ФорумКазиноAmunRa Casino - загальне обговорення

AmunRa Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

3 р. тому від markusfuerst91
|
12662 переглядів 85 відповідей |
|
1...4 5
3 дн. тому

Привіт!

Я мав би отримати 25% кешбеку в казино в прямому ефірі (щопонеділка отримувати кожного гравця, який надіслав запит у чаті/електронній пошті), але "адміністратор вирішив", я не зможу отримати жодних бонусів у майбутньому! (без подробиць)

я закрив свій рахунок у цьому казино, неввічливо


Автоматичний переклад.
Vartyi
3 дн. тому

Хм, у двох казино з вами сталося те саме? Вони з однієї групи чи як це можливо? У дописі, який я написав вам у другому казино, я пояснив, як це працює. Тому, на жаль, іноді такі речі трапляються.

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Привіт Яро!

Так:

Rtbet, Myempire (закрив мій обліковий запис), Slotpalace (закрив мій обліковий запис), Amunra (закрив мій обліковий запис), Posido (там я VIP, і я намагаюся поговорити зі своїм менеджером VIP-облікового запису, у чому проблема)

Існує подібна платформа... і підключена до мого FunId (мій FunId теж перевірено)

Ну, але в мене є схожі платформи, де я можу використовувати будь-які бонуси, але зараз я розлючений і після цього я ніде не буду грати!

Я не шахраював і не чинив нічого проти, просто втратив близько 4000 євро за 3 місяці!

Я знаю, вони можуть вирішити без будь-яких пояснень, але... знаєте, трохи цікаво!

З повагою

Габор

Автоматичний переклад.
Vartyi
2 дн. тому

Так, я повністю розумію, і я також був би розчарований. Якби я хотів використати бонуси, а мені заборонили доступ всюди, тобто в одній групі, я б засмутився. Я знаю, що це може статися, коли гравці часто отримують бонуси і в основному зосереджуються на них. Я не знаю, у чому полягає ваша справа, але це не обов’язково має бути виключно те, про що я згадую.

У будь-якому випадку, якщо ви хочете використовувати бонуси, це, ймовірно, доведеться деінде.😥

Автоматичний переклад.
учора

Казино не відповідає, і я не знаю, як зайти на сайт, оскільки підтримка в реальному часі не працює... що ще я можу зробити?


Автоматичний переклад.
Paul.Ortner
17 год. тому

У вашому випадку я б звернувся до скарги. Днями ми написали одне одному, і мені здається не зовсім нормальним, що ти досі не маєш відповіді.

Ви можете надіслати йоготут, за цим посиланням , і наша команда спробує вам допомогти.

що ти кажеш

Автоматичний переклад.
1...4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого