ФорумКазино1win Casino - загальне обговорення

1win Casino - загальне обговорення (Сторінка 17)

2 р. тому від oscarhorche14
|
63128 переглядів 500 відповідей ||
1...16 17 18...26
Додати публікацію
Abadul
1 рік тому

Якщо я можу додати особисту пораду, я б завжди перевіряв репутацію казино та думав, чи варто депозит. Я думаю, ви цього не робили, правда? 🙁

Будь ласка, у чому проблема з вашим відкликанням?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Його не було оброблено... тепер вони попросили мене пройти перевірку, усі мої зняття загалом не досягають 50 доларів США, більшість казино попросять вас про перевірку, коли одне з них досягне 2500 євро, але це інше.


Я запитав у служби підтримки казино, чи дозволять вони мені перевірити перед грою, але вони сказали, що це не потрібно!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Abadul
1 рік тому

Ваше останнє речення викликає у мене цікавість. Я пережив щось подібне, але це було не в онлайн-казино, а в компанії ставок на спорт. Я вважаю, що якщо казино відмовляється перевірити вас, то робити депозити там небезпечно, тому що ви ніколи не знаєте, якщо вони придумають якісь дивні причини, чому вони не хочуть виплачувати ваш виграш.

Я б не грав у казино, яке відмовилося підтвердити мій рахунок.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Ой 😱


Я ніколи не думав, що зіткнуся з такими проблемами, я знімав 2 рази, і це було дуже швидко!

Але цього разу мені відмовили!

Автоматичний переклад.
Abadul
1 рік тому

Блін, просто забезпечте їм все, що їм потрібно, і будьте терплячі. У будь-якому разі, виходячи з рейтингу, який вони мають на нашому веб-сайті, я був би більш обережним щодо того, де ви хочете грати. Це казино не здається хорошим вибором.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Гаразд, сер, дякую!

Автоматичний переклад.
Abadul
1 рік тому

Немає новин, все ж хороші новини, мені просто було цікаво, як у вас справи з відходом, чи є прогрес? 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ще нічого, я надіслав їм свій документ, вони ще не відповіли!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вони заблокували обліковий запис, вони заявили, що я порушив правило!

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Я дав їм свої документи, і тепер обліковий запис заблоковано, вони сказали, що я порушив правило, що регулює створення кількох облікових записів, використання автоматизованого програмного забезпечення або невикористання облікового запису для гри в ігри!

Тим часом я спочатку попросив перевірку, тому що я отримав старий телефон, я не можу сказати, чи хтось уже реєструвався за телефоном, це була моя причина попросити їх підтвердити мій обліковий запис, і мені сказали, що це не потрібно.. ..на щастя, я отримав 2 успішних зняття з малими сумами, тепер, коли це $35+, тепер вони запропонували мені пройти перевірку....це точно не хороша поведінка!


Автоматичний переклад.
Abadul
1 рік тому

Ну,


не так вже й рідко KYC запускається певною сумою, тому казино не потрібно перевіряти кожного гравця, який просить менші суми, особливо під час свят, коли багато співробітників у відпустці.


Коли справа доходить до створення кількох облікових записів, казино має вирішити, чи отримали ви несправедливу перевагу над ними, створивши ці облікові записи.


Що стосується використання забороненого програмного забезпечення чи будь-яких пов’язаних із цим питань, я б сказав, що казино має надати певні докази.


Якщо ви вважаєте, що не зробили нічого поганого чи порушили правила, надішліть скаргу . Можливо, ми зможемо допомогти вам або пояснити, чого вам слід уникати в майбутньому.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дуже дякую, я подав скаргу.

Автоматичний переклад.
Abadul
1 рік тому

Привіт, я бачу це прямо тут 🙂.

Тепер просто дайте команді зі скарг трохи часу, щоб розібратися в ситуації. Добре, що ви надсилатимете всі відповідні повідомлення електронною поштою, зазвичай це дуже допомагає з просуванням, особливо на початку.

Бажаю тобі успіху з цим 🤞


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зареєструвався в грі 1win, я вніс 30 реалів, я грав нормально і я виграв, проблема полягає у виведенні суми. Країна Росія та адреса електронної пошти houpmm@1win.xyz, і я не можу це змінити, і служба підтримки не допомагає

Автоматичний переклад.
pavanidaniela1
1 рік тому

Привіт, на жаль, це казино має погану репутацію у Casino Guru, як ви можете бачити тут , і навіть занесене в чорний список. Вибачте, але я думаю, що це був невдалий вибір. Будь ласка, завжди перевіряйте казино, перш ніж кудись грати. Подивимося, як розвиватиметься ваша скарга. Бажаю тобі удачі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зареєструвався в грі 1win, я вніс 30 реалів, я грав нормально і я виграв, проблема полягає у виведенні суми. Країна Росія та адреса електронної пошти houpmm@1win.xyz, і я не можу це змінити, і служба підтримки не допомагає

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Я знайшов це питання досить цікавим - звісно, у негативному ключі. Чи правильно я припускаю, що дані, які ви хотіли б змінити, не є тими, які ви вказали під час попередньої реєстрації на сайті, тому ви хочете знову ввести правильні?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

так, я хочу змінити дані, мої правильні, а не ті, які є і ті, які я не ставив

Автоматичний переклад.
pavanidaniela1
1 рік тому

Ну,

Я з нетерпінням чекаю, як розвиватиметься ваша скарга. Чи можете ви довести, що дані були змінені? Я маю на увазі, чи зробили ви знімок екрана з вихідними даними, з якими ви зареєструвалися? Хоча це може здатися дурним запитанням, тому що я б сам не робив цього без причини. Отже, це лише ідея.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

ні, я дійсно не друкував це під час реєстрації, тому що я не думав, що не збираюся реєструватися зі своїми вихідними даними, я не знав, що це буде проблема, настільки, що я не я не отримую жодних електронних листів про відкриття облікового запису з самого початку, тому що це не моя електронна пошта, і навіть не мій телефон, але цікаво те, що мій логін входить нормально на моєму мобільному телефоні

Автоматичний переклад.
pavanidaniela1
1 рік тому

Привіт, це дійсно дуже незвичайна ситуація. Дозвольте мені на мить подумати вголос. Чи не можливо, що в їхній базі даних є хтось із таким же іменем, як і ваше, але з різними даними, такими як електронна адреса та телефон? Ну, хоча це було риторичне запитання. Побачимо, що придумають колеги. Я точно не хочу нікого звинувачувати, але той факт, що гравець знайшов сторонні дані на своєму обліковому записі, виглядає дуже дивним. Казино має принаймні спробувати поспілкуватися з вами щодо проблеми та спробувати з’ясувати, де сталася помилка, а не відповідати лише кількома негативними словами, я думаю.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1...16 17 18...26
Перейти на сторінкуіз 26 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого