ФорумОбговорення скаргЗатримка виведення парипези

Затримка виведення парипези (Сторінка 3)

11 міс. тому від Antonio190310
|
8512 переглядів 60 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
Antonio190310
10 міс. тому

Ну, мабуть, вам слід спочатку прочитати ці інструкції .

"

Скільки це все триватиме?

Час, що минув між поданням скарги та закриттям скарги, дуже різниться. Найшвидше розглядаються ті скарги, які можна вирішити без залучення казино, або ті, які відхиляються, оскільки казино не зробило нічого поганого. Інші скарги, однак, можуть забрати багато часу.

Ось деякі приблизні оцінки та інформація щодо скарг щодо часу:

Ви отримаєте першу відповідь від нашої групи розгляду скарг протягом 48 годин, але ми робимо все можливе, щоб відповісти протягом 12–24 годин.

Кожна залучена сторона (ви, казино або команда Casino Guru) має сім днів, щоб відповісти, коли вони повинні це зробити, щоб просувати скаргу. Коли цей період минає без відповіді, ми зазвичай вирішуємо продовжити термін ще на сім днів.

Оскільки для успішного вирішення скарги часто потрібно багато спілкування між усіма трьома сторонами, загальний час може збільшитися. Середній час, потрібний для закриття успішно вирішених скарг, становить приблизно 21 день із дати їх надсилання, але знову ж таки, цей показник значно відрізняється від однієї скарги до іншої.

"

Команда має п’ять днів, щоб відповісти, розумієте? Будь ласка, зачекайте зараз:

https://casino.guru/paripesa-casino-player-s-winnings-haven-t-been-received

Наступного разу я б намагався уникати казино з низьким індексом безпеки . 🤷‍♂️ Особливо з цим попередженням:

Дуже високе значення утриманих виграшів у скаргах гравців по відношенню до розміру казино

мені шкода Будемо сподіватися, що скарга спрацює.🙏

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Гаразд, я сподіваюся, що це буде вирішено якомога швидше. Дякую

Автоматичний переклад.
Antonio190310
10 міс. тому

Та мені теж! 🤞

Будьте в курсі подій навіть тут, якщо ви не проти.

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Радко, дякую, але давай завтра. Минув 1 місяць, як я подав запит на зняття коштів, схоже, вони не збираються платити, вони повні шахраї, я сподіваюся, що люди це прочитають і навіть не думають вкладати гроші на цю сторінку, яку я вже дав це втрачено, дякую всім за привітання!!!

Автоматичний переклад.
Antonio190310
10 міс. тому

Я відчував би те саме в цьому випадку, але поки скарга відкрита, є ще якась надія. М’яч на полі казино, тому ми побачимо, чи вони відреагують і спробують вирішити вашу проблему.

Однак ваш досвід точно буде корисним для інших, хто проходить цю тему.

Я дуже хочу, щоб все вирішилося і ви отримали свої гроші. Схрещені пальці.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

file jaro доброго ранку, подивись, я зайшов у профіль свого облікового запису, і вони повернули 120 євро на баланс мого рахунку, і це жарт, я зробив депозит через електронний гаманець Zeelewet або щось подібне, це було викликано, але я не знаю про зняття знайдіть цей метод, і тепер я намагаюся зняти за допомогою банківської картки, вони відмовляють, тому що це не той самий метод для іншого електронного гаманця, і вони відмовляють у цьому з тієї ж причини, і вони надсилають мені електронний лист, який я можу зняти, якщо Я вношу депозит іншим методом, використовуючи той самий метод, що й депозит, але відповідно до того, що внесено в кожному методі, тоді за цим правилом я ніколи не зможу зняти 120 євро, тому що цей спосіб оплати, який я зробив, приніс прибуток у 120 євро немає для виведення 🤔 блін, давай, здається, що вони знущаються з мене, подивися на Яро і прочитай лист, який вони мені надіслали, дякую, вітаю!!!

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Jaro esque тепер я вводжу 10 євро в платіжний спосіб, який існує для зняття, і тепер вони кажуть мені, що я не можу зняти 120 євро, чому я заробляю ці 120 євро за допомогою іншого методу, який не має цього для зняття звичайно, і я втрачаю ще 10 євро... вони цілковиті шахраї

Автоматичний переклад.
Antonio190310
10 міс. тому

Я читаю ваш електронний лист і бачу, як справи. Однак, якщо вам потрібно використовувати той самий метод, який використовували для внесення коштів, щоб вивести гроші, і він не відображається в методах виведення коштів, чи пробували ви запитати в казино, як це зробити? Це пояснило чи запропонувало вам альтернативу?

Тим не менш, скарга все ще відкрита, і я сподіваюся, що вдасться вирішити цю справу.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Нічого, вони не дають мені жодної відповіді, я надіслав запит на їх електронну пошту, і вони ніби мені не відповіли до наступного місяця, ха-ха-ха, дякую тобі, Джаро, що так долучився, велике дякую

Автоматичний переклад.
Antonio190310
10 міс. тому

Це не дуже чесно з боку казино, і, судячи з того, що я бачу у вашій скарзі, казино ще не відповіло на неї. Відповідь, безперечно, була б вдячна, яка була б більш значущою, ніж остання. Я сподіваюся, що зрештою ви це досягнете, тож якщо так, обов’язково повідомте мене. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Привіт Яро. Дуже добре, мені вже заплатили, мені довелося зробити депозит за допомогою гаманця, і я повинен був зіграти ці 10 євро, а решту я зміг зняти. Велике спасибі за все, ви дуже добре поводилися, обіймаю

Автоматичний переклад.
Antonio190310
9 міс. тому

Ну, це чудові новини, і я радий, що ви отримали свої гроші. Я думаю, що ви заслужили це після досить тривалого часу вирішення цієї ситуації. Сподіваюся, вам сподобається перемога. 🎉🎉😁😊

Однак чи можна було б для вас також відповісти на скаргу та підтвердити, що ви отримали гроші? Просто натисніть тут на це посилання та дайте відповідь .

Я щасливий з тобою і гарного дня.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Минуло 7 днів, як я зняв 1020 BDT з вашого сайту азартних ігор. Наразі мій випадок не був оплачений вашим гральним сайтом. Я надіслав вам електронний лист і повідомлення в чаті, але вони не працюють... Будь ласка, зверніть увагу на мою думку

Номер рахунку: 760739911

Запит № 2038693633


Час: 19:35

Дата: 01.06.2024

Сума: 1020 бдт

Запит №2038693633 на зняття коштів у розмірі 1020.00 BDT

01.06.2024 19:35


Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
Опубліковано rahamanarifur80 видалено
rahamanarifur80
8 міс. тому

Привіт. Мені шкода, що у вас виникли проблеми, але зауважте, що ми не казино.

Можливо, ви все ще підтримуєте зв’язок? Крім того, ви стверджуєте, що вже зняли гроші; будь ласка, яка проблема насправді?

Можливо, ми знайдемо якісь розгадки разом. 🤷‍♂️ Просто дайте мені знати, будь ласка.



Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, я новий користувач і хотів би знати. Скільки часу потрібно для підтвердження вашого облікового запису?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

І це нормально, коли я входжу в обліковий запис, ставки падають без входу в обліковий запис без входу, ставки вищі, чому?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, я новий користувач і хотів би знати. Скільки часу потрібно для підтвердження вашого облікового запису?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, це непросте запитання, воно залежить від багатьох факторів. Можливо, ви можете спробувати зайти в казино, прочитати його умови, а щоб побачити інший досвід, перегляньте відгуки користувачів 👈.

Значення "змішане", індекс безпеки також не дуже переконливий, ви перевіряли?

Спробуйте зараз 👈

До речі, ви опублікували свої запитання в ланцюжку під назвою «Затримка зняття коштів у paripesa», тому я був би обережним. Перегляньте його історію.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

І це нормально, коли я входжу в обліковий запис, ставки падають без входу в обліковий запис без входу, ставки вищі, чому?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вибачте, що ви маєте на увазі? Спробуйте запитати підтримку, я думаю.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, доброго дня. У мене така ж проблема, як і в інших користувачів paripesa. Я ставлю суму на картку, і після ставки я хотів би зняти гроші, але вони мені не дозволяють. Я пробував більше 30 разів, але немає можливості. Я спілкувався з ними електронною поштою та через додаток, і вони не дають мені рішення, вони завжди відповідають те саме. Я розмовляв зі своїм банком, і вони сказали мені, що це їхня провина, що вони повинні надіслати операцію, щоб дозволити вам підтвердити операцію. Вони відправляють його без перевірки, і система його не приймає. Сподіваюся, ви допоможете мені отримати мої гроші, тому що я в розпачі. Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого