Хм, я з таким випадком, чесно кажучи, ще не стикався. Звичайно, я ніколи цього не пробував і не фільтрував електронні листи до спаму у великій кількості.
Тож це для мене нове і досить дивне. Я впевнений, що зараз буде дуже важко писати скрізь і пояснювати, що сталося, але, очевидно, у вас немає іншого вибору.
Однак якщо ви зміните свою пошту в тих казино, які вам підходять, ви принаймні уникнете спаму від інших. Тож принаймні в цьому є невелика позитивна сторона. 🙂
Hmm, I have never encountered such a case before, to tell you the truth. Of course I have never tried it and I have not filtered emails to spam in any high number.
So this is new to me and quite strange. I'm sure it's going to be quite a hassle to write everywhere now and explain what happened, but apparently you don't have any other option.
However, if you change your mail at the casinos that are okay for you, at least you will avoid spam from the others. So at least there is a small positive side to it. 🙂
Автоматичний переклад.