ФорумКазино1win Casino - загальне обговорення

1win Casino - загальне обговорення (Сторінка 28)

3 р. тому від oscarhorche14
|
117088 переглядів 654 відповідей |
|
1...27 28 29...33
5 міс. тому

вони зупинили зняття коштів і заблокували мій обліковий запис. Зараз я не можу увійти до свого облікового запису, а потім знову попросив команду 1win електронною поштою 1win security,


Вони назвали таку причину 👇

Одночасно повідомляємо, що відповідно до п. 9.7. Правил користування сайтом, розділ Загальні положення та умови (далі – Правила), якщо учасник ставок вчиняє шахрайські дії проти букмекерської компанії (мультиакаунт, використання програмного забезпечення для автоматизації ставок, гра в арбітражних ситуаціях, якщо ігровий рахунок не використовується для розміщення ставок, зловживання програмами лояльності тощо), букмекерська компанія залишає за собою право запобігати таким шахрайським діям шляхом скасування ставок і закриття ігрового рахунку учасника парі.


Таким чином, відповідно до порушення п. 9.7. ігровий рахунок kuldeepmeena5128@gmail.com було заблоковано та не може бути відновлено.


Зверніть увагу, що після повторної реєстрації ваш ігровий обліковий запис буде заблоковано без попереднього повідомлення.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Дякую тобі!

Це те, що я припустив. Загальне правило, у якому відсутні деталі, але воно містить ключові слова «шахрайські дії проти букмекерської компанії». Казино зазвичай так роблять, якщо хочуть швидко позбутися гравця.

Чесно кажучи, це потребує подальшого дослідження. Отже, будь ласка, зосередьтеся на скарзі. 🙏


Автоматичний переклад.
gupta100dhawan
5 міс. тому

Це справедливий запит, але ви повинні зв’язатися з казино. Ми не можемо зробити це самостійно без додаткової інформації.

Будь ласка, дайте відповідь на вашу скаргу 👈 Саме час.

Чи є якісь пов’язані підказки, які ви можете надати? Можливо, ви знаєте про щось незвичайне, що зробили? Наприклад, ви грали, використовуючи спільне підключення до Інтернету або дуже часто перемикали Wi-Fi - щось подібне? Ми будемо тут, якщо ви придумаєте деталі.

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Я не користувався тією самою мережею та не використовував той самий телефон, але так, я оновив свій телефон, і в новому телефоні я використовував лише 1win, і я не створюю два облікові записи в 1win

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Так, я зосередився

Я надам вам всю необхідну інформацію


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я не користувався тією самою мережею та не використовував той самий телефон, але так, я оновив свій телефон, і в новому телефоні я використовував лише 1win, і я не створюю два облікові записи в 1win

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Вибачте, але в цьому дописі Радка писала іншому користувачу.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Так, я зосередився

Я надам вам всю необхідну інформацію


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Тепер нам потрібно дочекатися, поки наша команда зі скарг спробує вирішити цю вашу проблему. Запасіться терпінням, незабаром ви отримаєте відповідь на вашу скаргу .

У вас випадково є якісь оновлення для нас?

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Добре, я чекаю

Автоматичний переклад.
kuldeep7828
4 міс. тому

Також будь-ласка повідомляйте про будь-які новини з казино.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Мем

Коли мій обліковий запис буде розблоковано?

Автоматичний переклад.
kuldeep7828
4 міс. тому

Я не маю відповіді на це запитання, вам просто потрібно дочекатися вирішення вашої скарги.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

скільки чекати на ок

Автоматичний переклад.
kuldeep7828
4 міс. тому

Наша команда зв’яжеться з вами якомога швидше. Таймер, встановлений у вашій скарзі, вказує час.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Добре, я чекаю

Автоматичний переклад.
kuldeep7828
4 міс. тому

Сподіваюся, чекати доведеться недовго.🤞

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, вони відхилили моє зняття двох сум в 1win і я повинен був отримати кошти назад, помічник на сторінці довідки каже мені, що повернення відбувається негайно, але поки нічого

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
angelaklara74
4 міс. тому

Привіт,

Я хотів би отримати повну картину подій, тож чи могли б ви сказати, коли відбулася ця угода з помічником казино? Намагаючись з’ясувати, як довго триватиме проблема.

Можливо, це також може допомогти дізнатися, який спосіб оплати використовувався для скасованих зняття коштів.

Заздалегідь дякую за відповідь.

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Я зробив 2 зняття, деякі на мій банківський рахунок, яким я завжди користуюся, а інші на віртуальні рахунки. Відхилені зняття – це ті, які я здійснив на свій банківський рахунок, один у розмірі 15 000 доларів США, а інший – 50 000 доларів США. Коли я побачив, що вони червоні, вони сказали мені, що їх було відхилено, і вони сказали, що відшкодування буде здійснено негайно, і поки я нічого не повернув

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

file ПРОБЛЕМА Є

Автоматичний переклад.
angelaklara74
4 міс. тому

Гаразд, а казино пояснило вам причину, чому вони відхилили ці зняття коштів, про які ви говорите, і чому ви повинні отримати відшкодування? Раніше у вас не було проблем з виведенням коштів на ваш рахунок? Я бачу, що це великі суми, тому мені було цікаво, чи казино проводить певні перевірки, але я думаю, що вони повинні повідомити вас, якщо щось подібне відбувається.

Крім того, чи правильно я бачу дати 24 червня? Я питаю, тому що скріншот досить розмитий.

Дайте мені знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Якщо вони були здійснені 26 червня, і всі вони були здійснені в мій основний банк, інші зняття було здійснено на онлайн-рахунки, і в мене не виникло жодних проблем. Мені сказали, що в чаті служби підтримки відшкодування здійснюється протягом 24 (вони ще не повернули мені) або 48, і я навіть читав у правилах, що це може тривати до 3 робочих днів. Я вважаю, що проблема була в банку

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
1...27 28 29...33
Перейти на сторінкуіз 33 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого