ФорумКазиноA Big Candy Casino - загальне обговорення

A Big Candy Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від Radka
|
25823 переглядів 187 відповідей |
|
12 3 4...10
Додати публікацію
AusPlayer15
11 міс. тому

Отже, ви зняли 1900 доларів США з травня? А зараз грудень? Це погано звучить.

Автоматичний переклад.
Corona42
11 міс. тому

Правильно. Я стежив незліченну кількість разів. Я чекав і чекав. Тому я подумав, що це не має значення в будь-якому випадку, мені нічого втрачати, скасовуючи його, граючи в азартні ігри, і тепер у мене є 10 тисяч доларів, які чекають на зняття, але знову ж таки сумніваюся, що я коли-небудь щось побачу. Але я знаю, що вони мені заплатили один раз. Так…

Автоматичний переклад.
AusPlayer15
11 міс. тому

Дякуємо за відповідь. Я ціную це. Я думаю, що наступного разу я просто буду дотримуватися Brango, Limitless, Yabby та Xtreme, лол.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Вибачте, що відновлюю стару тему, але хтось із вас отримував гроші від Abigcandy? Я чекаю 25 вилучень із них на загальну суму 9300 американських доларів/майже 15000 австралійських доларів. Я збираюся подати скаргу тут, але я також маю справу з 2 іншими казино, які не виплатять гроші після виплати без проблем, тому я йду за ними першим.

Також ви випадково втратили VIP-статус приблизно в той час, коли надсилали запит на зняття коштів?

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, я розмістив ваші повідомлення під казино, про яке ви говорите.

Однак я бачу, що ви чекаєте на чималі гроші. Як довго це тривало і чи дало вам казино якусь причину?

Я вважаю, що найрозумніше було б подати скаргу, а не чекати, оскільки буде розслідування і наша команда задасть вам кілька запитань, тому я думаю, що було б добре почати якомога швидше. Але я, звісно, не хочу вас ні до чого штовхати.

Що стосується VIP статусу, казино його навіть не виправдало?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Насправді я мав зняття на суму 1900 доларів США до 30 травня, але мій VIP-статус залишився. Сьогодні я скасував зняття коштів і перетворив їх на 10 000 доларів. Сьогодні я запросив 2x $2500 зняття, але я щиро сумніваюся, що мені щось заплатять.

Мені дійсно заплатили близько 700 доларів США за зняття, яке я здійснив напередодні в травні, але це зайняло близько 8 тижнів.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Мені шкода, що ваша ситуація досі не вирішена, і мені ще більше сумно бачити, що казино не вирішило вашу скаргу з минулого. Я думаю, ви також довго чекали свого першого виходу з них, оскільки ви сказали, що це було 2 місяці.

Тим не менш, чи підтримуєте ви контакти з казино і чи знаєте ви щось про свої зняття коштів?

Автоматичний переклад.
Corona42
11 міс. тому

Brango, безмежний, екстремальний, yabby та bonusblitz, такий професійний та надійний, власники Big candy — злодії, ніколи більше не вкладайте їм гроші, вони ніколи не зараховують виграші, навіть якщо пройдуть місяці, казино, про які я згадував на початку повідомлення, платять протягом 10 хвилин

Автоматичний переклад.
lazarosbot
11 міс. тому

Так У мене взагалі не було проблем із цими 5 казино.

З іншого боку, я все ще чекаю виплати за Heaps O Wins, Sector 777 і A Big Candy, і минув місяць для кожного з них.

Я розглядаю можливість подання скарги на A Big Candy, але я переглядаю інші речі, наприклад електронний лист, який я отримав місяць тому від їхнього платіжного відділу, який підтверджує мою адресу BTC.

Хтозна, що з цього вийде…

Автоматичний переклад.
Corona42
11 міс. тому

Усі казино, пов’язані з анклавами, мають чудові пропозиції, але коли приходить час зараховувати ваш виграш, радість, яку ви маєте, перетворюється на кошмар, подайте скаргу з великою цукеркою, хоча, судячи з того, що я читав, чекайте з травня, я хочу, я вітаю вас за ваше терпіння , я ніколи раніше не чув про таке..

Автоматичний переклад.
lazarosbot
11 міс. тому

Це був би Ausplayer15, який з травня чекає свого виходу з A Big Candy.

у мене не так багато терпіння лол. А мій непогашений з 23 листопада.

Тим не менш, я подивлюся, що станеться, і продовжуватиму бути нахабним (і подам скаргу тут).

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
lazarosbot
11 міс. тому

Я цілком погоджуюся. Я теж залишаю ВСЕ казино Enclave. Як тільки решта віддадуть мені мої гроші, їх заблокують у всіх аспектах. Також ПОВНІСТЮ згоден щодо «хороших» казино, які ви тут згадали, і я також граю ЛИШЕ на цих сайтах. Завершено з УСІМИ іншими

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я грав у великому казино Candy вже кілька місяців і не мав проблем із внесенням депозиту та забиранням моїх грошей, але нарешті я виграв і почав процес переведення 2 лотів по 2500 доларів за бездротову передачу, на яку все пішло безперебійно, і передача відбулася в очікуванні. Вже наступного дня я пішов увійти, але сайт не дозволяє мені, і я намагався багато разів, оскільки надсилав багато електронних листів на support@abigcandy.com і не отримав жодної відповіді. У мене є друг, який також грає на велику цукерку, і йому не страшно отримати доступ до сайту, тож чи є інший спосіб зв’язатися з цими муронами, щоб я міг отримати свої кошти або навіть вирішити цю проблему

Автоматичний переклад.
hqorsm73
11 міс. тому

О Боже! Це найгірше... Ви впевнені, що не отримали листа з поясненням ситуації?

Я просто питаю; Ви знаєте, папка для сміття або спам можуть завдати справжнього болю, коли ви пропустите електронний лист.

У будь-якому разі я знайшов іншу адресу, і хоча її призначення дещо інше, гадаю, не завадить, якщо ви захочете її спробувати: support@abigcandypromos.com

Можливо, ви можете згадати, чи ваш обліковий запис повністю перевірено; іноді казино вважають за краще закрити рахунок, але в БУДЬ-якому випадку вам завжди слід повідомляти, що відбувається, особливо коли на вашому рахунку є незавершені зняття коштів.

Дайте мені знати, будь ласка.


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я просто хочу прокоментувати, що будь-кого, хто тут чекає на оплату від A Big Candy, чекає величезне розчарування. У мене було 3 окремі запити w/d, і я закінчив виснаженням їх УСІХ. Вам не платять. Вибачте, що не скажу. Вони навіть жодного разу не відповіли на мої численні листи. Щойно вичерпав баланси та вніс цей сайт у чорний список

Автоматичний переклад.
angel47usa
11 міс. тому

На мій жаль, у мене є максимальна сума готівки за використаним купоном. І я зараз на цьому максимальному виході. Я буду продовжувати турбувати, турбувати, турбувати, поки вони не закриються або не заплатять, оскільки немає сенсу виснажувати баланс, оскільки я не можу піти далі від цього балансу.

У мене була подібна проблема з Digits7. Чекала 10 тижнів. Потім вичерпав баланс і прокляв службу підтримки клієнтів, щоб її більше не турбували. Не робити цього тут. Цей баланс занадто великий.

Автоматичний переклад.
angel47usa
10 міс. тому

Дякуємо, що поділилися цим з нами зараз і тут.

Іноді навіть найгірша новина краща, ніж нічого, я б сказав.

Якщо я можу попросити про одну послугу, я хотів би зазначити, що не лише ми, а й, швидше за все, решта спільноти буде вдячна, якщо ви вирішите подати скаргу до втрати балансу.

Я хочу сказати, що результат розгляду скарги впливає на індекс безпеки казино, цитую зараз:

Якими будуть наслідки вашої скарги?

Якщо скарга обґрунтована, і ми не можемо її вирішити, вона закривається та класифікується як «нерозглянута». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. Ви не отримаєте бажаного результату, але скаргу буде збережено в нашій системі, казино отримає нижчий рейтинг від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося. Більше того, якщо казино захоче покращити свій рейтинг у майбутньому, воно буде змушене розглянути скаргу, тож є шанс, що ваша скарга буде вирішена пізніше.

Джерело: Інформація та інструкції щодо вирішення скарг

Звичайно, це лише люб’язне прохання.


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

На мій жаль, у мене є максимальна сума готівки за використаним купоном. І я зараз на цьому максимальному виході. Я буду продовжувати турбувати, турбувати, турбувати, поки вони не закриються або не заплатять, оскільки немає сенсу виснажувати баланс, оскільки я не можу піти далі від цього балансу.

У мене була подібна проблема з Digits7. Чекала 10 тижнів. Потім вичерпав баланс і прокляв службу підтримки клієнтів, щоб її більше не турбували. Не робити цього тут. Цей баланс занадто великий.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я просто хочу сказати, що я сподіваюся, що є спосіб допомогти вам із вашою скаргою .

Не здавайся!

Чесно кажучи, мушу визнати, що ця частина року зазвичай дуже насичена. Як ви, напевно, бачили в ланцюжку скарг, кількість нещодавно поданих скарг бере своє. Тож будь ласка, запасіться терпінням. 🙏

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Тоді я вперше почав грати і майже впевнений, що ще навіть не був учасником ТУТ. Одного разу, я пам’ятаю, вони відповіли. Вони сказали мені, що не можуть вивести гроші на гаманець готівкової бази. Це ПОТРІБНО бути Coinbase, який я не можу отримати лише за паспортом. Я пояснив це їм, і вони просто обурилися копіювати вставлення свого попереднього електронного листа. Я ніколи більше не чув про них. Мене чекало кілька знімань. Я просто вичерпав баланс і вніс казино в чорний список. Насправді це був один із перших, з яким мені довелося покінчити. ПЕРШИЙ З 7 Я можу додати. Всю цю мережу казино ПОТРІБНО вигнати з цієї планети. Вони ВСІ погані. Не можу дочекатися отримання моїх НАДЗВИЧАЙНО затриманих платежів, щоб я міг продовжити і додати останніх із них у чорний список

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
angel47usa
10 міс. тому

На жаль, Coinbase досить популярний серед казино. Але це не означає, що порядна компанія повинна робити все, що в її силах, щоб виплатити виграш. До речі, ви коли-небудь зустрічали щось подібне в їхніх умовах?


Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Ні. Я НІЧОГО про це не бачив у їхніх УЗ. І я його прочитав.

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Буквально найхимерніша річ. Коли я щойно вам відповідав, я отримав від них ТЕКСТОВЕ ПОВІДОМЛЕННЯ з рекламою BS. Текстове повідомлення?? впевнений, що я ніколи цього не схвалював

Автоматичний переклад.
12 3 4...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого