ФорумОбговорення скаргЗатримка виведення парипези

Затримка виведення парипези

1 рік тому від Antonio190310
|
11311 переглядів 62 відповідей |
|
1 2...4
1 рік тому

Привіт, гарний погляд, я мав прибуток 23 числа 120 євро. Я зняв кошти в той самий день, 23 числа, але очікується, що я не отримую гроші. Я втомився надсилати електронні листи на paripesa, а вони мені не відповідають. Я розмовляю через чат, і він каже мені зачекати Будь ласка, дайте мені відповідь електронною поштою. Минуло 3 дні, а я не отримав відповіді від жодного оператора paripesa. Мені потрібна ваша допомога, будь ласка, дякую.

Автоматичний переклад.
Antonio190310
1 рік тому

Привіт, вітаємо з виграшем! Я припускаю, що це ваше перше зняття з цього конкретного казино? Тоді я припускаю, що ви ще не підтверджені, що, ймовірно, спричиняє затримку з вашим виведенням. Я припускаю, що скоро ви отримаєте запит на підтвердження вашої особи в казино.

У будь-якому разі я перевірив їхній індекс безпеки на нашому веб-сайті, і здається, що це не гарне казино. Будьте обережні, граючи там у майбутньому.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, добрий Даніель, я в захваті. Я зняв близько 4 місяців тому, але нічого не було 20 євро, і правда в тому, що вони виплатили мені миттєво. Я перестав грати на деякий час і приблизно 3 тижні я вносив його, оскільки вони заплатили мені дуже швидко, але тепер, здається, це не так швидко підтвердити мою особу. Звичайно, це не було перевірено, але зняття коштів, яке я мав кілька місяців тому, було зроблено без перевірки. Не знаю, чому сума була дуже маленькою.

Автоматичний переклад.
Antonio190310
1 рік тому

Привіт, Antonio190310.

Я радий бачити, що ваш досвід роботи з його казино такий хороший, незважаючи на наданий рейтинг. Як це виглядає зараз із вашим останнім вилученням? Здається, ваш обліковий запис має бути підтверджено зараз. Процес уже почався? Можливо, ви зустрічали щось, що варто порадити?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, добре, моє зняття все ще очікує на розгляд з 23 числа, він повідомляє мені через чат, що у них проблема з платіжною системою, і вона в процесі її вирішення, але я йду на п’ятий день, і це повідомляє мені, що вони повинні відповідати на мої електронні листи. і вони ще не відповіли ні на один лист, я вже відправив принаймні 10, я не розумію, що вони не хочуть мені платити...

Автоматичний переклад.
Antonio190310
1 рік тому

Привіт.

Я б не сказав, що вони не хочуть платити. Вони сказали, що є деякі проблеми з платіжною системою; Я б сказав, що спочатку їм потрібно розібратися. Я вважаю, що без цього оплата неможлива.

Якщо не буде досягнуто певного прогресу, більше нічого додати. Це сумно, і я з цим погоджуюсь. Тримайте нас у курсі, будь ласка, і намагайтеся триматися!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Гаразд, я почекаю, це не великі гроші, ми сьомий день, а мені навіть новин не дають... Почекаю ще кілька днів, дякую

Автоматичний переклад.
Antonio190310
1 рік тому

Чесно кажучи, оскільки вони спілкувалися з вами, я вірю, що зрештою ви отримаєте свій виграш. Ймовірно, це займе більше часу, ніж зазвичай.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Ну ось я ще йому відправляю електронну пошту, а він ні на що не відповідає, давай на восьмий день збираємо жалюгідні 120 євро, я спілкуюся з ними через чат і нічого, автоматична відповідь, я думаю, це мені говорить ваша проблема опрацьовується, він завжди відповідає мені те саме, я вірю і думаю, що вони не збираються платити мені мізерну суму грошей, яка є Богом...

Автоматичний переклад.
Antonio190310
1 рік тому

Постарайтеся трохи потерпіти. Якщо нічого не зміниться і казино не зможе змінити ситуацію протягом 14 днів, наша команда спробує допомогти вам вирішити цю справу.

На даний момент буде важливо зберегти холоднокровність і подивитися, куди ви дійдете. Сподіваюся, все вийде добре.

Автоматичний переклад.
Antonio190310
1 рік тому

Антоніо, як справи з твоєю проблемою? Я так само з 500e.

Автоматичний переклад.
Jesusmndez
1 рік тому

Господи, добрий день, ну може взагалі нічого, мені вже навіть не відповідають, я вже віддаю на пропажу.

Автоматичний переклад.
Antonio190310
1 рік тому

Блін... З якого часу у вас виникла проблема, зі мною першого дня. Щось ще вони дозволили вам отримати доступ до свого облікового запису?

Автоматичний переклад.
Jesusmndez
1 рік тому

Що ж, я зняв кошти 23 жовтня, і є очікування, і я можу отримати доступ до свого облікового запису. Це проблема, але я з ними не розмовляю, і вони нічого не відповідають.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Використовуйте Telegram, я думаю, що я вирішу це. Телеграма file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Напишіть в Telegram Paripesa

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Радка, добре, я б сказав сьогодні, що вони не хочуть платити мені, другу, оскільки ми в той день, коли ми, і він навіть не відповідає на мій чат чи електронну пошту, і минуло 12 днів, і є інший гравець, який сказав мені це Він також у тій самій ситуації з 500 євро

Автоматичний переклад.
Antonio190310
1 рік тому

Я знявся! через телеграму file

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Jesusmndez
1 рік тому

Господи, вони тобі заплатили???

Автоматичний переклад.
Antonio190310
1 рік тому

Якщо розмова з ними в Telegram зайняла весь день

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого