1 рік тому
Тут ви можете обговорити A Big Candy Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
Чи помітили ви, що ця розмова описує досвід роботи з F1 Casino ? 🤔
Незважаючи на те, що ви визнаєте порушення правил просто «з нудьги», що звучить як дуже складна річ, мабуть, було б гарною ідеєю згадати цю публікацію про підроблені ігри та те, як їх відрізнити .
Будь ласка, дайте нам назву цього казино.
Hello there,
Have you noticed this conversation describes experiences with F1 Casino? 🤔
Despite the fact you admit rule violations just "out of boredom," which sounds like a very tricky thing to do, it's probably a good idea to mention this post about fake games and how to distinguish them.
Anyway, let us know the name of this casino, please.
Важко сказати щось конкретне, не маючи можливості побачити вашу ігрову історію, як-от обидві. Але це, ймовірно, розбудило б казино, дізнавшись про ваші дублікати облікових записів.
Вибачте за запитання, але чи знаєте ви про те, що добровільно порушуєте умови казино, ризикуючи тим самим своїм можливим виграшем?
It's hard to say something concrete without having a chance to see your gaming histories - like both of these. But that would probably wake the casino up finding out about your duplicate accounts.
I'm sorry to ask, but are you aware of the fact that you willingly breach casino terms and conditions, putting your possible winnings at risk?
Привіт усім. Сьогодні я отримав від них безкоштовну фішку на 75 доларів. Я маю на цьому до 150,00 доларів США. Врешті-решт я спробую вийти в межах своїх параметрів і з радістю повідомлю вам, як це відбувається
Hi You all. I got a free $75 chip from them today. I am up to $150.00 on it. Eventually Ill try to withdraw within their parameters and happily let you know how it goes
Успіхів у цьому. Чекаємо, затамувавши подих😉
Good luck with that. We're waiting breathlessly 😉
Я зламався. 193 долари з 2300 доларів залишилися. 🙁 Депозит сьогодні. Це ще одне казино, яке я "тестую" сьогодні. Більше пізніше, коли я закінчу... але мушу сказати, що поки що мені дуже подобається це казино....
Пізніше....
I busted. With $193 of the $2300 play through left. 🙁 Depositing today. It is the other Casino I am "testing" today. More later when I am done...but I have to say so far I like this Casino alot....
Later....
250% акція. 15X Playthrough NO Max Cashout..
Час початку о 13:15 Кінець: о 16:00 Менше 4 годин РІДКІСТЬ!
...$42,00 USD депозит. ($66,13 AUD)
..$106,00 USD Бонус. ($165,33 AUD)
..$148,00 USD Баланс. ($234,00 AUD)
..$2225.00 USD PT (обов'язково) ($3518.00 AUD)
БЮСТ. Отримав лише $1839,00 USD ($2700,00 AUD)
Я думаю, що це найшвидший час, який я коли-небудь мав із таким балансом і особливо таким видом проходження. Я маю на увазі 15X?? давай
Минулого вечора грав з ними:
Чіп 75 доларів. МАЙЖЕ пройшов через свої $2300 (прибл.) PT
Це зайняло близько 7 годин з невеликими перервами.
Моя гра нічим не відрізнялася від тих, які я зазвичай відвідую. Особливо, коли це мої власні гроші, тому я дуже рідко ставлю високі ставки. Але й не мінімум.
Чат у прямому ефірі наразі виглядає чудовим і НУЛЬ проблем із буферизацією, повільними барабанами чи БУДЬ-ЯКИМИ дратуючими речами. Ігри типові, але є мої улюблені.
На жаль, я граю тут вдруге, і як «тестер» казино я все ще не можу «тестувати» інші аспекти, наприклад... виведення коштів. Перевірка (я думаю, що ви МОЖЕТЕ попередньо перевірити в цьому казино) або швидкість або повага та відповідь на електронні листи. Їх ще належить побачити...але не впевнений, що я повернуся найближчим часом.
Може бути. Можливо ні. Я все ще новачок там, тому я мав би отримувати більш пристойні рекламні пропозиції, але оскільки я ще навіть не перевірився там і хочу отримувати гроші якнайшвидше... Я триматиму це казино у фоновому режимі.
**якщо ви австралієць, будь ласка, не звертайтеся до мене щодо підсумків. Я зробив усе можливе, але вони дуже близькі. Уявіть, як важко мені було слідувати.
**Я не стверджую, що я програв з вини казино. І програв досить швидко. Це просто середній досвід Джейн.
Радий, що зміг допомогти. Ласкаво просимо. 🙂
250% promo. 15X Playthrough NO Max Cashout..
Time start 1:15pm End: 4:00pm Less than 4 hours RARE!
...$42.00 USD deposit. ($66.13 AUD)
..$106.00 USD Bonus. ($165.33 AUD)
..$148.00 USD Balance. -($234.00 AUD)
..$2225.00 USD PT (required) ($3518.00 AUD)
BUST. Got as low as $1839.00 USD ($2700.00 AUD)
Quickest time I think I have ever had with this kind of balance and especially this kind of Playthrough. I mean 15X?? C'mon.
Last night played with their:
$75 Chip. ALMOST got thru their $2300 (appx) PT
Took me about 7 hours with a few minor breaks.
My play was no different than I usually go at these. Especially when its my own money so its very rare I bet high. But not the minimum either.
Live chat so far appears to be great and ZERO issues with buffering, slow reels or ANY kind of frustrating things. Games are typical but my favorites are there.
Unfortunately my 2nd time playing here and as a "tester" Casino I still am not able to "test" the other aspects, like...cashing out. Getting verified (I think you CAN pre-verify at this Casino) or speed or respect and response of emails. Those are yet to be seen...however not sure Ill be returning anytime soon.
Maybe. Maybe not. Im still a newbie there so I should be getting more decent promos but since Im not even verified there yet and like getting paid asap...Ill keep this Casino in the background.
**if youre Australian please dont come at me about the totals. I did my best but they are very close appxs. Imagine how difficult it was for me to follow.
**I do not make any claims about it being the Casinos fault that I lost. And lost fairly quickly. These are just this average Janes experience.
Glad I could help. Youre welcome. 🙂
Це вражає!
Продовжуйте ділитися - удачі, куди б ви не поїхали! 😀
До речі, чи знаєте ви, що насправді можете написати справжній відгук користувача, який буде частиною рейтингу користувача?
Якщо вам сподобалася ідея: https://casino.guru/user-reviews
Гарних вихідних!
This is astonishing!
Keep sharing - good luck wherever you go next! 😀
By the way, do you know you can actually write a real user review, which will be part of the user rating?
In case you like the idea: https://casino.guru/user-reviews
Have a great weekend!
Іноді я не найяскравіший олівець у коробці... розуміючи, що я мав помістити це в розділ огляду. Я завжди можу скопіювати і вставити це на їхній форум оглядів. Дякую Радка
Sometimes Im not the brightest crayon in the box...realizing I should have put this in the review section. I can always copy paste this into their review forum. Thanks Radka
Хе-хе, це взагалі не має значення. Принаймні тепер ви зрозуміли, що це можливо. Але хочу зауважити, що не вся інформація є цілком актуальною для ознайомлення користувача і не потрібно копіювати бонусні умови тощо. Достатньо, якщо ви напишете чесний відгук і досвід роботи в казино. Удачі в майбутньому. 🙂
Hehe it doesn't matter at all. At least now you've found out that it's possible to do so. However, I would like to point out that not all information is completely relevant for user review and it is not necessary to copy bonus conditions and so on. It is enough if you write an honest review and experience in the casino. Good luck in the future. 🙂
Я знаю, що не є «релевантним». Однак я опублікував, як я особисто хотів би прочитати відгук. ОСОБЛИВО, коли я був «новим» у цьому онлайн-казино.
Вибачте, це було занадто для вас, але, можливо, просто це стосується інших.
Тому що я знаю, що ВСЕ це було б ДУЖЕ актуальним для мене, коли я тільки починав.
I am aware of what is not "relevant" However I posted how I personally would like to read a review. ESPECIALLY when I was "new" at this on line Casino thing.
Sorry it was too much for you but maybe, just perhaps its relevant to others.
Because I know ALL of that would have been VERY relevant to me when I first started out.
Я в основному мав на увазі речі про депозити з вашого попереднього допису. Звичайно, деякі базові речі щодо бонусу можуть бути. Наприклад, якщо гравці копіюють живий чат і розміщують його в огляді користувача або щось подібне. Решта вашої публікації була класною та досить описовою, тому, звичайно, вона буде корисною для інших гравців.
І, звичайно, я мав на увазі, якби ви писали це тут: відгуки користувачів .
Все, що ви написали у своїй публікації, абсолютно добре і може бути корисним. Тож дякую.
I was mainly referring to the things about the deposits from your previous post. Of course some basic things about the bonus can be. For example if players copy the live chat and put it in the user review or something like that. The rest of your post was cool and quite descriptive, so of course it will be useful for other players.
And of course I meant if you were writing it here: user reviews.
Everything you wrote in your post is absolutely fine and can be helpful. So thank you.
Мій досвід цього ранку.
25 безкоштовних обертань у грі Candy. Мій баланс перевищив 300 доларів. Зв’яжіться з нами, щоб уточнити умови моїх безкоштовних обертань. Сказано, що проходження 20x. Максимальний вивід $100. Немає відповіді на мінімальний виведення грошей.
Поверніться до гри та спробуйте скоротити очки до 100 доларів після того, як я це зрозумію. Вибрав гру Krysos, тому що вона ЗАВЖДИ просто з’їдає мої монети, тому вважав, що це хороша гра, щоб отримати мої кредити для переведення в готівку. Збільшено ставку до 5 доларів... переходьте до обертання... Монети вилучаються з мого балансу, внаслідок чого я опускаюся до 95 доларів у середині обертання...!! Жодного попередження чи чогось іншого.
Я грав тут досить багато за останні пару тижнів, і вони НІКОЛИ не викрадали гроші з мого балансу. КОЛИ-небудь!!
Зараз до 50 доларів, і я не можу їх повернути, щоб врятувати своє життя.
Тут відбувається щось СУПЕР тіньове.
Зрозуміло, що ніколи не зв’язувався з Live, тому що я вважаю, що це привернуло увагу до мого балансу.
My experience this morning.
25 free spins on candy game. Got my balance up to over $300. Contact live to clarify the terms of my free spins. Was told 20x playthrough. Max cashout $100. No answer to minimum cashout.
Go back to play and try to widdle points down to $100 after figuring it out myself. Chose Krysos Game because it ALWAYS just eats my coins so thought id be a good game to get my credits down to cash out. Raised bet to $5...go to spin...Coins get snatched from my balance bringing me down to $95 mid spin...!! No warning or anything.
I have played here quite a bit in past couple week and have they NEVER snatched money out of my balance. EVER!!
Now down to $50 and cant get them back up to save my life.
Something SUPER shady happening here.
Clearly should have never contacted Live because I believe that drew attention to my balance.
Я не можу вас запевнити, що ви не звернете увагу на свій баланс, звернувшись до служби підтримки. Особливо не в тому випадку, коли мова йде про $100. Нікого насправді не хвилює, чи є у вас 100 доларів на рахунку в казино. Я просто не розумію тієї частини, коли ти кажеш, що у тебе було 95 доларів, а потім раптом 50 доларів. Якщо у вас виникли проблеми зі спіном, вам слід негайно припинити гру та звернутися до служби підтримки. У такому випадку таке обертання можна було б легко відстежити, оскільки воно було б останнім, у який ви грали.
I can't assure you that you won't bring attention to your balance by contacting the live support. Especially not in a case when we're talking about $100 dollar. Nobody really cares if you have $100 on your casino account. I just don't understand the part when you say you had $95 and then suddenly $50. If you had any issue with the spin, you should stop playing right there and contact the support. In that case, such spin could be tracked easily since it would be the last one you played.
Мінімальна сума для зняття становить 100 доларів. У мене було понад 360 доларів, коли липкий бонус було видалено, коли я був у середині обертання, сер. Довів мій баланс до 95,00 доларів США, але так і не зміг відновити свій баланс до мінімуму в 100 доларів США. Що в цьому важко зрозуміти? Я пояснив це повністю....
Будь ласка, перестаньте відповідати мені, якщо ви збираєтеся й надалі бути поблажливими. Це починає дратувати. Нехай інший представник відповість мені відтепер
Minimum withdraw is $100. I had over $360 when the sticky bonus was removed while I was in the middle of a spin Sir. Brought my balance to $95.00 and was never able to get my balance back up to the $100 minimum. What is so hard to understand about that? I explained that fully....
Please stop responding to me if you're going to continue to be condescending. This is getting annoying. Let another rep answer me from now on
Отже, якщо під час бонусу сталося щось, що ви вважаєте помилкою, я вважаю, що варто поскаржитися. Але це лише ідея. Дайте мені знати, якщо вирішите це зробити.
У будь-якому випадку, я сподіваюся, що у вас все вийде, і перемоги будуть частіше, ніж поразки.
So, if something happened during the bonus that you consider to be a mistake, I think it could be worth a complaint. But that's just an idea. Let me know if you decide to do so.
Anyway, I hope you will do well and wins will be more frequent than losses.
Я просто хочу ВИХОДИТИ з цього жахливого казино. Чат є грубим і безкорисним, і вони змушують вас бігати. Я не можу отримати адресу гаманця Coinbase, і вони не надсилатимуть на мій гаманець Cash base, навіть якщо приймали з нього кілька разів. Що мені робити...?
I just want OUT of this horrible Casino. Chat is rude and unhelpful and they give you the run around. I am unable to get a Coinbase wallet address and they will not send to my Cash base wallet even though they have accepted from it several times. What do I do...?
Я зробив кілька депозитів у цьому казино, зумів виконати вимоги щодо ставок, подав запит на зняття 2500 доларів 26 жовтня, мій рахунок було перевірено 27 жовтня, це в межах терміну, я повідомлю вам свої враження про обробка запитів на зняття коштів, співробітники служби підтримки дуже привітні..
I made a few deposits at this casino, managed to complete the wagering requirements, requested a 2500$ money withdrawal on October 26, my account was verified on October 27,It is within the time limit, I will let you know my impressions about the processing of withdrawal requests, the employees in customer service are very friendly..
Я просто вичерпав монети та залишив це казино в минулому.
I just depleted the coins and put that Casino in the past.
Добре для вас. Вони не давали мені нічого, крім бігання. Радий, що скасував підписку. Я дотримуюся Ripper Casino як свого австралійського казино. Вони ДУЖЕ кращі
Good for you. They gave me nothing but a run around. Happy to have unsubscribed. Ill stick with Ripper Casino as my Aussie Casino. They are WAY better
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.