3 р. тому
Тут ви можете обговорити AmunRa Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Ніколи ще не бачив такого поганого казино. Підтримка дуже сумнівна.
Перевірка триває вічно, і моя виплата ще не оброблена.
Чи отримаю я колись свої гроші?
Never seen such a bad casino before. Support very questionable.
Verification is taking forever to complete and my payout is still unprocessed.
Will I ever get my money?
Noch nie so ein schlechtes Casino gesehen. Support sehr fragwürdig.
Verifizierung dauert ewig bis dato nicht abgeschlossen und meine Auszahlung ist immer noch unbearbeitet.
Ob ich mein Geld jemals erhalte?
Привіт, скільки часу ви працювали над зняттям коштів?
Hi, how long time have you been working for the withdrawal?
З 2 вересня 2021 року сьогодні нарешті вдалося перевірити, тепер зачекайте і подивіться, чи виплатять його.
Since September 2nd, 2021 today finally managed to verify, now wait and see whether it will be paid out.
Seit 02.09.2021 heute endlich geschafft zu verfizieren jetzt noch abwarten ob auch ausgezahlt wird.
Якщо обліковий запис перевірено, це половина успіху. Сподіваюся, вам нарешті вдасться отримати виведення коштів.
If the account is verified, it's a half of the success. I hope you'll finally manage to get the withdrawal.
Ніколи ще не бачив такого поганого казино. Підтримка дуже сумнівна.
Перевірка триває вічно, і моя виплата ще не оброблена.
Чи отримаю я колись свої гроші?
Never seen such a bad casino before. Support very questionable.
Verification is taking forever to complete and my payout is still unprocessed.
Will I ever get my money?
Noch nie so ein schlechtes Casino gesehen. Support sehr fragwürdig.
Verifizierung dauert ewig bis dato nicht abgeschlossen und meine Auszahlung ist immer noch unbearbeitet.
Ob ich mein Geld jemals erhalte?
Цікаво, що такого шокуючого в цьому казино?
What is so shocking in this casino, I wonder?
Я зрозумів, але яким чином? 😀
Це надзвичайно високо чи низько? Що з тобою там сталося? Бажаєте поділитися з іншими гравцями?
I got it, but in what manner? 😀
Is it shockingly high or low? What happened to you there? Care to share with fellow players?
Це добре, я просто напружений, лол, чому я не можу знайти хороше хороше казино, навіть нові погані, і я бачу, принаймні, ви доклали зусиль, щоб сказати, що деякі нові казино не дуже хороші, коли я їх перевіряю
Its ok im just stressed out lol why cant i find a nice good casino even new ones are bad and i see at least ye made effort to say some new casinos not good when i check them
Мені прикро це чути.
Чи пробували ви переглядати останні відгуки користувачів ? Я чудово розумію, що рейтинг, який ми призначили, більше зосереджений на загальних аспектах. На жаль, такі речі, як плавний KYC або блискавичне зняття коштів, не враховуються, а це саме те, що більшість гравців вважає важливим. 🙂 Цю «діру» має заповнити оцінка користувачів.
Це лише маленька підказка.
Успіхів у швидкому пошуку гідного!
I'm sorry to hear that.
Have you tried browsing the latest user reviews? I perfectly understand the rating we assigned is more focused on general aspects. Sadly, such things as smooth KYC or lightning-speed withdrawals are not counted, which is exactly what most players deem important. 🙂 this "hole" should be filled by user rating.
It's just a small hint.
Good luck finding a decent one soon!
Коли ви знайдете такий — так, я налаштований оптимістично — не забудьте поділитися деякими ідеями. 😉
When you find one - yes, I'm optimistic - don't forget to share some insights. 😉
НЕ ГРАЙТЕ ЦЕ ШАХРАЙСТВО!
СПОЧАТКУ Я ЗНОСИВ ДЕПОЗИТИ З МОЄЇ КАРТКИ, А ПОТІМ З МОЄЇ МАТЕРІ З ЇЇ ЗГОДИ, ДЕПОЗИТИ БУЛИ УСПІШНИМИ З ОБОДВА КАРТОК, Я ВИГРАВ 22 000 євро. ПІД ЧАС ЗНЯТТЯ ВОНИ ЗАКРИЛИ МІЙ РАХУНОК, ОСКІЛЬКИ НЕ МОЖЛИВО ДЕПОЗИТУВАТИ ОДНІЄЮ КАРТКОЮ, ЯКА НЕ МАВ ПРАВА ДЛЯ МЕНЕ ВСЕ ЦЕ ПОВІДОМЛЕНО В УМОВАХ І ПОЛОЖЕННЯХ.
ПИТАННЯ, ЩО Я ЗАДАЮ СЕБЕ, ЧОМУ ДЛЯ ДЕПОЗИТНИХ КАРТОК ІНШІ ПІДХОДЯТЬ, АЛЕ ПІД ЧАС ЗНЯТТЯ ВИ ПРОСИТЕ РАХУНКИ? ЯКЩО ВИ НЕ МОЖЕТЕ ЦИМ КОРИСТУВАТИСЯ, ЦЕ МАЄ БУТИ ДЛЯ ДЕПОЗИТІВ ТА ЗНЯТТЯ. ТАКОЖ ВОНИ ПИШУТЬ МЕНІ, ЩО ПОВЕРТАЮТЬ МІЙ ОСТАННІЙ ДЕПОЗИТ У 100 євро, ЯКИЙ БУВ З КАРТКИ МОЄЇ МАТЕРІ, АЛЕ НА ЦЕЙ МОМЕНТ ВОНИ ПОВИННІ ПОВЕРНУТИ БУДЬ-ЯКИЙ ДЕПОЗИТ, ЗДАНИЙ З ЦІЄЇ КАРТКИ, ЯКЩО ВОНИ НЕ МОЖУТЬ ВИКОРИСТАТИСЯ.
ЦЕ шахрайство, НЕ ГРАЙТЕ. ОДНАК Я ЗАБЕЗПЕЧУ СКЛАСТИ БАНАЛЬНИЙ ПРОТОКОЛ У ПОЛІЦІЮ!
DO NOT PLAY IT IT'S A SCAM!
I DEPOSITED FIRST WITH MY CARD AND THEN WITH MY MOTHER'S WITH HER CONSENT, THE DEPOSITS WERE SUCCESSFUL WITH BOTH CARDS, I WON €22,000 AT THE TIME OF WITHDRAWAL THEY CLOSED MY ACCOUNT BECAUSE IT WAS NOT POSSIBLE TO DEPOSIT WITH ONE CARD WHICH WAS NOT ENTITLED TO ME, ALL THIS REPORTED IN THE TERMS AND CONDITIONS.
THE QUESTION I ASK MYSELF THEN IS WHY FOR DEPOSITS CARDS OF OTHERS ARE OK BUT AT THE TIME OF WITHDRAWAL YOU ASK FOR THE ACCOUNTS? IF YOU CAN'T USE THIS IT MUST BE FOR DEPOSITS AND WITHDRAWALS. ALSO THEY WRITE ME THAT THEY REFUND MY LAST DEPOSIT OF €100 WHICH WAS FROM MY MOTHER'S CARD BUT AT THIS POINT THEY SHOULD REFUND ANY DEPOSIT MADE FROM THAT CARD IF THEY WERE NOT POSSIBLE TO USE IT.
IT'S A SCAM DO NOT PLAY IT. HOWEVER I WILL PROVIDE TO MAKE A TRITE POLICE REPORT!
NON CI GIOCATE E UNA TRUFFA!
HO DEPOSITATO PRIMA CON LA MIA CARTA E POI CON QUELLA DI MIA MADRE CON IL SUO CONSENSO, I DEPOSITI SONO ANDATI A BUON FINE CON ENTRAMBE LE CARTE, VINCO 22000€ AL MOMENTO DEL PRELIEVO MI CHIUDONO IL CONTO PERCHE NON ERA POSSIBILE DEPOSITARE CON UNA CARTA CHE NON ERA INTESTATA A ME, TUTTO QUESTO RIPORTATO NEI TERMINI E CONDIZIONI.
LA DOMANDA CHE MI PONGO ALLORA É PERCHE PER I DEPOSITI VANNO BENE CARTE ALTRUI MA AL MOMENTO DEL PRELIEVO CHIEDETE I CONTI? SE NON SI POSSONO USARE QUESTO DEV'ESSERE SI PER DEPOSITI CHE PER PRELIEVI. INOLTRE MI SCRIVONO CHE MI RIMBORSANO IL MIO ULTIMO DEPOSITO DI 100€ CHE VENIVA DALLA CARTA DI MIA MADRE MA A QUESTO PUNTO MI DOVREBBERO RIMBORSARE OGNI DEPOSITO EFFETTUATO DA QUELLA CARTA SE NON ERA POSSIBILE USARLA.
É UNA TRUFFA NON CI GIOCATE. COMUNQUE PROVVEDERO A FARE UNA DENUNCIA TRITE POLIZIA POSTALE!
Привіт.
Вибачте - ви зробили помилку. 🙁
Жодне аказіно не дозволяє вам поповнювати свій рахунок за допомогою чиїхось способів оплати - це суворо заборонено, тому це зазначено в положеннях та умовах, які вам слід прочитати в першу чергу.
Жодне казино не перевіряє депозити в реальному часі, тому що все це зазначено в правилах, і ви не маєте права порушувати правила.
Я знаю, що це звучить жорстко, але гра в онлайн-казино вимагає певного рівня знань.
Ви помітили, що, створивши обліковий запис, ви остаточно погодилися з усіма умовами, які, очевидно, взагалі не читали?
Я не хочу штовхати вас далі, я хочу, щоб ви зрозуміли, тому подумайте про це на секунду, якщо можете.
Кожна гра має свої правила.
Але якщо ви справді вважаєте себе ошуканим, надішліть скаргу прямо тут:
https://casino.guru/complaints/create
Це безкоштовно, не хвилюйтеся. Подивимося, чи є спосіб це заспокоїти.
Ви, мабуть, до цього?
Hello there.
I'm sorry - you made a mistake. 🙁
Not a single acasino allows you to fund your account with someone elses payment options - this is strictly forbidden and therefore it is stated in the terms and conditions which you should read first.
No casino checks deposits in the real time, because all of this is stated in the rules and you are not allowed to cross the rules.
I know it sounds harsh, but playing in an online casino requires a certain level of knowledges.
Have you noticed that by creating an account you ultimately agreed with all terms you have not obviously read at all?
I don't wan to push you further I want you understand, so think about that for a second if you can.
Every game has a rules.
But if you truly feel scammed, submit a complaint right here:
https://casino.guru/complaints/create
It's free, don't worry. We shall see whether there is a way to calm it down.
Are you up to it, perhaps?
Я спробував зняти кошти за допомогою свого законного банківського рахунку, і все, що на ньому написано, було відхилено або щось інше. Я також створив інші способи оплати, але жоден із них, здається, зараз не працює. У мене остання надія на ezeewallet, будь ласка, допоможіть мені з цим Amunra Casino
i tried withdrawl with my legit bank account and everything its says it was rejected or something i created other payment methods also but non of them seem to work now i have last hope on ezeewallet please help me with this Amunra Casino
Привіт, я перемістив ваші дописи під казино, з яким у вас, здається, проблеми. Чи можу я запитати, як довго ви не можете зняти? Чи був ваш рахунок казино повністю перевірений? Чи перевіряли ви в казино, чому ви не можете вивести свої кошти? Зазвичай рекомендується виводити кошти тим самим способом, що й депозит, але я припускаю, що ви пробували це.
У будь-якому випадку, чи можете ви повідомити нам, щоб ми спробували вам допомогти?
Hi, I've moved your posts under the casino you seem to have a problem with. May I ask how long you have been unable to withdraw ? Has your casino account been fully verified ? Have you checked with the casino what is the reason why you cannot withdraw your funds ? Usually it is recommended to withdraw using the same method as deposited, but I assume you have tried that.
Anyway, can you let us know so we can try to help you ?
Я повністю підтвердив свій обліковий запис відповідно до веб-сайту, тому що на ньому сказано, що перевірка не потрібна, і я спробував з іншого облікового запису, який у мене був у ezeewallet, і його зняття займає вічність, цього разу не написано, що відхилено чи щось інше, але який сенс робити коли я не отримую свої гроші вчасно, але коли мова йде про депозит, це робиться за секунди, тому можете поговорити з командою Amunraa, вони навіть не відповідають на мій лист
I have fully verified my account according to the website because its says no verification required and i tried from the other acc that i had it ezeewallet and its taking forever to withdrawl it doesn’t say rejected or anything this time but what the point of doing when am not getting my money on time but when its about depositing it done in seconds so can you please talk to the Amunraa team they don’t even reply my mail
привіт
Вибачте, але я можу запропонувати наразі подати скаргу. Але я хотів би знати, будь ласка, з якого часу ваші зняття коштів відхиляються? Тому що зазвичай ми надаємо казино 14 повних днів, щоб перевірити рахунок (це не так?) і продовжити виплату.
Дайте мені знати, а тим часом не соромтеся прочитати цей посібник:
Hey there.
I'm sorry to say that, but the option I can offer is to submit a complaint for the moment. Yet I would like to know since when your withdrawals get rejected, please? Because normally, we allow casinos 14 full days to verify the account (not the case right?) and proceed with the payout.
Let me know, and meanwhile feel free to read this guide:
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.