ФорумКазино1win Casino - загальне обговорення

1win Casino - загальне обговорення

3 р. тому від oscarhorche14
|
116348 переглядів 653 відповідей |
|
1 2...33
3 р. тому
Тут ви можете обговорити 1win Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Доброго вечора,

Я з Іспанії, я намагаюся вивести свої кошти за 1 виграш, тому у мене вже 4 місяці і це неможливо. Я намагаюся, але вони відмовляються від операції. Звертайтеся в технічну службу, присилайте документи, які мене запитали і нічого. Хтось із Іспанії дозволив вам зняти кошти? Мені потрібна допомога або як повідомити про них.

Дякую

Автоматичний переклад.
oscarhorche14
3 р. тому

Мені шкода, що ви зробили такий невдалий вибір... Я б не вагаючись сказав, що через 4 місяці ваш шанс назавжди пішов. Це казино працює за ліцензією Кюрасао, тому ви можете почати з нього. Або ви можете подати скаргу тут: https://casino.guru/complaints, щоб інші могли принаймні побачити, через що ви пройшли.

Будь ласка, ви все ще на зв’язку з казино?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я не оп, але моя скарга подібна. Я вніс 20 євро 3 дні тому. Депозит за допомогою дебетової картки, найпростіше, дуже швидко.

З цими 20 євро я заробив досить багато грошей, але зараз вивести виграш неможливо. Веб-сайт дозволяє мені виводити гроші трьома способами. Картка, криптовалюта або «Perfect Money».

Кожна спроба картки невдовзі відхиляється без жодного виправдання. Крипто-гаманці, здається, не працюють також добре, тому я зараз намагаюся використовувати ідеальні гроші. Я читав скаргу про 1win тут із посиланням на ідеальний банк грошей, у підсумку він заплатив близько 120 євро комісії.

Неодноразово говорили зі службою підтримки, вони марні, якщо насправді є якась підтримка, а не якісь автоматичні відповіді ботів. Їхнє слово з цього приводу було «продовжуйте пробувати, змінюйте метод». Зняття займає до 48 годин бла-бла-бла. Справді жахлива підтримка.

Я вже подав скаргу, просто залишив цю публікацію тут, щоб люди знали, у що вони втягуються.

Якщо мені коли-небудь вдасться вивести свій виграш, я повернуся до цієї публікації та повідомлю про свою ситуацію, але це не змінить невдалий досвід, який я мав із цим казино.

Автоматичний переклад.
mainizel
2 р. тому

Привіт, дякую за пояснення та поширення. Все це створює погану картину. Однак наша команда розслідуватиме подальше. Сподіваюся, казино буде співпрацювати, це завжди важлива частина будь-яких скарг.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, я можу сказати вам, що 1 виграш є одним із найбільших шахраїв у світі зараз, я поясню найближчим часом, що сталося, граючи я досяг 100 тис., я завантажував багато грошей, і мені пощастило достатньо, щоб прийти до 100 тис., проблема в тому, що звідти я більше не міг завантажити гроші, нервозність з операторами, які постійно говорили мені, спробуй ще, спробуй ще, спробуй ще, але нічого, тепер я досяг максимальної суми розчарування та відчай, тому я вирішую зіграти їх знову, і я досягаю 500k, цифра ніколи не досягнута до цього часу, справжня проблема в тому, що вже, не зробивши зняття, я сказав: fuck me now how hell do I do? , і ні панове, через 2 дні очікування зв'язку і більше, вони закривають мій акаунт, ви не уявляєте скільки листів, і скільки разів мені доводилося писати на сайт, я плакала, думала, що всі гроші виграли, і не для того, щоб зняти їх, але особливо коли вони закрили мій обліковий запис, звідти на мене впав світ, я пробував усіма способами в світі, але мені нічого не приходить на електронну пошту з написаним, ми перевірили ваш обліковий запис, і там це було порушення чи щось протизаконне, я дуже хотів їх з'їсти, я надіслав свої документи, з обличчям також, усі кредитні картки, на які я поповнював свій рахунок, і мені кажуть, що я граю незаконно, я знав, що я повинен Я поповнив багато грошей, а потім отримав дуже великий баланс, я грав, і все ще граю на італійських сайтах, а потім прийшов до висновку, що надіслав ще одне електронне повідомлення з величезним розчаруванням, щоб подумати, що я відчуваю дуже погано, всі ці гроші виграні легально, зникли за 2 дні, справді зійшли з розуму, і це сталося вперше за 10 років гри на інших сайтах не було жодних проблем, я прошу вас бути обережними і ніколи не трапитись. Сподіваюся, що в моїй ситуації, залишившись без, у мене є частка надії, у мене є лише один останній електронний лист, щоб надіслати та подивитися якщо я зможу його відновити

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Всім привіт, я намагаюся зняти з 1win з 8 березня, я завантажив 300 євро з зарахованою візою відразу я потрапив на 2100 і спробував попередньо відмити їх тією ж карткою, але вони повернулися на мій рахунок і операцію скасували потім я спробував з крипто-рахунком 3 зняття по 700, тільки 1 був успішним, інші два скасовано знову і баланс повернувся на рахунок, тепер я досяг 12 тисяч на рахунку. Я намагався зняти всіма можливими способами, у мене більше ніж 10 зняття коштів на розгляді (оскільки є стеля для транзакції зняття коштів) тепер вони навіть їх більше не скасовують, дійсно смішний чат, завжди ті самі відповіді, на електронну пошту мені відповіли на початку, сказавши, щоб я був впевнений, що все було вирішено що обліковий запис не мав проблем, тепер вони навіть не відповідають на електронні листи, будьте обережні, я оновлю, якщо будуть якісь наслідки

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
alexx28
2 р. тому

Здравствуйте,

Я перевірив нещодавно подані скарги і лише дізнався, що наразі відкрито 9 справ. Боюся, більшість із них стосується оплати.

Взагалі кажучи, якщо гравцеві вдається виграти величезну суму, це означає глибший, більш трудомісткий процес перевірки, а також додаткові перевірки безпеки. Через ці перевірки обліковий запис гравця може бути заблоковано.

Наскільки я розумію, ви вже пройшли цю перевірку і зробили 10 зняття через ліміти - зараз в статусі очікування?

Казино раптом перестало відповідати. Я правий?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

привіт, казино відповідає мені лише в чаті в реальному часі, але завжди відповідає електронною поштою, що вони не можуть знати ці речі, вони не відповідали електронною поштою протягом 3 днів. Зняття коштів раніше було скасовано, і гроші повернулися на рахунок, тепер вилучення залишаються в стані очікування. У мене є 10 зняття по 700 євро в стані очікування, одна з 1000 в стані очікування та 4000 на рахунку на даний момент. Я зміг лише 8 березня зняти 700 євро, звідти все це зі мною сталося. Сподіваємося, що все вирішиться ще й тому, що цей сайт також рекламують стримери

Автоматичний переклад.
alexx28
2 р. тому

Привіт, alexx28!

У цій ситуації я б сказав, що вони можуть працювати над цим, якщо всі ці вилучення зараз очікують. Загалом це досить велика сума, тому для продовження може знадобитися більше часу. Якщо ви відчуваєте, що щось не так, сміливо подавайте скаргу.

Що ви думаєте про це?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт Радка

Я постараюся почекати ще 7 днів, сподіваючись, що це займе більше часу, інакше я подам скаргу пізніше

Автоматичний переклад.
alexx28
2 р. тому

Привіт, alexx28!

добре - звучить розумно.

Якщо щось станеться, повідомте нам, будь ласка. 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

1 перемога поганий сайт Я намагаюся повернути гроші більше 10 днів вони не знімають не рекомендую ніколи не грати

Автоматичний переклад.
alexx28
2 р. тому

Я в такій же ситуації, як і ви, чи змогли ви їх забрати?

Автоматичний переклад.
elia99
2 р. тому

ні, ще нічого, вони завжди повторюють одні й ті ж речі в чаті, а по електронній пошті не відповідають на лайно

Автоматичний переклад.
elia99
2 р. тому

Здравствуйте,

що вам повідомило казино про затримку, будь ласка?

Чи контактуєте ви з їхньою підтримкою на даний момент?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

ні, ще нічого, вони завжди повторюють одні й ті ж речі в чаті, а по електронній пошті не відповідають на лайно

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Здравствуйте,

Я бачу, що Вільям запросив казино приєднатися до скарги. Давайте подивимося, чого ми навчимося.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

дякую, ви були єдині, хто спробував мені допомогти, давай подивимося, що вони скажуть і чи прийдуть поговорити.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, 5 днів тому я поклав 700 євро на 1win, щоб піднятися до 1300, потім зняти, я отримав свій зняття, потім я повторно вніс 1600 і я піднявся до 5000 євро, оскільки я більше не можу зняти свої гроші, вони відмовилися зняти, тому я почав знову і тепер він очікує на розгляд без переміщення, живий чат завжди відповідає мені, щоб зв’язатися з 1win електронною поштою, але вони не відповідають мені електронною поштою, і він все ще очікує на розгляд через 72 години, чи є рішення?



Автоматичний переклад.
phantom
2 р. тому

Здравствуйте,

чому ви думаєте, що більше не можете зняти свої гроші, будь ласка?

Чи дало вам казино будь-які пояснення?

Якщо ви вважаєте, що щось не так, ви можете подати скаргу тут .

Автоматичний переклад.
1 2...33
Перейти на сторінкуіз 33 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого