3 р. тому
Тут ви можете обговорити 1win Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Доброго вечора,
Я з Іспанії, я намагаюся вивести свої кошти за 1 виграш, тому у мене вже 4 місяці і це неможливо. Я намагаюся, але вони відмовляються від операції. Звертайтеся в технічну службу, присилайте документи, які мене запитали і нічого. Хтось із Іспанії дозволив вам зняти кошти? Мені потрібна допомога або як повідомити про них.
Дякую
Good evening,
I am from Spain I am trying to withdraw my funds in 1 win, so I have been 4 months and it is impossible. I try but they reject the operation. Contact the technical service send the documents they asked me and nothing. Has someone from Spain let you withdraw funds? I need help or how to report them.
Thanks
Buenas noches,
Soy de españa estoy intentado retirar mis fondos en 1 win, asi llevo 4 meses y es imposible. Lo intento pero me rechazan la operación. Contacte con el servicio técnico mande los documentos que me pidieron y nada. Alguien de España que le haya dejado retirar fondos? Necesito ayuda o como denunciarles.
Gracias
Мені шкода, що ви зробили такий невдалий вибір... Я б не вагаючись сказав, що через 4 місяці ваш шанс назавжди пішов. Це казино працює за ліцензією Кюрасао, тому ви можете почати з нього. Або ви можете подати скаргу тут: https://casino.guru/complaints, щоб інші могли принаймні побачити, через що ви пройшли.
Будь ласка, ви все ще на зв’язку з казино?
I'm sorry you made such a poor choice... I would not much hesitate to say that after 4 months your chance is gone for good. This casino operates under curacao licence, so you may start there. Or you can submit a complaint here: https://casino.guru/complaints so the others may see what you've been through, at least.
Are you still in touch with the casino, please?
Я не оп, але моя скарга подібна. Я вніс 20 євро 3 дні тому. Депозит за допомогою дебетової картки, найпростіше, дуже швидко.
З цими 20 євро я заробив досить багато грошей, але зараз вивести виграш неможливо. Веб-сайт дозволяє мені виводити гроші трьома способами. Картка, криптовалюта або «Perfect Money».
Кожна спроба картки невдовзі відхиляється без жодного виправдання. Крипто-гаманці, здається, не працюють також добре, тому я зараз намагаюся використовувати ідеальні гроші. Я читав скаргу про 1win тут із посиланням на ідеальний банк грошей, у підсумку він заплатив близько 120 євро комісії.
Неодноразово говорили зі службою підтримки, вони марні, якщо насправді є якась підтримка, а не якісь автоматичні відповіді ботів. Їхнє слово з цього приводу було «продовжуйте пробувати, змінюйте метод». Зняття займає до 48 годин бла-бла-бла. Справді жахлива підтримка.
Я вже подав скаргу, просто залишив цю публікацію тут, щоб люди знали, у що вони втягуються.
Якщо мені коли-небудь вдасться вивести свій виграш, я повернуся до цієї публікації та повідомлю про свою ситуацію, але це не змінить невдалий досвід, який я мав із цим казино.
Im not op, but my complaint is similar. I deposited 20 euros 3 days ago. Deposited with debit card, easiest thing ever, super fast.
I made quite a lot of money with those 20 euros, but now withdrawing the winnings is impossible. The website allows me to withdraw the money choosing from 3 methods. Card, crypto or "Perfect Money".
Every card attempt is rejected shortly after, no justification whatsoever. Crypto wallets don't seem to work as well, so I am now trying to use perfect money. I read a complaint about 1win on here referring the perfect money bank, he ended up paying like 120 euros in commission.
Talked to support multiple times, they are useless, if there is actually any support and not some automatic bot responses. Their say on this whole thing was "keep trying, change method". Withdraws take up to 48 hours bla bla bla. Awful support really.
I have submited a complaint already, just leaving this post here so people know what they are getting themselves into.
If i ever get to withdraw my winnings, will come back to this post and give an update on my situation, but doesn't change the shady experience I had with this casino.
Привіт, дякую за пояснення та поширення. Все це створює погану картину. Однак наша команда розслідуватиме подальше. Сподіваюся, казино буде співпрацювати, це завжди важлива частина будь-яких скарг.
Hello, thank you for the explanation and sharing. It all makes a bad picture. Our team will investigate further, however. Hopefully, the casino will cooperate, it's always a crucial part of any complaints.
Привіт, я можу сказати вам, що 1 виграш є одним із найбільших шахраїв у світі зараз, я поясню найближчим часом, що сталося, граючи я досяг 100 тис., я завантажував багато грошей, і мені пощастило достатньо, щоб прийти до 100 тис., проблема в тому, що звідти я більше не міг завантажити гроші, нервозність з операторами, які постійно говорили мені, спробуй ще, спробуй ще, спробуй ще, але нічого, тепер я досяг максимальної суми розчарування та відчай, тому я вирішую зіграти їх знову, і я досягаю 500k, цифра ніколи не досягнута до цього часу, справжня проблема в тому, що вже, не зробивши зняття, я сказав: fuck me now how hell do I do? , і ні панове, через 2 дні очікування зв'язку і більше, вони закривають мій акаунт, ви не уявляєте скільки листів, і скільки разів мені доводилося писати на сайт, я плакала, думала, що всі гроші виграли, і не для того, щоб зняти їх, але особливо коли вони закрили мій обліковий запис, звідти на мене впав світ, я пробував усіма способами в світі, але мені нічого не приходить на електронну пошту з написаним, ми перевірили ваш обліковий запис, і там це було порушення чи щось протизаконне, я дуже хотів їх з'їсти, я надіслав свої документи, з обличчям також, усі кредитні картки, на які я поповнював свій рахунок, і мені кажуть, що я граю незаконно, я знав, що я повинен Я поповнив багато грошей, а потім отримав дуже великий баланс, я грав, і все ще граю на італійських сайтах, а потім прийшов до висновку, що надіслав ще одне електронне повідомлення з величезним розчаруванням, щоб подумати, що я відчуваю дуже погано, всі ці гроші виграні легально, зникли за 2 дні, справді зійшли з розуму, і це сталося вперше за 10 років гри на інших сайтах не було жодних проблем, я прошу вас бути обережними і ніколи не трапитись. Сподіваюся, що в моїй ситуації, залишившись без, у мене є частка надії, у мене є лише один останній електронний лист, щоб надіслати та подивитися якщо я зможу його відновити
Hi, I can tell you that 1 win is one of the most scammers in the world right now, I'll explain in the short term what happened, playing I got to 100k, I was loading a lot of money, and I was lucky enough to arrive at 100k, the problem is that from there I was no longer able to download the money, a nervousness with the operators who kept telling me try again, try again, try again, but nothing, now I have reached the most total disappointment and despair, so I decide to play them again , and I get to 500k, a figure never reached until now, the real problem is that already by not making withdraw I said, fuck me now how the hell do I do? , and no gentlemen, after 2 days waiting for contact and more, they close my account, you can not imagine how many emails, and how many times I had to write to the site, I was crying, thinking all that money won, and not to be able to withdraw them, but especially when they closed my account, from there the world fell on me, I tried in all the ways in the world, but nothing gets me an email with written, we checked your account, and there is it was a violation or something illegal, I really wanted to eat them, I sent my documents, with face also, all the credit cards that I top up my account, and they tell me that I play illegally, I knew I shouldn't top up a lot of money there and then arriving at a very large balance, I played, and I still play it at Italian sites, and then arrived at the conclusion I sent another email with a huge disappointment, to think that I was feeling really bad, all that money won legally, disappeared in 2 days, truly gone mad, and the first time this happens in 10 years of play, the other sites never had any problems, I ask you to be careful and never happen I hope so in my situation, left without a I have a shred of hope, I only have one last email to send and see if I can recover it
Salve, posso dirvi che 1 win e uno dei siti in questo momento più truffatori del mondo, Vi spiego a breve termine quello che è sucesso, giocando sono arrivato ad arrivare a 100k , io stavo caricando tanti soldi, e ho avuto una fortuna ad arrivare a 100k, il problema è che da lì non riuscivo più a scaricare i soldi, un nervosismo con gli operatori che continuavano a dirmi riprova, riprova, riprova, ma niente, arrivato ormai alla delusione e sconforto più totale, decido quindi di giocarli di nuovo, e arrivo a 500k, una cifra mai raggiunta fino ad adesso, il vero problema sta che già non facendo prelevare avevo detto, cazzo io adesso come cavolo faccio? , e niente signori, dopo 2 giorni che aspetto contatto e altro, mi chiudono l’account, non potete immaginare quante email, e quante volte ho dovuto scrivere al sito, mi stava venendo da piangere, a pensare tutti quei soldi vinti, e non poterlo prelevarli, ma sopratutto quando mi hanno chiuso il mio account, da li mi è cascato il mondo addosso, ho provato in tutte le maniere del mondo, ma niente mi arriva un email con scritto, abbiamo controllato il tuo account, e c’è stata un violamento o qualcosa di illegale, io veramente li volevo magiare, ho mandato documenti miei, con faccia anche, tutte le carte di credito che ho ricaricato il conto, e loro mi dicono che io gioco illegalmente, io lo sapevo che non ci dovevo ricaricare tanti soldi li e poi arrivando ad un saldo grandissimo, ho giocato, e ci gioco ancora ai siti italiani, e quindi arrivati alla conclusione ho mandato un altra email con una delusione grandissima, a pensare che mi stavo sentendo veramente male, tutti quei soldi vinti legalmente, scomparsi in 2 giorni, veramente arrivati alla follia, e la prima volta che succede in 10 anni di gioco, gli altri siti mai avuto problemi, vi chiedo di fare attenzione e di non capitare mai lo spero nella mia situazione, rimasto senza un briciolo di speranza, ho solo un ultima email da mandare e vedere se possible recuperarlo
Всім привіт, я намагаюся зняти з 1win з 8 березня, я завантажив 300 євро з зарахованою візою відразу я потрапив на 2100 і спробував попередньо відмити їх тією ж карткою, але вони повернулися на мій рахунок і операцію скасували потім я спробував з крипто-рахунком 3 зняття по 700, тільки 1 був успішним, інші два скасовано знову і баланс повернувся на рахунок, тепер я досяг 12 тисяч на рахунку. Я намагався зняти всіма можливими способами, у мене більше ніж 10 зняття коштів на розгляді (оскільки є стеля для транзакції зняття коштів) тепер вони навіть їх більше не скасовують, дійсно смішний чат, завжди ті самі відповіді, на електронну пошту мені відповіли на початку, сказавши, щоб я був впевнений, що все було вирішено що обліковий запис не мав проблем, тепер вони навіть не відповідають на електронні листи, будьте обережні, я оновлю, якщо будуть якісь наслідки
Hello everyone, I have been trying to withdraw from 1win since 8 March, I loaded 300 euros with a credited visa immediately I got to 2100 and tried to pre-wash them with the same card but they returned to my account and the operation was canceled then I tried with crypto account 3 withdrawals of 700, only 1 was successful the other two canceled again and the balance returned to the account, now I have reached 12 thousand on the account I have tried to withdraw in all possible ways I have more than 10 withdrawals pending (since there is a ceiling for withdrawal transaction) now they don't even cancel them anymore, really ridiculous live chat always the same answers, by email they replied to me at the beginning telling me to rest assured that everything was resolved that the account had no problem now they don't even reply to emails anymore, be careful, I'll update if there are any implications
Ciao a tutti e' dal 8 marzo che sto provando a prelevare su 1win , ho caricato 300 euro con visa accreditati subito sono arrivato a 2100 e ho provato a prelavarli con la medesima carta ma mi ritornavano sul conto e si annullava operazione allora ho provato con conto crypto 3 prelievi da 700, solo 1 e'andato a buon fine gli altri due di nuovo annullati e il saldo rimesso sul conto, ora sono arrivato a 12mila sul conto ho provato a prelevare in tutti modi possibili ho piu di 10 prelievi in sospeso (dato che ce' un massimale per transazione prelievo) ora non me li annullano neanche piu ' , chat live ridicola veramente sempre le stesse risposte, via email mi rispondevano al inizio dicendomi di star tranquillo che tutto si risolveva che il conto non aveva nessun problema ora non mi rispondono neanche piu alle email state attenti , aggiornero' se ci saranno risvolti
Здравствуйте,
Я перевірив нещодавно подані скарги і лише дізнався, що наразі відкрито 9 справ. Боюся, більшість із них стосується оплати.
Взагалі кажучи, якщо гравцеві вдається виграти величезну суму, це означає глибший, більш трудомісткий процес перевірки, а також додаткові перевірки безпеки. Через ці перевірки обліковий запис гравця може бути заблоковано.
Наскільки я розумію, ви вже пройшли цю перевірку і зробили 10 зняття через ліміти - зараз в статусі очікування?
Казино раптом перестало відповідати. Я правий?
Hello,
I checked recently submitted complaints and only to find out that there are currently 9 open cases. Most of those concerning payment, I'm afraid.
Generally speaking, if a player manages to win a huge sum, it means a deeper, more time-consuming verification process, plus additional security checks. Due to these checks, the player's account may be blocked.
As far as I understand, you already passed this verification and placed 10 withdrawals due to the limits - now in pending status?
The casino suddenly stopped responding. Am I correct?
привіт, казино відповідає мені лише в чаті в реальному часі, але завжди відповідає електронною поштою, що вони не можуть знати ці речі, вони не відповідали електронною поштою протягом 3 днів. Зняття коштів раніше було скасовано, і гроші повернулися на рахунок, тепер вилучення залишаються в стані очікування. У мене є 10 зняття по 700 євро в стані очікування, одна з 1000 в стані очікування та 4000 на рахунку на даний момент. Я зміг лише 8 березня зняти 700 євро, звідти все це зі мною сталося. Сподіваємося, що все вирішиться ще й тому, що цей сайт також рекламують стримери
hello, the casino only replies to me in live chat but always with the usual replies to contact via email that they cannot know these things, they have not replied via email for 3 days. The withdrawals were previously canceled and the money returned to the account now the withdrawals instead remain in a pending state I have 10 withdrawals of 700 euros in pending state one of 1000 in pending state and 4000 on the account at the moment. I was only able to make a withdrawal of 700 euros on 8 March from there all this happened to me. We hope everything will be resolved also because this site is also being advertised by streamers
ciao, il casino mi risponde solo in chat live ma sempre con le solite risposte di contattare via email che loro non possono sapere queste cose , via email non rispondono piu' da 3 giorni . I prelievi prima venivano cancellati e ritornavano i soldi sul conto ora i prelievi invece rimangono in stato di attesa ho 10 prelievi da 700 euro in stato di attesa uno da 1000 in stato di attesa e 4000 sul conto al momento . sono riuscito solo a fare un prelievo da 700 euro in dato 8 marzo da li mi e' successo tutto questo. Speriamo si risolva tutto anche perche questo sito lo stanno pubblicizzando anche streamer
Привіт, alexx28!
У цій ситуації я б сказав, що вони можуть працювати над цим, якщо всі ці вилучення зараз очікують. Загалом це досить велика сума, тому для продовження може знадобитися більше часу. Якщо ви відчуваєте, що щось не так, сміливо подавайте скаргу.
Що ви думаєте про це?
Hello alexx28,
In this situation, I would say that they may be working on it if all of those withdrawals are pending now. It's quite an amount in total, so it may take more time to proceed. If you feel that something is wrong., feel free to submit a complaint.
What do you think about it?
Привіт Радка
Я постараюся почекати ще 7 днів, сподіваючись, що це займе більше часу, інакше я подам скаргу пізніше
Hi Radka,
I will try to wait another 7 days hoping it will take longer, otherwise I will file a complaint later
Ciao Radka ,
Provero' attendere ancora 7 giorni sperando che ci voglia piu' tempo ,se no dopo presentero' reclamo
Привіт, alexx28!
добре - звучить розумно.
Якщо щось станеться, повідомте нам, будь ласка. 🙂
Hi alexx28,
ok - sounds reasonable.
In case something happens let us know, please. 🙂
1 перемога поганий сайт Я намагаюся повернути гроші більше 10 днів вони не знімають не рекомендую ніколи не грати
1 win lousy site I have been trying to recover money for more than 10 days they do not withdraw not recommended never play
1 win sito schifoso sono più di 10 giorni che cerco di recuperare dei soldi non fanno prelevare sconsigliato non giocare mai
Я в такій же ситуації, як і ви, чи змогли ви їх забрати?
I am placed in the same situation as you, were you able to withdraw them?
Io sono messo nella tua stessa situazione sei riuscito a ritirarli?
ні, ще нічого, вони завжди повторюють одні й ті ж речі в чаті, а по електронній пошті не відповідають на лайно
no yet nothing they always repeat the same things in chatlive and via email they do not answer shit
no ancora niente ripetono sempre le stesse cose in chatlive e via email non rispondono uno schifo
Здравствуйте,
що вам повідомило казино про затримку, будь ласка?
Чи контактуєте ви з їхньою підтримкою на даний момент?
Hello,
what did the casino tell you about the delay, please?
Are you in contact with their support, at the moment?
ні, ще нічого, вони завжди повторюють одні й ті ж речі в чаті, а по електронній пошті не відповідають на лайно
no yet nothing they always repeat the same things in chatlive and via email they do not answer shit
no ancora niente ripetono sempre le stesse cose in chatlive e via email non rispondono uno schifo
дякую, ви були єдині, хто спробував мені допомогти, давай подивимося, що вони скажуть і чи прийдуть поговорити.
thanks you were the only ones to try to help me let's see what they say and if they come to talk.
grazie siete stati gli unici a provare ad aiutarmi vediamo che dicono e se vengono a parlare.
Привіт, 5 днів тому я поклав 700 євро на 1win, щоб піднятися до 1300, потім зняти, я отримав свій зняття, потім я повторно вніс 1600 і я піднявся до 5000 євро, оскільки я більше не можу зняти свої гроші, вони відмовилися зняти, тому я почав знову і тепер він очікує на розгляд без переміщення, живий чат завжди відповідає мені, щоб зв’язатися з 1win електронною поштою, але вони не відповідають мені електронною поштою, і він все ще очікує на розгляд через 72 години, чи є рішення?
Hello 5 days ago I put 700 euro on 1win to go up to 1300 then withdraw I received my withdrawal, then I redeposited 1600 and I went up to 5000 euro since I can no longer withdraw my money, they refused withdrawals so I started again and now it's pending without moving, the live chat always answers me to contact 1win by email but they don't answer me by email and it's still pending since 72 hours soon, is there a solution?
Здравствуйте,
чому ви думаєте, що більше не можете зняти свої гроші, будь ласка?
Чи дало вам казино будь-які пояснення?
Якщо ви вважаєте, що щось не так, ви можете подати скаргу тут .
Hello,
why do you think you can no longer withdraw your money, please?
Did the casino provide you with any explanation?
If you think anything is wrong, you can submit a complaint here.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.