ФорумКазино1win Casino - загальне обговорення

1win Casino - загальне обговорення (Сторінка 26)

2 р. тому від oscarhorche14
|
109697 переглядів 627 відповідей |
|
1...25 26 27...32
Додати публікацію
jayp68437
6 міс. тому

Хм, я думаю, це має бути добре, оскільки це звичайні речі, необхідні казино для перевірки облікового запису. Ви вже відправили документи в казино чи тільки збираєтеся? Я вважаю, що було б найкраще, якби ви співпрацювали, щоб все пройшло швидше.

Однак, якщо ви вже все відправили і чекаєте на результат, можливо, доведеться набратися терпіння.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Добрий ранок,

У мене є обліковий запис 1win, і в останні місяці мені завжди вдавалося вносити та знімати кошти протягом кількох годин без особливих проблем.

Я помітив, що більше тижня кожне виведення коштів (50-100, а також спроба 400 євро) залишається в статусі «очікування» (жовтим). Пишу з Італії.

Що ви порадите мені зробити?

Я хотів би зняти всі наявні кошти через необхідність (приблизно 200 євро вже запитувано з приблизно 500 євро).

Дякую

Автоматичний переклад.
matteo90
6 міс. тому

Привіт, як довго ти чекав? Ми даємо казино 14 днів, тому я запитую.

Чи намагалися ви запитати службу підтримки, що відбувається, і раніше ви отримували гроші досить швидко, але зараз це не так. Можливо, у них є якісь технічні проблеми чи щось подібне, і було б добре знати.

Тож для початку я пропоную вам звернутися до них і подивитися, що вони вам скажуть.

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Привіт, я чекаю менше 7 днів, тому чекаю не менше 15-20.

Я ще не намагався зв’язатися зі службою підтримки. Чи потрібно це робити до 14 днів (тобто сьогодні також) чи пізніше?

Дякую за підтримку! 🙂

Автоматичний переклад.
matteo90
6 міс. тому

Звичайно, просто повідомте їм, що ви чекаєте гроші тиждень і що відбувається. Я вважаю, що вони повинні дати тобі розумну причину, чому це зайняло деякий час, і я думаю, ми точно дізнаємося, що відбувається.

Коли ви спробуєте, дайте мені знати, що вони сказали. Я твердо вірю, що незабаром ви отримаєте свої гроші, а якщо ні, то ми спробуємо допомогти. 😉

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Казино 1win ні про що не турбується!!

Я надсилаю їм листи щодня лише за відповідь, але вони ігнорують мене, як пекло!!

Вони сказали мені чекати 14 днів і максимальний час 30 днів на лист перевірки, але минуло майже 40 днів, відколи я чекаю, і ніхто не потурбувався повідомити статус процесу перевірки.

Найгірше казино, яке я коли-небудь бачив!!! Необережно!!!! Цього зовсім не очікували від команди безпеки 1win.!!!!.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт гуру казино.


Минув 31 день, відколи я не можу зняти свої гроші з казино 1win, раніше я робив це дуже швидко та нормально, але з 1 квітня цього року мені більше не дозволяють, вони сказали мені надіслати електронний лист до їхньої служби підтримки, вони попросили мене надати фотографії моїх документів, посвідчень особи (DNI) і моїх послуг з того місця, де я живу, я вже надіслав їм усе, що вони просили, і вони надіслали мені електронний лист із зазначенням, що перевірка займає 14 днів, а можливо, що 30 днів, Добре, що цей період уже минув, і я все ще отримую повідомлення на кшталт «Якби це був робот», який вказує чекати 14 днів і, якщо можливо, 30 днів. і ніхто з їх підтримки, у кого є телеграм на сторінці, ніхто не допомагає мені з цією проблемою, яку вони мені створюють

Будь ласка, допоможіть мені повернути мої гроші, які навіть не є прибутком 🙁. чекаю вашої підтримки. Дякую

Автоматичний переклад.
plowplow1821
6 міс. тому

Привіт, я помітив, що ви одразу подали скаргу , що є хорошим кроком, якщо ви так довго чекали, щоб підтвердити свій обліковий запис, і що ви отримали у відповідь, коли ви чекали, що вам довелося чекати знову. Ми даємо казино рівно 14 днів, щоб розібратися з KYC або процесом виведення коштів, тож я думаю, що цього достатньо, щоб ви чекали ще місяць.

Щодо документів, ви не отримали жодної інформації про них, тому вони перевірені чи вам все одно потрібно щось надіслати? Ви грали тут із бонусом чи ні?

Дайте мені знати, і якщо казино проігнорує вас, наша команда спробує допомогти.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Казино 1win ні про що не турбується!!

Я надсилаю їм листи щодня лише за відповідь, але вони ігнорують мене, як пекло!!

Вони сказали мені чекати 14 днів і максимальний час 30 днів на лист перевірки, але минуло майже 40 днів, відколи я чекаю, і ніхто не потурбувався повідомити статус процесу перевірки.

Найгірше казино, яке я коли-небудь бачив!!! Необережно!!!! Цього зовсім не очікували від команди безпеки 1win.!!!!.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Крім того, складається враження, що представник казино насправді не бажає відповідати на скаргу.

На мій погляд, ігнорування гравців та їх занепокоєння – це найгірша помилка. Будемо сподіватися, що зрештою нам хтось відповість 🤞🤞.

Я помітив, що ви згадали, що ваш обліковий запис заблоковано через пункт 10.3 p загальної умови. Можливо, ви знаєте, що це насправді означає?

Чи дає цей пункт якісь підказки для вас?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт гуру казино.


Минув 31 день, відколи я не можу зняти свої гроші з казино 1win, раніше я робив це дуже швидко та нормально, але з 1 квітня цього року мені більше не дозволяють, вони сказали мені надіслати електронний лист до їхньої служби підтримки, вони попросили мене надати фотографії моїх документів, посвідчень особи (DNI) і моїх послуг з того місця, де я живу, я вже надіслав їм усе, що вони просили, і вони надіслали мені електронний лист із зазначенням, що перевірка займає 14 днів, а можливо, що 30 днів, Добре, що цей період уже минув, і я все ще отримую повідомлення на кшталт «Якби це був робот», який вказує чекати 14 днів і, якщо можливо, 30 днів. і ніхто з їх підтримки, у кого є телеграм на сторінці, ніхто не допомагає мені з цією проблемою, яку вони мені створюють

Будь ласка, допоможіть мені повернути мої гроші, які навіть не є прибутком 🙁. чекаю вашої підтримки. Дякую

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я не можу допомогти собі, але для мене це звучить так само, як у випадку зі скаргою jayp68437 .

Чесно кажучи, я також дізнався, що ви нещодавно згадали, що втратили гроші. Це так, будь ласка? Сподіваюся, я зробив тут помилку, тому що це різко ускладнило б компаїнт.

Ви знаєте, ми не можемо вимагати оплати, якщо гравець втратив баланс під час розгляду скарги.

Звичайно, це не означає, що з боку казино не було непотрібних перешкод, але з логічної точки зору втрачена сума не може бути повернута.

Ну, дайте нам знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

У мене є гроші на моєму рахунку, але цей час чекати, очевидно, ви хочете грати, але в мене все ще є гроші. Я не можу його витягти. З міркувань KYC в електронному листі вказано від 14 до 30 днів, зараз ми пройшли 32 дні, нічого не знаючи. і, як робот, вони постійно кажуть чекати від 14 до 30 днів. коли термін вже минув.

Крім того, я невдаха в цьому казино. Я не знаю, чому так багато перешкод.

Автоматичний переклад.
plowplow1821
6 міс. тому

Принаймні ви отримаєте відповідь!!

Я навіть не отримую відповіді від служби безпеки! Вони просто ігнорують мене, як біс!

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

У мене є обліковий запис з 19 травня 2022 року, якщо я правильно пам’ятаю, я завжди міг нормально і дуже швидко виводити гроші, це те, що мені подобається в казино, але з 1 квітня взагалі нічого

Я надіслав документи на KYC, і на сьогоднішній день вони їх не перевірили, і час, який вони визначають, минув.

Я не грав з жодним бонусом. Казино ігнорує мене з 1 квітня, вони лише надсилають електронні листи, як ніби вони бот, вказуючи, що я повинен чекати від 14 до 30 днів після рішення

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
jayp68437
6 міс. тому

Це робить робот, ви можете це чітко бачити.

Автоматичний переклад.
plowplow1821
6 міс. тому

Так !

Вони просто граються нашими емоціями! Бо ми нічого не можемо з цим вдіяти! Ми можемо просто попросити їх відповісти нам, і вони просто ігнорують, як пекло!! У нас немає іншого виходу, як попросити їх!


Ви бачите, що я подав на них скаргу в Casino Guru ..але вони не потрудилися відповісти навіть на гуру казино..лише через 3 дні мою скаргу буде закрито та позначено як нерозглянуту. Тоді що буде далі?? Взагалі нічого!!!!!

Я не отримаю свої важко зароблені гроші з будь-якої причини, я це знаю!!


Автоматичний переклад.
plowplow1821
6 міс. тому

Чи отримали ви будь-яку відповідь від команди безпеки 1win, крім очікування 14-30 днів? Будь ласка, дайте мені знати, якщо отримаєте відповідь!


Автоматичний переклад.
jayp68437
6 міс. тому

Ні, на це не відповідають інші роботи 😔

Автоматичний переклад.
plowplow1821
6 міс. тому

Будь ласка, зв’яжіться зі мною на мою електронну адресу.


jayp68437@gmail.com

Будь ласка, надішліть мені лист!

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Шановний Джаро,


Минуло майже 45 днів, як я чекаю їх відповіді, тому що вони сказали мені чекати 14 днів, а максимальний час, який знадобиться для додаткової перевірки - 30 днів.

Але пройшло більше півтора місяця!!

Вони навіть більше не відповідають на мої листи! Я важко заробив 900 доларів США.

Я не можу дозволити їм піти цим шляхом! Якщо хтось може мені допомогти, зробіть це!! Оскільки вони навіть не відповідають на мою скаргу тут, у гуру казино!

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

У мене є гроші на моєму рахунку, але цей час чекати, очевидно, ви хочете грати, але в мене все ще є гроші. Я не можу його витягти. З міркувань KYC в електронному листі вказано від 14 до 30 днів, зараз ми пройшли 32 дні, нічого не знаючи. і, як робот, вони постійно кажуть чекати від 14 до 30 днів. коли термін вже минув.

Крім того, я невдаха в цьому казино. Я не знаю, чому так багато перешкод.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Тоді це гарна новина, коли ви говорите, що у вас є гроші на вашому рахунку, оскільки вони не повністю втрачені. Ви тривалий час не рухалися, а казино не повідомляло вам нічого нового? Ви навіть не знаєте, схвалені чи відхилені якісь документи?

Оскільки у вас є відкрита скарга, ми побачимо, що можна зробити.

Автоматичний переклад.
1...25 26 27...32
Перейти на сторінкуіз 32 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого