ФорумКазиноA Big Candy Casino - загальне обговорення

A Big Candy Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

8 міс. тому від Radka
|
11311 переглядів 158 відповідей |
|
1...3 4 5...8
Додати публікацію
angel47usa
4 міс. тому

Це здорово. Чесно кажучи, це мало допоможе нам у вашій ситуації.

Як щодо створення ще однієї скарги? Вибачте, я не можу пригадати, чи є у вас ще гроші. Однак якщо ви це зробите, я б не вагався.

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Ні, пані. Як я вже сказав, я вичерпав ці баланси w/d і вніс це казино в чорний список, як кілька місяців тому. Він був одним із перших, хто потрапив у чорний список

Автоматичний переклад.
angel47usa
4 міс. тому

Я чітко пам'ятаю цю ситуацію, коли ти сказав, що не повернешся. Я не думаю, що надсилання якихось акцій теж не допоможе. Чи немає способу заборонити ці повідомлення або не отримувати їх?

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

ХА!!! НІ. Я зайшов на сайт. НЕ підписаний на ВСІ електронні/текстові повідомлення тощо. Я зайшов у чат і сказав їм скасувати підписку, і я навіть заблокував їх у своїй електронній пошті. Проте я просто хочу сказати, якщо хтось ще це помітив, можливо, це допоможе.... позначення та блокування ВСІХ цих казино в моїй електронній пошті ЗАРАЗ призвело до того, що Google/Microsoft буквально заборонили мою вихідну пошту та помістили ВСІ моя папка чернеток. Я знайшов цю причину та стверджує, що, швидше за все, я надіслав ДУЖЕ забагато електронних листів у спам... бла-бла-бла... і, ймовірно, це причина, чому ця електронна адреса "пошкоджена".

Мені потрібно відвідати ВСІ казино, яких я не вніс у чорний список, і подати запит на зміну пов’язаної з ними електронної адреси. Як ви можете собі уявити, це досить втомливо і ЖАХЛИВО. БАГАТО живих чатів!!

Наразі я зробив лише 1...це так нудно.

Автоматичний переклад.
angel47usa
4 міс. тому

Хм, я з таким випадком, чесно кажучи, ще не стикався. Звичайно, я ніколи цього не пробував і не фільтрував електронні листи до спаму у великій кількості.

Тож це для мене нове і досить дивне. Я впевнений, що зараз буде дуже важко писати скрізь і пояснювати, що сталося, але, очевидно, у вас немає іншого вибору.

Однак якщо ви зміните свою пошту в тих казино, які вам підходять, ви принаймні уникнете спаму від інших. Тож принаймні в цьому є невелика позитивна сторона. 🙂

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

привіт, у мене була та сама проблема з цукерками від жуків.

Спочатку я почав з бонусу на депозит, отримав виграш до 7000, мені довелося заплатити близько 3500 байт, перш ніж я міг щось зняти.

на щастя, я втратив більшу частину. закінчилося з 1800 я міг нічию. Я подав заявку на зняття коштів, але вони відмовили. сказав, що у мене змішані кошти. мабуть, коли я вніс бонусний купон tge, у мене на той час у моєму обліковому записі ще залишилося кілька бонусів. оскільки це все ще було на моєму рахунку, коли я додав новий депозит, вони вважали це грошима зі змішаних знахідок і тому мені нічого не заплатили. просто видаляє всі мої виграші, залишаючи мені 30 баксів для гри. Я нічого не отримав зі свого виграшу. хитрі дурні.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

на королівських барабанах було чудово грати. Мені навіть не потрібно було підтверджувати свій ідентифікатор і таке інше. просто пішов далі. внесено, виграно. , подав заявку на зняття виграшу, і наступного дня на моєму рахунку було 800. .

наступного разу, коли я виграв, я подав заявку на зняття 200, і мій рахунок був закритий за 2 години. дай їм піти. вони чудові

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Власники є олімпійськими медалістами в шахрайстві, ніхто не повинен вкладати гроші тут

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

привіт, у мене була та сама проблема з цукерками від жуків.

Спочатку я почав з бонусу на депозит, отримав виграш до 7000, мені довелося заплатити близько 3500 байт, перш ніж я міг щось зняти.

на щастя, я втратив більшу частину. закінчилося з 1800 я міг нічию. Я подав заявку на зняття коштів, але вони відмовили. сказав, що у мене змішані кошти. мабуть, коли я вніс бонусний купон tge, у мене на той час у моєму обліковому записі ще залишилося кілька бонусів. оскільки це все ще було на моєму рахунку, коли я додав новий депозит, вони вважали це грошима зі змішаних знахідок і тому мені нічого не заплатили. просто видаляє всі мої виграші, залишаючи мені 30 баксів для гри. Я нічого не отримав зі свого виграшу. хитрі дурні.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Якщо ви переконані, що ці змішані кошти не є правильними з огляду на поточні обставини, подайте власну безкоштовну скаргу. Я б сказав, що втрачати не так багато: https://casino.guru/complaints/createaaa 👈

Що скажете, чи варто пробувати?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Власники є олімпійськими медалістами в шахрайстві, ніхто не повинен вкладати гроші тут

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

О, невирішена скарга ... Мені прикро це чути. Принаймні казино заробило інші чорні точки на цьому шляху. 🙁

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я приблизно настільки близький до того, щоб відновити надсилання автоматичних електронних листів кожні 3 години із запитанням, де я зняв кошти…..

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

на королівських барабанах було чудово грати. Мені навіть не потрібно було підтверджувати свій ідентифікатор і таке інше. просто пішов далі. внесено, виграно. , подав заявку на зняття виграшу, і наступного дня на моєму рахунку було 800. .

наступного разу, коли я виграв, я подав заявку на зняття 200, і мій рахунок був закритий за 2 години. дай їм піти. вони чудові

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Royal Reels перетворюється на Planet 7 Casino, коли я натискаю на нього. Має бути обмежено в моєму регіоні.

Казино Planet 7 є сайтом Inclave. І ЖАХЛИВІ відгуки. Ill pass

Автоматичний переклад.
Corona42
3 міс. тому

Я почав надсилати автоматичні електронні листи A Big Candy кожні 3 години. Кожен раз вони відповідали однаковою електронною поштою.


Уникайте цього казино як чуми.

Автоматичний переклад.
Corona42
3 міс. тому

Привіт! Думаю, це не допоможе, якщо казино вирішило не відповідати й продовжує надсилати вам ті самі відповіді. Я бачив, що у вас також є невирішена скарга на них і чимало грошей, які вони мали вам заплатити. Шкода, що казино не має ліцензії, і немає органів, до яких можна звернутися. Я думаю, що це буде застереженням уникати таких казино і краще грати в тих, які мають ліцензію, тому що завжди буде до кого звернутися.

Вибачте, що нічого не вирішено, але я думаю, що ви засвоїли свій урок. 😥

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Є, але я все одно збираюся продовжувати підривати їхню поштову скриньку.....

Автоматичний переклад.
Corona42
3 міс. тому

Я розумію, хоча не знаю, чи це найкраща ідея. У будь-якому випадку, я б також спробував дістатися до своїх грошей і не хотів би залишити їх просто так.

Тож, якщо ви почуєте щось нове та маєте оновлення, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

привіт, мені важко отримати кошти, чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

привіт, мені важко отримати кошти, чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Так шкода тебе. Це казино потрібно стерти з планети

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я подав запит на зняття коштів 02.02.24, як довго я маю чекати, поки я вас залучу

Автоматичний переклад.
dinobrown
3 міс. тому

Не біда, ми будемо тут.

Якщо ви хочете перевірити Центр вирішення проблем, перегляньте цей посібник 👈 Я б сказав, що ніколи не завадить бути готовим...

Але я сподіваюся, що скарга не знадобиться! 🤞🤞

Повертайтеся, коли щось у вас на думці.


Автоматичний переклад.
1...3 4 5...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого