ФорумОбговорення скаргЗапитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця

Запитання щодо веб-сайтів азартних ігор із ліцензією Кюрасао, які використовують неправильний код категорії продавця (Сторінка 72)

11 міс. тому від kirekin
|
333709 переглядів 3781 відповідей |
|
1...71 72 73...250
Додати публікацію
4 міс. тому

Я повинен визнати, що це повне мінне поле, здається, що надія на відшкодування обмежена, і найпростіший варіант – звернутися до банку

Автоматичний переклад.
Ausha
4 міс. тому

Cpyrms

Trnsltry

Стенограма


я теж борюся з тими...

Автоматичний переклад.
BettyBetty
4 міс. тому

Хто повернув тобі гроші, брате?


у вас є дискорд або Snapchat

Автоматичний переклад.
Jasmon
4 міс. тому

Swedbank не несе за це відповідальності

Автоматичний переклад.
Lucid_1337
4 міс. тому

Я написав тому самому. Але це було в березні, тому, можливо, вони перестали повертати гроші людям зараз.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Har fått svar från tangosm :

Ми надаємо ваучерне рішення (як пояснюється на нашому веб-сайті), яке використовують онлайн-продавці. Таким чином, вам потрібно буде встановити прямий контакт із продавцем, у якого ви робили покупки.


Автоматичний переклад.
k5bpm2f8xy
4 міс. тому

Про це йдеться у заяві Fatamp Warszawa

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я знову написав Tangosm, що вони обманюють і брешуть, перевірте, що вони відповіли, ха-ха, яка нісенітниця:


Я б ще раз запропонував вам стежити за своєю мовою

І читайте уважніше

Ми не пропонуємо азартні ігри та будь-які інші послуги чи продукти. Ми пропонуємо рішення для оплати ваучерами для продавців усіх різних категорій





Автоматичний переклад.
Anonymized603
4 міс. тому

Перевірте їхні відповіді.


Що вони не мають діла до старого, я відповів, що вони брешуть і що це обман.


Я б ще раз запропонував вам стежити за своєю мовою

І читайте уважніше

Ми не пропонуємо азартні ігри та будь-які інші послуги чи продукти. Ми пропонуємо рішення для оплати ваучерами для продавців усіх різних категорій





Автоматичний переклад.
Опубліковано alfonslofgren6 видалено
Опубліковано Anonymized603 видалено
Опубліковано Anonymized604 видалено
4 міс. тому

дякую, моїм трансакціям минуло 2 роки, і я хочу надіслати їм електронний лист, як ви думаєте, вони повернуть їх?

Автоматичний переклад.
Опубліковано Anonymized603 видалено
Опубліковано Anonymized603 видалено
Anonymized603
4 міс. тому

Чи я це так описав?


Але ви є в банківській виписці, тому мені потрібен рахунок від вас. Надіслали вам, що ви отримали гроші.? Я робив покупки з вами

Хіба ви не бачите виписку з банківського рахунку, яку я надіслав?




Вони неприємні.

Не думайте, що вони повернуть гроші.

Я також сказав, що грав у казино, і це пройшло через них.

Можливо, казино відповідає

Дивно, що обслуговування клієнтів таке грубе






Автоматичний переклад.
Опубліковано Anonymized603 видалено
Anonymized603
4 міс. тому

Дякую, чувак, чи є у вас дискорд, де я можу отримати більше інформації про це?

Автоматичний переклад.
Опубліковано Colin09 видалено
Lucid_1337
4 міс. тому

Ви нічого не отримаєте. Я надіслав електронного листа вчора й отримав відповідь.

Вони неприємні.

Автоматичний переклад.
1...71 72 73...250
Перейти на сторінкуіз 250 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого