Привіт,
Я припускаю, що ви використали деякі з бонусів, перелічених на нашому веб-сайті, що сталося після цього, будь ласка?
Я не можу зрозуміти, що пішло не так, все, що стосується правил, подобається?
Кожний бонус містить принаймні основні правила, пов’язані з кожним бонусом, решта – «повні умови застосовуються» потрібно відмітити в умовах казино.
Крім того, у розділі бонусів 1Win Casino немає жодного бонусу .
Я чекаю подальших пояснень, щоб переконатися, що я розумію.
Hello,
I guess that you used some of the bonuses listed on our website, what happened after that, please?
I can't comprehend what went wrong, anything related to the rules pleases?
Every bonus is provided with at least basic rules associated with each bonus, the rest - "full terms apply" must be checked in the casino's terms and conditions.
Furthermore, there is not a single bonus listed in the 1Win Casino bonus section.
I will wait for further explanation, to make sure I understand.
Привіт,
Я хотів би сказати, що багато скарг зрештою були успішно вирішені, тому я сподіваюся, що ваша буде однією з них.
🤞
Hi there,
I'd like to say that many complaints were successfully solved in the end, so I hope yours will be one of them.
🤞
Доброго дня
Я скористався ваучерами, доступними на офіційних каналах 1win у Telegram і афіліатами 1win у Бразилії та інших країнах.
Використовував російську, бразильську, індійську, американську та інші валюти для розміщення ставок.
Немає правил щодо обмеження використання ваучерів, навіть служба підтримки сайту сказала, що не може мене забанити.
Загалом я заробив 510,00 R$ (у кількох валютах, уже конвертованих у реальні), але вони забанили мене, коли я попросив їх зняти.
якщо немає правила використання ваучерів, навіщо банити користувачів, які стверджують, що порушили правило, коли вони цього не зробили?
Good afternoon
I used the vouchers that are available on the official 1win channels on telegram and by 1win affiliates in Brazil and other countries.
Used Russian, Brazilian, Indian, American and other currencies to place bets.
There are no rules about limiting voucher usage, even their site support said they couldn't ban me.
I made a total of R$510.00 (in several currencies, already converted to real) but they banned me when I requested to withdraw them.
if there is no rule for the use of vouchers, why ban users claiming to have broken a rule when they did not?
boa tarde
eu utilizei os vouchers que são disponibilizados nos canais oficiais da 1win no telegram e pelos filiados a 1win do Brasil e de outros países.
Utilizava moedas russas, brasileiras, indianas, americanas e outras para fazer as apostas.
Não existem regras sobre limitações de usos de vouchers, até mesmo o suporte do sites deles disseram que não poderiam me banir.
Fiz um total de R$510,00 ( em diversas moedas, já convertidos para o real ) mas me baniram quando solicitei o saque delas.
se não existe regra para o uso de vouchers pq banem os usuários alegando terem quebrado uma regra sendo que não quebrou?
Потім прийшов працівник гуру казино, який сказав, що я не правий, роблячи ставки, використовуючи лише ваучери, тому 1win має припинити їх надання!
Then came a casino guru employee saying that I'm wrong to bet using only vouchers, so 1win should stop making them available!
Aí veio um colaborador da casino guru dizer que estou errado em apostar usando apenas vouchers, então a 1win deveria parar de disponibiliza-los!
Оскільки ви не подали скаргу, я не зовсім розумію, коли і де саме ви зв’язалися зі співробітником гуру казино.
На жаль, дуже небезпечно використовувати кілька купонів незалежно від того, де ви їх отримуєте, тому що зазвичай використання більшої кількості бонусів одночасно суворо суперечить правилам.
Будьте обережні, використовуючи Telegram і приймаючи спеціальні партнерські пропозиції, надані поза офіційними каналами казино.
Якщо ви вважаєте, що з вами поводилися несправедливо, хоча ви граєте дотримуючись усіх умов, ви можете подати скаргу , і наша команда розгляне її.
Since you have not submitted a complaint I do not fully understand, when and where exactly you got in touch with the casino guru employee.
Sadly, it is very dangerous to use multiple coupons no matter where you get those because normally it is strictly against the rules to use more bonuses at the same time.
Be careful using telegram and accepting special affiliate offers provided outside the official casino channels.
If you feel that you were treated unfairly though you play following all terms, you can submit the complaint, and our team will look into it.
Проблема зі зняттям грошей
1win Id -19359663
Минуло шість днів у 1Win Casino. Гроші ще не надійшли, і казино 1win не відповідає, кажучи, що гроші надійдуть через 48 годин. Минуло вже шість днів, але мої гроші все ще не прийшли, і вони не дають мені жодної відповіді
Money withdraw problem
1win I'd -19359663
It's been six days at 1Win Casino. The money has not come yet and 1win casino is not giving any reply saying that the money will come in 48 hours. Now it has been six days but still my money has not come and they are not giving me any reply
Привіт,
Я думаю, що вам слід трохи почекати. Це може здатися дивним, але якщо ви переглянете цю тему, ви незабаром дізнаєтесь, що це казино не є найкращим вибором, і можете вважати, що вам пощастило, оскільки казино все ще підтримує зв’язок з вами. Ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки облікового запису та історії ігор, а також надсилання виграшів, розумієте? Ось чому я вважаю, що вам варто почекати.
Якщо у вас виникнуть проблеми, повідомте нам, звичайно. Сподіваюся, ваше відкликання продовжиться найближчим часом!
Hello,
I guess that you should wait a bit. It may feel strange, but if you browse this thread you'll soon find out that this casino is not the best choice and you can consider yourself lucky because the casino is still in touch with you. We allow casinos 14 full days to verify the account, and gaming history plus send the winnings, you see? That's why I feel you should wait.
If you come across any issues, let us know of course. I hope your withdrawal will proceed soon!
Привіт, мені потрібно змінити електронну адресу
Я вже спілкувався зі службою підтримки за допомогою дзвінка, і мені нічого не потрібно, щоб зняти гроші, які я маю там, через невелику орфографічну помилку (Hormail) viliam.v@casino.guru допоможіть мені
Hello, I need to change my email
I already spoke with support with a call and nothing I need to withdraw the money I have there for a small spelling error (Hormail) viliam.v@casino.guru help me
Olá preciso fazer a alteração do meu e-mail
já falei com suporte com ligação e nada preciso sacar o dinheiro que tenho lá por um pequeno erro de ortografia (Hormail) viliam.v@casino.guru me ajuda
Привіт,
Наскільки я бачу, Нік розглядає вашу скаргу. Просто зачекайте оновлення, будь ласка.
Я думаю, це на даний момент.
Hello,
As far as I can see, Nick is taking care of your complaint. Just wait for an update, please.
I guess that's for the moment.
Доброго дня всім,
Я почав свій шлях з 1win на початку цього року (не знаючи про його репутацію, моя серйозна помилка).
Я робив депозити на суму близько 5 тисяч євро, я грав регулярно, і зараз на рахунку близько 9/10 тисяч євро, але з кількома відкритими ставками.
13 січня я надіслав повну документацію, щоб продовжити виведення коштів, після того, як більше місяця я не отримав відповіді від відділу безпеки. Ще більшою іронією було скасування мого облікового запису близько двох днів тому без видимої причини.
Мені хотілося б знати, яким методом користувалися інші гравці, щоб отримати відповідь (я вже подав скаргу, але досі немає відповіді від 1win, і я десятки разів намагався зв’язатися з платформами підтримки 1win, але безуспішно).
Чи існують певні законні канали для вирішення цієї ситуації, яка мене мучить щодня?
Заздалегідь дякую за ваш час
Good afternoon everybody,
I started my journey with 1win at the beginning of this year (not being aware of its reputation, serious mistake of mine).
I was making deposits of around 5 thousand euros, I was playing regularly and currently the account has around 9/10 thousand euros but with several open bets.
On the 13th of January I sent my complete documentation in order to proceed with withdrawals, after more than a month I received no response from the security department. Even more ironic was the cancellation of my account about two days ago for no apparent reason.
I would like to know the method other players followed in order to obtain a response (I have already started a complaint, still no response from 1win and I have tried dozens of times to contact 1win support platforms but without success).
Are there certain legal channels in order to proceed with this situation that plagues me on a daily basis?
Thank you in advance for your time
Boa tarde a todos,
Inicei a minha jornada com a 1win no início deste ano (não estando ciente da reputação do mesmo, grave lapso meu).
Fui realizando depósitos a rondar os 5 mil euros, fui jogando regularmente sendo que atualmente a conta tem cerca de 9/10 mil euros mas com diversas apostas abertas.
Dia 13 de Janeiro enviei a minha documentação completa de forma a proceder com levantamentos, passado mais de um mês nenhuma resposta obtive por parte do departamento de segurança. Mais irónico ainda foi o cancelamento da minha conta há cerca de dois dias sem motivo aparente.
Gostaria de saber o método que outros jogadores prosseguiram de froma a obter resposta (já inicei uma reclamação, ainda sem resposta da 1win e já tentei dezenas de vezes entrar em contacto com as plataformas de suporte da 1win mas sem sucesso).
Existem determinados canais legais de forma prosseguir com esta situação que vem-me atormentado diariamente?
Obrigado desde já pelo tempo dispensado
У мене подібна ситуація з іншим сайтом (rajabets.com), я надіслав свої документи більше місяця тому, і вони не перевірені до цього дня (виведення коштів також заблоковано). Майте на увазі, що існує ризик робити ставки в таких казино/букмекерських конторах, одне з них піддається шахрайству, що трапляється дуже часто, тому варто якомога більше уникати казино/букмекерських контор Curazao. Я хочу сказати, що сайти, які блокують ваші зняття коштів і анулюють ваші кошти або негайно закривають рахунки, на жаль, є нормальним явищем. Якщо ви збираєтеся вносити такі великі суми, ви повинні використовувати лише належним чином регульовані європейські букмекерські контори, зокрема ті, що працюють під керівництвом Комісії з азартних ігор, це урок, який я засвоїв на важкому шляху. Оскільки ви вже подали скаргу до гуру казино, все, що ви можете зробити зараз, це почекати або подати скаргу також до їх регулятора
I'm having a similar situation with another site (rajabets.com), sent my documents more than a month ago and they are unchecked to this day (withdrawals are also blocked). Have in mind there are risk of betting with these kind of casinos/bookies, one of them is being scammed which happens really often, that's why it's a good idea to avoid Curazao casinos/bookies as much as possible. What I want to say is that sites blocking your withdrawals and voiding your funds or right away closing accounts is sadly normal, if you are going to deposit these big amounts you should only use properly regulated european bookies, specifically those operating under the Gambling Commission, this is a lesson I learned the hard way. Since you already filed a complaint with casino guru, all you can do now is wait or file a complaint with their regulator too
Привіт Кованейро,
як запропоновано, заповнення скарги тут, на Casino Guru, є одним із способів вирішення проблеми. Добре, що ви це зробили.
Тепер залишається чекати, чи вирішить казино співпрацювати.
Просто добра порада, принаймні зверніть увагу на рахунок і скарги казино. Краще витратити час на огляд сайту, ніж на скарги 🙁.
Hello Covaneiro,
as suggested, filling the complaint here on Casino Guru is one way to address the issue. It's good you've made it.
Now we have to wait for whether the casino decides to cooperate.
Just a kind piece of advice, pay attention to the casino's score and complaints, at least. It's better to invest time inspecting the site than spend on complaints 🙁.
Як щодо перевірки скарг?
What about checking the complaints?
Минуло більше 20 днів після того, як мій обліковий запис було видалено, але я все ще не отримав його. Минуло більше 14 днів після того, як я надіслав документ kyc, але 1win не відповів мені на повідомлення, я все ще не можу отримати свої гроші, чому? Мій ідентифікатор 25489663.
It has been more than 20 days since my account has been withdrawn, but I still haven't received it. It’s been more than 14 days since I sent the kyc document, but 1win didn’t reply me any message, I still can’t get my money, why?My id is 25489663.
Я помітив, що ви вже подали скаргу, тому дайте нашій команді трохи часу, щоб її розглянути.
I noticed you already submitted a complaint so please give our team some time to look into it.
Привіт, будь ласка, я хотів би, щоб ви мені допомогли
змінити електронну адресу мого облікового запису 1win золото моєї реєстрації I
випадково вставив інший електронний лист
адреса в тих місцях, з якими я спілкувався
вчора мені сказали в службі обслуговування клієнтів
зачекайте 24 години сьогодні я запитав статус
мій запит вони все ще кажуть мені через 24 години I
не знаю, як мені подякувати за допомогу
Hello please I would like you to help me
change the email address of my 1win account the gold of my registration I
inadvertently inserted another email
address in places of mine I spoke with
customer service yesterday I was told to
wait 24 hours today I asked for the status of
my request they still tell me in 24 hours I
don't know how to do thank you for helping me
Привіт.
Вибачте, але наразі ми не можемо вам у цьому допомогти. Час від часу вам слід нагадувати про відвідування казино. Можливо, вони просто зайняті. Я хотів би вам допомогти, але, на жаль, ми не співробітники казино.
Повідомляйте нас про свій прогрес – зачекайте ще кілька днів. Якщо казино не зможе вирішити проблеми, поверніться, і ми побачимо.
Hello.
I'm sorry to say that, but we can't help you with this at the moment. You should remind yourself to the casino again once in a while. Maybe, they are just busy. I'd love to help you, but sadly we are not the casino's employees.
Keep us posted about your progress - give it a few days more. If the issues can't be solved by the casino, come back, and we shall see.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.