11 міс. тому
Отже, ви зняли 1900 доларів США з травня? А зараз грудень? Це погано звучить.
So your $1900 withdrawal was pending from May? And it is now December? That does not sound good.
1
Отже, ви зняли 1900 доларів США з травня? А зараз грудень? Це погано звучить.
So your $1900 withdrawal was pending from May? And it is now December? That does not sound good.
Правильно. Я стежив незліченну кількість разів. Я чекав і чекав. Тому я подумав, що це не має значення в будь-якому випадку, мені нічого втрачати, скасовуючи його, граючи в азартні ігри, і тепер у мене є 10 тисяч доларів, які чекають на зняття, але знову ж таки сумніваюся, що я коли-небудь щось побачу. Але я знаю, що вони мені заплатили один раз. Так…
Correct. I followed up countless times. I waited and waited. So I thought it didn’t matter either way, had nothing to lose by cancelling it, gambling it and now I’ve got $10k waiting to withdraw but again, doubt I’ll ever see anything. But I know they’ve paid me once. So…
Дякуємо за відповідь. Я ціную це. Я думаю, що наступного разу я просто буду дотримуватися Brango, Limitless, Yabby та Xtreme, лол.
Thank you for the response. I appreciate it. I think next time I’m just going to stick to Brango, Limitless, Yabby and Xtreme lol.
Вибачте, що відновлюю стару тему, але хтось із вас отримував гроші від Abigcandy? Я чекаю 25 вилучень із них на загальну суму 9300 американських доларів/майже 15000 австралійських доларів. Я збираюся подати скаргу тут, але я також маю справу з 2 іншими казино, які не виплатять гроші після виплати без проблем, тому я йду за ними першим.
Також ви випадково втратили VIP-статус приблизно в той час, коли надсилали запит на зняття коштів?
Дякую тобі.
Sorry to revive an old thread but have any of you gotten paid from Abigcandy? I’m waiting for 25 withdrawals from them totaling $9300 American dollars/ almost $15000 Australian dollars. I’m going to file a complaint on here but I’m also dealing with 2 other casinos that won’t pay out after paying out no problems so I’m going after them first.
Also did you lose VIP status by chance around the time that you requested your withdrawals?
Thank you.
Привіт, я розмістив ваші повідомлення під казино, про яке ви говорите.
Однак я бачу, що ви чекаєте на чималі гроші. Як довго це тривало і чи дало вам казино якусь причину?
Я вважаю, що найрозумніше було б подати скаргу, а не чекати, оскільки буде розслідування і наша команда задасть вам кілька запитань, тому я думаю, що було б добре почати якомога швидше. Але я, звісно, не хочу вас ні до чого штовхати.
Що стосується VIP статусу, казино його навіть не виправдало?
Hey, I put your posts under the casino you're talking about.
However, I see you're waiting for quite a bit of money. How long has it been going on and did the casino give you any reason ?
I think the most sensible thing to do would be to file a complaint and not wait, as there will be an investigation and our team will ask you some questions, so I think it would be good to start as soon as possible. But of course I don't want to push you into anything.
As for the VIP status, the casino didn't even justify it ?
Насправді я мав зняття на суму 1900 доларів США до 30 травня, але мій VIP-статус залишився. Сьогодні я скасував зняття коштів і перетворив їх на 10 000 доларів. Сьогодні я запросив 2x $2500 зняття, але я щиро сумніваюся, що мені щось заплатять.
Мені дійсно заплатили близько 700 доларів США за зняття, яке я здійснив напередодні в травні, але це зайняло близько 8 тижнів.
I actually had a withdrawal for $1900 pending May 30 but my VIP Status was maintained. I cancelled the withdrawal today and turned it into $10,000. Requested 2x $2500 withdrawals today but I genuinely doubt I’ll get paid anything.
I did get paid about $700 from them for a withdrawal I made the day prior in May but that took about 8 weeks to process.
Мені шкода, що ваша ситуація досі не вирішена, і мені ще більше сумно бачити, що казино не вирішило вашу скаргу з минулого. Я думаю, ви також довго чекали свого першого виходу з них, оскільки ви сказали, що це було 2 місяці.
Тим не менш, чи підтримуєте ви контакти з казино і чи знаєте ви щось про свої зняття коштів?
I am sorry that your situation is still not resolved and I am even more sad to see that the casino has not resolved your complaint from the past. I think you waited quite a long time for your first withdrawal from them as well, since you say it was 2 months.
Nevertheless, are you in contact with the casino and do you know anything about your withdrawals ?
Brango, безмежний, екстремальний, yabby та bonusblitz, такий професійний та надійний, власники Big candy — злодії, ніколи більше не вкладайте їм гроші, вони ніколи не зараховують виграші, навіть якщо пройдуть місяці, казино, про які я згадував на початку повідомлення, платять протягом 10 хвилин
Brango, limitless, extreme, yabby and bonusblitz so professional and reliable, the owners of Big candy are thieves, never deposit money with them again, they never credit the winnings even if months pass, the casinos I mentioned at the beginning of the message pay within 10 minutes
Brango, limitless, extreme, yabby και bonusblitz εινσι επαγγελματίες και αξιόπιστοι, οι ιδιοκτήτες του Big candy είναι κλέφτες, δεν πρέπει να ξανακάνει ποτέ κατάθεση χρημάτων σε αυτούς, δεν πιστωνουν ποτέ τα κέρδη ακόμα και αν αν περάσουν μήνες, τα καζίνο που ανέφερα στην αρχή του μηνύματος πληρώνουν μέσα σε 10 λεπτά
Так У мене взагалі не було проблем із цими 5 казино.
З іншого боку, я все ще чекаю виплати за Heaps O Wins, Sector 777 і A Big Candy, і минув місяць для кожного з них.
Я розглядаю можливість подання скарги на A Big Candy, але я переглядаю інші речі, наприклад електронний лист, який я отримав місяць тому від їхнього платіжного відділу, який підтверджує мою адресу BTC.
Хтозна, що з цього вийде…
Yep. I haven’t had any issues with those 5 casinos at all.
On the other hand I’m still waiting on Heaps O Wins, Sector 777 and A Big Candy to pay out and it has been a month for each of them.
I am considering doing the complaint against A Big Candy but I’m looking at other stuff such as the email I got a month ago from their payments department confirming my BTC address.
Who knows what’s going to come out of this…
Усі казино, пов’язані з анклавами, мають чудові пропозиції, але коли приходить час зараховувати ваш виграш, радість, яку ви маєте, перетворюється на кошмар, подайте скаргу з великою цукеркою, хоча, судячи з того, що я читав, чекайте з травня, я хочу, я вітаю вас за ваше терпіння , я ніколи раніше не чув про таке..
All enclave related casinos have great deals but when the time comes to credit your winnings the joy you have turns into a nightmare file a complaint with big candy although from what I read there is a wait from May I want to I congratulate you for your patience, I have never heard of such a thing before..
Ολα τα καζίνο που σχετίζονται με το inclave έχουν μεγάλες προσφορές αλλά όταν έρθει η στιγμή που πρέπει να σου πιστωσουν τα κέρδη η χαρά που έχεις μετατρέπεται σε εφιάλτη, κάνε καταγγελία στο big candy, αν και με αυτά που διάβασα υπάρχει αναμονή από το Μάιο θέλω να σε συγχαρώ για την υπομονή σου, κάτι τέτοιο δεν έχω ακούσει ξανά..
Це був би Ausplayer15, який з травня чекає свого виходу з A Big Candy.
у мене не так багато терпіння лол. А мій непогашений з 23 листопада.
Тим не менш, я подивлюся, що станеться, і продовжуватиму бути нахабним (і подам скаргу тут).
That would be Ausplayer15 waiting since May for his withdrawal from A Big Candy.
i don’t have that much patience lol. And mine has been outstanding since November 23rd.
Nevertheless I’m going to see what happens and keep being a nag(and file a complaint here as well).
Я цілком погоджуюся. Я теж залишаю ВСЕ казино Enclave. Як тільки решта віддадуть мені мої гроші, їх заблокують у всіх аспектах. Також ПОВНІСТЮ згоден щодо «хороших» казино, які ви тут згадали, і я також граю ЛИШЕ на цих сайтах. Завершено з УСІМИ іншими
I totally agree. I too am leaving the ENTIRE Enclave Casinos. As soon as the rest of them give me my money they will be blocked on all facets. Also TOTALLY agree about the "good" Casinos you mentioned here and I too am ONLY playing on those sites. Done with ALL others
Я грав у великому казино Candy вже кілька місяців і не мав проблем із внесенням депозиту та забиранням моїх грошей, але нарешті я виграв і почав процес переведення 2 лотів по 2500 доларів за бездротову передачу, на яку все пішло безперебійно, і передача відбулася в очікуванні. Вже наступного дня я пішов увійти, але сайт не дозволяє мені, і я намагався багато разів, оскільки надсилав багато електронних листів на support@abigcandy.com і не отримав жодної відповіді. У мене є друг, який також грає на велику цукерку, і йому не страшно отримати доступ до сайту, тож чи є інший спосіб зв’язатися з цими муронами, щоб я міг отримати свої кошти або навіть вирішити цю проблему
I have been playing on a big candy casino for a few months now and not had a problem with depositing and them taking my money but I had a win finally and started the process of cashing out 2 lots of $2500 threw wireless transfer to which everything went smoothly and transfer was held in pending. The very next day I went to log in and the site won’t let me and I’ve tried many times since I’ve slso sent many emails to support@abigcandy.com and got no reply nothing. I have a friend who also plays at a big candy and he has no drama accessing the site so is there another way I can contact these moorons so I can either get my withdrawal or even rectify this problem
О Боже! Це найгірше... Ви впевнені, що не отримали листа з поясненням ситуації?
Я просто питаю; Ви знаєте, папка для сміття або спам можуть завдати справжнього болю, коли ви пропустите електронний лист.
У будь-якому разі я знайшов іншу адресу, і хоча її призначення дещо інше, гадаю, не завадить, якщо ви захочете її спробувати: support@abigcandypromos.com
Можливо, ви можете згадати, чи ваш обліковий запис повністю перевірено; іноді казино вважають за краще закрити рахунок, але в БУДЬ-якому випадку вам завжди слід повідомляти, що відбувається, особливо коли на вашому рахунку є незавершені зняття коштів.
Дайте мені знати, будь ласка.
Oh my! This is the worst... Are you sure that you have not received an email explaining the situation?
I'm just asking; you know, the trash folder or spam can make it a real pain when you miss an email.
Anyway, I found another address, and though its purpose is a bit different, I guess it won't hurt if you care to try it out: support@abigcandypromos.com
Perhaps you can mention whether your account is fully verified; sometimes casinos prefer to close the account, but in ANY case, you should always be told what is happening, especially when there are pending withdrawals in your account.
Let me know, please.
Я просто хочу прокоментувати, що будь-кого, хто тут чекає на оплату від A Big Candy, чекає величезне розчарування. У мене було 3 окремі запити w/d, і я закінчив виснаженням їх УСІХ. Вам не платять. Вибачте, що не скажу. Вони навіть жодного разу не відповіли на мої численні листи. Щойно вичерпав баланси та вніс цей сайт у чорний список
I just like to comment that anyone here waiting for payment from A Big Candy is in for a huge disappointment. I had in 3 separate w/d requests and wound up depleting them ALL. You are not getting paid. Sorry t tell you. They never once even replied to my many emails. Just depleted the balances and blacklisted this site
На мій жаль, у мене є максимальна сума готівки за використаним купоном. І я зараз на цьому максимальному виході. Я буду продовжувати турбувати, турбувати, турбувати, поки вони не закриються або не заплатять, оскільки немає сенсу виснажувати баланс, оскільки я не можу піти далі від цього балансу.
У мене була подібна проблема з Digits7. Чекала 10 тижнів. Потім вичерпав баланс і прокляв службу підтримки клієнтів, щоб її більше не турбували. Не робити цього тут. Цей баланс занадто великий.
Unfortunately for me I have a max cash out on the coupon I used. And I’m currently at that max cash out. I will keep harassing, harassing, harassing until either they shut down, or they pay up, as there is no point in depleting the balance as I cannot go farther up from that balance.
i had a similar issue with Digits7. Waited 10 weeks. Then depleted the balance and cursed out their customer service to not to be bothered anymore. Not doing that here. This balance is too big.
Дякуємо, що поділилися цим з нами зараз і тут.
Іноді навіть найгірша новина краща, ніж нічого, я б сказав.
Якщо я можу попросити про одну послугу, я хотів би зазначити, що не лише ми, а й, швидше за все, решта спільноти буде вдячна, якщо ви вирішите подати скаргу до втрати балансу.
Я хочу сказати, що результат розгляду скарги впливає на індекс безпеки казино, цитую зараз:
Якими будуть наслідки вашої скарги?
Якщо скарга обґрунтована, і ми не можемо її вирішити, вона закривається та класифікується як «нерозглянута». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. Ви не отримаєте бажаного результату, але скаргу буде збережено в нашій системі, казино отримає нижчий рейтинг від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося. Більше того, якщо казино захоче покращити свій рейтинг у майбутньому, воно буде змушене розглянути скаргу, тож є шанс, що ваша скарга буде вирішена пізніше.
Джерело: Інформація та інструкції щодо вирішення скарг
Звичайно, це лише люб’язне прохання.
Thank you for sharing this with us now and here.
Sometimes even the worst news is better than nothing, I'd say.
If I may ask just one favor, I'd like to mention that not just we, but most likely also the rest of the community, would appreciate it if you decided to submit the complaint before the balance was lost.
My point is that the complaint's outcome has an impact on the casino's safety index, quoting now:
What will be the consequences of your complaint?
If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date.
Source: Complaint Resolution Information and Instructions
It's merely a kind plea, of course.
На мій жаль, у мене є максимальна сума готівки за використаним купоном. І я зараз на цьому максимальному виході. Я буду продовжувати турбувати, турбувати, турбувати, поки вони не закриються або не заплатять, оскільки немає сенсу виснажувати баланс, оскільки я не можу піти далі від цього балансу.
У мене була подібна проблема з Digits7. Чекала 10 тижнів. Потім вичерпав баланс і прокляв службу підтримки клієнтів, щоб її більше не турбували. Не робити цього тут. Цей баланс занадто великий.
Unfortunately for me I have a max cash out on the coupon I used. And I’m currently at that max cash out. I will keep harassing, harassing, harassing until either they shut down, or they pay up, as there is no point in depleting the balance as I cannot go farther up from that balance.
i had a similar issue with Digits7. Waited 10 weeks. Then depleted the balance and cursed out their customer service to not to be bothered anymore. Not doing that here. This balance is too big.
Я просто хочу сказати, що я сподіваюся, що є спосіб допомогти вам із вашою скаргою .
Не здавайся!
Чесно кажучи, мушу визнати, що ця частина року зазвичай дуже насичена. Як ви, напевно, бачили в ланцюжку скарг, кількість нещодавно поданих скарг бере своє. Тож будь ласка, запасіться терпінням. 🙏
I just want to say that I hope there is a way to help you out with your complaint.
Don't give up!
Frankly, I have to admit that this part of the year is usually very busy. As you probably saw in the complaint thread, the number of recently submitted complaints takes its toll. So, please be patient. 🙏
Тоді я вперше почав грати і майже впевнений, що ще навіть не був учасником ТУТ. Одного разу, я пам’ятаю, вони відповіли. Вони сказали мені, що не можуть вивести гроші на гаманець готівкової бази. Це ПОТРІБНО бути Coinbase, який я не можу отримати лише за паспортом. Я пояснив це їм, і вони просто обурилися копіювати вставлення свого попереднього електронного листа. Я ніколи більше не чув про них. Мене чекало кілька знімань. Я просто вичерпав баланс і вніс казино в чорний список. Насправді це був один із перших, з яким мені довелося покінчити. ПЕРШИЙ З 7 Я можу додати. Всю цю мережу казино ПОТРІБНО вигнати з цієї планети. Вони ВСІ погані. Не можу дочекатися отримання моїх НАДЗВИЧАЙНО затриманих платежів, щоб я міг продовжити і додати останніх із них у чорний список
This is when I first started playing and pretty sure I wasnt even a member HERE yet. They did reply once I remember. They told me they could not withdraw to a cash base wallet. It NEEDED to be Coinbase which I cant get with just a passport. I explained that to them and they just resent a copy paste of their previous email. I never heard from them again. I had several withdraws waiting at the time. I just went ahead and depleted the balances and blacklisted the Casino. It was actually one of the first I had to do away with. FIRST OF 7 I might add. This entire network of Casinos NEEDS to be banished from this Planet. They are ALL bad. Cant wait to get my EXTREMELY delayed payments so I can go ahead and blacklist the last of them
На жаль, Coinbase досить популярний серед казино. Але це не означає, що порядна компанія повинна робити все, що в її силах, щоб виплатити виграш. До речі, ви коли-небудь зустрічали щось подібне в їхніх умовах?
Sadly, Coinbase is pretty popular among casinos. But it does not mean a decent company should do everything within its power to pay out the winnings. By the way, have you ever found something like this in their terms and conditions?
Ні. Я НІЧОГО про це не бачив у їхніх УЗ. І я його прочитав.
No. I did not see ANYTHING about that in their T&C. And I did read it.
Буквально найхимерніша річ. Коли я щойно вам відповідав, я отримав від них ТЕКСТОВЕ ПОВІДОМЛЕННЯ з рекламою BS. Текстове повідомлення?? впевнений, що я ніколи цього не схвалював
Literally the most bizarre thing ever. As I was replying to you just now I got a TEXT MESSAGE from them with some BS promo. Text message?? pretty sure I never approved that
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.