювали над зняттям коштів?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

З 2 вересня 2021 року сьогодні нарешті вдалося перевірити, тепер зачекайте і подивіться, чи виплатять його.

Автоматичний переклад.
markusfuerst91
3 р. тому

Якщо обліковий запис перевірено, це половина успіху. Сподіваюся, вам нарешті вдасться отримати виведення коштів.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Ніколи ще не бачив такого поганого казино. Підтримка дуже сумнівна.

Перевірка триває вічно, і моя виплата ще не оброблена.


Чи отримаю я колись свої гроші?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шокуюче казино, яке все ще має тут рейтинг 8,6

Автоматичний переклад.
canning5004
1 рік тому

Цікаво, що такого шокуючого в цьому казино?


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Рейтинг 8,6 шокує

Автоматичний переклад.
canning5004
1 рік тому

Я зрозумів, але яким чином? 😀

Це надзвичайно високо чи низько? Що з тобою там сталося? Бажаєте поділитися з іншими гравцями?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це добре, я просто напружений, лол, чому я не можу знайти хороше хороше казино, навіть нові погані, і я бачу, принаймні, ви доклали зусиль, щоб сказати, що деякі нові казино не дуже хороші, коли я їх перевіряю

Автоматичний переклад.
canning5004
1 рік тому

Мені прикро це чути.

Чи пробували ви переглядати останні відгуки користувачів ? Я чудово розумію, що рейтинг, який ми призначили, більше зосереджений на загальних аспектах. На жаль, такі речі, як плавний KYC або блискавичне зняття коштів, не враховуються, а це саме те, що більшість гравців вважає важливим. 🙂 Цю «діру» має заповнити оцінка користувачів.

Це лише маленька підказка.

Успіхів у швидкому пошуку гідного!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я спробую пошукати так, дякую

Автоматичний переклад.
canning5004
1 рік тому

Коли ви знайдете такий — так, я налаштований оптимістично — не забудьте поділитися деякими ідеями. 😉

Автоматичний переклад.
1 рік тому

НЕ ГРАЙТЕ ЦЕ ШАХРАЙСТВО!

СПОЧАТКУ Я ЗНОСИВ ДЕПОЗИТИ З МОЄЇ КАРТКИ, А ПОТІМ З МОЄЇ МАТЕРІ З ЇЇ ЗГОДИ, ДЕПОЗИТИ БУЛИ УСПІШНИМИ З ОБОДВА КАРТОК, Я ВИГРАВ 22 000 євро. ПІД ЧАС ЗНЯТТЯ ВОНИ ЗАКРИЛИ МІЙ РАХУНОК, ОСКІЛЬКИ НЕ МОЖЛИВО ДЕПОЗИТУВАТИ ОДНІЄЮ КАРТКОЮ, ЯКА НЕ МАВ ПРАВА ДЛЯ МЕНЕ ВСЕ ЦЕ ПОВІДОМЛЕНО В УМОВАХ І ПОЛОЖЕННЯХ.

ПИТАННЯ, ЩО Я ЗАДАЮ СЕБЕ, ЧОМУ ДЛЯ ДЕПОЗИТНИХ КАРТОК ІНШІ ПІДХОДЯТЬ, АЛЕ ПІД ЧАС ЗНЯТТЯ ВИ ПРОСИТЕ РАХУНКИ? ЯКЩО ВИ НЕ МОЖЕТЕ ЦИМ КОРИСТУВАТИСЯ, ЦЕ МАЄ БУТИ ДЛЯ ДЕПОЗИТІВ ТА ЗНЯТТЯ. ТАКОЖ ВОНИ ПИШУТЬ МЕНІ, ЩО ПОВЕРТАЮТЬ МІЙ ОСТАННІЙ ДЕПОЗИТ У 100 євро, ЯКИЙ БУВ З КАРТКИ МОЄЇ МАТЕРІ, АЛЕ НА ЦЕЙ МОМЕНТ ВОНИ ПОВИННІ ПОВЕРНУТИ БУДЬ-ЯКИЙ ДЕПОЗИТ, ЗДАНИЙ З ЦІЄЇ КАРТКИ, ЯКЩО ВОНИ НЕ МОЖУТЬ ВИКОРИСТАТИСЯ.

ЦЕ шахрайство, НЕ ГРАЙТЕ. ОДНАК Я ЗАБЕЗПЕЧУ СКЛАСТИ БАНАЛЬНИЙ ПРОТОКОЛ У ПОЛІЦІЮ!


Автоматичний переклад.
Andrea93
1 рік тому

Привіт.

Вибачте - ви зробили помилку. 🙁

Жодне аказіно не дозволяє вам поповнювати свій рахунок за допомогою чиїхось способів оплати - це суворо заборонено, тому це зазначено в положеннях та умовах, які вам слід прочитати в першу чергу.

Жодне казино не перевіряє депозити в реальному часі, тому що все це зазначено в правилах, і ви не маєте права порушувати правила.

Я знаю, що це звучить жорстко, але гра в онлайн-казино вимагає певного рівня знань.

Ви помітили, що, створивши обліковий запис, ви остаточно погодилися з усіма умовами, які, очевидно, взагалі не читали?

Я не хочу штовхати вас далі, я хочу, щоб ви зрозуміли, тому подумайте про це на секунду, якщо можете.

Кожна гра має свої правила.

Але якщо ви справді вважаєте себе ошуканим, надішліть скаргу прямо тут:

https://casino.guru/complaints/create

Це безкоштовно, не хвилюйтеся. Подивимося, чи є спосіб це заспокоїти.

Ви, мабуть, до цього?



Автоматичний переклад.
4 р. тому

Я погоджуюся, що 17 днів для опрацювання документів - це достатньо часу ...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені потрібна допомога з виведенням коштів у казино Amunra, я не можу зняти жодним способом оплати

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я спробував зняти кошти за допомогою свого законного банківського рахунку, і все, що на ньому написано, було відхилено або щось інше. Я також створив інші способи оплати, але жоден із них, здається, зараз не працює. У мене остання надія на ezeewallet, будь ласка, допоможіть мені з цим Amunra Casino

Автоматичний переклад.
minglama999
1 рік тому

Привіт, я перемістив ваші дописи під казино, з яким у вас, здається, проблеми. Чи можу я запитати, як довго ви не можете зняти? Чи був ваш рахунок казино повністю перевірений? Чи перевіряли ви в казино, чому ви не можете вивести свої кошти? Зазвичай рекомендується виводити кошти тим самим способом, що й депозит, але я припускаю, що ви пробували це.


У будь-якому випадку, чи можете ви повідомити нам, щоб ми спробували вам допомогти?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я повністю підтвердив свій обліковий запис відповідно до веб-сайту, тому що на ньому сказано, що перевірка не потрібна, і я спробував з іншого облікового запису, який у мене був у ezeewallet, і його зняття займає вічність, цього разу не написано, що відхилено чи щось інше, але який сенс робити коли я не отримую свої гроші вчасно, але коли мова йде про депозит, це робиться за секунди, тому можете поговорити з командою Amunraa, вони навіть не відповідають на мій лист

Автоматичний переклад.
minglama999
1 рік тому

привіт

Вибачте, але я можу запропонувати наразі подати скаргу. Але я хотів би знати, будь ласка, з якого часу ваші зняття коштів відхиляються? Тому що зазвичай ми надаємо казино 14 повних днів, щоб перевірити рахунок (це не так?) і продовжити виплату.

Дайте мені знати, а тим часом не соромтеся прочитати цей посібник:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого