ГоловнаФорумКазиноA Big Candy Casino - загальне обговорення

A Big Candy Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

1 рік тому від Radka
|
31 424 переглядів 187 відповідей |
|
1...9 10
6 міс. тому

Схоже, Big Candy більше не хоче мені платити.


Третє вилучення все ще триває майже 4 тижні.


Я вважав Big Candy лайном казино, лол. Їм не можна довіряти!!!


Обережні хлопці


Ніколи не приєднуйтеся до казино Big Candy !!!!!

Автоматичний переклад.
pituodemongtero
6 міс. тому

Хм, я бачив, що перші два зняття пройшли, але не наступне. Напевно, я б порекомендував повторно подати скаргу на цьому етапі, оскільки ви чекаєте 4 тижні. Це досить багато, тому я думаю, що більше нічого робити.

Крім того, вони сказали вам, чому вони ще не надіслали гроші?

Як ви думаєте, ви знову подасте скаргу?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Дякувати Богу

Автоматичний переклад.
chatyes7
6 міс. тому

Привіт! Щось у вас на думці? Можливо, вам потрібна допомога?

Ми тут, не хвилюйтеся.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

У цих клоунів є нове дочірнє казино MegaMedusa.com. Не реєструйтеся на цьому сайті.


Однак Big Candy обробив 2 мої зняття після того, як програв 70% мого виграшу, на який я чекав понад 6 місяців. Отже, є метрика, на яку вони дивляться, якщо ви виграєте занадто багато, вони призупинять виплати, доки ця метрика не стане їм на користь. Тоді тобі потроху будуть платити.


Тим не менш, ви можете просто спробувати зіграти трохи свого виграшу, і, можливо, вони оброблять виведення всього, що залишилося. Це для тих, хто місяцями чекав свого зняття. Не дуже хороший спосіб ведення бізнесу, але, можливо, спосіб уникнути того, щоб взагалі нічого не отримати.


Тримайтеся подалі від усієї цієї групи.


Відредаговано, оскільки я неправильно написав доменне ім’я казино.

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
Corona42
6 міс. тому

Привіт, дякую за інформацію.

Щодо ситуації, яку ви описали, вибачте, якщо це дійсно так. Чекати півроку на свої гроші неприємно, і якби це трапилося зі мною один раз, я б більше ніколи не грав у казино. Втратити значну частину своїх грошей, щоб отримати хоч щось - це піррова перемога, і мені було б дуже сумно.

Ви отримали трохи грошей, але це не має нічого спільного зі справедливістю. Сподіваюся, ви більше не зустрінете нічого подібного в майбутньому.

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Дякую, Джаро, і дякую всім на casino.guru за спробу втрутитися. Це чудовий сервіс для всіх, хто грає в ігри казино. Я офіційно закінчив працювати з цією групою казино. Я продовжуватиму поширювати обізнаність всюди, де це можливо, щоб інші не потрапили в оману їхньою тактикою.

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
Corona42
6 міс. тому

Я зовсім не здивований.

Ми також тут для вас, гравці, і ми завжди намагатимемося вам допомогти, якщо це можливо.

Той факт, що ви більше не будете грати в казино в цій групі, для мене логічний після вашого досвіду, тому я не звинувачую вас.

Сподіваюся, наступний досвід буде тільки кращим.

Автоматичний переклад.
1...9 10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого