11 міс. тому
Гаразд, я сподіваюся, що це буде вирішено якомога швидше. Дякую
Ok I hope it is resolved as quickly as possible thanks
Ok espero que se solucione lo más rápido posible gracias
1
Гаразд, я сподіваюся, що це буде вирішено якомога швидше. Дякую
Ok I hope it is resolved as quickly as possible thanks
Ok espero que se solucione lo más rápido posible gracias
Та мені теж! 🤞
Будьте в курсі подій навіть тут, якщо ви не проти.
Yeah, me too! 🤞
Keep us up-to-date even here, if you don't mind.
Радко, дякую, але давай завтра. Минув 1 місяць, як я подав запит на зняття коштів, схоже, вони не збираються платити, вони повні шахраї, я сподіваюся, що люди це прочитають і навіть не думають вкладати гроші на цю сторінку, яку я вже дав це втрачено, дякую всім за привітання!!!
Radka thank you but let's go tomorrow it's been 1 month since I requested the withdrawal it looks like they are not going to pay they are complete scammers I hope people read it and don't even think about putting money on this page I have already given it up for lost thank you for all a greeting!!!
Radka gracias pero vamos mañana hace 1 mes desde que pedí la retirada tiene pinta que no van a pagar son unos estafadores en toda regla espero que la gente lo lea y ni se le ocurra meter dinero en esta página yo ya lo e dado por perdido gracias por todo un saludo!!!
Я відчував би те саме в цьому випадку, але поки скарга відкрита, є ще якась надія. М’яч на полі казино, тому ми побачимо, чи вони відреагують і спробують вирішити вашу проблему.
Однак ваш досвід точно буде корисним для інших, хто проходить цю тему.
Я дуже хочу, щоб все вирішилося і ви отримали свої гроші. Схрещені пальці.
I would feel the same way in this case, but as long as the complaint is open there is still some hope. The ball is in the casino's court, so we'll see if they respond and try to resolve your problem.
However, your experience will definitely be good for others who go through this thread.
I really wish everything would be resolved and you would get your money. Fingers crossed.
jaro доброго ранку, подивись, я зайшов у профіль свого облікового запису, і вони повернули 120 євро на баланс мого рахунку, і це жарт, я зробив депозит через електронний гаманець Zeelewet або щось подібне, це було викликано, але я не знаю про зняття знайдіть цей метод, і тепер я намагаюся зняти за допомогою банківської картки, вони відмовляють, тому що це не той самий метод для іншого електронного гаманця, і вони відмовляють у цьому з тієї ж причини, і вони надсилають мені електронний лист, який я можу зняти, якщо Я вношу депозит іншим методом, використовуючи той самий метод, що й депозит, але відповідно до того, що внесено в кожному методі, тоді за цим правилом я ніколи не зможу зняти 120 євро, тому що цей спосіб оплати, який я зробив, приніс прибуток у 120 євро немає для виведення 🤔 блін, давай, здається, що вони знущаються з мене, подивися на Яро і прочитай лист, який вони мені надіслали, дякую, вітаю!!!
jaro good morning, look, I went into my account profile and they returned the 120 euros to my account balance and this is a joke, I made the deposit through a Zeelewet electronic wallet or something like that, it was called but I don't know for the withdrawal find that method and now I try to withdraw by bank card they deny it because it is not the same method for another electronic wallet also and they deny it for the same reason and they send me an email that I can withdraw if I deposit by another method using the same method as deposit but according to what is deposited in each method, then by that rule I will never be able to withdraw the 120 euros because that payment method that I made that I had those profits of 120 euros is not there for withdrawal 🤔 damn it, come on, it seems that They are making fun of me, look at Jaro and read the email they sent me, thank you, greetings!!!
jaro buenos días , mira me metí en mi perfil de la cuenta y me devolvieron los 120 euros a mi saldo de la cuenta y esto es un cachondeo yo hice el depósito por una cartera electrónica zeelewet o algo asin se llamaba pero para la retirada no se encuentra ese método y ahora intento retirar por tarjeta bancaria me la niegan por qué no es el mismo método por otra cartera electrónica también y me lo niegan por lo mismo y me envían un correo que puedo retirar si depósito por otro método haciendo el mismo método del depósito pero acorde a lo que se deposite en cada método entonces por esa regla los 120 euros jamás lo podré retirar por qué ese método de pago que hice que tuve esas ganancias de 120 euros no lo hay para la retirada 🤔 manda cojones vamos esque parece que se están cachondeando de mi mira jaro y lee el correo que me an enviado gracias un saludo!!!
Jaro esque тепер я вводжу 10 євро в платіжний спосіб, який існує для зняття, і тепер вони кажуть мені, що я не можу зняти 120 євро, чому я заробляю ці 120 євро за допомогою іншого методу, який не має цього для зняття звичайно, і я втрачаю ще 10 євро... вони цілковиті шахраї
Jaro esque now I enter 10 euros in a payment method that is there for the withdrawal and now for them to tell me that I cannot withdraw the 120 euros why do I earn those 120 euros with another method that does not have it for the withdrawal of course and I lose 10 euros more... they are a bunch of complete scammers wow
Jaro esque ahora ingreso 10 euros en un método de pago que si allá para la retirada y ahora para que me digan que no puedo sacar los 120 euros por qué esos 120 euros los gane con otro método que no lo tienen para la retirada claro está y pierdo 10 euros más.... esque son una panda de estafadores en toda regla wuauu
Я читаю ваш електронний лист і бачу, як справи. Однак, якщо вам потрібно використовувати той самий метод, який використовували для внесення коштів, щоб вивести гроші, і він не відображається в методах виведення коштів, чи пробували ви запитати в казино, як це зробити? Це пояснило чи запропонувало вам альтернативу?
Тим не менш, скарга все ще відкрита, і я сподіваюся, що вдасться вирішити цю справу.
I read your email and I see how things are. However, if you have to use the same method you used to deposit to withdraw and it doesn't show up in the withdrawal methods, have you tried asking the casino how to do it? Did it explain or offer you an alternative ?
Nevertheless, the complaint is still open and I hope that it will be possible to resolve this case.
Нічого, вони не дають мені жодної відповіді, я надіслав запит на їх електронну пошту, і вони ніби мені не відповіли до наступного місяця, ха-ха-ха, дякую тобі, Джаро, що так долучився, велике дякую
Nothing, they don't give me any answer, I sent the query to their email and it's like they didn't answer me until next month hahaha, thank you Jaro for getting so involved, thank you very much
Nada no me dan ninguna respuesta que envié la consulta a su correo electrónico y como que no me contestaran hasta el mes que viene jajajaj gracias jaro por implicaros tanto muchas gracias
Це не дуже чесно з боку казино, і, судячи з того, що я бачу у вашій скарзі, казино ще не відповіло на неї. Відповідь, безперечно, була б вдячна, яка була б більш значущою, ніж остання. Я сподіваюся, що зрештою ви це досягнете, тож якщо так, обов’язково повідомте мене. 🙂
That's not very fair of the casino, and from what I can see in your complaint, the casino hasn't responded there yet either. An answer would certainly be appreciated, which would be more meaningful from them than the last one. I hope you get to it eventually, so if you do, be sure to let me know. 🙂
Привіт Яро. Дуже добре, мені вже заплатили, мені довелося зробити депозит за допомогою гаманця, і я повинен був зіграти ці 10 євро, а решту я зміг зняти. Велике спасибі за все, ви дуже добре поводилися, обіймаю
Hello jaro. Very good, they already paid me, I had to make a deposit with a wallet and I had to play those 10 euros and I was able to withdraw the rest. Thank you very much for everything, you have behaved really well, a hug
Hola jaro. muy buenas ya me pagaron tuve que hacer un depósito con una cartera y tuve que jugar esos 10 euros y lo demás lo pude retirar muchisisimas gracia por todo os aveis portado realmente bien un abrazo
Ну, це чудові новини, і я радий, що ви отримали свої гроші. Я думаю, що ви заслужили це після досить тривалого часу вирішення цієї ситуації. Сподіваюся, вам сподобається перемога. 🎉🎉😁😊
Однак чи можна було б для вас також відповісти на скаргу та підтвердити, що ви отримали гроші? Просто натисніть тут на це посилання та дайте відповідь .
Я щасливий з тобою і гарного дня.
Well, that's great news and I'm glad you got your money. I think you deserved it after quite a long time of dealing with this situation. I hope you enjoy the win. 🎉🎉😁😊
However, would it be possible for you to also reply to the complaint and confirm that you have received the money ? Just click here on this link and reply.
I am happy with you and have a nice day.
Минуло 7 днів, як я зняв 1020 BDT з вашого сайту азартних ігор. Наразі мій випадок не був оплачений вашим гральним сайтом. Я надіслав вам електронний лист і повідомлення в чаті, але вони не працюють... Будь ласка, зверніть увагу на мою думку
Номер рахунку: 760739911
Запит № 2038693633
Час: 19:35
Дата: 01.06.2024
Сума: 1020 бдт
Запит №2038693633 на зняття коштів у розмірі 1020.00 BDT
01.06.2024 19:35
It has been 7 days since I withdrew 1020 bdt from your gambling site. So far my case has not been paid by your gambling site. I have emailed and messaged you on live chat and they are not working... Please see my point
Account number id:760739911
Request № 2038693633
Time: 19:35 pm
Date: 6/1/2024
Amount:1020 bdt
Request №2038693633 to withdraw funds in the amount of 1020.00 BDT
06/01/2024 19:35
Привіт. Мені шкода, що у вас виникли проблеми, але зауважте, що ми не казино.
Можливо, ви все ще підтримуєте зв’язок? Крім того, ви стверджуєте, що вже зняли гроші; будь ласка, яка проблема насправді?
Можливо, ми знайдемо якісь розгадки разом. 🤷♂️ Просто дайте мені знати, будь ласка.
Hello. I'm sorry to see you're facing some problems, but please note that we are not the casino.
Are you still in touch with its support, perhaps? Additionally, you claim you already withdrew the money; what is the actual issue, please?
Maybe we can find some sćlues together. 🤷♂️ Just let me know, please.
Привіт, я новий користувач і хотів би знати. Скільки часу потрібно для підтвердження вашого облікового запису?
Hello, I'm a new user and I would like to know. How long does it take to verify your account?
Hola buenas soy nuevo usuario y me gustaría saber. Cuanto tardan en verificar tu cuenta ?
І це нормально, коли я входжу в обліковий запис, ставки падають без входу в обліковий запис без входу, ставки вищі, чому?
And it is normal that when I enter my account the rates go down without entering my account without logging in, the rates are higher, why?
Y normal que cuando entre a mi cuenta las coutas bajen sin entrar a mi cuenta sin iniciar sesión las coutas son más altas porke ?
Привіт, я новий користувач і хотів би знати. Скільки часу потрібно для підтвердження вашого облікового запису?
Hello, I'm a new user and I would like to know. How long does it take to verify your account?
Hola buenas soy nuevo usuario y me gustaría saber. Cuanto tardan en verificar tu cuenta ?
Привіт, це непросте запитання, воно залежить від багатьох факторів. Можливо, ви можете спробувати зайти в казино, прочитати його умови, а щоб побачити інший досвід, перегляньте відгуки користувачів 👈.
Значення "змішане", індекс безпеки також не дуже переконливий, ви перевіряли?
До речі, ви опублікували свої запитання в ланцюжку під назвою «Затримка зняття коштів у paripesa», тому я був би обережним. Перегляньте його історію.
Hello, this is not an easy question, it depends on mayn factors. Perhaps you may try to aks the casino, read its terms, and to see others experinces, browse the user reviews 👈.
The value is "mixed", the Safety Index is not pretty convincing either, have you checked?
By the way, you posted your questions to the thread named "Delay in withdrawal in paripesa" so I would be cautious. Browse its history.
І це нормально, коли я входжу в обліковий запис, ставки падають без входу в обліковий запис без входу, ставки вищі, чому?
And it is normal that when I enter my account the rates go down without entering my account without logging in, the rates are higher, why?
Y normal que cuando entre a mi cuenta las coutas bajen sin entrar a mi cuenta sin iniciar sesión las coutas son más altas porke ?
Привіт, доброго дня. У мене така ж проблема, як і в інших користувачів paripesa. Я ставлю суму на картку, і після ставки я хотів би зняти гроші, але вони мені не дозволяють. Я пробував більше 30 разів, але немає можливості. Я спілкувався з ними електронною поштою та через додаток, і вони не дають мені рішення, вони завжди відповідають те саме. Я розмовляв зі своїм банком, і вони сказали мені, що це їхня провина, що вони повинні надіслати операцію, щоб дозволити вам підтвердити операцію. Вони відправляють його без перевірки, і система його не приймає. Сподіваюся, ви допоможете мені отримати мої гроші, тому що я в розпачі. Дякую тобі.
Hello, good afternoon. I have the same problem as other users with paripesa. I put an amount per card and after having bet I would like to withdraw the money and it won't let me. I have tried more than 30 times and there is no way. I have spoken with them both by email and through the application and they do not give me a solution, they always answer the same thing. I have spoken to my bank and they told me that it is their fault, that they have to send the operation allowing you to validate the operation. They send it without validation and the system does not accept it. I hope you can help me get my money because I'm desperate. Thank you.
Hola buenas tardes. Tengo el mismo problema que otro usuarios con paripesa. Metí una cantidad por tarjeta y después de haber apostado quisiera retirar el dinero y no me deja. Lo he intentado más de 30 veces y no hay manera. He hablado con ellos tanto por email como por la aplicación y no me dan solución, siempre me contestan lo mismo. He hablado con mi banco y me dijeron que es culpa de ellos , que tienen que enviar la operación permitiéndote validar la operación. Lo envían sin validación y el sistema no lo acepta. Espero que podáis ayudarme para poder sacar mi dinero porque estoy desesperado. Gracias.
Привіт,
Чудово, що ти знайшов свій шлях сюди. Звичайно, ми постараємося допомогти вам якомога краще. Але для того, щоб почати це робити, я хотів би поставити вам кілька запитань, щоб ми могли краще зрозуміти ситуацію, як вона є зараз.
Давайте почнемо:
1 – Чи було повністю перевірено ваш обліковий запис, чи потрібна перевірка?
2 – Чи намагалися ви зняти кошти за допомогою того самого способу оплати, який використовували для депозиту?
3 - З якого часу ви намагаєтеся зняти?
4 - Яку відповідь ви отримуєте від казино?
5 - Ви повідомили казино про помилку перевірки?
Не хвилюйтеся; як тільки ми отримаємо краще уявлення про те, що з вами відбувається, ми спробуємо допомогти.
Тепер давайте подивимося, як далеко ми зможемо зайти, якщо ви спробуєте відповісти на ці запитання.
Hello,
It's great you've found your way here. Surely, we will try to assist you the best we can. To start doing that, though, I would like to ask you a few questions, so we can better uderstand the situation as it stands now.
Let's begin:
1 - Has your account been fully verified, or is the verification necessary?
2 - Have you been trying to withdraw through the very same payment option you used for the deposit?
3 - Since when have you been trying to withdraw?
4 - What response do you keep getting from the casino?
5 - Have you informed the casino about the validation failure?
Don't worry; once we get a better idea of what is happening to you, we will try to help.
Now let us see how far we can get if you can just try to respond to these questions.
Привіт, добрий день, я відповів, але моєї відповіді немає. Знову надаю запитувану інформацію:
1- Мій обліковий запис повністю перевірено, так.
2- Спроби зняти мої гроші були такими ж, як коли я їх вносив (картка)
3- Я намагався зняти 4 дні, я намагався більше 30 разів.
4- Відповідь, яку я отримую від paripesa, завжди однакова: спробувати пізніше, зробити ще один депозит іншим методом, а потім зняти його (щось я відмовляюся робити), і останнє, що вони мені сказали, це те, що моя картка на список чорний (щось не розумію, коли ним щоденні платежі робив).
5- Я інформував і спілкувався з ними через чат програми, електронною поштою та Telegram.
Сподіваюся, ви допоможете мені з цим і повернете мої гроші, дякую.
Hello, good afternoon, I have responded but my response does not appear. I put the requested information again:
1- My account has been completely verified yes.
2- The attempts to withdraw my money have been in the same way as when I deposited it (card)
3- I have been trying to withdraw for 4 days, I have tried more than 30 times.
4- The response I receive from paripesa is always the same, to try it later, to make another deposit with another method and then withdraw it (something I refuse to do) and the last thing they told me is that my card is on the list black (something I don't understand when he made daily payments with it).
5- I have informed and spoken with them through the application chat, by email and by Telegram.
I hope you can help me with this and get my money back, thank you.
Hola buenas tardes, he contestado pero no sale mi respuesta. Vuelvo a poner la información solicitada:
1- Mi cuenta ha sido completamente verificada si.
2- Los intentos de retirada de mi dinero ha sido de la misma manera que cuando lo deposité (tarjeta)
3- Llevo 4 días intentado hacer la retirada, lo he intentado más de 30 veces.
4- La respuesta que recibo de paripesa es siempre la misma, que lo intente más tarde, que haga otro depósito con otra forma para luego sacarlo (algo que me niego a hacer) y lo último que me dijeron esque mi tarjeta está en la lista negra (algo que no entiendo cuando realizó pagos a diario con ella).
5- He informado y hablado con ellos por el chat de la aplicación, por correo electrónico y por Telegram.
Espero que puedan ayudarme con ello y recuperar mi dinero, gracias.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.