ГоловнаФорумКазиноA Big Candy Casino - загальне обговорення

A Big Candy Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

 від Radka
|
38 342 переглядів 189 відповідей |
|
1...3 4 5...10
angel47usa

Це здорово. Чесно кажучи, це мало допоможе нам у вашій ситуації.

Як щодо створення ще однієї скарги? Вибачте, я не можу пригадати, чи є у вас ще гроші. Однак якщо ви це зробите, я б не вагався.

Автоматичний переклад.
Radka

Ні, пані. Як я вже сказав, я вичерпав ці баланси w/d і вніс це казино в чорний список, як кілька місяців тому. Він був одним із перших, хто потрапив у чорний список

Автоматичний переклад.
angel47usa

Я чітко пам'ятаю цю ситуацію, коли ти сказав, що не повернешся. Я не думаю, що надсилання якихось акцій теж не допоможе. Чи немає способу заборонити ці повідомлення або не отримувати їх?

Автоматичний переклад.
Jaro

ХА!!! НІ. Я зайшов на сайт. НЕ підписаний на ВСІ електронні/текстові повідомлення тощо. Я зайшов у чат і сказав їм скасувати підписку, і я навіть заблокував їх у своїй електронній пошті. Проте я просто хочу сказати, якщо хтось ще це помітив, можливо, це допоможе.... позначення та блокування ВСІХ цих казино в моїй електронній пошті ЗАРАЗ призвело до того, що Google/Microsoft буквально заборонили мою вихідну пошту та помістили ВСІ моя папка чернеток. Я знайшов цю причину та стверджує, що, швидше за все, я надіслав ДУЖЕ забагато електронних листів у спам... бла-бла-бла... і, ймовірно, це причина, чому ця електронна адреса "пошкоджена".

Мені потрібно відвідати ВСІ казино, яких я не вніс у чорний список, і подати запит на зміну пов’язаної з ними електронної адреси. Як ви можете собі уявити, це досить втомливо і ЖАХЛИВО. БАГАТО живих чатів!!

Наразі я зробив лише 1...це так нудно.

Автоматичний переклад.
angel47usa

Хм, я з таким випадком, чесно кажучи, ще не стикався. Звичайно, я ніколи цього не пробував і не фільтрував електронні листи до спаму у великій кількості.

Тож це для мене нове і досить дивне. Я впевнений, що зараз буде дуже важко писати скрізь і пояснювати, що сталося, але, очевидно, у вас немає іншого вибору.

Однак якщо ви зміните свою пошту в тих казино, які вам підходять, ви принаймні уникнете спаму від інших. Тож принаймні в цьому є невелика позитивна сторона. 🙂

Автоматичний переклад.

привіт, у мене була та сама проблема з цукерками від жуків.

Спочатку я почав з бонусу на депозит, отримав виграш до 7000, мені довелося заплатити близько 3500 байт, перш ніж я міг щось зняти.

на щастя, я втратив більшу частину. закінчилося з 1800 я міг нічию. Я подав заявку на зняття коштів, але вони відмовили. сказав, що у мене змішані кошти. мабуть, коли я вніс бонусний купон tge, у мене на той час у моєму обліковому записі ще залишилося кілька бонусів. оскільки це все ще було на моєму рахунку, коли я додав новий депозит, вони вважали це грошима зі змішаних знахідок і тому мені нічого не заплатили. просто видаляє всі мої виграші, залишаючи мені 30 баксів для гри. Я нічого не отримав зі свого виграшу. хитрі дурні.

Автоматичний переклад.

на королівських барабанах було чудово грати. Мені навіть не потрібно було підтверджувати свій ідентифікатор і таке інше. просто пішов далі. внесено, виграно. , подав заявку на зняття виграшу, і наступного дня на моєму рахунку було 800. .

наступного разу, коли я виграв, я подав заявку на зняття 200, і мій рахунок був закритий за 2 години. дай їм піти. вони чудові

Автоматичний переклад.

Власники є олімпійськими медалістами в шахрайстві, ніхто не повинен вкладати гроші тут

Автоматичний переклад.

привіт, у мене була та сама проблема з цукерками від жуків.

Спочатку я почав з бонусу на депозит, отримав виграш до 7000, мені довелося заплатити близько 3500 байт, перш ніж я міг щось зняти.

на щастя, я втратив більшу частину. закінчилося з 1800 я міг нічию. Я подав заявку на зняття коштів, але вони відмовили. сказав, що у мене змішані кошти. мабуть, коли я вніс бонусний купон tge, у мене на той час у моєму обліковому записі ще залишилося кілька бонусів. оскільки це все ще було на моєму рахунку, коли я додав новий депозит, вони вважали це грошима зі змішаних знахідок і тому мені нічого не заплатили. просто видаляє всі мої виграші, залишаючи мені 30 баксів для гри. Я нічого не отримав зі свого виграшу. хитрі дурні.

Автоматичний переклад.

Якщо ви переконані, що ці змішані кошти не є правильними з огляду на поточні обставини, подайте власну безкоштовну скаргу. Я б сказав, що втрачати не так багато: https://casino.guru/complaints/createaaa 👈

Що скажете, чи варто пробувати?

Автоматичний переклад.

Власники є олімпійськими медалістами в шахрайстві, ніхто не повинен вкладати гроші тут

Автоматичний переклад.

О, невирішена скарга ... Мені прикро це чути. Принаймні казино заробило інші чорні точки на цьому шляху. 🙁

Автоматичний переклад.

Я приблизно настільки близький до того, щоб відновити надсилання автоматичних електронних листів кожні 3 години із запитанням, де я зняв кошти…..

Автоматичний переклад.

на королівських барабанах було чудово грати. Мені навіть не потрібно було підтверджувати свій ідентифікатор і таке інше. просто пішов далі. внесено, виграно. , подав заявку на зняття виграшу, і наступного дня на моєму рахунку було 800. .

наступного разу, коли я виграв, я подав заявку на зняття 200, і мій рахунок був закритий за 2 години. дай їм піти. вони чудові

Автоматичний переклад.

Royal Reels перетворюється на Planet 7 Casino, коли я натискаю на нього. Має бути обмежено в моєму регіоні.

Казино Planet 7 є сайтом Inclave. І ЖАХЛИВІ відгуки. Ill pass

Автоматичний переклад.
Corona42

Я почав надсилати автоматичні електронні листи A Big Candy кожні 3 години. Кожен раз вони відповідали однаковою електронною поштою.


Уникайте цього казино як чуми.

Автоматичний переклад.
Corona42

Привіт! Думаю, це не допоможе, якщо казино вирішило не відповідати й продовжує надсилати вам ті самі відповіді. Я бачив, що у вас також є невирішена скарга на них і чимало грошей, які вони мали вам заплатити. Шкода, що казино не має ліцензії, і немає органів, до яких можна звернутися. Я думаю, що це буде застереженням уникати таких казино і краще грати в тих, які мають ліцензію, тому що завжди буде до кого звернутися.

Вибачте, що нічого не вирішено, але я думаю, що ви засвоїли свій урок. 😥

Автоматичний переклад.
Jaro

Є, але я все одно збираюся продовжувати підривати їхню поштову скриньку.....

Автоматичний переклад.
Corona42

Я розумію, хоча не знаю, чи це найкраща ідея. У будь-якому випадку, я б також спробував дістатися до своїх грошей і не хотів би залишити їх просто так.

Тож, якщо ви почуєте щось нове та маєте оновлення, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.

привіт, мені важко отримати кошти, чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.

привіт, мені важко отримати кошти, чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.

Так шкода тебе. Це казино потрібно стерти з планети

Автоматичний переклад.

Я подав запит на зняття коштів 02.02.24, як довго я маю чекати, поки я вас залучу

Автоматичний переклад.
dinobrown

Не біда, ми будемо тут.

Якщо ви хочете перевірити Центр вирішення проблем, перегляньте цей посібник 👈 Я б сказав, що ніколи не завадить бути готовим...

Але я сподіваюся, що скарга не знадобиться! 🤞🤞

Повертайтеся, коли щось у вас на думці.


Автоматичний переклад.
1...3 4 5...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого