ГоловнаФорумКазино1win Casino - загальне обговорення

1win Casino - загальне обговорення (Сторінка 29)

 від oscarhorche14
|
166 589 переглядів 755 відповідей |
|
1...28 29 30...39

На сторінці ставок 1win я виграв приблизно 150 000 доларів США. і я зміг зняти лише 85 000 доларів, оскільки я робив зняття на віртуальні рахунки. Однак 2 зняття, які я зробив у своєму банку, було відхилено, і, очевидно, гроші мені не повернули. Я чекав, чи отримаю гроші назад, але через більше ніж 24 години вони все ще не повернулися на мій рахунок. Сьогодні я спілкувався з командою підтримки, і вони сказали мені, що якщо мені його повернули і я в нього зіграв, я не граю на ці суми грошей і не маю можливості перевірити, чи інформація, яку вони мені надають, правдива. Тому мені потрібно знати, як дізнатися історію ігор і гроші, поставлені на них, а також повну історію, щоб перевірити те, що мені повідомили в службі підтримки 1win.

Автоматичний переклад.
angelaklara74

Гаразд, і ти ще нічого не отримав до цього часу, чи не так?

Я бачив, що ви встигли відкрити скаргу, тому було б добре, якби ви відповіли на запитання Томаша.

Зробити це можна тут, за цим посиланням . ⬅️

Гадаю, ми підемо далі і подивимося, що відбувається.

Автоматичний переклад.
Jaro

Я теж зняв гроші.

Кажуть, за 2 дні зловлять.

що за

Що таке зняття через 2 дні?

Потім я не вносив гроші і не грав.

Автоматичний переклад.

Чому виведення займає 2 дні?

Автоматичний переклад.
hongsohuiyeoja

Іноді це може зайняти трохи більше часу, особливо коли мова йде про перше зняття коштів.

Ви вже пройшли процес верифікації в цьому казино?

Автоматичний переклад.

Чи можна отримати бонус за реєстрацію на 1win або просто грати безкоштовно?

Автоматичний переклад.
dtprealezt

Завжди важливо прочитати умови бонусу заздалегідь або, якщо ви не впевнені або маєте додаткові запитання, звернутися з ними до служби підтримки казино.

Ви вже там зареєструвалися?

Автоматичний переклад.

Яка помилка в зоні покеру

Я отримую своє посвідчення, за яким стоїть -604

надсилайте електронні листи для моєї перевірки

Раніше виникала помилка ID-605

яка різниця?

Мені сказали чекати від 14 до 30 днів

30 днів тільки завершуються

Я не можу зайти в покерну зону

а також не зняти залишок

Крім того, рейкбек за другий тиждень липня мені ще не нарахували.

Автоматичний переклад.
Jasova

Привіт, вас ніхто не списує, коли ви намагаєтесь дізнатися, що відбувається та які помилки? Документи для перевірки прийняли або відхилили або ви нічого не знаєте?

Я думаю, що якщо ви так довго чекали, ви заслуговуєте на пояснення, і я рекомендую вам подати нам скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.

Ви можете знайти його за цим посиланням . ⬅️

Що ти скажеш, підеш на це?

Автоматичний переклад.

Я підтвердив свій обліковий запис 31 липня, надіславши свою особу та фото свого обличчя за посиланням, яке 1win запитав електронною поштою. Сьогодні 14 серпня, минуло 15 днів, і я досі не отримав жодної відповіді, Мені потрібні мої заробітки, я втомився, будь ласка.

Змінено
Автоматичний переклад.
gomezedduar

Я був би розлючений...

Що ж, без зайвих слів, дозвольте мені представити вам Casino Guru Resolution Center. Ми намагаємося підтримувати гравців у такій самій ситуації, і цей процес є безкоштовним.

Все, що вам потрібно зробити, це виконати кілька основних кроків і бути готовим до співпраці. Налаштуйте свою скаргу за допомогою

це зелене посилання 👈

Інструкції є, але ви можете задати будь-які запитання просто тут. Ми повернемося до вас.

Ви готові подати скаргу?


Автоматичний переклад.

Документи погодили, але пройшло 15 днів, а мені не виплатили гроші. Я надіслав електронний лист, і вони відповіли, що мені потрібно почекати 14 днів, які вже минули з моменту перевірки, і вони не просять мене про додаткову перевірку. В інших групах кажуть, що це шахрайство. Ось затвердження, це було 31 липня. Це дата, а я не отримав ні грошей, ні відповіді. file

Автоматичний переклад.
gomezedduar

Саме це є причиною подачі скарги. Я пропоную вам так зробити.

Очевидно, ви надто довго чекали.

Чи знаєте ви, будь ласка, що вам потрібно зробити, щоб подати скаргу на казино 1win?



Автоматичний переклад.
gomezedduar

Така сама проблема, минуло 5 днів, як я надіслав їм свої документи

але я взагалі не можу зняти свої кошти

я боюся втратити свої гроші

Автоматичний переклад.
LatifDz27

Привіт, судячи з того, що ви пишете, ви все ще проходите перевірку, і вона не завершена. Ви не можете зняти гроші без нього, тому вам доведеться спочатку пройти цей процес. Поки що з документами нічого не сталося, і казино їх просто перевіряє?

Намагайтеся нічого не робити з грошима і не грайте і чекайте, як розгорнеться ця ситуація. Якщо ви підтвердите, але проблеми з виведенням все ще виникають, повідомте нас, і ми спробуємо вам допомогти.

Чи може це бути?

Автоматичний переклад.
Jaro

Я зняв кошти, але він завжди очікує на розгляд протягом 5 днів

і я не отримав свої гроші, я подав скаргу, але один із вас сказав мені терпіти, поки вони перевірять мої документи через 14 днів

якщо не буде знака, ми зробимо хід?


Змінено
Автоматичний переклад.
LatifDz27

Привіт, те саме сталося зі мною. Зняття не приймалося, і я не міг увійти в покерну зону.

Сказали від 14 до 30 днів. І через 35 днів я отримав електронний лист, і мої кошти було знято.

Принаймні моя справа була завершена

удача

Автоматичний переклад.

Я зняв кошти, але він завжди очікує на розгляд протягом 5 днів

і я не отримав свої гроші, я подав скаргу, але один із вас сказав мені терпіти, поки вони перевірять мої документи через 14 днів

якщо не буде знака, ми зробимо хід?


Автоматичний переклад.

Так, саме так, як я сказав, а також як у скарзі. Ймовірно, очікування триватиме, доки не буде перевірено всі документи, а потім відкликання продовжиться та може бути схвалено або відхилено. Якщо нічого не зміниться протягом 14 днів, ми зв’яжемося з казино. 🙂

Автоматичний переклад.

Привіт, те саме сталося зі мною. Зняття не приймалося, і я не міг увійти в покерну зону.

Сказали від 14 до 30 днів. І через 35 днів я отримав електронний лист, і мої кошти було знято.

Принаймні моя справа була завершена

удача

Автоматичний переклад.

Хм, а чому вам довелося чекати 30 днів? Вас також перевіряли чи було ще щось? Чи знаєте ви, чому ви не можете піти в покер?

У будь-якому випадку, я знаю, що найважливіше те, що ти отримав гроші, і це мене тішить, але мені трохи дивно, що тобі довелося так довго чекати. 🙁

Автоматичний переклад.
Jaro

Вони заблокували мій обліковий запис з причини!!


Автоматичний переклад.
1...28 29 30...39
Перейти на сторінкуіз 39 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого