2 міс. тому
Наша команда зв’яжеться з вами якомога швидше. Таймер, встановлений у вашій скарзі, вказує час.
Our team will get back to you as soon as possible. The timer that is set in your complaint indicates the time.
0
Наша команда зв’яжеться з вами якомога швидше. Таймер, встановлений у вашій скарзі, вказує час.
Our team will get back to you as soon as possible. The timer that is set in your complaint indicates the time.
Привіт, вони відхилили моє зняття двох сум в 1win і я повинен був отримати кошти назад, помічник на сторінці довідки каже мені, що повернення відбувається негайно, але поки нічого
Hello, they rejected my withdrawal of two amounts in 1win and I was supposed to receive the funds back, the assistant on the help page tells me that the refund is immediately but nothing yet
hola me rechazaron el retiro de dos montos en 1win y se supone que debiese recibir los fondos de vuelta, la asistente en la pàgina de ayuda me dice que es de inmediato la devolución pero nada aún
Привіт,
Я хотів би отримати повну картину подій, тож чи могли б ви сказати, коли відбулася ця угода з помічником казино? Намагаючись з’ясувати, як довго триватиме проблема.
Можливо, це також може допомогти дізнатися, який спосіб оплати використовувався для скасованих зняття коштів.
Заздалегідь дякую за відповідь.
Hello,
I'd ike to get the full picture of the events, so could you tell when has this agreenment with casino assistant occured? Trying to find out how long the problem last.
It could also perhaps help to know what payment option was used for the cancelled withdrawals.
Thank you in advance for your reply.
Я зробив 2 зняття, деякі на мій банківський рахунок, яким я завжди користуюся, а інші на віртуальні рахунки. Відхилені зняття – це ті, які я здійснив на свій банківський рахунок, один у розмірі 15 000 доларів США, а інший – 50 000 доларів США. Коли я побачив, що вони червоні, вони сказали мені, що їх було відхилено, і вони сказали, що відшкодування буде здійснено негайно, і поки я нічого не повернув
I made 2 withdrawals, some to my bank account, which I always use, and others to virtual accounts. The rejected withdrawals are those that I made to my bank account, one of $15,000 and another of $50,000, when I saw that they were red, they told me that they had been rejected and they told me that the refund would be made immediately, and until now I have refund nothing
hice 2 retiros algunos a mi cuenta bancaria la que utilizo siempre y otros a cuentas virtuales. Los retiros rechazados son los que realicé a mi cuenta bancaria, uno de $15000 y otro de $50000, cuando vi que estaban en rojo, me dijeron que habían seido rechazados y me dijeron que el reembolso se hacía de inmediato, y hasta ahora se me ha reembosaldo nada
Гаразд, а казино пояснило вам причину, чому вони відхилили ці зняття коштів, про які ви говорите, і чому ви повинні отримати відшкодування? Раніше у вас не було проблем з виведенням коштів на ваш рахунок? Я бачу, що це великі суми, тому мені було цікаво, чи казино проводить певні перевірки, але я думаю, що вони повинні повідомити вас, якщо щось подібне відбувається.
Крім того, чи правильно я бачу дати 24 червня? Я питаю, тому що скріншот досить розмитий.
Дайте мені знати, будь ласка.
Okay, and did the casino explain to you the reason why they rejected these withdrawals you are talking about and why you should get a refund ? You had no problems withdrawing to your account before ? I see that these are large amounts so I was wondering if the casino is doing some checks but I think they should inform you if there is something like that going on.
Also, do I see the dates of 24 June correctly ? I'm asking because the screenshot is pretty blurry.
Let me know please.
Якщо вони були здійснені 26 червня, і всі вони були здійснені в мій основний банк, інші зняття було здійснено на онлайн-рахунки, і в мене не виникло жодних проблем. Мені сказали, що в чаті служби підтримки відшкодування здійснюється протягом 24 (вони ще не повернули мені) або 48, і я навіть читав у правилах, що це може тривати до 3 робочих днів. Я вважаю, що проблема була в банку
If they were made on June 26 and all were made to my primary bank, the other withdrawals were made to online accounts and I did not have any problems. They told me that the support chat the refund is made within 24 (they haven't refunded me yet) or 48 and I even read in the regulations it can be up to 3 business days. The problem was the bank I assume
Si fueron hechas el 26 de junio y todas fueron realizadas a mi banco primario, los otros retiros fueron hechos a cuentas online y no tuve ningún problema. Me dijeron que el chat de soporte el reembolso se hace dentro de 24 (aún no me han reembolsado) o 48 e incluso lei en las reglamentaciones pueden ser hasta 3 dias hábiles. El problema fue el banco asumo
На сторінці ставок 1win я виграв приблизно 150 000 доларів США. і я зміг зняти лише 85 000 доларів, оскільки я робив зняття на віртуальні рахунки. Однак 2 зняття, які я зробив у своєму банку, було відхилено, і, очевидно, гроші мені не повернули. Я чекав, чи отримаю гроші назад, але через більше ніж 24 години вони все ще не повернулися на мій рахунок. Сьогодні я спілкувався з командою підтримки, і вони сказали мені, що якщо мені його повернули і я в нього зіграв, я не граю на ці суми грошей і не маю можливості перевірити, чи інформація, яку вони мені надають, правдива. Тому мені потрібно знати, як дізнатися історію ігор і гроші, поставлені на них, а також повну історію, щоб перевірити те, що мені повідомили в службі підтримки 1win.
On the 1win betting page I won approximately $150,000 clp. and I was only able to withdraw $85,000 because I made the withdrawals to virtual accounts. However, 2 withdrawals I made to my bank were rejected and apparently the money was not returned to me. I have been waiting to see if I receive the money back but after more than 24 hours it was still not back in my account. Today I speak with the support team and they tell me that if it was returned to me and that I played it, I do not play those amounts of money and I have no way of verifying that the information they give me there is true. Therefore I need to know how to know the history of games and the money bet on them and a complete history to verify what they informed me in 1win Support.
en la página de apuestas 1win gané $150000 clp aprox. y solo pude retirar $85000 porque hice los retiros hacia cuentas virtuales. SIn embargo 2 retiros que hice a mi banco fueron rechazados y aparentemente el dinero no me fue devuelto. He estado pendiente si recibo el dinero devuelta pero a más de 24 horas aún no estaba de regreso en mi cuenta. Hoy hablo con el equipo de soporte y me dicen que si me fue devuelto y que lo jugué yo no juego esas cantidades de dinero y no tengo como verificar que la información que me entregan ahí es verídica. Por lo tanto necesito saber como hago para saber el historial de juegos y el dinero apostado en ellos y un historial completo para comprobar lo que me informaron en Soporte de 1win.
Гаразд, і ти ще нічого не отримав до цього часу, чи не так?
Я бачив, що ви встигли відкрити скаргу, тому було б добре, якби ви відповіли на запитання Томаша.
Зробити це можна тут, за цим посиланням . ⬅️
Гадаю, ми підемо далі і подивимося, що відбувається.
Okay then, and you still haven't gotten anything by this time either, have you?
I saw that you managed to open a complaint, so it would be good if you answered Tomas' questions.
You can do so here on this link. ⬅️
I guess we'll move on and see what's going on.
Я теж зняв гроші.
Кажуть, за 2 дні зловлять.
що за
Що таке зняття через 2 дні?
Потім я не вносив гроші і не грав.
I also withdrew money.
They say it will be caught in 2 days.
what the
What kind of withdrawal is 2 days later?
Then I didn't deposit money and didn't play.
저도출금했는데
2틀뒤에걸린다네요
참나
무슨출금이2틀뒤
그럼입금안하고게임안했죠
Іноді це може зайняти трохи більше часу, особливо коли мова йде про перше зняття коштів.
Ви вже пройшли процес верифікації в цьому казино?
Sometimes it may take a bit longer, especially when it comes to the first withdrawal.
Have you passed the verification process at this casino yet?
Завжди важливо прочитати умови бонусу заздалегідь або, якщо ви не впевнені або маєте додаткові запитання, звернутися з ними до служби підтримки казино.
Ви вже там зареєструвалися?
It is always important to read the bonus terms beforehand or, if you are not sure or have more questions, to address them to the support of the casino.
Have you already registered there?
Яка помилка в зоні покеру
Я отримую своє посвідчення, за яким стоїть -604
надсилайте електронні листи для моєї перевірки
Раніше виникала помилка ID-605
яка різниця?
Мені сказали чекати від 14 до 30 днів
30 днів тільки завершуються
Я не можу зайти в покерну зону
а також не зняти залишок
Крім того, рейкбек за другий тиждень липня мені ще не нарахували.
What is the error in the poker zone
I get my ID followed by a -604
send emails for my verification
Previously error ID-605 appeared
what is the difference?
They told me to wait 14 to 30 days
The 30 days are just being fulfilled
I can't enter the poker area
nor withdraw the balance
Also, the rakeback for the second week of July has not been credited to me yet.
Que es el error en la zona poker
me aparece mi id seguido de un -604
mande correos para mi verificación
antes aparecía error ID-605
cual es la diferencia?
me dijeron que espere de 14 a 30 dias
recien se están cumpliendo los 30 dias
no puedo entrar a la zona poker
ni retirar el saldo
además que el rakeback de la segunda semana de julio hasta ahora no me han acreditado
Привіт, вас ніхто не списує, коли ви намагаєтесь дізнатися, що відбувається та які помилки? Документи для перевірки прийняли або відхилили або ви нічого не знаєте?
Я думаю, що якщо ви так довго чекали, ви заслуговуєте на пояснення, і я рекомендую вам подати нам скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.
Ви можете знайти його за цим посиланням . ⬅️
Що ти скажеш, підеш на це?
Hello, nobody writes you off when you try to find out what's going on and what the errors are ? Documents for verification were accepted or rejected or you know nothing ?
I think if you have waited this long, then you deserve some explanation and I would recommend you to file a complaint with us and our team will try to help you.
You can find it on this link. ⬅️
What do you say, will you go for it ?
Я підтвердив свій обліковий запис 31 липня, надіславши свою особу та фото свого обличчя за посиланням, яке 1win запитав електронною поштою. Сьогодні 14 серпня, минуло 15 днів, і я досі не отримав жодної відповіді, Мені потрібні мої заробітки, я втомився, будь ласка.
I verified my account on July 31 by sending my identity and identification and a photo of my face through a link, which 1win requested by email, today is August 14, 15 days have passed and I still have not received a response of absolutely anything, I need my earnings, I'm tired, please.
hize la verificación de mi cuenta el 31 de julio enviando por medio de un link mi identidad y identificación y foto de mi cara , que 1win me solicitó por correo , ya hoy es 14 de agosto han pasado 15 días y aún no recibo de respuesta de absolutamente nada necesito que me den mis ganancias ya estoy cansado por favor
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.