ФорумОбговорення скаргЗатримка виведення парипези

Затримка виведення парипези (Сторінка 3)

1 рік тому від Antonio190310
|
10728 переглядів 62 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
Radka
11 міс. тому

Гаразд, я сподіваюся, що це буде вирішено якомога швидше. Дякую

Автоматичний переклад.
Antonio190310
11 міс. тому

Та мені теж! 🤞

Будьте в курсі подій навіть тут, якщо ви не проти.

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Радко, дякую, але давай завтра. Минув 1 місяць, як я подав запит на зняття коштів, схоже, вони не збираються платити, вони повні шахраї, я сподіваюся, що люди це прочитають і навіть не думають вкладати гроші на цю сторінку, яку я вже дав це втрачено, дякую всім за привітання!!!

Автоматичний переклад.
Antonio190310
11 міс. тому

Я відчував би те саме в цьому випадку, але поки скарга відкрита, є ще якась надія. М’яч на полі казино, тому ми побачимо, чи вони відреагують і спробують вирішити вашу проблему.

Однак ваш досвід точно буде корисним для інших, хто проходить цю тему.

Я дуже хочу, щоб все вирішилося і ви отримали свої гроші. Схрещені пальці.

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

file jaro доброго ранку, подивись, я зайшов у профіль свого облікового запису, і вони повернули 120 євро на баланс мого рахунку, і це жарт, я зробив депозит через електронний гаманець Zeelewet або щось подібне, це було викликано, але я не знаю про зняття знайдіть цей метод, і тепер я намагаюся зняти за допомогою банківської картки, вони відмовляють, тому що це не той самий метод для іншого електронного гаманця, і вони відмовляють у цьому з тієї ж причини, і вони надсилають мені електронний лист, який я можу зняти, якщо Я вношу депозит іншим методом, використовуючи той самий метод, що й депозит, але відповідно до того, що внесено в кожному методі, тоді за цим правилом я ніколи не зможу зняти 120 євро, тому що цей спосіб оплати, який я зробив, приніс прибуток у 120 євро немає для виведення 🤔 блін, давай, здається, що вони знущаються з мене, подивися на Яро і прочитай лист, який вони мені надіслали, дякую, вітаю!!!

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Jaro esque тепер я вводжу 10 євро в платіжний спосіб, який існує для зняття, і тепер вони кажуть мені, що я не можу зняти 120 євро, чому я заробляю ці 120 євро за допомогою іншого методу, який не має цього для зняття звичайно, і я втрачаю ще 10 євро... вони цілковиті шахраї

Автоматичний переклад.
Antonio190310
11 міс. тому

Я читаю ваш електронний лист і бачу, як справи. Однак, якщо вам потрібно використовувати той самий метод, який використовували для внесення коштів, щоб вивести гроші, і він не відображається в методах виведення коштів, чи пробували ви запитати в казино, як це зробити? Це пояснило чи запропонувало вам альтернативу?

Тим не менш, скарга все ще відкрита, і я сподіваюся, що вдасться вирішити цю справу.

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Нічого, вони не дають мені жодної відповіді, я надіслав запит на їх електронну пошту, і вони ніби мені не відповіли до наступного місяця, ха-ха-ха, дякую тобі, Джаро, що так долучився, велике дякую

Автоматичний переклад.
Antonio190310
11 міс. тому

Це не дуже чесно з боку казино, і, судячи з того, що я бачу у вашій скарзі, казино ще не відповіло на неї. Відповідь, безперечно, була б вдячна, яка була б більш значущою, ніж остання. Я сподіваюся, що зрештою ви це досягнете, тож якщо так, обов’язково повідомте мене. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Привіт Яро. Дуже добре, мені вже заплатили, мені довелося зробити депозит за допомогою гаманця, і я повинен був зіграти ці 10 євро, а решту я зміг зняти. Велике спасибі за все, ви дуже добре поводилися, обіймаю

Автоматичний переклад.
Antonio190310
11 міс. тому

Ну, це чудові новини, і я радий, що ви отримали свої гроші. Я думаю, що ви заслужили це після досить тривалого часу вирішення цієї ситуації. Сподіваюся, вам сподобається перемога. 🎉🎉😁😊

Однак чи можна було б для вас також відповісти на скаргу та підтвердити, що ви отримали гроші? Просто натисніть тут на це посилання та дайте відповідь .

Я щасливий з тобою і гарного дня.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Минуло 7 днів, як я зняв 1020 BDT з вашого сайту азартних ігор. Наразі мій випадок не був оплачений вашим гральним сайтом. Я надіслав вам електронний лист і повідомлення в чаті, але вони не працюють... Будь ласка, зверніть увагу на мою думку

Номер рахунку: 760739911

Запит № 2038693633


Час: 19:35

Дата: 01.06.2024

Сума: 1020 бдт

Запит №2038693633 на зняття коштів у розмірі 1020.00 BDT

01.06.2024 19:35


Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
rahamanarifur80
9 міс. тому

Привіт. Мені шкода, що у вас виникли проблеми, але зауважте, що ми не казино.

Можливо, ви все ще підтримуєте зв’язок? Крім того, ви стверджуєте, що вже зняли гроші; будь ласка, яка проблема насправді?

Можливо, ми знайдемо якісь розгадки разом. 🤷‍♂️ Просто дайте мені знати, будь ласка.



Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, я новий користувач і хотів би знати. Скільки часу потрібно для підтвердження вашого облікового запису?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

І це нормально, коли я входжу в обліковий запис, ставки падають без входу в обліковий запис без входу, ставки вищі, чому?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, я новий користувач і хотів би знати. Скільки часу потрібно для підтвердження вашого облікового запису?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, це непросте запитання, воно залежить від багатьох факторів. Можливо, ви можете спробувати зайти в казино, прочитати його умови, а щоб побачити інший досвід, перегляньте відгуки користувачів 👈.

Значення "змішане", індекс безпеки також не дуже переконливий, ви перевіряли?

Спробуйте зараз 👈

До речі, ви опублікували свої запитання в ланцюжку під назвою «Затримка зняття коштів у paripesa», тому я був би обережним. Перегляньте його історію.


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

І це нормально, коли я входжу в обліковий запис, ставки падають без входу в обліковий запис без входу, ставки вищі, чому?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Вибачте, що ви маєте на увазі? Спробуйте запитати підтримку, я думаю.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, доброго дня. У мене така ж проблема, як і в інших користувачів paripesa. Я ставлю суму на картку, і після ставки я хотів би зняти гроші, але вони мені не дозволяють. Я пробував більше 30 разів, але немає можливості. Я спілкувався з ними електронною поштою та через додаток, і вони не дають мені рішення, вони завжди відповідають те саме. Я розмовляв зі своїм банком, і вони сказали мені, що це їхня провина, що вони повинні надіслати операцію, щоб дозволити вам підтвердити операцію. Вони відправляють його без перевірки, і система його не приймає. Сподіваюся, ви допоможете мені отримати мої гроші, тому що я в розпачі. Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
dbragra
3 міс. тому

Привіт,

Чудово, що ти знайшов свій шлях сюди. Звичайно, ми постараємося допомогти вам якомога краще. Але для того, щоб почати це робити, я хотів би поставити вам кілька запитань, щоб ми могли краще зрозуміти ситуацію, як вона є зараз.

Давайте почнемо:

1 – Чи було повністю перевірено ваш обліковий запис, чи потрібна перевірка?

2 – Чи намагалися ви зняти кошти за допомогою того самого способу оплати, який використовували для депозиту?

3 - З якого часу ви намагаєтеся зняти?

4 - Яку відповідь ви отримуєте від казино?

5 - Ви повідомили казино про помилку перевірки?


Не хвилюйтеся; як тільки ми отримаємо краще уявлення про те, що з вами відбувається, ми спробуємо допомогти.

Тепер давайте подивимося, як далеко ми зможемо зайти, якщо ви спробуєте відповісти на ці запитання.


Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Привіт, добрий день, я відповів, але моєї відповіді немає. Знову надаю запитувану інформацію:

1- Мій обліковий запис повністю перевірено, так.

2- Спроби зняти мої гроші були такими ж, як коли я їх вносив (картка)

3- Я намагався зняти 4 дні, я намагався більше 30 разів.

4- Відповідь, яку я отримую від paripesa, завжди однакова: спробувати пізніше, зробити ще один депозит іншим методом, а потім зняти його (щось я відмовляюся робити), і останнє, що вони мені сказали, це те, що моя картка на список чорний (щось не розумію, коли ним щоденні платежі робив).

5- Я інформував і спілкувався з ними через чат програми, електронною поштою та Telegram.

Сподіваюся, ви допоможете мені з цим і повернете мої гроші, дякую.

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого