ФорумКазино1win Casino - загальне обговорення

1win Casino - загальне обговорення (Сторінка 29)

2 р. тому від oscarhorche14
|
113465 переглядів 650 відповідей |
|
1...28 29 30...33
Додати публікацію
4 міс. тому

На сторінці ставок 1win я виграв приблизно 150 000 доларів США. і я зміг зняти лише 85 000 доларів, оскільки я робив зняття на віртуальні рахунки. Однак 2 зняття, які я зробив у своєму банку, було відхилено, і, очевидно, гроші мені не повернули. Я чекав, чи отримаю гроші назад, але через більше ніж 24 години вони все ще не повернулися на мій рахунок. Сьогодні я спілкувався з командою підтримки, і вони сказали мені, що якщо мені його повернули і я в нього зіграв, я не граю на ці суми грошей і не маю можливості перевірити, чи інформація, яку вони мені надають, правдива. Тому мені потрібно знати, як дізнатися історію ігор і гроші, поставлені на них, а також повну історію, щоб перевірити те, що мені повідомили в службі підтримки 1win.

Автоматичний переклад.
angelaklara74
4 міс. тому

Гаразд, і ти ще нічого не отримав до цього часу, чи не так?

Я бачив, що ви встигли відкрити скаргу, тому було б добре, якби ви відповіли на запитання Томаша.

Зробити це можна тут, за цим посиланням . ⬅️

Гадаю, ми підемо далі і подивимося, що відбувається.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Я теж зняв гроші.

Кажуть, за 2 дні зловлять.

що за

Що таке зняття через 2 дні?

Потім я не вносив гроші і не грав.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Чому виведення займає 2 дні?

Автоматичний переклад.
hongsohuiyeoja
4 міс. тому

Іноді це може зайняти трохи більше часу, особливо коли мова йде про перше зняття коштів.

Ви вже пройшли процес верифікації в цьому казино?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Чи можна отримати бонус за реєстрацію на 1win або просто грати безкоштовно?

Автоматичний переклад.
dtprealezt
3 міс. тому

Завжди важливо прочитати умови бонусу заздалегідь або, якщо ви не впевнені або маєте додаткові запитання, звернутися з ними до служби підтримки казино.

Ви вже там зареєструвалися?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Яка помилка в зоні покеру

Я отримую своє посвідчення, за яким стоїть -604

надсилайте електронні листи для моєї перевірки

Раніше виникала помилка ID-605

яка різниця?

Мені сказали чекати від 14 до 30 днів

30 днів тільки завершуються

Я не можу зайти в покерну зону

а також не зняти залишок

Крім того, рейкбек за другий тиждень липня мені ще не нарахували.

Автоматичний переклад.
Jasova
3 міс. тому

Привіт, вас ніхто не списує, коли ви намагаєтесь дізнатися, що відбувається та які помилки? Документи для перевірки прийняли або відхилили або ви нічого не знаєте?

Я думаю, що якщо ви так довго чекали, ви заслуговуєте на пояснення, і я рекомендую вам подати нам скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.

Ви можете знайти його за цим посиланням . ⬅️

Що ти скажеш, підеш на це?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я підтвердив свій обліковий запис 31 липня, надіславши свою особу та фото свого обличчя за посиланням, яке 1win запитав електронною поштою. Сьогодні 14 серпня, минуло 15 днів, і я досі не отримав жодної відповіді, Мені потрібні мої заробітки, я втомився, будь ласка.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
gomezedduar
3 міс. тому

Я був би розлючений...

Що ж, без зайвих слів, дозвольте мені представити вам Casino Guru Resolution Center. Ми намагаємося підтримувати гравців у такій самій ситуації, і цей процес є безкоштовним.

Все, що вам потрібно зробити, це виконати кілька основних кроків і бути готовим до співпраці. Налаштуйте свою скаргу за допомогою

це зелене посилання 👈

Інструкції є, але ви можете задати будь-які запитання просто тут. Ми повернемося до вас.

Ви готові подати скаргу?


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Документи погодили, але пройшло 15 днів, а мені не виплатили гроші. Я надіслав електронний лист, і вони відповіли, що мені потрібно почекати 14 днів, які вже минули з моменту перевірки, і вони не просять мене про додаткову перевірку. В інших групах кажуть, що це шахрайство. Ось затвердження, це було 31 липня. Це дата, а я не отримав ні грошей, ні відповіді. file

Автоматичний переклад.
gomezedduar
3 міс. тому

Саме це є причиною подачі скарги. Я пропоную вам так зробити.

Очевидно, ви надто довго чекали.

Чи знаєте ви, будь ласка, що вам потрібно зробити, щоб подати скаргу на казино 1win?



Автоматичний переклад.
gomezedduar
2 міс. тому

Така сама проблема, минуло 5 днів, як я надіслав їм свої документи

але я взагалі не можу зняти свої кошти

я боюся втратити свої гроші

Автоматичний переклад.
LatifDz27
2 міс. тому

Привіт, судячи з того, що ви пишете, ви все ще проходите перевірку, і вона не завершена. Ви не можете зняти гроші без нього, тому вам доведеться спочатку пройти цей процес. Поки що з документами нічого не сталося, і казино їх просто перевіряє?

Намагайтеся нічого не робити з грошима і не грайте і чекайте, як розгорнеться ця ситуація. Якщо ви підтвердите, але проблеми з виведенням все ще виникають, повідомте нас, і ми спробуємо вам допомогти.

Чи може це бути?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Я зняв кошти, але він завжди очікує на розгляд протягом 5 днів

і я не отримав свої гроші, я подав скаргу, але один із вас сказав мені терпіти, поки вони перевірять мої документи через 14 днів

якщо не буде знака, ми зробимо хід?


Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
LatifDz27
2 міс. тому

Привіт, те саме сталося зі мною. Зняття не приймалося, і я не міг увійти в покерну зону.

Сказали від 14 до 30 днів. І через 35 днів я отримав електронний лист, і мої кошти було знято.

Принаймні моя справа була завершена

удача

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я зняв кошти, але він завжди очікує на розгляд протягом 5 днів

і я не отримав свої гроші, я подав скаргу, але один із вас сказав мені терпіти, поки вони перевірять мої документи через 14 днів

якщо не буде знака, ми зробимо хід?


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Так, саме так, як я сказав, а також як у скарзі. Ймовірно, очікування триватиме, доки не буде перевірено всі документи, а потім відкликання продовжиться та може бути схвалено або відхилено. Якщо нічого не зміниться протягом 14 днів, ми зв’яжемося з казино. 🙂

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, те саме сталося зі мною. Зняття не приймалося, і я не міг увійти в покерну зону.

Сказали від 14 до 30 днів. І через 35 днів я отримав електронний лист, і мої кошти було знято.

Принаймні моя справа була завершена

удача

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Хм, а чому вам довелося чекати 30 днів? Вас також перевіряли чи було ще щось? Чи знаєте ви, чому ви не можете піти в покер?

У будь-якому випадку, я знаю, що найважливіше те, що ти отримав гроші, і це мене тішить, але мені трохи дивно, що тобі довелося так довго чекати. 🙁

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Вони заблокували мій обліковий запис з причини!!


Автоматичний переклад.
1...28 29 30...33
Перейти на сторінкуіз 33 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого