ФорумКазино1win Casino - загальне обговорення

1win Casino - загальне обговорення (Сторінка 25)

3 р. тому від oscarhorche14
|
117207 переглядів 656 відповідей |
|
1...24 25 26...33
9 міс. тому

Вы получите бесплатный бонусный ваучер на 1winn, если попытаетесь зарегистрироваться, и это один из лучших веб-сайтов казино.

aremukolawole4
9 міс. тому

Хм, на яких якостях ви базуєте свою думку про це конкретне казино? 🙂

Сподіваюся, справа не тільки в ваучері. Не соромтеся ділитися своїм подальшим досвідом.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Приємно чути, що ви отримали позитивний досвід роботи з 1win і що ви цінуєте їхній вітальний бонус. Завжди важливо знати умови бонусів і відповідально грати в онлайн-казино. Якщо у вас є якісь конкретні запитання або вас цікавить щось інше, я готовий допомогти!

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт! Ви маєте рацію в тому, що вам слід бути обережними, граючи в онлайн-казино, і коли ви берете бонус, вам завжди слід уважно читати правила або умови.

Також приємно, що ви готові допомогти в деяких питаннях, і мені здалося, що ви працювали в казино, коли ви запропонували свою допомогу. хіба це не так? 🤔

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я учасник сайту 1win. Я намагався зняти близько 10 000 доларів, але виведення було відхилено 48 разів за 3 дні. Тож я зв’язався зі службою підтримки клієнтів, але отримав ту саму відповідь, що зняття було відхилено через відхилення системою автоматичного платежу. Я чув це знову і знову. Я казав їм більше 10 разів, що хочу вирішити цю проблему, але все, що я отримав у відповідь, це та сама відповідь, схожа на машину. Зараз я дуже злий, і, не маючи жодного відгуку, у мене дуже низька довіра до цього сайту.

Автоматичний переклад.
jinheji2286
9 міс. тому

Привіт. Як ви внесли картку, банківський переказ чи криптовалюту? Як ви намагаєтеся зняти гроші? Чи виводили ви раніше цим методом у цьому казино. Чи є у них тижневий/місячний або навіть щоденний ліміт на те, скільки вони дозволять вам зняти?

Автоматичний переклад.
Anonymized534
9 міс. тому

С картой мне че то не хотели выводить на крипту легко

9 міс. тому

Я учасник сайту 1win. Я намагався зняти близько 10 000 доларів, але виведення було відхилено 48 разів за 3 дні. Тож я зв’язався зі службою підтримки клієнтів, але отримав ту саму відповідь, що зняття було відхилено через відхилення системою автоматичного платежу. Я чув це знову і знову. Я казав їм більше 10 разів, що хочу вирішити цю проблему, але все, що я отримав у відповідь, це та сама відповідь, схожа на машину. Зараз я дуже злий, і, не маючи жодного відгуку, у мене дуже низька довіра до цього сайту.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, я бачу, що ви вже отримали кілька досить хороших запитань від nigeljc59, тому не соромтеся відповідати на них. Я запитаю вас, чи є у вас підтверджений рахунок казино? Скільки часу займає весь цей процес виведення, оскільки ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити це питання.

Я чекаю відповіді, яка допоможе нам у подальшому, і ми побачимо, чи можна буде допомогти, чи казино дасть іншу відповідь, крім автоматичної.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

С картой мне че то не хотели выводить на крипту легко

9 міс. тому

Привіт, у вас також є проблеми з виведенням коштів у цьому казино? Чи можете ви детальніше описати свою ситуацію? Ви внесли депозит за допомогою картки та хочете вивести на криптовалюту, так? Яка у вас проблема, що ви не можете цього зробити?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
jinheji2286
8 міс. тому

Ви коли-небудь втрачали гроші?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

jinheji1357, ідентифікатор 66302052


Я використовую цей обліковий запис. Проте минуло 23 дні з цим кодом проблеми PMNT-598359, але центр обслуговування клієнтів просто каже дочекатися відповіді від автоматичної системи оплати. Я не знаю, скільки це займе часу. Незалежно від того, пройде рік чи два, клієнт зможе повернутися до Інтернету. Якщо сайт каже мені почекати, чи потрібно мені просто чекати, незалежно від того, 1 рік чи 10 років?

Автоматичний переклад.
jinheji931115
7 міс. тому

Чи можу я запитати, яка саме проблема у вас у цьому казино? Я не можу до кінця зрозуміти, знаєте. Можливо, це якась проблема з вашим вилученням? Будь ласка, будьте більш конкретними, щоб ми могли побачити, чи є можливість допомогти вам.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

я не понял, зачем вы закрыли мою жалобу? я добиваюсь от казино выплаты моего депозита, то что они обвиняют меня в том что это не мой аккаунт это все фейк, пускай предоставляют запись разговора. я хочу просто вернуть свой депозит

EGORRRIK
7 міс. тому

Привіт, я переглянув вашу скаргу та знайшов причину її закриття.

У ньому йдеться: «Скаргу було закрито як необґрунтовану через невдалу перевірку KYC (підтвердження відеодзвінка), яка вказує на те, що особа, яка брала участь у відеодзвінку, не була власником/користувачем облікового запису. Крім того, звинувачення стосувалися ставок на спорт. , якою ми не займаємось».

Тож у подібних випадках було важко допомогти вам повернути ваші депозити, і, вибачте, більше нічого не можна було зробити. 😕

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

да это скам казино, они не возвращают депозитов. даже если вы играете в казино, они просто удаляют вашу учетную запись и забирают ваши средства себе, на таком принципе они и зарабатывают.

GODENKOR
7 міс. тому

Привіт, за що вам повернути гроші? Я не знайшов жодної скарги на казино, тож якщо вони зробили те, що ви вважаєте несправедливим і вважаєте, що не зробили нічого поганого, ви можете подати скаргу. Чому вони заблокували ваш акаунт?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Обікрали мене в неділю 21 квітня, сторінка погано працювала і мені так і не нарахували бонус. Немає способу вирішити, тому що вони обслуговують ботів!


не грай !

Автоматичний переклад.
leandrobragachini
7 міс. тому

Вибачте, але я не зовсім розумію проблему. Не могли б ви бути конкретнішими, будь ласка? Яку премію ви повинні були отримати?

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
6 міс. тому

До 24 березня я був тим, хто сліпо довіряв 1win, тому що для мене все було надто гладко!!, але сьогодні .. Серйозно 0% довіри до 1win.

Мій обліковий запис заблокували через пункт 10.3p загальних умов, і я подав усі документи, але команда безпеки сказала мені чекати 14-30 днів..але минуло 37 днів, але досі немає відповіді!! Ось як 1win ставиться до свого VIP-гравця! Чудово!!!

Автоматичний переклад.
jayp68437
6 міс. тому

Привіт, я хотів порекомендувати вам негайно подати скаргу , але я бачив, що ви робили це раніше і чекаєте на відповідь казино, яка була б доречною.

Однак чому вони заблокували ваш обліковий запис, що написано в пункті?

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Це те, що я отримав лист від команди безпеки 1win!

Відповідно до п.10.3. Для підтвердження достовірності інформації Компанія може вимагати документи, що підтверджують особу Клієнтів.


Для проведення комплексної та об’єктивної перевірки просимо надати на нашу електронну адресу наступну інформацію:

1. документ, що посвідчує особу;

2. рахунок за комунальні послуги з підтвердженням місця проживання;

3. фотографія Вашого обличчя з документом, що посвідчує особу, в добре освітленому приміщенні (селфі з документом, що посвідчує особу).



З повагою, команда 1win.



Автоматичний переклад.
1...24 25 26...33
Перейти на сторінкуіз 33 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого