10 міс. тому
Якщо розмова з ними в Telegram зайняла весь день
If it has taken all afternoon talking to them on Telegram
Si ha costado toda la tarde hablando por Telegram con ellos
0
Якщо розмова з ними в Telegram зайняла весь день
If it has taken all afternoon talking to them on Telegram
Si ha costado toda la tarde hablando por Telegram con ellos
Який спосіб виведення ви обрали??? Я переказую, ти з Іспанії?
What withdrawal method did you choose??? I transfer know, are you from Spain?
Que método elegistes de retirada??? Yo transferencia sepa , eres de España?
Трансфери для них не працюють. Ви повинні використовувати ідеальні гроші. Airtm (користувався мною, так як я отримую через bizum за хвилини...) або будь-який інший. jesusmendezcano@gmail.com
Transfers don't work for them. You should use perfect Money . Airtm (used by me since I receive through bizum in minutes...) or any other. jesusmendezcano@gmail.com
No les funciona las transferencias. Deberas usar perfect Money . Airtm(usada por mi ya q recibo por bizum en minutos...) o cualquier otra . jesusmendezcano@gmail.com
Аааа, добре, він повинен повідомляти мені, що перекази неможливі, а не те, що він очікує, тому я нічого не можу зробити
Aaaa well it should tell me that transfers are not possible and not that it is waiting so I can't do anything
Aaaa pues debería de decirme que no se puede las transferencias y no que está hay en espera que no puedo hacer nada
Аааа, добре, він повинен повідомляти мені, що перекази неможливі, а не те, що він очікує, тому я нічого не можу зробити
Aaaa well it should tell me that transfers are not possible and not that it is waiting so I can't do anything
Aaaa pues debería de decirme que no se puede las transferencias y no que está hay en espera que no puedo hacer nada
Привіт, тобі нарешті вдалося знятися, як попередній гравець? Чи було корисно те, що він вам порадив? Я помітив, що за його скаргою його справу було розкрито , тож є надія, що ви також зможете її вирішити. Будь ласка, дай мені знати.
Hi did you finally manage to withdraw like the player before you ? Was it helpful what he advised you ? I noticed that according to his complaint his case was solved, so there is hope that you will be able to solve it too. Please let me know.
Ну ладно, нічого, ще не видали виписку і навіть не відповідають, не знаю, що тепер робити...
Well, okay, nothing, they haven't given me the withdrawal yet and they don't even answer me, I don't know what to do now...
Jaro buenas, que va nada no me an dado la retirada todavía y esque ni me contestan no se que hacer ya ....
Ну ладно, нічого, ще не видали виписку і навіть не відповідають, не знаю, що тепер робити...
Well, okay, nothing, they haven't given me the withdrawal yet and they don't even answer me, I don't know what to do now...
Jaro buenas, que va nada no me an dado la retirada todavía y esque ni me contestan no se que hacer ya ....
Ну ладно, нічого, ще не видали виписку і навіть не відповідають, не знаю, що тепер робити...
Well, okay, nothing, they haven't given me the withdrawal yet and they don't even answer me, I don't know what to do now...
Jaro buenas, que va nada no me an dado la retirada todavía y esque ni me contestan no se que hacer ya ....
Я знаю, що це важко, але вам доведеться трохи потерпіти, оскільки наша команда спробує вам допомогти, оскільки ви досі нічого не отримали. Мені дуже прикро, що виникла така ситуація, і я хотів би, щоб цього не було. Схрещуємо пальці, якщо у вас є якісь новини, будь ласка, не соромтеся повідомити нас.
I know it's hard, but you'll have to be patient for a while, because our team will try to help you since you still haven't received anything. I am very sorry that this situation has arisen and I would prefer it not to be so. Fingers crossed and if you have any news, please don't hesitate to let us know.
Я нічого не пробував в Telegram і нічого, з 23-го і 7-го числа, а це вже 15 днів і мені не відповідають, я вважаю це неможливим..
I have tried nothing on Telegram and nothing, since the 23rd and the 7th, which has been 15 days and they have not answered me, I consider it impossible..
Nada lo e intentado por Telegram y nada , desde el día 23 y día 7 que estamos 15 días an pasado y no me responden lo doy por imposible ..
Я помітив, що Крістіна написала вам свою скаргу і потребувала відповідей на деякі запитання. Чи можливо це зробити, щоб вона могла продовжити розгляд справи? Просто натисніть тут і заповніть інформацію .
У всякому разі, я хочу твердо вірити, що все владнається, але не хочу давати зайвих надій. Піклуватися.
I noticed that Kristina wrote to you in her complaint and needed some questions answered. Would it be possible to do so so that she can move forward with the case ? Just click here and fill in the information.
Anyway, I want to firmly believe that everything will be sorted out, but I don't want to give unnecessary false hopes. Take care.
Я вже відповів Крістіні, дякую, щоб побачити, чи можна це вирішити...
I already responded to Cristina, thank you to see if it can be solved...
Ya le respondí a Cristina gracias aver si se puede solucionar ...
Будь ласка, ми раді, якщо можемо допомогти гравцям, навіть якщо це не завжди виходить. Сподіваюся, ваша справа просунеться, і ми матимемо більше інформації. Будь ласка, повідомте нам, якщо такі є.
You're welcome, we're happy if we can help players even if it doesn't always work out. I hope your case will move forward and we will have more information. Please let us know if there are any.
Привіт, у мене все ще немає вилучення, ви не відповідаєте мені, давайте подивимося, чи можете ви мені допомогти, будь ласка.
Hello, I still don't have my withdrawal, you don't answer me, let's see if you can help me please.
Buenas sigo sin tener mi retirada no me contesta aver si me podéis ayudar por favor
Хм, судячи з того, що я бачу, скарга чекає на вашу відповідь . Ви надали Крістін те, що було потрібно? Однак не хвилюйтеся, якщо ви вже відповіли на запитання, Крістіна обов’язково зв’яжеться з вами та спробує вирішити вашу ситуацію. Крім того, вам потрібно трохи терпіти. Чи можливо це?
Hmm, according to what I see, the complaint is waiting for your reply. Have you provided Kristine with what was needed? However, you don't have to worry if you have already replied to the questions, Kristina will definitely get in touch with you and try to solve your situation. Additionally, you need to be a little more patient. Would that be possible ?
Що ж, Яро, ну, ще трохи терпіння, звичайно, що ми будемо робити, якщо в мене немає іншого вибору? Ти розкажеш мені, а я повідомлю тобі, але все виглядає погано, за винятком того, що це теж не було багатством.
What's up, jaro, well, a little more patience, of course, what are we going to do if I have no other choice? You're going to tell me and I'll be informing you, but things look bad except that it wasn't a fortune either.
Que tal jaro, pues un poco más de paciencia claro que le vamos hacer si no me queda otra ya me vais diciendo y yo o estaré informando pero vamos pinta mal la cosa menos que tampoco era un dineral
Перепитаю, бо відповіді не отримав. Чи надали ви Крістіні те, що вона просила у своїй скарзі чи електронному листі? Я просто прошу, щоб не затягувати без потреби, якщо ви випадково забули їй написати.
На жаль, доводиться чекати. Я був би радий, якби все вирішилося якомога швидше, але, як бачимо, не все так однозначно. Подивимося, куди дійде наша команда. Бажаю, щоб все вирішилося справедливо. 🤞☘️
I'll ask again because I didn't get an answer. Did you provide Kristine with what she asked for in her complaint or email ? I am just asking so that it is not unnecessarily prolonged if you accidentally forgot to write back to her.
Unfortunately, we have to wait. I would be happy if everything would be solved as soon as possible, but as we can see it is not so clear. Let's see where our team gets to. I wish everything will be resolved fairly. 🤞☘️
Що трапилося, Джаро, так, я надіслав все, про що ти мене запитував, електронною поштою Крістіні, і сподіваймося, що це скоро вирішиться, дякую, Джаро, подивимось, чи буде це розвиватися
What's up jaro, yes I sent everything you asked me by email to kristine and let's hope it's resolved soon thanks jaro let's see if this progresses
Que tal jaro, sii le envié todo lo que me pidió por correo electrónico a kristine y si esperemos que se resuelva pronto gracias jaro aver si avanza esto
Ідеально, тож тепер нам доведеться почекати та подивитися, як усе піде.
У будь-якому разі, якщо ви отримаєте відповідь від казино, не соромтеся повідомити нас про це, тому що було б корисно дізнатися, чому ваше виведення коштів все ще затримується. Піклуватися.
Perfect, so now we'll have to wait and see how it all goes.
Anyway, if you happen to get a reply from the casino don't hesitate to let us know, because it would certainly be useful to know why your withdrawal is still delayed. Take care.
Що сталося? На даний момент у мене немає жодної відповіді, я відкриваю її в чаті, і єдине, що говорить мені, що ваша проблема обробляється, ця відповідь була надана мені, оскільки я почав це робити для автоматичної відповіді та електронною поштою, тому що вони ніколи не відповідали мені електронною поштою. більше електронних листів, які я вам надіслав
What's up, at the moment I don't have any answer, I open it in the chat and the only thing that tells me your problem is being processed, that answer has been given to me since I started with this for an automated response and by email because they have never answered me by email. more email I sent you
Que tal jaro de momento no tengo ninguna respuesta le ablo en el chat y lo único que me dice tu problema se está procesando esa respuesta me la llevan dando desde que empecé con esto para una respuesta automatizadas y por correo esque no me an contestado nunca por más correo que le envié
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.