ГоловнаФорумКазиноAmunRa Casino - загальне обговорення

AmunRa Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

3 р. тому від markusfuerst91
|
14 667 переглядів 93 відповідей |
|
1...4 5
1 місяць тому

Привіт!

Я мав би отримати 25% кешбеку в казино в прямому ефірі (щопонеділка отримувати кожного гравця, який надіслав запит у чаті/електронній пошті), але "адміністратор вирішив", я не зможу отримати жодних бонусів у майбутньому! (без подробиць)

я закрив свій рахунок у цьому казино, неввічливо


Автоматичний переклад.
Vartyi
1 місяць тому

Хм, у двох казино з вами сталося те саме? Вони з однієї групи чи як це можливо? У дописі, який я написав вам у другому казино, я пояснив, як це працює. Тому, на жаль, іноді такі речі трапляються.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт Яро!

Так:

Rtbet, Myempire (закрив мій обліковий запис), Slotpalace (закрив мій обліковий запис), Amunra (закрив мій обліковий запис), Posido (там я VIP, і я намагаюся поговорити зі своїм менеджером VIP-облікового запису, у чому проблема)

Існує подібна платформа... і підключена до мого FunId (мій FunId теж перевірено)

Ну, але в мене є схожі платформи, де я можу використовувати будь-які бонуси, але зараз я розлючений і після цього я ніде не буду грати!

Я не шахраював і не чинив нічого проти, просто втратив близько 4000 євро за 3 місяці!

Я знаю, вони можуть вирішити без будь-яких пояснень, але... знаєте, трохи цікаво!

З повагою

Габор

Автоматичний переклад.
Vartyi
1 місяць тому

Так, я повністю розумію, і я також був би розчарований. Якби я хотів використати бонуси, а мені заборонили доступ всюди, тобто в одній групі, я б засмутився. Я знаю, що це може статися, коли гравці часто отримують бонуси і в основному зосереджуються на них. Я не знаю, у чому полягає ваша справа, але це не обов’язково має бути виключно те, про що я згадую.

У будь-якому випадку, якщо ви хочете використовувати бонуси, це, ймовірно, доведеться деінде.😥

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Казино не відповідає, і я не знаю, як зайти на сайт, оскільки підтримка в реальному часі не працює... що ще я можу зробити?


Автоматичний переклад.
Paul.Ortner
1 місяць тому

У вашому випадку я б звернувся до скарги. Днями ми написали одне одному, і мені здається не зовсім нормальним, що ти досі не маєш відповіді.

Ви можете надіслати йоготут, за цим посиланням , і наша команда спробує вам допомогти.

що ти кажеш

Автоматичний переклад.
1 рік тому

НЕ ГРАЙТЕ ЦЕ ШАХРАЙСТВО!

СПОЧАТКУ Я ЗНОСИВ ДЕПОЗИТИ З МОЄЇ КАРТКИ, А ПОТІМ З МОЄЇ МАТЕРІ З ЇЇ ЗГОДИ, ДЕПОЗИТИ БУЛИ УСПІШНИМИ З ОБОДВА КАРТОК, Я ВИГРАВ 22 000 євро. ПІД ЧАС ЗНЯТТЯ ВОНИ ЗАКРИЛИ МІЙ РАХУНОК, ОСКІЛЬКИ НЕ МОЖЛИВО ДЕПОЗИТУВАТИ ОДНІЄЮ КАРТКОЮ, ЯКА НЕ МАВ ПРАВА ДЛЯ МЕНЕ ВСЕ ЦЕ ПОВІДОМЛЕНО В УМОВАХ І ПОЛОЖЕННЯХ.

ПИТАННЯ, ЩО Я ЗАДАЮ СЕБЕ, ЧОМУ ДЛЯ ДЕПОЗИТНИХ КАРТОК ІНШІ ПІДХОДЯТЬ, АЛЕ ПІД ЧАС ЗНЯТТЯ ВИ ПРОСИТЕ РАХУНКИ? ЯКЩО ВИ НЕ МОЖЕТЕ ЦИМ КОРИСТУВАТИСЯ, ЦЕ МАЄ БУТИ ДЛЯ ДЕПОЗИТІВ ТА ЗНЯТТЯ. ТАКОЖ ВОНИ ПИШУТЬ МЕНІ, ЩО ПОВЕРТАЮТЬ МІЙ ОСТАННІЙ ДЕПОЗИТ У 100 євро, ЯКИЙ БУВ З КАРТКИ МОЄЇ МАТЕРІ, АЛЕ НА ЦЕЙ МОМЕНТ ВОНИ ПОВИННІ ПОВЕРНУТИ БУДЬ-ЯКИЙ ДЕПОЗИТ, ЗДАНИЙ З ЦІЄЇ КАРТКИ, ЯКЩО ВОНИ НЕ МОЖУТЬ ВИКОРИСТАТИСЯ.

ЦЕ шахрайство, НЕ ГРАЙТЕ. ОДНАК Я ЗАБЕЗПЕЧУ СКЛАСТИ БАНАЛЬНИЙ ПРОТОКОЛ У ПОЛІЦІЮ!


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

справді? 😀😀

Ви користувалися чужою карткою???

Ну, ви бачите, що ще є приказка. Грайте в дурні ігри, вигравайте дурні призи.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Боже, це казино, здається, сумно відоме.


Чому б вам не попередити на першій сторінці про це казино, що воно може не платити та не заслуговує довіри?

Автоматичний переклад.
Kallenen88
1 місяць тому

Чи можу я запитати, чи виникли у вас проблеми?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт Яро!

Так:

Rtbet, Myempire (закрив мій обліковий запис), Slotpalace (закрив мій обліковий запис), Amunra (закрив мій обліковий запис), Posido (там я VIP, і я намагаюся поговорити зі своїм менеджером VIP-облікового запису, у чому проблема)

Існує подібна платформа... і підключена до мого FunId (мій FunId теж перевірено)

Ну, але в мене є схожі платформи, де я можу використовувати будь-які бонуси, але зараз я розлючений і після цього я ніде не буду грати!

Я не шахраював і не чинив нічого проти, просто втратив близько 4000 євро за 3 місяці!

Я знаю, вони можуть вирішити без будь-яких пояснень, але... знаєте, трохи цікаво!

З повагою

Габор

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Точно те ж саме сталося і зі мною. За рішенням адміністратора всі бонуси та досягнення з балами (багато грошей) були вилучені з усіх казино цієї групи (58 казино). Я втрачений як користувач.

Автоматичний переклад.
Kallenen88
2 дн. тому

Раніше цього не робили, але тепер, коли ви хочете зняти гроші, вони вимагатимуть верифікації, а перевірити себе практично неможливо. Вони вимагатимуть трансакції банківського рахунку та кілька фотографій. Коли ви надішлете все, вам скажуть, що це неправильно або що їм потрібен час (це сталося зі мною на funbet), поки ви не втомитеся чекати. Повірте, це шахрайство.

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Точно те ж саме сталося і зі мною. За рішенням адміністратора всі бонуси та досягнення з балами (багато грошей) були вилучені з усіх казино цієї групи (58 казино). Я втрачений як користувач.

Автоматичний переклад.
12 год. тому

А казино вам більше нічого про це не сказало? Я знаю, що це трапляється часто, але це в основному у випадках, коли гравці беруть лише бонуси та невеликі депозити. Я не знаю, чи це був ваш випадок, але все одно, якщо у вас залишилося достатньо балів, це сумно.

Чи пробували ви запитати в казино, чи можна це змінити, чи це остаточне рішення?

Автоматичний переклад.
Jaro
11 год. тому

На електронну пошту мені не відповідають, а в чаті кажуть, що нічого не знають, що це рішення адміністрації.

Автоматичний переклад.
11 год. тому

Коли я витратив +10 000 євро у Frumzi, не зробивши жодного зняття коштів (усі втрати), вони ставилися до мене як до короля, з особистим радником. Коли мені пощастило на Rtbet і я зняв 500 і 800 євро, я піднявся на VIP-рівень) все закінчилося. Важливо, щоб люди знали, що якщо я маю якісь прибутки, вони зроблять усе можливе, щоб я не отримав гроші або не повернуся.

Автоматичний переклад.
1...4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого