Привіт.
Я розумію, що з вашої точки зору ситуація цілком зрозуміла, але все ж ми не підтримуємо нечесну практику. Незважаючи на те, що наша група розгляду скарг дуже зайнята, допомагаючи гравцям, я попросив вас подати скаргу, і знаєте що? Вас попросять ввести свою початкову скаргу та отримати її повторне відкриття. Той, якого ти тоді ігнорував. Це все.
Команда просто не приймає численні скарги, що стосуються однієї проблеми.
Будь ласка, перейдіть за цим посиланням 👈, а потім попросіть менеджера зі скарги відкрити його ще раз – кнопка є.
Відгуки користувачів обробляються за такою ж логікою. Тож не хвилюйтеся; коли ваша скарга закінчиться, ваш чесний відгук користувача буде розглянуто.
Б’юся об заклад, ви отримали пояснення щодо відмови, чи не так?
«Вітаю, і дякую за ваш відгук. Оскільки в ньому йдеться про проблему, пов’язану з вашою скаргою Casino Guru, яку щойно закрили через те, що ви не відповідали, ви перестали відповідати, я також відхиляю цей відгук користувача. Якщо ви хочете повторно відкрити свою скаргу, не соромтеся це зробити. Дякуємо за розуміння."
Сподіваюся, ваше рішення вже близько!
Hello there.
I understand that from your point of view, the situation is quite clear, but still, we do not support unfair practices. Even though our Complaint Team is very busy helping players, I asked specifically for your complaint, and do you know what? You are asked to enter your original complaint and get it reopened. The one you ignored back then. This is all.
The Team just does not accept multiple complaints focused on the very same issue.
Kindly follow this link 👈 then ask the complaint handler to reopen it once more - the button is there.
The user reviews are handled with the very same logic. So don't worry; once your complaint reaches its end, your honest user review will be considered.
I bet you got the rejection explanation, right?
"Hello, and thank you for your review. Since it describes an issue related to your Casino Guru complaint, which was just closed due to your unresponsiveness, you stopped responding, I'm also rejecting this user review. If you'd like to reopen your complaint, feel free to do so. Thank you for your understanding."
I hope your resolution is near!
Автоматичний переклад.