ФорумКазино1win Casino - загальне обговорення

1win Casino - загальне обговорення (Сторінка 30)

2 р. тому від oscarhorche14
|
93571 переглядів 587 відповідей |
|
1...29 30
Додати публікацію
gomezedduar
1 місяць тому

Я був би розлючений...

Що ж, без зайвих слів, дозвольте мені представити вам Casino Guru Resolution Center. Ми намагаємося підтримувати гравців у такій самій ситуації, і цей процес є безкоштовним.

Все, що вам потрібно зробити, це виконати кілька основних кроків і бути готовим до співпраці. Налаштуйте свою скаргу за допомогою

це зелене посилання 👈

Інструкції є, але ви можете задати будь-які запитання просто тут. Ми повернемося до вас.

Ви готові подати скаргу?


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Документи погодили, але пройшло 15 днів, а мені не виплатили гроші. Я надіслав електронний лист, і вони відповіли, що мені потрібно почекати 14 днів, які вже минули з моменту перевірки, і вони не просять мене про додаткову перевірку. В інших групах кажуть, що це шахрайство. Ось затвердження, це було 31 липня. Це дата, а я не отримав ні грошей, ні відповіді. file

Автоматичний переклад.
gomezedduar
1 місяць тому

Саме це є причиною подачі скарги. Я пропоную вам так зробити.

Очевидно, ви надто довго чекали.

Чи знаєте ви, будь ласка, що вам потрібно зробити, щоб подати скаргу на казино 1win?



Автоматичний переклад.
gomezedduar
3 тиж. тому

Така сама проблема, минуло 5 днів, як я надіслав їм свої документи

але я взагалі не можу зняти свої кошти

я боюся втратити свої гроші

Автоматичний переклад.
LatifDz27
3 тиж. тому

Привіт, судячи з того, що ви пишете, ви все ще проходите перевірку, і вона не завершена. Ви не можете зняти гроші без нього, тому вам доведеться спочатку пройти цей процес. Поки що з документами нічого не сталося, і казино їх просто перевіряє?

Намагайтеся нічого не робити з грошима і не грайте і чекайте, як розгорнеться ця ситуація. Якщо ви підтвердите, але проблеми з виведенням все ще виникають, повідомте нас, і ми спробуємо вам допомогти.

Чи може це бути?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Я зняв кошти, але він завжди очікує на розгляд протягом 5 днів

і я не отримав свої гроші, я подав скаргу, але один із вас сказав мені терпіти, поки вони перевірять мої документи через 14 днів

якщо не буде знака, ми зробимо хід?


Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
LatifDz27
3 тиж. тому

Привіт, те саме сталося зі мною. Зняття не приймалося, і я не міг увійти в покерну зону.

Сказали від 14 до 30 днів. І через 35 днів я отримав електронний лист, і мої кошти було знято.

Принаймні моя справа була завершена

удача

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я зняв кошти, але він завжди очікує на розгляд протягом 5 днів

і я не отримав свої гроші, я подав скаргу, але один із вас сказав мені терпіти, поки вони перевірять мої документи через 14 днів

якщо не буде знака, ми зробимо хід?


Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Так, саме так, як я сказав, а також як у скарзі. Ймовірно, очікування триватиме, доки не буде перевірено всі документи, а потім відкликання продовжиться та може бути схвалено або відхилено. Якщо нічого не зміниться протягом 14 днів, ми зв’яжемося з казино. 🙂

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт, те саме сталося зі мною. Зняття не приймалося, і я не міг увійти в покерну зону.

Сказали від 14 до 30 днів. І через 35 днів я отримав електронний лист, і мої кошти було знято.

Принаймні моя справа була завершена

удача

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Хм, а чому вам довелося чекати 30 днів? Вас також перевіряли чи було ще щось? Чи знаєте ви, чому ви не можете піти в покер?

У будь-якому випадку, я знаю, що найважливіше те, що ти отримав гроші, і це мене тішить, але мені трохи дивно, що тобі довелося так довго чекати. 🙁

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

Вони заблокували мій обліковий запис з причини!!


Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

file Вони надіслали мені це, і я клянуся, що мій обліковий запис законний

я не знаю, про що вони говорять

це пограбування, у мене немає кількох акаунтів, про що вони говорять

Автоматичний переклад.
LatifDz27
2 тиж. тому

Як я бачу у вашій скарзі, наша команда незабаром зв’яжеться з вами, і вони спробують зв’язатися з казино щодо всього цього.

Наберіться терпіння, і, сподіваюся, казино пояснить нам цю ситуацію.

Ви раніше не відкривали там інший рахунок? Просто щоб переконатися.

Автоматичний переклад.
Romi
2 тиж. тому

Ні, клянуся, це мій перший обліковий запис

Автоматичний переклад.
LatifDz27
2 тиж. тому

Гаразд, це просто питання, які іноді корисно поставити, оскільки я знаю, що деякі гравці, можливо, забули, що у них був рахунок у казино деякий час тому.

Тому наша команда спробує допомогти вам і з’ясувати, що відбувається. Давайте переконаємося, що все обробляється справедливо.🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
2 тиж. тому

З тобою все гаразд, дякую, сподіваюся, ми разом знайдемо рішення

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Доброго ранку, у мене є запитання: у казино 1win я не можу зняти свої гроші. Він скасовує його, хоча пройшов майже місяць. Він говорить мені, що для того, щоб зняти гроші, я повинен знову інвестувати гроші, 5% комісії від того, що я заробляю... І я хотів би знати, чи можу я зняти свій виграш частинами? Або це має бути все одночасно?

Автоматичний переклад.
leydimarlha
2 тиж. тому

Привіт, яка причина комісії? Який спосіб оплати ви використовуєте для зняття грошей? Мені цікаво, чи можливо ви говорите про перевірочний депозит, який поширений у казино, але я не можу точно сказати з того, що ви написали. Але якщо це єдина причина, чому ви не знімали гроші більше місяця, це буде перше, що спадає на думку. Отже, ви можете запитати в казино, чи це так, і чи це депозит для перевірки, і, отже, якщо ви внесете гроші, чи можна буде їх зняти?

Крім того, скільки ви можете зняти за раз, залежить від ліміту казино. Зазвичай такі є, у якій валюті ви хочете отримати свої гроші? В умовах обов’язково має бути вказано обмеження, тож перевірте це також.

Якщо вам потрібна допомога, ви не знаєте, що робити далі, і не можете зняти кошти, ви можете скористатися нашоюбезкоштовною функцією скарги . ⬅️

Тому, будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
developer20010605
4 дн. тому

як я можу з вами зв'язатися, сер?

Автоматичний переклад.
1...29 30
Перейти на сторінкуіз 30 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.