Привіт,
Чудово, що ти знайшов свій шлях сюди. Звичайно, ми постараємося допомогти вам якомога краще. Але для того, щоб почати це робити, я хотів би поставити вам кілька запитань, щоб ми могли краще зрозуміти ситуацію, як вона є зараз.
Давайте почнемо:
1 – Чи було повністю перевірено ваш обліковий запис, чи потрібна перевірка?
2 – Чи намагалися ви зняти кошти за допомогою того самого способу оплати, який використовували для депозиту?
3 - З якого часу ви намагаєтеся зняти?
4 - Яку відповідь ви отримуєте від казино?
5 - Ви повідомили казино про помилку перевірки?
Не хвилюйтеся; як тільки ми отримаємо краще уявлення про те, що з вами відбувається, ми спробуємо допомогти.
Тепер давайте подивимося, як далеко ми зможемо зайти, якщо ви спробуєте відповісти на ці запитання.
Hello,
It's great you've found your way here. Surely, we will try to assist you the best we can. To start doing that, though, I would like to ask you a few questions, so we can better uderstand the situation as it stands now.
Let's begin:
1 - Has your account been fully verified, or is the verification necessary?
2 - Have you been trying to withdraw through the very same payment option you used for the deposit?
3 - Since when have you been trying to withdraw?
4 - What response do you keep getting from the casino?
5 - Have you informed the casino about the validation failure?
Don't worry; once we get a better idea of what is happening to you, we will try to help.
Now let us see how far we can get if you can just try to respond to these questions.