ФорумКазиноA Big Candy Casino - загальне обговорення

A Big Candy Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від Radka
|
22556 переглядів 187 відповідей |
|
12 3 4...10
Додати публікацію
AusPlayer15
9 міс. тому

Отже, ви зняли 1900 доларів США з травня? А зараз грудень? Це погано звучить.

Автоматичний переклад.
Corona42
9 міс. тому

Правильно. Я стежив незліченну кількість разів. Я чекав і чекав. Тому я подумав, що це не має значення в будь-якому випадку, мені нічого втрачати, скасовуючи його, граючи в азартні ігри, і тепер у мене є 10 тисяч доларів, які чекають на зняття, але знову ж таки сумніваюся, що я коли-небудь щось побачу. Але я знаю, що вони мені заплатили один раз. Так…

Автоматичний переклад.
AusPlayer15
9 міс. тому

Дякуємо за відповідь. Я ціную це. Я думаю, що наступного разу я просто буду дотримуватися Brango, Limitless, Yabby та Xtreme, лол.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Вибачте, що відновлюю стару тему, але хтось із вас отримував гроші від Abigcandy? Я чекаю 25 вилучень із них на загальну суму 9300 американських доларів/майже 15000 австралійських доларів. Я збираюся подати скаргу тут, але я також маю справу з 2 іншими казино, які не виплатять гроші після виплати без проблем, тому я йду за ними першим.

Також ви випадково втратили VIP-статус приблизно в той час, коли надсилали запит на зняття коштів?

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, я розмістив ваші повідомлення під казино, про яке ви говорите.

Однак я бачу, що ви чекаєте на чималі гроші. Як довго це тривало і чи дало вам казино якусь причину?

Я вважаю, що найрозумніше було б подати скаргу, а не чекати, оскільки буде розслідування і наша команда задасть вам кілька запитань, тому я думаю, що було б добре почати якомога швидше. Але я, звісно, не хочу вас ні до чого штовхати.

Що стосується VIP статусу, казино його навіть не виправдало?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Насправді я мав зняття на суму 1900 доларів США до 30 травня, але мій VIP-статус залишився. Сьогодні я скасував зняття коштів і перетворив їх на 10 000 доларів. Сьогодні я запросив 2x $2500 зняття, але я щиро сумніваюся, що мені щось заплатять.

Мені дійсно заплатили близько 700 доларів США за зняття, яке я здійснив напередодні в травні, але це зайняло близько 8 тижнів.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Мені шкода, що ваша ситуація досі не вирішена, і мені ще більше сумно бачити, що казино не вирішило вашу скаргу з минулого. Я думаю, ви також довго чекали свого першого виходу з них, оскільки ви сказали, що це було 2 місяці.

Тим не менш, чи підтримуєте ви контакти з казино і чи знаєте ви щось про свої зняття коштів?

Автоматичний переклад.
Corona42
9 міс. тому

Brango, безмежний, екстремальний, yabby та bonusblitz, такий професійний та надійний, власники Big candy — злодії, ніколи більше не вкладайте їм гроші, вони ніколи не зараховують виграші, навіть якщо пройдуть місяці, казино, про які я згадував на початку повідомлення, платять протягом 10 хвилин

Автоматичний переклад.
lazarosbot
9 міс. тому

Так У мене взагалі не було проблем із цими 5 казино.

З іншого боку, я все ще чекаю виплати за Heaps O Wins, Sector 777 і A Big Candy, і минув місяць для кожного з них.

Я розглядаю можливість подання скарги на A Big Candy, але я переглядаю інші речі, наприклад електронний лист, який я отримав місяць тому від їхнього платіжного відділу, який підтверджує мою адресу BTC.

Хтозна, що з цього вийде…

Автоматичний переклад.
Corona42
9 міс. тому

Усі казино, пов’язані з анклавами, мають чудові пропозиції, але коли приходить час зараховувати ваш виграш, радість, яку ви маєте, перетворюється на кошмар, подайте скаргу з великою цукеркою, хоча, судячи з того, що я читав, чекайте з травня, я хочу, я вітаю вас за ваше терпіння , я ніколи раніше не чув про таке..

Автоматичний переклад.
lazarosbot
9 міс. тому

Це був би Ausplayer15, який з травня чекає свого виходу з A Big Candy.

у мене не так багато терпіння лол. А мій непогашений з 23 листопада.

Тим не менш, я подивлюся, що станеться, і продовжуватиму бути нахабним (і подам скаргу тут).

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
lazarosbot
9 міс. тому

Я цілком погоджуюся. Я теж залишаю ВСЕ казино Enclave. Як тільки решта віддадуть мені мої гроші, їх заблокують у всіх аспектах. Також ПОВНІСТЮ згоден щодо «хороших» казино, які ви тут згадали, і я також граю ЛИШЕ на цих сайтах. Завершено з УСІМИ іншими

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я грав у великому казино Candy вже кілька місяців і не мав проблем із внесенням депозиту та забиранням моїх грошей, але нарешті я виграв і почав процес переведення 2 лотів по 2500 доларів за бездротову передачу, на яку все пішло безперебійно, і передача відбулася в очікуванні. Вже наступного дня я пішов увійти, але сайт не дозволяє мені, і я намагався багато разів, оскільки надсилав багато електронних листів на support@abigcandy.com і не отримав жодної відповіді. У мене є друг, який також грає на велику цукерку, і йому не страшно отримати доступ до сайту, тож чи є інший спосіб зв’язатися з цими муронами, щоб я міг отримати свої кошти або навіть вирішити цю проблему

Автоматичний переклад.
hqorsm73
9 міс. тому

О Боже! Це найгірше... Ви впевнені, що не отримали листа з поясненням ситуації?

Я просто питаю; Ви знаєте, папка для сміття або спам можуть завдати справжнього болю, коли ви пропустите електронний лист.

У будь-якому разі я знайшов іншу адресу, і хоча її призначення дещо інше, гадаю, не завадить, якщо ви захочете її спробувати: support@abigcandypromos.com

Можливо, ви можете згадати, чи ваш обліковий запис повністю перевірено; іноді казино вважають за краще закрити рахунок, але в БУДЬ-якому випадку вам завжди слід повідомляти, що відбувається, особливо коли на вашому рахунку є незавершені зняття коштів.

Дайте мені знати, будь ласка.


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я просто хочу прокоментувати, що будь-кого, хто тут чекає на оплату від A Big Candy, чекає величезне розчарування. У мене було 3 окремі запити w/d, і я закінчив виснаженням їх УСІХ. Вам не платять. Вибачте, що не скажу. Вони навіть жодного разу не відповіли на мої численні листи. Щойно вичерпав баланси та вніс цей сайт у чорний список

Автоматичний переклад.
angel47usa
9 міс. тому

На мій жаль, у мене є максимальна сума готівки за використаним купоном. І я зараз на цьому максимальному виході. Я буду продовжувати турбувати, турбувати, турбувати, поки вони не закриються або не заплатять, оскільки немає сенсу виснажувати баланс, оскільки я не можу піти далі від цього балансу.

У мене була подібна проблема з Digits7. Чекала 10 тижнів. Потім вичерпав баланс і прокляв службу підтримки клієнтів, щоб її більше не турбували. Не робити цього тут. Цей баланс занадто великий.

Автоматичний переклад.
angel47usa
9 міс. тому

Дякуємо, що поділилися цим з нами зараз і тут.

Іноді навіть найгірша новина краща, ніж нічого, я б сказав.

Якщо я можу попросити про одну послугу, я хотів би зазначити, що не лише ми, а й, швидше за все, решта спільноти буде вдячна, якщо ви вирішите подати скаргу до втрати балансу.

Я хочу сказати, що результат розгляду скарги впливає на індекс безпеки казино, цитую зараз:

Якими будуть наслідки вашої скарги?

Якщо скарга обґрунтована, і ми не можемо її вирішити, вона закривається та класифікується як «нерозглянута». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. Ви не отримаєте бажаного результату, але скаргу буде збережено в нашій системі, казино отримає нижчий рейтинг від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося. Більше того, якщо казино захоче покращити свій рейтинг у майбутньому, воно буде змушене розглянути скаргу, тож є шанс, що ваша скарга буде вирішена пізніше.

Джерело: Інформація та інструкції щодо вирішення скарг

Звичайно, це лише люб’язне прохання.


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

На мій жаль, у мене є максимальна сума готівки за використаним купоном. І я зараз на цьому максимальному виході. Я буду продовжувати турбувати, турбувати, турбувати, поки вони не закриються або не заплатять, оскільки немає сенсу виснажувати баланс, оскільки я не можу піти далі від цього балансу.

У мене була подібна проблема з Digits7. Чекала 10 тижнів. Потім вичерпав баланс і прокляв службу підтримки клієнтів, щоб її більше не турбували. Не робити цього тут. Цей баланс занадто великий.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я просто хочу сказати, що я сподіваюся, що є спосіб допомогти вам із вашою скаргою .

Не здавайся!

Чесно кажучи, мушу визнати, що ця частина року зазвичай дуже насичена. Як ви, напевно, бачили в ланцюжку скарг, кількість нещодавно поданих скарг бере своє. Тож будь ласка, запасіться терпінням. 🙏

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Тоді я вперше почав грати і майже впевнений, що ще навіть не був учасником ТУТ. Одного разу, я пам’ятаю, вони відповіли. Вони сказали мені, що не можуть вивести гроші на гаманець готівкової бази. Це ПОТРІБНО бути Coinbase, який я не можу отримати лише за паспортом. Я пояснив це їм, і вони просто обурилися копіювати вставлення свого попереднього електронного листа. Я ніколи більше не чув про них. Мене чекало кілька знімань. Я просто вичерпав баланс і вніс казино в чорний список. Насправді це був один із перших, з яким мені довелося покінчити. ПЕРШИЙ З 7 Я можу додати. Всю цю мережу казино ПОТРІБНО вигнати з цієї планети. Вони ВСІ погані. Не можу дочекатися отримання моїх НАДЗВИЧАЙНО затриманих платежів, щоб я міг продовжити і додати останніх із них у чорний список

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
angel47usa
9 міс. тому

На жаль, Coinbase досить популярний серед казино. Але це не означає, що порядна компанія повинна робити все, що в її силах, щоб виплатити виграш. До речі, ви коли-небудь зустрічали щось подібне в їхніх умовах?


Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Ні. Я НІЧОГО про це не бачив у їхніх УЗ. І я його прочитав.

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Буквально найхимерніша річ. Коли я щойно вам відповідав, я отримав від них ТЕКСТОВЕ ПОВІДОМЛЕННЯ з рекламою BS. Текстове повідомлення?? впевнений, що я ніколи цього не схвалював

Автоматичний переклад.
12 3 4...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого