ГоловнаФорумКазино1win Casino - загальне обговорення

1win Casino - загальне обговорення (Сторінка 17)

 від oscarhorche14
|
154 672 переглядів 729 відповідей |
|
1...16 17 18...37
Abadul

Якщо я можу додати особисту пораду, я б завжди перевіряв репутацію казино та думав, чи варто депозит. Я думаю, ви цього не робили, правда? 🙁

Будь ласка, у чому проблема з вашим відкликанням?

Автоматичний переклад.
Radka

Його не було оброблено... тепер вони попросили мене пройти перевірку, усі мої зняття загалом не досягають 50 доларів США, більшість казино попросять вас про перевірку, коли одне з них досягне 2500 євро, але це інше.


Я запитав у служби підтримки казино, чи дозволять вони мені перевірити перед грою, але вони сказали, що це не потрібно!

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Abadul

Ваше останнє речення викликає у мене цікавість. Я пережив щось подібне, але це було не в онлайн-казино, а в компанії ставок на спорт. Я вважаю, що якщо казино відмовляється перевірити вас, то робити депозити там небезпечно, тому що ви ніколи не знаєте, якщо вони придумають якісь дивні причини, чому вони не хочуть виплачувати ваш виграш.

Я б не грав у казино, яке відмовилося підтвердити мій рахунок.

Автоматичний переклад.
Daniel

Ой 😱


Я ніколи не думав, що зіткнуся з такими проблемами, я знімав 2 рази, і це було дуже швидко!

Але цього разу мені відмовили!

Автоматичний переклад.
Abadul

Блін, просто забезпечте їм все, що їм потрібно, і будьте терплячі. У будь-якому разі, виходячи з рейтингу, який вони мають на нашому веб-сайті, я був би більш обережним щодо того, де ви хочете грати. Це казино не здається хорошим вибором.

Автоматичний переклад.
Daniel

Гаразд, сер, дякую!

Автоматичний переклад.
Abadul

Немає новин, все ж хороші новини, мені просто було цікаво, як у вас справи з відходом, чи є прогрес? 🙂

Автоматичний переклад.
Radka

Ще нічого, я надіслав їм свій документ, вони ще не відповіли!

Автоматичний переклад.
Radka

Вони заблокували обліковий запис, вони заявили, що я порушив правило!

Автоматичний переклад.
Daniel

Я дав їм свої документи, і тепер обліковий запис заблоковано, вони сказали, що я порушив правило, що регулює створення кількох облікових записів, використання автоматизованого програмного забезпечення або невикористання облікового запису для гри в ігри!

Тим часом я спочатку попросив перевірку, тому що я отримав старий телефон, я не можу сказати, чи хтось уже реєструвався за телефоном, це була моя причина попросити їх підтвердити мій обліковий запис, і мені сказали, що це не потрібно.. ..на щастя, я отримав 2 успішних зняття з малими сумами, тепер, коли це $35+, тепер вони запропонували мені пройти перевірку....це точно не хороша поведінка!


Автоматичний переклад.
Abadul

Ну,


не так вже й рідко KYC запускається певною сумою, тому казино не потрібно перевіряти кожного гравця, який просить менші суми, особливо під час свят, коли багато співробітників у відпустці.


Коли справа доходить до створення кількох облікових записів, казино має вирішити, чи отримали ви несправедливу перевагу над ними, створивши ці облікові записи.


Що стосується використання забороненого програмного забезпечення чи будь-яких пов’язаних із цим питань, я б сказав, що казино має надати певні докази.


Якщо ви вважаєте, що не зробили нічого поганого чи порушили правила, надішліть скаргу . Можливо, ми зможемо допомогти вам або пояснити, чого вам слід уникати в майбутньому.

Автоматичний переклад.
Radka

Дуже дякую, я подав скаргу.

Автоматичний переклад.
Abadul

Привіт, я бачу це прямо тут 🙂.

Тепер просто дайте команді зі скарг трохи часу, щоб розібратися в ситуації. Добре, що ви надсилатимете всі відповідні повідомлення електронною поштою, зазвичай це дуже допомагає з просуванням, особливо на початку.

Бажаю тобі успіху з цим 🤞


Автоматичний переклад.

Я зареєструвався в грі 1win, я вніс 30 реалів, я грав нормально і я виграв, проблема полягає у виведенні суми. Країна Росія та адреса електронної пошти houpmm@1win.xyz, і я не можу це змінити, і служба підтримки не допомагає

Автоматичний переклад.
pavanidaniela1

Привіт, на жаль, це казино має погану репутацію у Casino Guru, як ви можете бачити тут , і навіть занесене в чорний список. Вибачте, але я думаю, що це був невдалий вибір. Будь ласка, завжди перевіряйте казино, перш ніж кудись грати. Подивимося, як розвиватиметься ваша скарга. Бажаю тобі удачі.

Автоматичний переклад.

Я зареєструвався в грі 1win, я вніс 30 реалів, я грав нормально і я виграв, проблема полягає у виведенні суми. Країна Росія та адреса електронної пошти houpmm@1win.xyz, і я не можу це змінити, і служба підтримки не допомагає

Автоматичний переклад.

Привіт,

Я знайшов це питання досить цікавим - звісно, у негативному ключі. Чи правильно я припускаю, що дані, які ви хотіли б змінити, не є тими, які ви вказали під час попередньої реєстрації на сайті, тому ви хочете знову ввести правильні?

Автоматичний переклад.
Radka

так, я хочу змінити дані, мої правильні, а не ті, які є і ті, які я не ставив

Автоматичний переклад.
pavanidaniela1

Ну,

Я з нетерпінням чекаю, як розвиватиметься ваша скарга. Чи можете ви довести, що дані були змінені? Я маю на увазі, чи зробили ви знімок екрана з вихідними даними, з якими ви зареєструвалися? Хоча це може здатися дурним запитанням, тому що я б сам не робив цього без причини. Отже, це лише ідея.


Автоматичний переклад.
Radka

ні, я дійсно не друкував це під час реєстрації, тому що я не думав, що не збираюся реєструватися зі своїми вихідними даними, я не знав, що це буде проблема, настільки, що я не я не отримую жодних електронних листів про відкриття облікового запису з самого початку, тому що це не моя електронна пошта, і навіть не мій телефон, але цікаво те, що мій логін входить нормально на моєму мобільному телефоні

Автоматичний переклад.
pavanidaniela1

Привіт, це дійсно дуже незвичайна ситуація. Дозвольте мені на мить подумати вголос. Чи не можливо, що в їхній базі даних є хтось із таким же іменем, як і ваше, але з різними даними, такими як електронна адреса та телефон? Ну, хоча це було риторичне запитання. Побачимо, що придумають колеги. Я точно не хочу нікого звинувачувати, але той факт, що гравець знайшов сторонні дані на своєму обліковому записі, виглядає дуже дивним. Казино має принаймні спробувати поспілкуватися з вами щодо проблеми та спробувати з’ясувати, де сталася помилка, а не відповідати лише кількома негативними словами, я думаю.

Змінено автором
Автоматичний переклад.
1...16 17 18...37
Перейти на сторінкуіз 37 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого