ГоловнаФорумКазино1win Casino - загальне обговорення

1win Casino - загальне обговорення (Сторінка 18)

3 р. тому від oscarhorche14
|
133 708 переглядів 717 відповідей |
|
1...17 18 19...37
1 рік тому

file

після того, як вони надіслали всі документи, які вони мене просили, це сьогодні, вони сказали, що надіслали запит на зміну електронної адреси, щоб почекати від 1 до 24 годин, тому давайте почекаємо

Автоматичний переклад.
pavanidaniela1
1 рік тому

Я б сказав, що це можна назвати прогресом. Я хотів би знати, що саме сталося з даними вашого облікового запису, але я можу читати в Португалії 🙁.

Чи можете ви розмістити текст безпосередньо в публікації, щоб його можна було автоматично перекласти?

Дякуємо та чекаємо наступного оновлення. 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ну,


не так вже й рідко KYC запускається певною сумою, тому казино не потрібно перевіряти кожного гравця, який просить менші суми, особливо під час свят, коли багато співробітників у відпустці.


Коли справа доходить до створення кількох облікових записів, казино має вирішити, чи отримали ви несправедливу перевагу над ними, створивши ці облікові записи.


Що стосується використання забороненого програмного забезпечення чи будь-яких пов’язаних із цим питань, я б сказав, що казино має надати певні докази.


Якщо ви вважаєте, що не зробили нічого поганого чи порушили правила, надішліть скаргу . Можливо, ми зможемо допомогти вам або пояснити, чого вам слід уникати в майбутньому.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Люба,

Казино заявило, що мене бачили за допомогою кількох облікових записів, деталі яких збігаються.

Мені було цікаво, чи хтось із таким же іменем, як і у мене, створив у них обліковий запис, чи вони виявили, що було створено 2 облікові записи або ввійшли в систему через один пристрій.

Якщо хтось мав ім’я, схоже на моє, ідентифікаційна картка та адреса можуть легко підтвердити мою справжність.

Автоматичний переклад.
Abadul
1 рік тому

Привіт, Абадул

щоб отримати таку відповідь, вам потрібно дочекатися подальшого розвитку вашої скарги , ці докази можуть бути різними. Тому, поки ми не отримаємо належне пояснення від казино, це важко сказати.

По суті, казино можуть відстежувати IP-адресу, електронну пошту та облікові дані, у разі подібності облікові записи позначаються прапорцями, наступний етап полягає в тому, чи обидва облікові записи використовують однаковий спосіб оплати, вносять однакові суми, грають в ті самі ігри з однаковими ставками, і, звичайно, коли саме ці облікові записи були активними.


Ми також запитуємо казино, чи отримує гравець якусь несправедливу перевагу над казино, створюючи другий обліковий запис.

Бажаю тобі успіхів у цьому 🤞

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я в серйозній халепі🤦‍♂️


Щиро кажучи, я зробив щиру помилку.

Автоматичний переклад.
Abadul
1 рік тому

Привіт,

Я не знаю, про яку помилку ви зараз говорите. Це про вживаний мобільний телефон, який ви купили? Хоча я лише здогадуюсь.

Я вважаю, що найважливішим аспектом є з’ясувати, чи отримали ви неправомірну вигоду, ми подбаємо про це у скарзі. Тому постарайтеся трохи заспокоїтися. Я не буду приховувати, що це казино ігнорувало кілька подібних скарг у минулому, але команда скарг докладе всіх зусиль, щоб підтримати вас.🤞

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дуже дякую, але через цю помилку я втратив би всі свої зняття.

Мені подобаються криптовалютні P2P обміни/транзакції,

Ви не можете собі уявити, що я помилково вставив адресу чужого гаманця замість своєї.

Я надіслав їм Tron (клієнт) після транзакції, а також ініціював виведення коштів на свій гаманець Tron, несвідомо я вставив адресу гаманця клієнта замість своєї.

Я щиро не помітив, я просто переглянув адресу свого гаманця, і вони суперечили тому, що я вилучив.

Я просто сподіваюся, що казино зрозуміє цю помилку.


Автоматичний переклад.
Abadul
1 рік тому

Привіт,

О, тепер я бачу.

Це справді прикро, але давайте просто зачекаємо на відповідь казино. Тим часом намагайтеся зберігати спокій. Щиро бажаю вам справедливого висновку.🤞

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дякую, любий, я щиро ціную твої теплі слова.

Автоматичний переклад.
Abadul
1 рік тому

Немає потреби мені дякувати 🙂, я все ще вражений тим, наскільки ви неймовірно чесні, можу уявити, що не кожен гравець діяв би так, як ви.

Будь здоров, залишайся позитивним 🤞

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дякуємо😊

Ви теж повинні подбати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго дня

Я хотів би оформити позов до 1win.

У мене заблоковано декілька вилучень, я прошу вашої допомоги, щоб спробувати вивести суми, які я отримав у казино та на спортивних ставках, мені дали 14 днів на перевірку документів, а 19 уже минуло. До сьогоднішнього ранку я мав звичайний доступ до свого облікового запису, але після обіду я більше не можу цього зробити. Служба підтримки попросила мене зв’язатися з security@1win.xyz, оскільки мій обліковий запис перевіряють. У техпідтримці не повідомили подробиць, сказали, що потрібно зв’язатися зі мною по електронній пошті, щоб вони мене передали.

Я вже надіслав електронний лист службі безпеки 19 днів тому, і я не отримав від них відповіді. Чи доведеться мені надсилати нові електронні листи, щоб чекати все більше і більше днів?

Допоможіть мені, будь ласка, підтримка гуру казино!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

оновлення

вони повернули інший електронний лист, який я надіслав, стверджуючи, що я порушив правило 9.7.

Я впевнений, що не порушив це правило. Я бачив, як кілька гравців сказали, що їх забанили за тим же правилом, я думаю, що вони використовують його, коли у них немає вагомої причини блокувати гравців, яким пощастило зробити правильні записи в грі або навіть отримати високий коефіцієнт у спортивних іграх .

Я подам офіційну скаргу, щоб спробувати зняти баланс, який у мене був, або щоб вони надіслали «докази», які вони, за їхніми словами, мають команді гуру казино, щоб вони могли забанити мене за порушення цього правила.

Автоматичний переклад.
felipedeassisbarbosa
1 рік тому

Якщо ваша гра пов'язана зі спортом, я боюся, що гуру не зможуть вам допомогти.

Я молюся, щоб ви витягли свої гроші.

Автоматичний переклад.
Abadul
1 рік тому

Брате, якщо ти прочитав увесь текст, я також захопився спортивними ставками та казино, слотами та аварійними іграми. Я не просто роблю ставки на спорт.

Автоматичний переклад.
felipedeassisbarbosa
1 рік тому

Тоді гаразд, всього найкращого... Сподіваюся, ви скоро отримаєте свої гроші.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

оновлення

вони повернули інший електронний лист, який я надіслав, стверджуючи, що я порушив правило 9.7.

Я впевнений, що не порушив це правило. Я бачив, як кілька гравців сказали, що їх забанили за тим же правилом, я думаю, що вони використовують його, коли у них немає вагомої причини блокувати гравців, яким пощастило зробити правильні записи в грі або навіть отримати високий коефіцієнт у спортивних іграх .

Я подам офіційну скаргу, щоб спробувати зняти баланс, який у мене був, або щоб вони надіслали «докази», які вони, за їхніми словами, мають команді гуру казино, щоб вони могли забанити мене за порушення цього правила.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

боюся, якщо ви переглянете всю цю тему, ви отримаєте уявлення про те, як працює це казино. Не соромтеся також переглядати відкриті скарги .

Абадул має рацію, якщо йдеться про ставки на спорт, є шанс, що ми не зможемо допомогти, навіть якщо ви грали в ігри казино. Крім того, ваша скарга лише очікує на розгляд, тому ніхто не може побачити жодних деталей.

Бажаю вам успіхів у розгляді скарги. 🤞

Наступного разу заздалегідь подбайте про репутацію казино, щоб уберегти себе від можливих неприємностей

https://casino.guru/1win-casino-review

Незважаючи на те, що нещодавно цей сайт вирішив нарешті розглянути скарги гравців, репутація все ще погана. 🙁


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене була можливість потрапити на цих шахраїв 1 рік тому.

Я не знав про існування форуму, вже не сподівався вивести свої гроші.

Підтримка завжди казала чекайте, але чекала блокування облікового запису.


Автоматичний переклад.
wild.liam
1 рік тому

Чи правильно я розумію, що на вашому рахунку казино все ще є активний баланс?

Буквально нещодавно ми говорили про такий термін подачі скарг, хоча це був лише ранній стадіон, тому я думаю, що варто спробувати подати. Я вважаю, що він займався навіть старішими питаннями. 🤔

Найгірше, що може статися, це те, що скаргу відхилять.

Якщо ви за нього, просто натисніть це посилання .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Соромно.

Гуру казино не хоче мені допомагати, тому що я отримав реальну цінність у ваучерах, які вільно та спонтанно надаються платформою, без обмежень використання, без обмежень використання.

Якщо вони дають ваучер, не нав’язуючи правила його використання, ми можемо використовувати його як завгодно. Якщо вносити депозити для гри не є обов’язковим, ми можемо грати лише з ваучерами.

Я зробив правильні записи та накопичив там 500,00 реалів, щоб бути несправедливо заблокованим.

Автоматичний переклад.
1...17 18 19...37
Перейти на сторінкуіз 37 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого