ФорумКазино1win Casino - загальне обговорення

1win Casino - загальне обговорення (Сторінка 25)

2 р. тому від oscarhorche14
|
94473 переглядів 587 відповідей |
|
1...24 25 26...30
Додати публікацію
Akib
7 міс. тому

Привіт. Дуже прошу не розкидати свої дописи по форуму, в цьому немає потреби. Дякую тобі. Ви вчинили правильно, надіславши скаргу нашій команді. Вони, як завжди, зроблять усе можливе, щоб її вирішити. Одна з головних речей, на мій погляд, — бути терплячим і повною мірою співпрацювати, щоб отримати найкращий результат. Це ваше перше зняття коштів із певного казино чи ви вже робили ще таке зняття? Подивимося, як казино відреагує та співпрацюватиме, лише після цього ми побачимо, як вирішиться проблема.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

знайте что казино гуру поощряет работу скаммеров 1вин, они не принимают мой отзыв, 1вин заблокировал полгода назад мой аккаунт и не вернул депозит. 1вин заблокировал меня в своей телеграм группе из за того что я назвал их скамм проектом, меня просили написать им на почту, но спустя полгода так никто и не ответил.

7 міс. тому

почему мою жалобу не принимают? мой отзыв также отклонен. они заблокировали мой аккаунт полгода назад после видеоверификации. они просили написать на почту чтобы отдать мой депозит, но так и не ответили. прошло уже полгода. мошенники

EGORRRIK
7 міс. тому

Привіт.

Я розумію, що з вашої точки зору ситуація цілком зрозуміла, але все ж ми не підтримуємо нечесну практику. Незважаючи на те, що наша група розгляду скарг дуже зайнята, допомагаючи гравцям, я попросив вас подати скаргу, і знаєте що? Вас попросять ввести свою початкову скаргу та отримати її повторне відкриття. Той, якого ти тоді ігнорував. Це все.

Команда просто не приймає численні скарги, що стосуються однієї проблеми.

Будь ласка, перейдіть за цим посиланням 👈, а потім попросіть менеджера зі скарги відкрити його ще раз – кнопка є.

Відгуки користувачів обробляються за такою ж логікою. Тож не хвилюйтеся; коли ваша скарга закінчиться, ваш чесний відгук користувача буде розглянуто.

Б’юся об заклад, ви отримали пояснення щодо відмови, чи не так?

«Вітаю, і дякую за ваш відгук. Оскільки в ньому йдеться про проблему, пов’язану з вашою скаргою Casino Guru, яку щойно закрили через те, що ви не відповідали, ви перестали відповідати, я також відхиляю цей відгук користувача. Якщо ви хочете повторно відкрити свою скаргу, не соромтеся це зробити. Дякуємо за розуміння."

Сподіваюся, ваше рішення вже близько!


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

1winn — один из лучших веб-сайтов казино, которые когда-либо использовались. Мне нравится бонус, предоставляемый за первую регистрацию.

7 міс. тому

Приємно чути, що ви отримали позитивний досвід роботи з 1win і що ви цінуєте їхній вітальний бонус. Завжди важливо знати умови бонусів і відповідально грати в онлайн-казино. Якщо у вас є якісь конкретні запитання або вас цікавить щось інше, я готовий допомогти!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

1winn — один из лучших веб-сайтов казино, которые когда-либо использовались. Мне нравится бонус, предоставляемый за первую регистрацию.

7 міс. тому

Привіт! Я радий, що тобі подобається казино, і ти маєш гарний досвід тут, оскільки, судячи з деяких останніх публікацій, думки досить суперечливі.

Щодо бонусу, тобі вдалося щось з нього виграти? Які там були умови? 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вы получите бесплатный бонусный ваучер на 1winn, если попытаетесь зарегистрироваться, и это один из лучших веб-сайтов казино.

aremukolawole4
7 міс. тому

Хм, на яких якостях ви базуєте свою думку про це конкретне казино? 🙂

Сподіваюся, справа не тільки в ваучері. Не соромтеся ділитися своїм подальшим досвідом.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Приємно чути, що ви отримали позитивний досвід роботи з 1win і що ви цінуєте їхній вітальний бонус. Завжди важливо знати умови бонусів і відповідально грати в онлайн-казино. Якщо у вас є якісь конкретні запитання або вас цікавить щось інше, я готовий допомогти!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт! Ви маєте рацію в тому, що вам слід бути обережними, граючи в онлайн-казино, і коли ви берете бонус, вам завжди слід уважно читати правила або умови.

Також приємно, що ви готові допомогти в деяких питаннях, і мені здалося, що ви працювали в казино, коли ви запропонували свою допомогу. хіба це не так? 🤔

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я учасник сайту 1win. Я намагався зняти близько 10 000 доларів, але виведення було відхилено 48 разів за 3 дні. Тож я зв’язався зі службою підтримки клієнтів, але отримав ту саму відповідь, що зняття було відхилено через відхилення системою автоматичного платежу. Я чув це знову і знову. Я казав їм більше 10 разів, що хочу вирішити цю проблему, але все, що я отримав у відповідь, це та сама відповідь, схожа на машину. Зараз я дуже злий, і, не маючи жодного відгуку, у мене дуже низька довіра до цього сайту.

Автоматичний переклад.
jinheji2286
6 міс. тому

Привіт. Як ви внесли картку, банківський переказ чи криптовалюту? Як ви намагаєтеся зняти гроші? Чи виводили ви раніше цим методом у цьому казино. Чи є у них тижневий/місячний або навіть щоденний ліміт на те, скільки вони дозволять вам зняти?

Автоматичний переклад.
Anonymized534
6 міс. тому

С картой мне че то не хотели выводить на крипту легко

6 міс. тому

Я учасник сайту 1win. Я намагався зняти близько 10 000 доларів, але виведення було відхилено 48 разів за 3 дні. Тож я зв’язався зі службою підтримки клієнтів, але отримав ту саму відповідь, що зняття було відхилено через відхилення системою автоматичного платежу. Я чув це знову і знову. Я казав їм більше 10 разів, що хочу вирішити цю проблему, але все, що я отримав у відповідь, це та сама відповідь, схожа на машину. Зараз я дуже злий, і, не маючи жодного відгуку, у мене дуже низька довіра до цього сайту.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, я бачу, що ви вже отримали кілька досить хороших запитань від nigeljc59, тому не соромтеся відповідати на них. Я запитаю вас, чи є у вас підтверджений рахунок казино? Скільки часу займає весь цей процес виведення, оскільки ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити це питання.

Я чекаю відповіді, яка допоможе нам у подальшому, і ми побачимо, чи можна буде допомогти, чи казино дасть іншу відповідь, крім автоматичної.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

С картой мне че то не хотели выводить на крипту легко

6 міс. тому

Привіт, у вас також є проблеми з виведенням коштів у цьому казино? Чи можете ви детальніше описати свою ситуацію? Ви внесли депозит за допомогою картки та хочете вивести на криптовалюту, так? Яка у вас проблема, що ви не можете цього зробити?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
jinheji2286
5 міс. тому

Ви коли-небудь втрачали гроші?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

jinheji1357, ідентифікатор 66302052


Я використовую цей обліковий запис. Проте минуло 23 дні з цим кодом проблеми PMNT-598359, але центр обслуговування клієнтів просто каже дочекатися відповіді від автоматичної системи оплати. Я не знаю, скільки це займе часу. Незалежно від того, пройде рік чи два, клієнт зможе повернутися до Інтернету. Якщо сайт каже мені почекати, чи потрібно мені просто чекати, незалежно від того, 1 рік чи 10 років?

Автоматичний переклад.
jinheji931115
5 міс. тому

Чи можу я запитати, яка саме проблема у вас у цьому казино? Я не можу до кінця зрозуміти, знаєте. Можливо, це якась проблема з вашим вилученням? Будь ласка, будьте більш конкретними, щоб ми могли побачити, чи є можливість допомогти вам.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

я не понял, зачем вы закрыли мою жалобу? я добиваюсь от казино выплаты моего депозита, то что они обвиняют меня в том что это не мой аккаунт это все фейк, пускай предоставляют запись разговора. я хочу просто вернуть свой депозит

EGORRRIK
5 міс. тому

Привіт, я переглянув вашу скаргу та знайшов причину її закриття.

У ньому йдеться: «Скаргу було закрито як необґрунтовану через невдалу перевірку KYC (підтвердження відеодзвінка), яка вказує на те, що особа, яка брала участь у відеодзвінку, не була власником/користувачем облікового запису. Крім того, звинувачення стосувалися ставок на спорт. , якою ми не займаємось».

Тож у подібних випадках було важко допомогти вам повернути ваші депозити, і, вибачте, більше нічого не можна було зробити. 😕

Автоматичний переклад.
1...24 25 26...30
Перейти на сторінкуіз 30 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.