ФорумКазино1win Casino - загальне обговорення

1win Casino - загальне обговорення (Сторінка 19)

3 р. тому від oscarhorche14
|
117721 переглядів 656 відповідей |
|
1...18 19 20...33
1 рік тому

1win не дозволяє користувачам виводити кошти

Автоматичний переклад.
felipedeassisbarbosa
1 рік тому

Привіт,

Я припускаю, що ви використали деякі з бонусів, перелічених на нашому веб-сайті, що сталося після цього, будь ласка?

Я не можу зрозуміти, що пішло не так, все, що стосується правил, подобається?

Кожний бонус містить принаймні основні правила, пов’язані з кожним бонусом, решта – «повні умови застосовуються» потрібно відмітити в умовах казино.

Крім того, у розділі бонусів 1Win Casino немає жодного бонусу .

Я чекаю подальших пояснень, щоб переконатися, що я розумію.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
vamsimohan75452
1 рік тому

Привіт,

Я хотів би сказати, що багато скарг зрештою були успішно вирішені, тому я сподіваюся, що ваша буде однією з них.

🤞


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Доброго дня

Я скористався ваучерами, доступними на офіційних каналах 1win у Telegram і афіліатами 1win у Бразилії та інших країнах.

Використовував російську, бразильську, індійську, американську та інші валюти для розміщення ставок.

Немає правил щодо обмеження використання ваучерів, навіть служба підтримки сайту сказала, що не може мене забанити.

Загалом я заробив 510,00 R$ (у кількох валютах, уже конвертованих у реальні), але вони забанили мене, коли я попросив їх зняти.

якщо немає правила використання ваучерів, навіщо банити користувачів, які стверджують, що порушили правило, коли вони цього не зробили?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Потім прийшов працівник гуру казино, який сказав, що я не правий, роблячи ставки, використовуючи лише ваучери, тому 1win має припинити їх надання!

Автоматичний переклад.
felipedeassisbarbosa
1 рік тому

Оскільки ви не подали скаргу, я не зовсім розумію, коли і де саме ви зв’язалися зі співробітником гуру казино.

На жаль, дуже небезпечно використовувати кілька купонів незалежно від того, де ви їх отримуєте, тому що зазвичай використання більшої кількості бонусів одночасно суворо суперечить правилам.

Будьте обережні, використовуючи Telegram і приймаючи спеціальні партнерські пропозиції, надані поза офіційними каналами казино.

Якщо ви вважаєте, що з вами поводилися несправедливо, хоча ви граєте дотримуючись усіх умов, ви можете подати скаргу , і наша команда розгляне її.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Проблема зі зняттям грошей


1win Id -19359663



Минуло шість днів у 1Win Casino. Гроші ще не надійшли, і казино 1win не відповідає, кажучи, що гроші надійдуть через 48 годин. Минуло вже шість днів, але мої гроші все ще не прийшли, і вони не дають мені жодної відповіді

Автоматичний переклад.
amanpall6090
1 рік тому

Привіт,

Я думаю, що вам слід трохи почекати. Це може здатися дивним, але якщо ви переглянете цю тему, ви незабаром дізнаєтесь, що це казино не є найкращим вибором, і можете вважати, що вам пощастило, оскільки казино все ще підтримує зв’язок з вами. Ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки облікового запису та історії ігор, а також надсилання виграшів, розумієте? Ось чому я вважаю, що вам варто почекати.

Якщо у вас виникнуть проблеми, повідомте нам, звичайно. Сподіваюся, ваше відкликання продовжиться найближчим часом!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, мені потрібно змінити електронну адресу

Я вже спілкувався зі службою підтримки за допомогою дзвінка, і мені нічого не потрібно, щоб зняти гроші, які я маю там, через невелику орфографічну помилку (Hormail) viliam.v@casino.guru допоможіть мені

Автоматичний переклад.
caemartins13
1 рік тому

Привіт,

Наскільки я бачу, Нік розглядає вашу скаргу. Просто зачекайте оновлення, будь ласка.

Я думаю, це на даний момент.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго дня всім,

Я почав свій шлях з 1win на початку цього року (не знаючи про його репутацію, моя серйозна помилка).

Я робив депозити на суму близько 5 тисяч євро, я грав регулярно, і зараз на рахунку близько 9/10 тисяч євро, але з кількома відкритими ставками.

13 січня я надіслав повну документацію, щоб продовжити виведення коштів, після того, як більше місяця я не отримав відповіді від відділу безпеки. Ще більшою іронією було скасування мого облікового запису близько двох днів тому без видимої причини.

Мені хотілося б знати, яким методом користувалися інші гравці, щоб отримати відповідь (я вже подав скаргу, але досі немає відповіді від 1win, і я десятки разів намагався зв’язатися з платформами підтримки 1win, але безуспішно).

Чи існують певні законні канали для вирішення цієї ситуації, яка мене мучить щодня?

Заздалегідь дякую за ваш час


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Covaneiro
1 рік тому

У мене подібна ситуація з іншим сайтом (rajabets.com), я надіслав свої документи більше місяця тому, і вони не перевірені до цього дня (виведення коштів також заблоковано). Майте на увазі, що існує ризик робити ставки в таких казино/букмекерських конторах, одне з них піддається шахрайству, що трапляється дуже часто, тому варто якомога більше уникати казино/букмекерських контор Curazao. Я хочу сказати, що сайти, які блокують ваші зняття коштів і анулюють ваші кошти або негайно закривають рахунки, на жаль, є нормальним явищем. Якщо ви збираєтеся вносити такі великі суми, ви повинні використовувати лише належним чином регульовані європейські букмекерські контори, зокрема ті, що працюють під керівництвом Комісії з азартних ігор, це урок, який я засвоїв на важкому шляху. Оскільки ви вже подали скаргу до гуру казино, все, що ви можете зробити зараз, це почекати або подати скаргу також до їх регулятора

Автоматичний переклад.
Covaneiro
1 рік тому

Привіт Кованейро,

як запропоновано, заповнення скарги тут, на Casino Guru, є одним із способів вирішення проблеми. Добре, що ви це зробили.

Тепер залишається чекати, чи вирішить казино співпрацювати.

Просто добра порада, принаймні зверніть увагу на рахунок і скарги казино. Краще витратити час на огляд сайту, ніж на скарги 🙁.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

у когось також є проблеми з поверненням грошей?

Автоматичний переклад.
Leonmed
1 рік тому

Як щодо перевірки скарг?

file

https://casino.guru/complaints/in_progress

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Минуло більше 20 днів після того, як мій обліковий запис було видалено, але я все ще не отримав його. Минуло більше 14 днів після того, як я надіслав документ kyc, але 1win не відповів мені на повідомлення, я все ще не можу отримати свої гроші, чому? Мій ідентифікатор 25489663.

Автоматичний переклад.
anran
1 рік тому

Я помітив, що ви вже подали скаргу, тому дайте нашій команді трохи часу, щоб її розглянути.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Дякую, Даніель.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, будь ласка, я хотів би, щоб ви мені допомогли

змінити електронну адресу мого облікового запису 1win золото моєї реєстрації I

випадково вставив інший електронний лист

адреса в тих місцях, з якими я спілкувався

вчора мені сказали в службі обслуговування клієнтів

зачекайте 24 години сьогодні я запитав статус

мій запит вони все ще кажуть мені через 24 години I

не знаю, як мені подякувати за допомогу

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
regisben038
1 рік тому

Привіт.

Вибачте, але наразі ми не можемо вам у цьому допомогти. Час від часу вам слід нагадувати про відвідування казино. Можливо, вони просто зайняті. Я хотів би вам допомогти, але, на жаль, ми не співробітники казино.

Повідомляйте нас про свій прогрес – зачекайте ще кілька днів. Якщо казино не зможе вирішити проблеми, поверніться, і ми побачимо.


Автоматичний переклад.
1...18 19 20...33
Перейти на сторінкуіз 33 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого