Доброго дня
Я хотів би оформити позов до 1win.
У мене заблоковано декілька вилучень, я прошу вашої допомоги, щоб спробувати вивести суми, які я отримав у казино та на спортивних ставках, мені дали 14 днів на перевірку документів, а 19 уже минуло. До сьогоднішнього ранку я мав звичайний доступ до свого облікового запису, але після обіду я більше не можу цього зробити. Служба підтримки попросила мене зв’язатися з security@1win.xyz, оскільки мій обліковий запис перевіряють. У техпідтримці не повідомили подробиць, сказали, що потрібно зв’язатися зі мною по електронній пошті, щоб вони мене передали.
Я вже надіслав електронний лист службі безпеки 19 днів тому, і я не отримав від них відповіді. Чи доведеться мені надсилати нові електронні листи, щоб чекати все більше і більше днів?
Допоможіть мені, будь ласка, підтримка гуру казино!
Good afternoon
I would like to formalize a claim against 1win.
I have several withdrawals blocked, I would like your help to try to withdraw the amounts, which I obtained in the casino and sports betting, they gave me 14 days to verify the documents and 19 have already passed. Until this morning I was able to access my account normally , now in the afternoon I can't do it anymore. Support asked me to contact security@1win.xyz as my account is being investigated. The support did not give me details, said that it was to contact me by email that they would pass me on.
I already sent the email to the security 19 days ago and I didn't get a response from them, will I have to send more emails to wait more and more days?
Help me please casino guru support!
Boa tarde
Gostaria de formalizar uma reclamação contra a 1win.
Estou com vários saques travados, gostaria da ajuda de vocês para tentar sacar os valores, que obtive em casino e aposta esportiva, deram 14 dias de prazo para verificar os documentos e já se passaram 19. Até hoje de manhã estava conseguindo acessar minha conta normalmente, agora de tarde não consigo mais. O suporte pediu para entrar em contato com o security@1win.xyz pois minha conta está em averiguação. O suporte não me deu detalhes, disse que era para entrar em contato pelo e-mail que eles iriam me passar.
Ja enviei o e-mail para o security há 19 dias e não tive retorno deles, terei de enviar mais e-mails para ficar aguardando mais e mais dias ?
Me ajudem por favor suporte do casino guru!
Автоматичний переклад.