ФорумКазиноA Big Candy Casino - загальне обговорення

A Big Candy Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Radka
|
26498 переглядів 187 відповідей |
|
1 2 3...10
1 рік тому

Я просто хочу ВИХОДИТИ з цього жахливого казино. Чат є грубим і безкорисним, і вони змушують вас бігати. Я не можу отримати адресу гаманця Coinbase, і вони не надсилатимуть на мій гаманець Cash base, навіть якщо приймали з нього кілька разів. Що мені робити...?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино не пропонує вам іншої альтернативи для виведення грошей? Ви вже пройшли верифікацію тут? Казино повідомило вам, чому ви не можете виводити кошти на свій базовий гаманець?

Однак, якщо неможливо домовитися з казино та вирішити цю ситуацію, як я зазначав раніше, було б доцільно подати скаргу.

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я просто вичерпав монети та залишив це казино в минулому.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ахааа, вибачте, я також не помітив цієї відповіді, тому я розумію, що це казино буде для вас забороненою зоною. Сподіваюся, ви знайдете кращий, де у вас не буде подібних проблем.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зробив кілька депозитів у цьому казино, зумів виконати вимоги щодо ставок, подав запит на зняття 2500 доларів 26 жовтня, мій рахунок було перевірено 27 жовтня, це в межах терміну, я повідомлю вам свої враження про обробка запитів на зняття коштів, співробітники служби підтримки дуже привітні..

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я радий, що хтось має позитивний досвід. 😉

Що стосується перевірки, то вона пройшла досить швидко.

Щодо зняття, якщо можете, повідомте нам, скільки часу вам знадобилося та чи виникли якісь проблеми. Думаю, це буде корисно й іншим гравцям.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Підтвердження мого облікового запису завершено через 2 робочі дні з моменту відправлення необхідних документів...

Автоматичний переклад.
lazarosbot
1 рік тому

Зовсім непогано! Дякую тобі.

Чи можу я також запитати, який спосіб оплати ви б порадили іншим гравцям з Греції? Наскільки я можу судити, це може виявитися корисною порадою, особливо для нових гравців. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Так, перевірено тижнями. Ні, виведення не було з безкоштовних обертань чи чогось подібного, і НІ, вони не пропонують мені ЖОДНОГО іншого типу процесу виведення. Кожен, хто тут стверджує, що отримав оплату негайно, повинен мати гаманець Coinbase, інакше я їм просто не подобаюся.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Він показує мені як метод виведення банківський переказ і біткойни, я вирішив поповнити свій біткойн-гаманець для більшої зручності, я чекаю обробки мого запиту.. Я дам вам знати..

Автоматичний переклад.
angel47usa
1 рік тому

У мене така ж проблема!!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я радий, що хтось має позитивний досвід. 😉

Що стосується перевірки, то вона пройшла досить швидко.

Щодо зняття, якщо можете, повідомте нам, скільки часу вам знадобилося та чи виникли якісь проблеми. Думаю, це буде корисно й іншим гравцям.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так... лол!! Моя перевірка також не зайняла НІякого часу. Давайте подивимося, що він скаже, коли настане час для казино платити. Чекаю, затамувавши подих.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, перевірено тижнями. Ні, виведення не було з безкоштовних обертань чи чогось подібного, і НІ, вони не пропонують мені ЖОДНОГО іншого типу процесу виведення. Кожен, хто тут стверджує, що отримав оплату негайно, повинен мати гаманець Coinbase, інакше я їм просто не подобаюся.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ну, в такому випадку це досить складна ситуація, якщо чесно. У будь-якому випадку, як ви сказали, ви, мабуть, більше не хочете мати нічого спільного з цим казино. Шкода, що ви не подали скаргу, тому що ми могли б вам допомогти. 🙁

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Він показує мені як метод виведення банківський переказ і біткойни, я вирішив поповнити свій біткойн-гаманець для більшої зручності, я чекаю обробки мого запиту.. Я дам вам знати..

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я думаю, що це найшвидший варіант. Ми обов’язково чекатимемо на ваше оновлення та сподіваємося, що ви отримаєте свої гроші якомога швидше. Удачі. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

так Я чую тебе. І я, мабуть, повинен був. Тому що я не раз витрачав гроші в цьому казино. Це не були безкоштовні фішки, не рекламна акція чи щось інше. Гадаю, як тільки я помічаю «схему» в казино... наприклад, важкі часи з отриманням грошей або постійні спроби вирішити проблему без реального вирішення... я розчаровуюся, просто очищаю свій баланс і ніколи не повертаюся до цього Казино. Для цього у мене насправді не було вибору, тому що вони НЕ платили б мені, якщо б у мене не було гаманця Coinbase, якого я не маю і не буду мати протягом тривалого часу.

Автоматичний переклад.
angel47usa
1 рік тому

Що ж, я сподіваюся, що наступного разу ти подумаєш про це, тому що якщо ти кудись вкладаєш свої гроші і відчуваєш, що втрачаєш їх нечесним шляхом, тоді буде дуже приємно шукати допомоги. Можливо, ми могли б вирішити цю справу, а може й ні, але ви принаймні можете сказати, що намагалися, тому що втрачати гроші та фактично віддавати їх у казино неприємно. Проте я вірю, що наступний подібний випадок ви оціните інакше і спробуєте звернутися за допомогою. З іншого боку, я сподіваюся, що нічого подібного не знадобиться і у вас не буде такого досвіду.

Автоматичний переклад.
lazarosbot
1 рік тому

Цікаво дізнатися, чи отримували ви коли-небудь гроші. Дуже дуже цікаво

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так. Хіба ніхто не вважає дивним те, що це казино ЗІБРАЄ ваші гроші з готівкового гаманця, але відмовляється виводити на нього? Буде виведено ЛИШЕ на гаманець Coin base. ЦЕ мене дратує

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ні, мені ще не заплатили, я подав скаргу, в якій описав всю історію.

Автоматичний переклад.
lazarosbot
1 рік тому

вибач Це погано, я знаю.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Вибачте, що відновлюю стару тему, але хтось із вас отримував гроші від Abigcandy? Я чекаю 25 вилучень із них на загальну суму 9300 американських доларів/майже 15000 австралійських доларів. Я збираюся подати скаргу тут, але я також маю справу з 2 іншими казино, які не виплатять гроші після виплати без проблем, тому я йду за ними першим.

Також ви випадково втратили VIP-статус приблизно в той час, коли надсилали запит на зняття коштів?

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
Corona42
11 міс. тому

Насправді я мав зняття на суму 1900 доларів США до 30 травня, але мій VIP-статус залишився. Сьогодні я скасував зняття коштів і перетворив їх на 10 000 доларів. Сьогодні я запросив 2x $2500 зняття, але я щиро сумніваюся, що мені щось заплатять.

Мені дійсно заплатили близько 700 доларів США за зняття, яке я здійснив напередодні в травні, але це зайняло близько 8 тижнів.

Автоматичний переклад.
AusPlayer15
11 міс. тому

Так, зі своїм купоном я використовував купон, який в основному диктує максимальну суму готівки з 15 тисяч австралійців, тому, на жаль, я не скасовуватиму свої зняття.

я розділив деякі з моїх зняттів на 125 доларів на випадок, якщо вони спочатку розглядають менші суми (можливо, тому, що вони неплатоспроможні?).

Я втратив свій VIP-статус у них і в 3 інших казино, тому що вони сказали, що в основному втратили від мене більше грошей, ніж отримали… лол.

Автоматичний переклад.
1 2 3...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого