Привіт,
Чи може хтось підтвердити, чи законно відображати казино під повним ім’ям у моїх банківських виписках?
зі мною такого ніколи не траплялося, і я припускаю, що це свого роду шахрайство?
Дякую.
hi,
can someone confirm if its legal for the casino to show under a completely name in my bank statements?
this never happened to me and Im guessing that its a sort of scam?
thx.
Ха-ха, вони не можуть видати вас до Кюрасао, ми більше не в ЄС, а ви були у Великій Британії, коли грали в азартні ігри, це не ваша вина, вони використовують хитромудрих торговців і неправильно кодують платежі - ви заплатили казино, а не якомусь випадковому продавцю
Haha they can’t extradite you to Curacao we are no longer in the EU and you were in the UK when you gambled it isn’t your fault they use dodgy merchants and mis code payments - you paid the casino no some random merchant
Абсолютно ви ніколи не платили і не вели справи з цими компаніями у вашій банківській виписці, це просто тактика страху.
Absolutely you’ve never paid or done business with these companies on your bank statement they are just scare tactics.
Привіт,
Чи може хтось підтвердити, чи законно відображати казино під повним ім’ям у моїх банківських виписках?
зі мною такого ніколи не траплялося, і я припускаю, що це свого роду шахрайство?
Дякую.
hi,
can someone confirm if its legal for the casino to show under a completely name in my bank statements?
this never happened to me and Im guessing that its a sort of scam?
thx.
Платежі третьої сторони самі по собі не є незаконними. АЛЕ тоді у ваших транзакціях має з’явитися ім’я третьої сторони та наступного основного магазину. Але це не так, тому враховується лише те, що написано в транзакції
3rd party payments are not illegal per se. BUT then it must therefore appear on your transactions the name of the 3rd party and the subsequent main store. But it doesn't, so only what is written on the transaction counts
3 parts betalningar är inte olagligt i sig. MEN då ska det Altså stå på dina transaktioner 3partens namn och efterföljande huvudbutiken. Men det gör det inte därför räknas bara det som står på transaktionen
Будь ласка, додайте назву казино. Щоб ми знали, які загрози несуть ці шахраї
Please add the name of the casino. So that we know what threats these scammers bring
Lägg gärna upp namnet på casinot. Så att vi vet vad dessa scammers kommer med för hot
Коли, як у моєму випадку, відкликання платежу здійснюється через банк (Swedbank), першим кроком банку є зв’язатися з такими бандитами, як IWC, Enigma тощо, і перевірити, чи вони спершу повернуть гроші, перш ніж робити щось інше?
When, as in my case, a chargeback has been made via the bank (Swedbank), the bank's first step is to contact these bandits such as IWC, Enigma and the like and see if they first pay back before doing anything else?
När man som i mitt fall gjort en chargeback via banken (Swedbank) är bankens då 1:a steg att kontakta dessa banditer som IWC, Enigma och dylikt och se om dom först betalar tillbaka innan dom gör något annat?
Ви сказали банку, як є? Тож у гіршому випадку ваш залишився сухим?
Have you told the bank as it is? So you have yours on the dry at worst?
Har du sagt som det är till banken? Så du har ditt på de torra i värsta fall?
Важливо розділити відшкодування та відкликання
Відшкодування – це процес, у якому початкова транзакція повертається власнику картки як відшкодування. Це стандартна процедура, наприклад, якщо ви купуєте пару джинсів, повертаєте їх собі додому, але вони не підходять, і ви повертаєте їх у магазин, у якому їх купили. Коли магазин отримає їх від вас, вони оброблять відшкодування. Отримане відшкодування не підлягає скасуванню.
Повернення платежу відрізняється від того, коли ви повідомляєте своєму банку, що не отримали те, що купили, або отримали щось неправильно, а продавець відмовляється повернути вам кошти, як зазначено вище.
Якщо продавець не може надати своєму платіжному процесору підтвердження доставки чи подібне й успішно оскаржить відкликання платежу, клієнту буде повернено суму.
Відкликання платежу, здається, працює по-іншому, ймовірно, існують інші правила, якщо і як довго існує ризик відкликання платежу або подібне.
Але ці дві речі є різними процесами, тому про це слід говорити з точки зору того, чим вони є,
Якщо один із цих продавців / платіжних процесорів повернув вам кошти, це відшкодування
Якщо ви звернулися до свого банку та попросили їх обробити відкликання, це буде відкликання
It's important to separate refund and chargeback
A refund, is a process where the original transaction gets processed back to the card holder as a Refund. It's a stand procedure for example if you buy a pair of jeans, get them home to you, but they don't fit and you return them to the shop you bought them from. When the shop gets them back from you, they will process a refund. Once a refund been received, it's not reversible.
A chargeback is different, where you tell your bank you did not receive what you bought or you received some incorrectly and the merchant refuses to refund you as per above.
If the merchant can't provide proof of delivery or similar to their payment processor and successfully dispute the chargeback, the customer will be refunded the amount.
Chargeback seem to work different, there's probably different rules if and how long there's a risk the chargeback might get reversed or similar.
But these two things are different processes, so it' should be talked about in terms of what they are,
If you had one of these merchants / payment processors refund you, it's a Refund
If you went through your bank and asked them to process a charge back, it's a charge back
Вони нічого не можуть зробити
Що вони скажуть, що вони обробили транзакції, які не мали відбутися з самого початку?
Кюрасао є юрисдикцією шахрайства, і вони нічого не можуть зробити, і, швидше за все, якщо ви не стягуватимете дуже високі суми, робити все це буде дорожче.
Найкращим результатом для вас є те, що ви потрапите до якогось чорного списку Кюрасао, тож ви не зможете відкривати жодних рахунків у тамтешніх казино.
There's nothing they can do
What are they gonna say, that they processed transactions that were supposed to not be able to happen from the beginning?
Curacao is a scam jurisdiction, and there's nothing they can do, and most likely unless you charging back very high amounts it will be more expensive to do all those things anyways.
Best outcome for you is that you end up on some Curacao blacklist so you can't open any accounts with the casinos there.
18 травня я подав скаргу.
Я написав як є.
Що я не контактував з цими компаніями – чого я не робив. Я також написав, що кілька разів безуспішно надсилав їм електронні листи. Що я також робив, IWC, мабуть, 3-4 рази. Те саме з IncredibleSkins.
Загалом є 8 транзакцій, про які я «повідомив» на суму приблизно 60 000 шведських крон.
Як я вже сказав, минуло 10 днів. Тож ми побачимо, що станеться зараз, якщо банк зв’яжеться з IWC та іншими або Mastercard, або що станеться. Я припускаю, що банк, як і я, не отримає відповіді від цих бандитів, і тоді буде цікаво подивитися, як вони діятимуть.
On May 18, I filed my complaint.
I wrote as it is.
That I did not come into contact with these companies - which I have not done. I also wrote that I emailed them several times without success. Which I have also done, IWC probably 3-4 times. Same with IncredibleSkins.
In total, there are 8 transactions that I have "reported" for an amount of approximately SEK 60,000.
Like I said it's already been 10 days. So we'll see what happens now if the bank contacts IWC and others or Mastercard or what will happen. I assume that the bank, just like me, will get no answer from these bandits and then it will be interesting to see how they act.
18 maj gjorde jag min reklamation.
Jag skrev som det är.
Att jag inte kommit i kontakt med dessa företag - vilket jag inte har gjort. Jag skrev också att jag mailat dom flera gånger utan framgång. Vilket jag också har gjort, IWC säkert 3-4 gånger. Samma med IncredibleSkins.
Totalt är det 8 transaktioner som jag har "anmält" till ett belopp á cirka 60.000 kronor.
Som sagt det har redan gått 10 dagar. Så vi får lite se vad som händer nu om banken kontaktar IWC med flera eller Mastercard eller vad som kommer hända. Jag antar att banken precis som mig inte kommer få något svar utav dessa banditer och då ska det bli intressant att se hur dom agerar.
Я не знаю, чи це так, але здається більш імовірним, що чим менше транзакцій ви відкликаєте через свій банк, тим більша ймовірність успішного відкликання?
І чим більш розповсюджені, різні імена продавців, як-от одне або максимум два від кожного продавця, також підвищать шанси отримати успішне стягнення.
Але я думаю, що це так: якщо у вас є 10 транзакцій на одне й те саме ім’я продавця, ваш банк буде дивуватися, чому ви зробили інші 9, якщо перша не була доставлена, або щось подібне.
У цьому випадку, можливо, краще просто стягнути плату назад і сказати, що не доставляти або щось таке.
Дві транзакції могли б спрацювати, ви просто скажете: "Я пропустив, що перша пройшла, тому я зробив ще одну, або щось подібне".
Але це також залежатиме, з якої причини ви повертаєте плату, а також, я думаю, залежатиме від вашого банку.
Щонайменше вам слід зв’язатися з казино та повідомити їм, що ви збираєтеся повернути платіж через MCC. Більшість, якщо не всі, не повернуть кошти, деякі можуть, але найкраще те, що вони заблокують ваш обліковий запис і, сподіваюся, також, що ви потрапите в якийсь чорний список і не зможете відкрити більше рахунків казино. Це найбільший виграш.
I don't know if this is the case, but it feels more likely that the fewer transactions you charge back through your bank, the more likely you are to successfully charge back?
And the more spread out, different merchant names, like one or maximum two from each merchant, will also raise the chance of getting a successful charge back I think.
But I am thinking it's like this, if you have 10 transactions to the same merchant name, your bank would wonder why you made the other 9 if the first one didn't get delivered, or something like that.
In this case maybe better just charge back one and say no delivery or something.
Two transactions could work, you just say, ah I missed that the first went through so I made another one, or something like that.
But it will also depend for what reason you make a charge back and also I guess depend on your bank.
The least you should all contact the casinos and tell them you are going to make a chargeback because of the MCC. Most if not all, will not make any refunds, some might, but the best thing is that they will block your account and hopefully also that you end up on some blacklist and can't open more casino accounts. That's the biggest win.
Так, але тому треба бути чесним. Нас не повідомляли, що Mcc маніпулюють, і ми не погоджувалися на це. Ми, наші клієнти, маємо ПРАВО точно знати, як обробляються наші платежі. Кон також пам’ятає, що ця трансакція не могла б відбутися, якби код не був підроблений. Пам’ятайте, що саме магазин вчинив злочин проти правил і їхня згода.
Yes, but that's why you have to be honest. We have not been informed that Mcc is manipulated nor have we consented to it. We son customers have the RIGHT to know exactly how our payments are processed.Kon also remember that this transaction could not have taken place if the code had not been tampered with.Remember that it is the store that has committed a crime against the regulations and their agreement.
Ja men därför ska man vara ärlig. Vi har inte blivit informerade om att Mcc är manipulerade och inte heller gett samtycke till det. Vi son kunder har RÄTT att veta exakt hur våra betalningar behandlas.Kon också ihåg att denna transaktion hade inte kunnat ske om inte koden var manipulerad.kom ihåg att det är butiken som har gjort ett brott emot regelverket och deras avtal.
Так, але тому треба бути чесним. Нас не повідомляли, що Mcc маніпулюють, і ми не погоджувалися на це. Ми, наші клієнти, маємо ПРАВО точно знати, як обробляються наші платежі. Кон також пам’ятає, що ця трансакція не могла б відбутися, якби код не був підроблений. Пам’ятайте, що саме магазин вчинив злочин проти правил і їхня згода.
Yes, but that's why you have to be honest. We have not been informed that Mcc is manipulated nor have we consented to it. We son customers have the RIGHT to know exactly how our payments are processed.Kon also remember that this transaction could not have taken place if the code had not been tampered with.Remember that it is the store that has committed a crime against the regulations and their agreement.
Ja men därför ska man vara ärlig. Vi har inte blivit informerade om att Mcc är manipulerade och inte heller gett samtycke till det. Vi son kunder har RÄTT att veta exakt hur våra betalningar behandlas.Kon också ihåg att denna transaktion hade inte kunnat ske om inte koden var manipulerad.kom ihåg att det är butiken som har gjort ett brott emot regelverket och deras avtal.
Привіт
хтось знає платіжний процесор чи казино
ЗМІ майбутнього
громадські розваги
gameplex.info
Дякую
Hi
anybody know the payment processor or the casino for
future Media
public entertainment
gameplex.info
thank you
Якби хтось міг мені допомогти, я був би дуже вдячний.
Naudapay
Кігалі (платежі понад 4000 євро пішли сюди), де я можу знайти, яка це компанія? Або зв'язатися.
Дуже дякую!
If someone could help me I would be very grateful.
Naudapay
Kigali (payments over 4000e have gone here) where could I find which company this is? Or to get in touch.
Thanks a lot!
Jos joku voisi auttaa minua olisin hyvin kiitollinen.
Naudapay
Kigali (tänne on mennyt maksuja yli 4000e) mistä voisin löytää mikä yritys tämä oikein on? Tai keheen ottaa yhteyttä.
Kiitos paljon!
Якщо ім’я збігається з транзакцією, тобто що вона була спрямована в казино, нічого страшного немає. Так я це зрозумів
If the name matches the transaction, i.e. that it went to the casino, there is nothing wrong. That's how I understood it
Om Namnet stämmer på transaktionen dvs att det gått till casino så är det inget fel. Så har jag förstått det som
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.