ГоловнаФорумКазиноA Big Candy Casino - загальне обговорення

A Big Candy Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

 від Radka
|
39 220 переглядів 189 відповідей |
|
1...9 10

Схоже, Big Candy більше не хоче мені платити.


Третє вилучення все ще триває майже 4 тижні.


Я вважав Big Candy лайном казино, лол. Їм не можна довіряти!!!


Обережні хлопці


Ніколи не приєднуйтеся до казино Big Candy !!!!!

Автоматичний переклад.
pituodemongtero

Хм, я бачив, що перші два зняття пройшли, але не наступне. Напевно, я б порекомендував повторно подати скаргу на цьому етапі, оскільки ви чекаєте 4 тижні. Це досить багато, тому я думаю, що більше нічого робити.

Крім того, вони сказали вам, чому вони ще не надіслали гроші?

Як ви думаєте, ви знову подасте скаргу?

Автоматичний переклад.

Дякувати Богу

Автоматичний переклад.
chatyes7

Привіт! Щось у вас на думці? Можливо, вам потрібна допомога?

Ми тут, не хвилюйтеся.

Автоматичний переклад.

У цих клоунів є нове дочірнє казино MegaMedusa.com. Не реєструйтеся на цьому сайті.


Однак Big Candy обробив 2 мої зняття після того, як програв 70% мого виграшу, на який я чекав понад 6 місяців. Отже, є метрика, на яку вони дивляться, якщо ви виграєте занадто багато, вони призупинять виплати, доки ця метрика не стане їм на користь. Тоді тобі потроху будуть платити.


Тим не менш, ви можете просто спробувати зіграти трохи свого виграшу, і, можливо, вони оброблять виведення всього, що залишилося. Це для тих, хто місяцями чекав свого зняття. Не дуже хороший спосіб ведення бізнесу, але, можливо, спосіб уникнути того, щоб взагалі нічого не отримати.


Тримайтеся подалі від усієї цієї групи.


Відредаговано, оскільки я неправильно написав доменне ім’я казино.

Змінено
Автоматичний переклад.
Corona42

Привіт, дякую за інформацію.

Щодо ситуації, яку ви описали, вибачте, якщо це дійсно так. Чекати півроку на свої гроші неприємно, і якби це трапилося зі мною один раз, я б більше ніколи не грав у казино. Втратити значну частину своїх грошей, щоб отримати хоч щось - це піррова перемога, і мені було б дуже сумно.

Ви отримали трохи грошей, але це не має нічого спільного зі справедливістю. Сподіваюся, ви більше не зустрінете нічого подібного в майбутньому.

Автоматичний переклад.
Jaro

Дякую, Джаро, і дякую всім на casino.guru за спробу втрутитися. Це чудовий сервіс для всіх, хто грає в ігри казино. Я офіційно закінчив працювати з цією групою казино. Я продовжуватиму поширювати обізнаність всюди, де це можливо, щоб інші не потрапили в оману їхньою тактикою.

Змінено
Автоматичний переклад.
Corona42

Я зовсім не здивований.

Ми також тут для вас, гравці, і ми завжди намагатимемося вам допомогти, якщо це можливо.

Той факт, що ви більше не будете грати в казино в цій групі, для мене логічний після вашого досвіду, тому я не звинувачую вас.

Сподіваюся, наступний досвід буде тільки кращим.

Автоматичний переклад.

Привіт,


Це дивно... я грав там давно, і мені завжди платили. Цього понеділка я виграв 1400 австралійських доларів, його було схвалено наступного дня та виплачено біткойнами на 3-й день, як завжди. Платіжна команда також реагує швидко, зазвичай протягом наступної години.

Автоматичний переклад.
mrmileena

Ми раді вашому чудовому досвіду.

Просто спробуйте наступного разу скористатися кнопкою «відповісти», щоб користувач, якому ви хочете адресувати свою публікацію, міг отримати сповіщення. 😉

Автоматичний переклад.
1...9 10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого