ГоловнаФорумКазиноA Big Candy Casino - загальне обговорення

A Big Candy Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

1 рік тому від Radka
|
31 627 переглядів 187 відповідей |
|
1...4 5 6...10
10 міс. тому

Так, вони кажуть, що у мене є 7-10 робочих днів для схвалення, тааааааа, ми побачимо, що з цього буде, я надав документи та пройшов перевірку, тому, сподіваюся, усі товари

Автоматичний переклад.
dinobrown
10 міс. тому

Чи є у вас проблеми з виведенням?

Автоматичний переклад.
tomgarner
10 міс. тому

Просто він все ще очікує на розгляд, я зробив це лише 02.02.24, тож мені продовжують казати, що це все ще протягом 7-10 робочих днів, тому команда фінансистів повідомила мені, що мої виграші перейдуть на певний банківський рахунок, який я їм надав моя виписка з банківського рахунку, яку я надав їм

Автоматичний переклад.
dinobrown
10 міс. тому

Ага

це регулярна процедура.

Сподіваюся, все буде добре🙏

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Так, вони кажуть, що у мене є 7-10 робочих днів для схвалення, тааааааа, ми побачимо, що з цього буде, я надав документи та пройшов перевірку, тому, сподіваюся, усі товари

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я не думаю, що ще потрібно бути негативним, оскільки ви лише нещодавно здійснили виведення коштів. Я бачу, що перевірка пройшла успішно, тож тепер вам доведеться набратися терпіння, і я твердо вірю, що ви отримаєте гроші.

Якщо у вас є якісь оновлення чи проблеми, а казино не зв’язалося з вами, ми будемо тут. 🙂

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Через 7 місяців я все ще чекаю ТАМ БРЕХНЯ БРЕХНЯ. КРАЩЕ ЗАЛИШИТИСЯ

ВІД ЦІХ ШАХРАЇВ


Автоматичний переклад.
evricliamalandris
10 міс. тому

Привіт. Просто щоб переконатися, чи це тут 👈, казино, про яке ви говорите? І, будь ласка, трохи подумайте про свою мову, дякую.

Чи хотіли б ви розповісти нам докладніше про проблему, тож, можливо, ми могли б допомогти? 🤷‍♀️ Завжди є можливість подати скаргу, наша команда обов'язково спробує її вирішити. Будь ласка, повідомте нас, якщо вам потрібна допомога.

Автоматичний переклад.
Romi
10 міс. тому

Привіт, моє зняття схвалено, тож я думаю, що це хороший знак, я просто чекаю, щоб він потрапив на мій банківський рахунок

Автоматичний переклад.
dinobrown
10 міс. тому

Це те, що я люблю чути. Сподіваюся, гроші скоро надійдуть на ваш рахунок.

Обов’язково повідомте мене, коли це станеться. Я буду чекати. 🙂

Автоматичний переклад.
dinobrown
10 міс. тому

Просто цікаво, скільки ви вилучили? Я все ще чекаю 10 тисяч доларів від цих клоунів.

Мені цікаво, чи сума в доларах має якесь відношення до затримок...

Автоматичний переклад.
Corona42
10 міс. тому

Привіт! Я бачив, що у вас також була подана скарга на це казино, але вона залишилася невирішеною, оскільки казино врешті не вирішило її.

Я припускаю, що ви чекали на ці гроші досить довго. Ви все ще підтримуєте зв'язок з казино і чи отримували від них якісь оновлення щодо ваших грошей?

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Я дошкуляв їм кожні 3 години через автоматичні електронні листи. Вони відповідають здебільшого однаковими відповідями.

Автоматичний переклад.
Corona42
10 міс. тому

1000 австралійських доларів, це було схвалено, але я перевіряю, чи вийде це протягом 10 бізнесів, якщо ні, мені доведеться передати його

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я дошкуляв їм кожні 3 години через автоматичні електронні листи. Вони відповідають здебільшого однаковими відповідями.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Хм, шкода, і я думаю, що, пишучи так часто, ви, мабуть, багато чого не вирішите.

У будь-якому випадку, як довго ви чекали своїх грошей?

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

З 18 листопада.

З часом планується збільшити частоту надсилання електронних листів.

я хочу свої гроші. І це не коштує мені ні грошей, ні часу, щоб це зробити, лол.

Автоматичний переклад.
Corona42
10 міс. тому

О, це досить довго чекати, я б сказав.

Однак мені цікаво, чи зможете ви врешті-решт отримати свої гроші, чи казино просто проігнорує вас. Що казино дає вам як причину відсутності ваших грошей? Це ті самі шаблони?

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Це різні шаблони залежно від репутації, але вони говорять те саме.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

чи люди справді отримували там гроші раніше? це наближається близько 10 днів, і я ще нічого не отримав

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Це різні шаблони залежно від репутації, але вони говорять те саме.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я бачу, значить, ти все ще крутишся по колу. В такому випадку не залишається нічого робити, як сподіватися, хоч і скептично, але хочеться вірити, що все вийде добре.

Якщо у вас буде щось нове, обов’язково повідомте мені. Я думаю, що це точно допоможе іншим гравцям.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

чи люди справді отримували там гроші раніше? це наближається близько 10 днів, і я ще нічого не отримав

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Якщо ви прочитаєте всю цю тему, ви обов’язково отримаєте відповідь на своє запитання. Востаннє я бачив вирішення подібної ситуації , згідно зі скаргами, у грудні минулого року

Однак ви все ще нічого не чули, і казино не має з вами справи чи ігнорує вас? Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів, тому, якщо ви все ще будете на тому ж місці, я рекомендую вам подати скаргу. 😕

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого