ФорумКазиноA Big Candy Casino - загальне обговорення

A Big Candy Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

1 рік тому від Radka
|
21497 переглядів 187 відповідей |
|
1...9 10
Додати публікацію
4 міс. тому

Привіт, мене звуть Іоццо Мері Хелен, я грав в онлайн-казино в Австралії, назва казино www.abigcandy.com, я виграв у них 4000 доларів 31 березня, я спілкувався з ними, і вони сказали мені, що все нормально, і що гроші надійдуть на мій банківський рахунок у найкоротший термін, а 30 квітня кошти були видалені. Я зв’язався з ними в чаті, і вони сказали мені, що я переплутав кошти і що гроші більше не дійдуть до мене. Але протягом цього періоду я не робив іншого депозиту чи зняття. Це велике шахрайство не грати в цьому казино. file

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт. Мені дуже шкода через усе це, але я думаю, що ви не зовсім зрозуміли значення змішаних фондів. Якщо можна, я міг би спробувати це вам пояснити. Це означає, що ви грали з бонусом, і ваш бонус і реальні гроші були змішані разом, тому ви не змогли зняти гроші.

Пояснення ви також можете побачити у своїй скарзі . На жаль, наша група розгляду скарг не зможе допомогти вам у цьому питанні. Сподіваюся, наступного разу ви будете більше знати про це, і якщо у вас виникнуть запитання, будь ласка, не соромтеся запитувати. Будемо раді допомогти.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Спасибі за інформацію.

Автоматичний переклад.
AusPlayer15
3 міс. тому

НУ AusPlayer15


Ви, мабуть, ✅️


Зараз я хвилююся, що мій другий депозит у розмірі 3800 доларів все ще очікує на розгляд через тиждень. Перш ніж вони затверджували протягом 5 робочих днів, потім ще 2 тижні, щоб отримати виплати, тобто до 3 тижнів.



Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

file

Оновлення з великою цукеркою вони схвалили мій другий депозит 2500 і комісія 108,50. Комісія надзвичайно висока.


Виведення 800 все ще очікується, можливо, наступного понеділка чи вівторка, сподіваюся.


У будь-якому випадку це означатиме ще 10 днів. 3 тижні, щоб отримати свій фонд. Все до 3 тижнів після вилучення. Це дійсно довгий час очікування. НЕ скаржиться, сподіваюся, що це вийде!

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
pituodemongtero
3 міс. тому

Дякуємо за оновлення. Я дуже радий, що ви отримали гроші, але я все ще не розумію, за що був гонорар, про який ви написали.🤷‍♀️ Ви випадково отримали якесь пояснення з цього приводу? Нам дуже хотілося б знати, про що йдеться, щоб інші гравці могли отримати інформацію.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Оновлення погане нове!


Будьте свідомі хлопці!!!!

Big candy 🍬 казино не рекомендується!


Мені пощастило двічі отримати мої гроші для зняття!


1-й $1000》 комісія 106

Другий 2500 доларів 》 збір 108


3-е зняття ніколи не схвалювати досі! З 20 червня по теперішній час! Більше 10 робочих днів очікування, що є запізненням.


Відповідь служби підтримки клієнтів у чаті постійно відповідає на ту саму відповідь. Великі обсяги зняття бла-бла-бла. Напишіть їм, вони не відповідають!


Тож це не годиться для тих, хто чекатиме 2 > 3 тижні чи місяці, щоб просто вивести гроші!


Отже, це казино безнадійне, я думав, що вони платять вчасно через 2 тижні, що все ще пізно, але гроші безпечні.


Тепер я обережний

Змінено Radka 3 міс. тому
Причина: очищений порожній простір
Автоматичний переклад.
pituodemongtero
3 міс. тому

привіт!

Кажете, три тижні? Нічого собі, я б не надто радий залишився 😀.

У будь-якому випадку, дякую, що поділилися гонорарами, я б сказав, що це дуже зручно.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Схоже, Big Candy більше не хоче мені платити.


Третє вилучення все ще триває майже 4 тижні.


Я вважав Big Candy лайном казино, лол. Їм не можна довіряти!!!


Обережні хлопці


Ніколи не приєднуйтеся до казино Big Candy !!!!!

Автоматичний переклад.
pituodemongtero
3 міс. тому

Хм, я бачив, що перші два зняття пройшли, але не наступне. Напевно, я б порекомендував повторно подати скаргу на цьому етапі, оскільки ви чекаєте 4 тижні. Це досить багато, тому я думаю, що більше нічого робити.

Крім того, вони сказали вам, чому вони ще не надіслали гроші?

Як ви думаєте, ви знову подасте скаргу?

Автоматичний переклад.
Опубліковано pituodemongtero видалено
3 міс. тому

Дякувати Богу

Автоматичний переклад.
chatyes7
3 міс. тому

Привіт! Щось у вас на думці? Можливо, вам потрібна допомога?

Ми тут, не хвилюйтеся.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

У цих клоунів є нове дочірнє казино MegaMedusa.com. Не реєструйтеся на цьому сайті.


Однак Big Candy обробив 2 мої зняття після того, як програв 70% мого виграшу, на який я чекав понад 6 місяців. Отже, є метрика, на яку вони дивляться, якщо ви виграєте занадто багато, вони призупинять виплати, доки ця метрика не стане їм на користь. Тоді тобі потроху будуть платити.


Тим не менш, ви можете просто спробувати зіграти трохи свого виграшу, і, можливо, вони оброблять виведення всього, що залишилося. Це для тих, хто місяцями чекав свого зняття. Не дуже хороший спосіб ведення бізнесу, але, можливо, спосіб уникнути того, щоб взагалі нічого не отримати.


Тримайтеся подалі від усієї цієї групи.


Відредаговано, оскільки я неправильно написав доменне ім’я казино.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
Corona42
3 міс. тому

Привіт, дякую за інформацію.

Щодо ситуації, яку ви описали, вибачте, якщо це дійсно так. Чекати півроку на свої гроші неприємно, і якби це трапилося зі мною один раз, я б більше ніколи не грав у казино. Втратити значну частину своїх грошей, щоб отримати хоч щось - це піррова перемога, і мені було б дуже сумно.

Ви отримали трохи грошей, але це не має нічого спільного зі справедливістю. Сподіваюся, ви більше не зустрінете нічого подібного в майбутньому.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Дякую, Джаро, і дякую всім на casino.guru за спробу втрутитися. Це чудовий сервіс для всіх, хто грає в ігри казино. Я офіційно закінчив працювати з цією групою казино. Я продовжуватиму поширювати обізнаність всюди, де це можливо, щоб інші не потрапили в оману їхньою тактикою.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Corona42
3 міс. тому

Я зовсім не здивований.

Ми також тут для вас, гравці, і ми завжди намагатимемося вам допомогти, якщо це можливо.

Той факт, що ви більше не будете грати в казино в цій групі, для мене логічний після вашого досвіду, тому я не звинувачую вас.

Сподіваюся, наступний досвід буде тільки кращим.

Автоматичний переклад.
1...9 10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого