ФорумКазиноA Big Candy Casino - загальне обговорення

A Big Candy Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

1 рік тому від Radka
|
25933 переглядів 187 відповідей |
|
1...4 5 6...10
Додати публікацію
9 міс. тому

Так, вони кажуть, що у мене є 7-10 робочих днів для схвалення, тааааааа, ми побачимо, що з цього буде, я надав документи та пройшов перевірку, тому, сподіваюся, усі товари

Автоматичний переклад.
dinobrown
9 міс. тому

Чи є у вас проблеми з виведенням?

Автоматичний переклад.
tomgarner
9 міс. тому

Просто він все ще очікує на розгляд, я зробив це лише 02.02.24, тож мені продовжують казати, що це все ще протягом 7-10 робочих днів, тому команда фінансистів повідомила мені, що мої виграші перейдуть на певний банківський рахунок, який я їм надав моя виписка з банківського рахунку, яку я надав їм

Автоматичний переклад.
dinobrown
9 міс. тому

Ага

це регулярна процедура.

Сподіваюся, все буде добре🙏

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Так, вони кажуть, що у мене є 7-10 робочих днів для схвалення, тааааааа, ми побачимо, що з цього буде, я надав документи та пройшов перевірку, тому, сподіваюся, усі товари

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я не думаю, що ще потрібно бути негативним, оскільки ви лише нещодавно здійснили виведення коштів. Я бачу, що перевірка пройшла успішно, тож тепер вам доведеться набратися терпіння, і я твердо вірю, що ви отримаєте гроші.

Якщо у вас є якісь оновлення чи проблеми, а казино не зв’язалося з вами, ми будемо тут. 🙂

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Через 7 місяців я все ще чекаю ТАМ БРЕХНЯ БРЕХНЯ. КРАЩЕ ЗАЛИШИТИСЯ

ВІД ЦІХ ШАХРАЇВ


Автоматичний переклад.
evricliamalandris
9 міс. тому

Привіт. Просто щоб переконатися, чи це тут 👈, казино, про яке ви говорите? І, будь ласка, трохи подумайте про свою мову, дякую.

Чи хотіли б ви розповісти нам докладніше про проблему, тож, можливо, ми могли б допомогти? 🤷‍♀️ Завжди є можливість подати скаргу, наша команда обов'язково спробує її вирішити. Будь ласка, повідомте нас, якщо вам потрібна допомога.

Автоматичний переклад.
Romi
9 міс. тому

Привіт, моє зняття схвалено, тож я думаю, що це хороший знак, я просто чекаю, щоб він потрапив на мій банківський рахунок

Автоматичний переклад.
dinobrown
9 міс. тому

Це те, що я люблю чути. Сподіваюся, гроші скоро надійдуть на ваш рахунок.

Обов’язково повідомте мене, коли це станеться. Я буду чекати. 🙂

Автоматичний переклад.
dinobrown
9 міс. тому

Просто цікаво, скільки ви вилучили? Я все ще чекаю 10 тисяч доларів від цих клоунів.

Мені цікаво, чи сума в доларах має якесь відношення до затримок...

Автоматичний переклад.
Corona42
9 міс. тому

Привіт! Я бачив, що у вас також була подана скарга на це казино, але вона залишилася невирішеною, оскільки казино врешті не вирішило її.

Я припускаю, що ви чекали на ці гроші досить довго. Ви все ще підтримуєте зв'язок з казино і чи отримували від них якісь оновлення щодо ваших грошей?

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Я дошкуляв їм кожні 3 години через автоматичні електронні листи. Вони відповідають здебільшого однаковими відповідями.

Автоматичний переклад.
Corona42
9 міс. тому

1000 австралійських доларів, це було схвалено, але я перевіряю, чи вийде це протягом 10 бізнесів, якщо ні, мені доведеться передати його

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я дошкуляв їм кожні 3 години через автоматичні електронні листи. Вони відповідають здебільшого однаковими відповідями.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Хм, шкода, і я думаю, що, пишучи так часто, ви, мабуть, багато чого не вирішите.

У будь-якому випадку, як довго ви чекали своїх грошей?

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

З 18 листопада.

З часом планується збільшити частоту надсилання електронних листів.

я хочу свої гроші. І це не коштує мені ні грошей, ні часу, щоб це зробити, лол.

Автоматичний переклад.
Corona42
9 міс. тому

О, це досить довго чекати, я б сказав.

Однак мені цікаво, чи зможете ви врешті-решт отримати свої гроші, чи казино просто проігнорує вас. Що казино дає вам як причину відсутності ваших грошей? Це ті самі шаблони?

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Це різні шаблони залежно від репутації, але вони говорять те саме.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

чи люди справді отримували там гроші раніше? це наближається близько 10 днів, і я ще нічого не отримав

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Це різні шаблони залежно від репутації, але вони говорять те саме.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я бачу, значить, ти все ще крутишся по колу. В такому випадку не залишається нічого робити, як сподіватися, хоч і скептично, але хочеться вірити, що все вийде добре.

Якщо у вас буде щось нове, обов’язково повідомте мені. Я думаю, що це точно допоможе іншим гравцям.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

чи люди справді отримували там гроші раніше? це наближається близько 10 днів, і я ще нічого не отримав

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Якщо ви прочитаєте всю цю тему, ви обов’язково отримаєте відповідь на своє запитання. Востаннє я бачив вирішення подібної ситуації , згідно зі скаргами, у грудні минулого року

Однак ви все ще нічого не чули, і казино не має з вами справи чи ігнорує вас? Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів, тому, якщо ви все ще будете на тому ж місці, я рекомендую вам подати скаргу. 😕

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого