Я просто хочу ВИХОДИТИ з цього жахливого казино. Чат є грубим і безкорисним, і вони змушують вас бігати. Я не можу отримати адресу гаманця Coinbase, і вони не надсилатимуть на мій гаманець Cash base, навіть якщо приймали з нього кілька разів. Що мені робити...?
I just want OUT of this horrible Casino. Chat is rude and unhelpful and they give you the run around. I am unable to get a Coinbase wallet address and they will not send to my Cash base wallet even though they have accepted from it several times. What do I do...?
Казино не пропонує вам іншої альтернативи для виведення грошей? Ви вже пройшли верифікацію тут? Казино повідомило вам, чому ви не можете виводити кошти на свій базовий гаманець?
Однак, якщо неможливо домовитися з казино та вирішити цю ситуацію, як я зазначав раніше, було б доцільно подати скаргу.
Буду чекати відповіді.
Casino doesn't offer you any other alternative to withdraw money ? Have you been verified here yet ? Did the casino tell you why you can't withdraw to your cash base wallet ?
However, if it is not possible to come to an agreement with the casino and resolve this situation, as I have outlined before, it would probably be wise to file a complaint.
I will wait for the answer.
Ахааа, вибачте, я також не помітив цієї відповіді, тому я розумію, що це казино буде для вас забороненою зоною. Сподіваюся, ви знайдете кращий, де у вас не буде подібних проблем.
Ahaaa, sorry, I didn't notice this answer too, so I understand that this casino will be a no-go zone for you. I hope you can find a better one where you won't have similar problems.
Я зробив кілька депозитів у цьому казино, зумів виконати вимоги щодо ставок, подав запит на зняття 2500 доларів 26 жовтня, мій рахунок було перевірено 27 жовтня, це в межах терміну, я повідомлю вам свої враження про обробка запитів на зняття коштів, співробітники служби підтримки дуже привітні..
I made a few deposits at this casino, managed to complete the wagering requirements, requested a 2500$ money withdrawal on October 26, my account was verified on October 27,It is within the time limit, I will let you know my impressions about the processing of withdrawal requests, the employees in customer service are very friendly..
Привіт, я радий, що хтось має позитивний досвід. 😉
Що стосується перевірки, то вона пройшла досить швидко.
Щодо зняття, якщо можете, повідомте нам, скільки часу вам знадобилося та чи виникли якісь проблеми. Думаю, це буде корисно й іншим гравцям.
Hello, I'm glad someone has a positive experience. 😉
As far as verification goes, it was pretty quick.
Regarding the withdrawal, if you can, let us know how long it took you and if there were any issues. I think it will be useful for other players as well.
Зовсім непогано! Дякую тобі.
Чи можу я також запитати, який спосіб оплати ви б порадили іншим гравцям з Греції? Наскільки я можу судити, це може виявитися корисною порадою, особливо для нових гравців. 🙂
Not bad at all! Thank you.
May I also ask which payment option you would recommend to fellow players from Greece? As far as I can tell, this may prove to be a handy tip, especially for new players. 🙂
Так, перевірено тижнями. Ні, виведення не було з безкоштовних обертань чи чогось подібного, і НІ, вони не пропонують мені ЖОДНОГО іншого типу процесу виведення. Кожен, хто тут стверджує, що отримав оплату негайно, повинен мати гаманець Coinbase, інакше я їм просто не подобаюся.
Yes been verified for weeks. No the withdraws were not from free spins or anything like that and NOPE they arent offering me ANY other type of withdraw process. Anyone here claiming they got paid immediately must have a Coinbase wallet or they just dont like me.
Він показує мені як метод виведення банківський переказ і біткойни, я вирішив поповнити свій біткойн-гаманець для більшої зручності, я чекаю обробки мого запиту.. Я дам вам знати..
It shows me as a withdrawal method Wire Transfer and bitcoin, I chose to credit my bitcoin wallet for more convenience, I am waiting for my request to be processed.. I'll let you know..
Привіт, я радий, що хтось має позитивний досвід. 😉
Що стосується перевірки, то вона пройшла досить швидко.
Щодо зняття, якщо можете, повідомте нам, скільки часу вам знадобилося та чи виникли якісь проблеми. Думаю, це буде корисно й іншим гравцям.
Hello, I'm glad someone has a positive experience. 😉
As far as verification goes, it was pretty quick.
Regarding the withdrawal, if you can, let us know how long it took you and if there were any issues. I think it will be useful for other players as well.
Так... лол!! Моя перевірка також не зайняла НІякого часу. Давайте подивимося, що він скаже, коли настане час для казино платити. Чекаю, затамувавши подих.
Yeah...lol!! My verification took NO time either. Lets see what he says when its time for the Casino to pay. I wait with bated breath.
Так, перевірено тижнями. Ні, виведення не було з безкоштовних обертань чи чогось подібного, і НІ, вони не пропонують мені ЖОДНОГО іншого типу процесу виведення. Кожен, хто тут стверджує, що отримав оплату негайно, повинен мати гаманець Coinbase, інакше я їм просто не подобаюся.
Yes been verified for weeks. No the withdraws were not from free spins or anything like that and NOPE they arent offering me ANY other type of withdraw process. Anyone here claiming they got paid immediately must have a Coinbase wallet or they just dont like me.
Ну, в такому випадку це досить складна ситуація, якщо чесно. У будь-якому випадку, як ви сказали, ви, мабуть, більше не хочете мати нічого спільного з цим казино. Шкода, що ви не подали скаргу, тому що ми могли б вам допомогти. 🙁
Well, in that case, it's quite a difficult situation, if I'm honest. Anyway, as you said, you probably don't want to have anything more to do with this casino. It's a pity you didn't file a complaint, because we might have been able to help you. 🙁
Він показує мені як метод виведення банківський переказ і біткойни, я вирішив поповнити свій біткойн-гаманець для більшої зручності, я чекаю обробки мого запиту.. Я дам вам знати..
It shows me as a withdrawal method Wire Transfer and bitcoin, I chose to credit my bitcoin wallet for more convenience, I am waiting for my request to be processed.. I'll let you know..
Я думаю, що це найшвидший варіант. Ми обов’язково чекатимемо на ваше оновлення та сподіваємося, що ви отримаєте свої гроші якомога швидше. Удачі. 🙂
I think that's the quickest option. We will definitely wait for your update and hopefully you will get your money as soon as possible. Good luck. 🙂
так Я чую тебе. І я, мабуть, повинен був. Тому що я не раз витрачав гроші в цьому казино. Це не були безкоштовні фішки, не рекламна акція чи щось інше. Гадаю, як тільки я помічаю «схему» в казино... наприклад, важкі часи з отриманням грошей або постійні спроби вирішити проблему без реального вирішення... я розчаровуюся, просто очищаю свій баланс і ніколи не повертаюся до цього Казино. Для цього у мене насправді не було вибору, тому що вони НЕ платили б мені, якщо б у мене не було гаманця Coinbase, якого я не маю і не буду мати протягом тривалого часу.
Yeah. I hear you. And I probably should have. Because I have spent money at this Casino more than once. It wasnt a free chip or promotion or anything. I guess once I start seeing "the pattern" in a Casino...such as hard time getting paid or continuous attempts to resolve a matter with no real resolution...I get frustrated and just clear my balance and never go back to that Casino. This one I didnt really have a choice because they would NOT pay me unless I had a Coinbase wallet which I dont and wont for a long time.
Що ж, я сподіваюся, що наступного разу ти подумаєш про це, тому що якщо ти кудись вкладаєш свої гроші і відчуваєш, що втрачаєш їх нечесним шляхом, тоді буде дуже приємно шукати допомоги. Можливо, ми могли б вирішити цю справу, а може й ні, але ви принаймні можете сказати, що намагалися, тому що втрачати гроші та фактично віддавати їх у казино неприємно. Проте я вірю, що наступний подібний випадок ви оціните інакше і спробуєте звернутися за допомогою. З іншого боку, я сподіваюся, що нічого подібного не знадобиться і у вас не буде такого досвіду.
Well, I hope next time you'll think about it, because if you deposit your money somewhere and you feel like you're losing it in an unfair way, then it's quite nice to look for some help. Maybe we could have solved the case and maybe not, but at least you could say you tried, because losing money and basically handing it over to the casino is not pleasant. However, I believe that you will evaluate the next similar case differently and try to ask for help. On the other hand, I hope that nothing like this will be necessary and you will not have such an experience.
Цікаво дізнатися, чи отримували ви коли-небудь гроші. Дуже дуже цікаво
Curious to know if you ever got paid. Very very Curious
Так. Хіба ніхто не вважає дивним те, що це казино ЗІБРАЄ ваші гроші з готівкового гаманця, але відмовляється виводити на нього? Буде виведено ЛИШЕ на гаманець Coin base. ЦЕ мене дратує
So. Does noone find it bizarre that this Casino will TAKE your money from a cash base wallet but refuse to withdraw to it? Will ONLY withdraw to a Coin base wallet. THAT is what vexes me
Ні, мені ще не заплатили, я подав скаргу, в якій описав всю історію.
No I haven't been paid yet, I have filed a complaint detailing the whole history..
Όχι ακόμα δεν πληρώθηκα, έχω υποβάλει καταγγελία που περιγράφω όλο το ιστορικό..
Вибачте, що відновлюю стару тему, але хтось із вас отримував гроші від Abigcandy? Я чекаю 25 вилучень із них на загальну суму 9300 американських доларів/майже 15000 австралійських доларів. Я збираюся подати скаргу тут, але я також маю справу з 2 іншими казино, які не виплатять гроші після виплати без проблем, тому я йду за ними першим.
Також ви випадково втратили VIP-статус приблизно в той час, коли надсилали запит на зняття коштів?
Дякую тобі.
Sorry to revive an old thread but have any of you gotten paid from Abigcandy? I’m waiting for 25 withdrawals from them totaling $9300 American dollars/ almost $15000 Australian dollars. I’m going to file a complaint on here but I’m also dealing with 2 other casinos that won’t pay out after paying out no problems so I’m going after them first.
Also did you lose VIP status by chance around the time that you requested your withdrawals?
Thank you.
Насправді я мав зняття на суму 1900 доларів США до 30 травня, але мій VIP-статус залишився. Сьогодні я скасував зняття коштів і перетворив їх на 10 000 доларів. Сьогодні я запросив 2x $2500 зняття, але я щиро сумніваюся, що мені щось заплатять.
Мені дійсно заплатили близько 700 доларів США за зняття, яке я здійснив напередодні в травні, але це зайняло близько 8 тижнів.
I actually had a withdrawal for $1900 pending May 30 but my VIP Status was maintained. I cancelled the withdrawal today and turned it into $10,000. Requested 2x $2500 withdrawals today but I genuinely doubt I’ll get paid anything.
I did get paid about $700 from them for a withdrawal I made the day prior in May but that took about 8 weeks to process.
Так, зі своїм купоном я використовував купон, який в основному диктує максимальну суму готівки з 15 тисяч австралійців, тому, на жаль, я не скасовуватиму свої зняття.
я розділив деякі з моїх зняттів на 125 доларів на випадок, якщо вони спочатку розглядають менші суми (можливо, тому, що вони неплатоспроможні?).
Я втратив свій VIP-статус у них і в 3 інших казино, тому що вони сказали, що в основному втратили від мене більше грошей, ніж отримали… лол.
Yea with mine I used a coupon that basically dictates max cash out of 15k Australian so I won’t be cancelling my withdrawals unfortunately.
i broke up some of my withdrawals into $125 increments in case they look at smaller amounts first(maybe because they are insolvent?).
i did lose my VIP status with them and 3 other casinos because they said that basically they lost more money from me than they gained…lol.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.